Muske 14 Posted April 11, 2020 Posle Grande Punta Sport jos jedan Fiat, ali ovoda puta za suprugu. Poznat motor koji sam imao i u Corsi C, samo malo udavljniji. Posto su mi sva kola koja vozim i koja sam vozio bila |Chipovana morao sam u ova. Lep utegnut autic za grad i gradska parkiranja. Kupuljen sa celicnim 14" felnama. Kad sma ga gledao na oglasima izgledao je mnogo ruzno sa obicnim felnama i ruznim crnim ratkapnama, ali jedino mi je bilo bitno da nadjem dobar auto. Sa izgleda ovako. Jedino sto bi mu jos uradio je da ga malo spustim. Naso sam KONI amortizere sa oprigama za 300 jura tako da je to sledece. Na poslednjoj slici se vidi kako je izgledao kad je bio kupljen. 9 horvat, N.N., Ivan and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 12, 2020 @Muske Primer kako lep auto sa dobrim toćkovima postaje još lepši...dok ima nekih kojima bilo kakve felne ne pomažu. Šteta što još nema Fiata 500 u SRB u velikim brojevima...dobro drži cenu pa ga zato još masovno nema iako je davno počeo da se pravi, ali u narednim godinama...neće ga baš biti kao Punta danas, ali će se omasoviti bez sumnje jer svi koji traže mali auto faktički teško da mogu da kupe neki lepši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muske 14 Posted April 15, 2020 Stigli i Amortizer KONI ABARTH FSD i EIBACH opruge.. Da ne bude ko koza. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muske 14 Posted April 21, 2020 Montirani amortizeri. Mrvicu niza, ali voznja potpuno drugacija. Nije ni pretvrda, ni preniska. U krivini se ne naginje ni milimetar, niti ih oseca. Svakome bi preporucio. 2 horvat and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 22, 2020 Jel ima neki kontakt odakle si narucio amorte i opruge ? Inace super autic, da imam mogucnosti pazario bih sebi jedan ( ma koliko gej zvucalo ), prvenstveno za voznju po gradu i od tacke A do tacke B. Parkiranje, manevrisanje, izgled, po meni ovaj autic sve ima. Jedino sto mu je cena prejaka i dalje a ne verujem da ce nesto i padati mnogo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 22, 2020 Odlican autic i felne pogotovo Izgleda da nije Giulietta jedina iz FCA koja fabricki izgleda previsoko, ko neka koza... Ja sam isto na eibach pro kit oprugama, mada meni sada dosta lakse struze od dole kada prelazim preko raznih ivicnjaka i slicno, ali nije nesto drasticno neudobniji, ovako na putu. A krivine, da, apsolutno, naginjanja su gotovo minimalna... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 22, 2020 Sva vozila iz FCA su kao koze... Neverovatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted April 22, 2020 Sta se hvalis onim DPF u naslovu??? SLikeeee, daj da vidimo kako stoji KONI 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17584 Posted April 22, 2020 1 hour ago, dekirs said: Jel ima neki kontakt odakle si narucio amorte i opruge ? Znas nekoga kome trebaju ? I ja sam X puta vise pisao da bih rado vozio neki 500 Abarth, atraktivna zujalica za grad. Jedini auto kome vrhunski lezi originalni 500 retro dizajn enterijera. Koji tvrdoglavo guraju i u druge modele familije - ali nije to to, ni blizu efektu kao kod 500. 1 hour ago, dekirs said: Sva vozila iz FCA su kao koze... Neverovatno Da, da, bice da je tako . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted April 22, 2020 32 minutes ago, Milutinac said: Sta se hvalis onim DPF u naslovu??? mozda je covjek zastitnik ekologije… Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 22, 2020 (edited) @Ivan Fali i tebi nekih -1.5cm nemoj sad A to za zujalicu se slazem, da su cene za Abartha nize pa bih i razmislio o drugom automobilu, ovako.. jbg Edited April 22, 2020 by dekirs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted April 22, 2020 10 minutes ago, Zan Batist said: zastitnik ekologije… I sam sam zato sam ga i iscupao napolje, pa izbacujem svuda po malo, a ne kao vecina - samo u gradu... 1 minute ago, dekirs said: @Ivan Fali i tebi nekih -1.5cm nemoj sad Uvek fali taj jedan cm...majku mu 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17584 Posted April 22, 2020 Ma gde da Fiat to pravi tako fabricki. Sleglo se, mislim vesanje, od starosti verovatno . Pasce valjda jos i taj santim . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muske 14 Posted April 23, 2020 Naso slucajno amortizere kad sam kupovao felne. Nisu bili na oglasima nego mi covek nabacio da ima i njih na prodaju jer sprema svog Abartha za slalom. Evo slika.. malo spisteniji, na slikama se mozda i nece videti. A DPF napominjen zbog naseg novog zakona koji se uvodi... 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 23, 2020 Ne citaju organi reda teme 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted April 23, 2020 TO. TI. MISLIS. ! Zato ja i lazem da prolazim tehnicki bez DPF-a pa se nadam da ce kada dodjem biti samo - "eno ga onaj sa foruma nema tu sta bajoni moi ceraj dalje" 1 1 dekirs and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muske 14 Posted April 23, 2020 Bole me uvo za organe reda.. nego dodjes na tehnicki za godinu dana a ono kamera sve snima... a inace pogledao sam jedno 10 Fiata 500 i na svima je skinut DPF ili katalizator. Inace brat koji zivi pored mene ima ficu sa 0.9 twinair motor, 105 konja... auto drasticno bolje nego moj cipovan 1.3 mjt.. mogu vam reci da mi se taj motoric mnogo svidja... skroz je cudan i lud motor. Udjes u crveno za sekund i ne primetis... samo vidis na cajgeru da je u blokadi... i tako sve do 4. brzine.. tek tad pocne malo da se muci.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17584 Posted April 23, 2020 1 hour ago, Muske said: mogu vam reci da mi se taj motoric mnogo svidja... skroz je cudan i lud motor. Kao i svaki MultiAir, od tih manjih na dva cilindra, pa sve do snaznijih - svaki na svoj nacin . Bukvalno identican utisak sam i ja imao kada sam ga probao - totalno lud za voznju , iskljucivo zato sam ga i kupio. Ako je 105 KS, taj 500 bi mozda mogao da bude facelift? U startu je isao samo onaj slabiji od 85 KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muske 14 Posted April 23, 2020 2016 godina. Jedino sto su nam rekli da taj motor voli da bude svaki dan u ulju... i prelazi i do 300000km. Ako vozi svakih 10 dana onda je 60000km i cao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 23, 2020 To vazi za svaki Multiair. Bolje prodju ovi sto se voze svaki dan ili sto cesce.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 24, 2020 9 hours ago, Muske said: Bole me uvo za organe reda.. nego dodjes na tehnicki za godinu dana a ono kamera sve snima Cekaj nije mi jasno, ljudi su te pitali sto DPF u imenu teme ? Za organe reda je sala, ali i dalje ne kapiram zasto DPF u imenu teme i kakve to veze ima sa tehnickim Quote Share this post Link to post Share on other sites