horvat 6456 Posted March 28, 2020 Iz Argentine dolazi jedna interesantna prica. Sve počinje prije trideset godina i govori o totalnom krahu nakon godina golemog uspjeha, jedne od najpoznatijih argentinskih kuća za prodaju automobila, Ganza Sevel iz Avellanede, lučkog predgrađa Buenos Airesa. Kuća je glavnom bila vezanu uz domaću korporaciju Sevel Argentina koja je od 1980. do 1999. proizvodila i distribuirala licencne Fiate, Peugeote, Chevrolete i Citroëne, ali i uvozila globalne modele Alfa Romea, Fiata, Lancije Chevroleta i Citroëna. Sve je bilo sjajno dok jednog dana Ganza Sevel nije zatvorio vrata. Pričalo se kako su vlasnici, otac i sin Ganza umrli u kratkom vremenu, ubrzo jedan za drugim, no šaputalo se i o tome kako su obojica bili žrtve mafije te da su doživjeli mučan kraj. Kako bilo, kuća Ganza Sevel je zauvijek prestala s radom, a puno toga je po pitanju imovine iza oca i sina ostalo desetljećima nerazriješeno, pa tako i po pitanju velikih hangara s potpuno novim automobilima, nedaleko salona smještenih na aveniji Pavon. Trideset godina kasnije, zemljište na kojem su se još uvijek nalazili uglavnom ispražnjeni hangari, nakon dugotrajnih procesa vezanih uz vlasništvo, prodani su novom vlasniku. Njega zanima isključivo prenamjena zemljišta te je naložio da se sve sruši, a "starudija" koja se još nalazi unutra izbaci. Njemu beznačajno, no riječ je o nekoliko desetaka automobila s nula kilometara koji nikad nisu bili prodani te prekrivenih prašinom i prljavštinom i nikad zapravo nisu bili ni dekonzervirani, od kad su stigli brodom iz Europe i smješteni u skladište. Tu je na scenu stupila tvrtka Kaskote Calcos, specijalizirana za styling i detailing vozila, ali i prodaju rabljenih automobila. Obvezali su se ukloniti automobile, a s kojima će započeli postupak "osvježavanja djedica." Još nisu izvijestili što će učiniti s automobilima, jer očekivano, situacija s dokumentacijom ovih vozila, sada nakon 30 godina nije potpuno jasna. "Bilo je to poput "vremenske kapsule“ argentinskog automobilskog tržišta devedesetih", izjavili su momci iz ekipe koja se uhvatila sređivanja automobila, o prvom dojmu kad su ušli u prostor s automobilima poput Fiata Una, Dune, Tipa i Tempre, Peugeota 405 te nekoliko Alfa Romea 33. "Imali smo sreću jer su kontaktirali upravo nas nudeći nam seriju vozila s 0 km starih 30 godina. Novi vlasnici nisu imali baš nikakvog interesa za ovo automobilsko blago. Zanima ih samo zemlja, a za aute su vjerovali da su za otpad. Mi vjerujemo da nisu! Rekli su nam da maknemo starudiju van da mogu sve urediti za prodaju zemljišta..", rekli su iz Kaskote Calcosa. Zanimljiva priča, i nadamo se da će barem neke od ovih automobila uspjeti registrirati i voziti... Bilo bi cool posjedovati 30 godina star moderni klasik s 0 kilometara, slažete se? Na fotografijama možete vidjeti neke od Fiata koje su već počeli "vraćati u život".... https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/auto-prica-mjeseca-nakon-30-godina-pronadeni-deseci-nikad-vozenih-alfi-i-fiata-s-nula-kilometara-maknite-taj-otpad-van-zelimo-prodati-zemljiste/10144057/ 13 neshaoct, Loon123, ISV_01 and 10 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted March 28, 2020 Sećam se kad sam išao na utakmicu Inter - Partizan '90 i na putu od aerodroma do Milana prvi put vidim Tempru iz busa. Ostavila tad utisak na mene... 3 Woodoo, darkman14 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted March 28, 2020 Kol’ko ovo izadje kad se uveze sa porezom? 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted March 28, 2020 Sjajno. Ovako nesto je blago za svakog pravog ljubitelja automobila. Interesantno je videti i ovako na slikama, mogu misliti tek uzivo. Vise bi mi privukli paznju, nego vecina novokomponovanih tableta na tockovima. 2 horvat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 28, 2020 A jel bi bio neko spreman da iscalenzuje neki konkretan, malo ozbiljniji novac za ovako nesto? Svakako da ovakvi auti ne idu za 1000-2000e. I da li bi neko vozio ovako nesto daily? Ja sam bas par puta razmisljao o tome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted March 28, 2020 @horvat ovo se uzima za drugi ili treci automobil. Znam par ljudi koji tako rade, ali prvo se obezbede primarnim automobilom, a ovo je za vracanje u mladost vikendom. Moze i šmekerski da izgleda kada se iz aviona vidi da je auto ganc nov 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 28, 2020 Znam da se uglavnom tako koristi, ali me bas zanimalo i da li bi neko vozio daily. Ja zapravo znam za par njih koji voze starce daily... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 28, 2020 Kako prolazi vreme sve bih vise vozio dejli nekog sa sredine 80-ih do sredine 90-ih 2 Djuk85 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 28, 2020 Meni je proslo kroz glavu par puta. U sustini samo bas par osnovnih 'modernih' stvari mi je neophodno, koje svakako vecina tih auta i (moze da) ima - klima, centralna brava, servo i eventualno podizaci stakala... A najvise bi me brinule karoserije. Ne samo rdja, nego i sama cvrstoca. To je nesto sto je bas mnogo napredovalo zadnjih godina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted March 28, 2020 Ja bih recimo cepao ovog belog Tipa samo tako. Auto godine 1989, bre . I ovaj 405 sto pominju da ga iskopase tamo, auto godine pre njega. Secam se dobro da sam kao klinac balavio na 405 Mi16. Mica i Totti ce se sigurno setiti. Avion za to vreme, cini mi se 150 KS. Cale je tada vozio 305 SR, 1472 ccm i 75KS, jaci model . Slabiji GL i GR bili sa 1290 ccm i razornih 65 KS . Bezbrizna vremena bila, izvinjavam se za off. 2 horvat and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 28, 2020 Pa i nije off Znaci vozio bi Tipa ovog starog, ali da je nov? A koliko bi recimo bio spreman da platis za takvo vozilo? Ili za taj 405? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 28, 2020 Kako da se ne secam, do pre par godina lik u mom gradu je vozio crnog Sedicivalvole, kacio sam slike ovde, a zet od burazera je na zadnjem onom uvozu uvezo 405 Mi 16 Svajcarac, pa ga je posle par godina kupio nas drugar. Vozio-li ga par godina i prodao, tada je bio kao nov i to jos bele boje 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted March 29, 2020 Ivane, šta Miću bre trpaš u isti koš sa nama Imao sam 405 GRI 3 Woodoo, MS PK and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted April 4, 2020 Evo jos par fotki , ista prica...: 3 neshaoct, Woodoo and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 4, 2020 3 minutes ago, Ivan said: Evo jos par fotki , ista prica...: Jedno od zanimljivijih stvari u vezi sa starim autima su mi ovi materijali koji su korisceni za vrata i sedista ne znam za vas, ali mislim da bih mogao djirati ovako nesto i kao daily auto. Uz par samo obaveznih stavki - klimu, centralnu bravu i ajd, servo, mozda prozori. A to je sve verujem bilo (barem kao opcija) u tadasnjim autima... 2 Djuk85 and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites