Jump to content
FAS Goran
shakalkv

Lancia Nuova Delta - problem sa prednjim trapom

Recommended Posts

Duze vremena se bakcem sa ovim problemom i na dijagnostiku problema sam isao kod 3 majstora koja su dala 3 razlicite dijagnize. Jedan kaze solje (zamenjene ali problem ostao), drugi sileni, treci amlrti... itd

Problem je sledeci, male brzine, lezeci policajac ili silazak sa ivicnjaka tada zvace nesto, nekad se zacuje i malo jaci zvuk kao da se rastrese auto. Nekada cujem i nazad ali nisam siguran da li je to od prednjeg trapa. 

 

Sad dodjoh od cetvrtog majstora, ispregledao covek detaljno i kaze ili prednji sileni napred ili gumice balans stangle ali to moze pouzdano reci dok ne rasturi stabilizatore i jos po nesto. Nazad kaze ok sileni ali prolala zastitna guma. Evo kako izgledaju... je l imal neko ovakav problem i kako je resio?

 

delta 3 trap.jpg delta_3_trap_02.jpg delta_3_trap_03.jpg delta_3_trap_04.jpg

 

 

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov / prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste. Samo tu. Majstor kaze neki prednji silen, da on obicno hoce da propadne. Ne secas se marke koju si stavljao i okvirne cene? Razmisljam se da li uopste to da menjam, lufta nigde nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, shakalkv said:

Majstor kaze neki prednji silen, da on obicno hoce da propadne.

Obicno prvo ode tzv. "pastetica", tj. onaj pljosnati silen.

Viljuska ima jos jedan valjkasti silen koji retko odlazi (i kuglu, naravno). Ima ljudi koji menjaju samo to, recimo davno sam na Stilu stavljao "Birth" i dobro se pokazao. Cena silena je reda velicine nekoliko stotina kinti.

Mada uglavnom u zadnje vreme stavljamo komplet reparirane viljuske, pokazalo se kao solidan odnos ulozeno-dobijeno, za nase puteve. Ili odradis reparaciju svoje na licu mesta ili zamenis za repariranu (a ostavis svoju viljusku), cena je oko 25 EUR po komadu. Ima ih prilicno iz KG koji to rade, dosta nas je uzimalo od Tejovica. Videces vec preko foruma za kontakt i gde mozes odraditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i na Markovoj temi za deltu, u glavi mi je da je plaćao 2800 din za reparirane viljuške kod Tejovića kod plavog mosta. Kaucija je 1000 din, dok ne vratiš stare viljuške

A ima i na fb njih koji isto repariraju, jedino što ti oni pošalju, a ti im posle vratiš svoje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si iz Bga onda Auto Kristina. Iskreno bih preskocio Tejovica kod Plavog mosta, lose iskustvo sam imao. 

Obavezno zameni te silene jer su sada kao zvaka, guma je propala sigurno, ne mora da bude lufta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Kraljeva sam. Ima i kod nas jedan lik koji radi remont viljuski ali su iskustva korisnika kod njega veoma oprecna, neki prezadovoljni a neki ne. Znaci predlazete da u skorojem periodu zamenim te pastetice? Ne verujete da su gume balans stangle, ili da i njih preventivno kupim/zamenim? A sta mislite za ove pozadi, da menjam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sto je covek hteo da mi izmenja obe viljuske i spone i uzme 12000 sa rukama i centriranjem trapa.

Obisao sam posle toga par majstora i niko, ama bas niko nije nasao problem na trapu. 

Marko je terao deltu tamo da menja dal viljuske il spone ali zato sto je vec neko utvrdio da ima lufta. 

Inace posle su mu lose centrirali trap. 

Ima sve upisano i kod mene i kod njega na temi ako se dobro secam. 

U svakom slucaju zaobisao bih u sirokom luku. 

 

U Auto Kristini sam radio trap i na Djulijeti i na Bravu, jos par ljudi je radio na Djulijeti isto, cak su neke vozene i na Navaku posle toga. 

Guma je 80 sora tvrdoce i oni menjaju samo ono sto treba. Ako je silen los samo ce njega zameniti na licu mesta a ne celu viljusku jer eto, sto ne bi uzeo lovu. 

 

 

@shakalkv Menjaj te prednje obavezno, pa vidi da li nastavlja da proizvodi zvuk. 

Ako se nastavi prelistaj teme o Delti vidim da su kolege menjale zadnje silene, pa mozes da procitas sta i kako. 

 

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su viljuške od Tejovića potrajalo mislim preko 100kkm na marei i sa njima je auto i prodat. Niko nije rekao da menja kod njega nego ode kupi viljuške, zameni negde drugde i centrira trap gde hoće. 

@shakalkv napisao sam gore, naručiš telefonom iz kg (tejović ili neko drugi), stignu ti na adresu, nakon zamene spakuješ svoje stare i pošaljep nazad. Ima na fb par profila remont viljuški i ramena, i za Slađana znam, drugar je za 156 naručivao komplet prednje viljuške remontovane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno sve. Zamenicu i napred i nazad. Samo jos da vidim za napred da li samo te pastetice da zamenim ili sve. Majstor mi rece da taj veliki selen napred gotovo nikad ne strada. A kvalitet tih repariranih je ok? Nove iz originala su 8.500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje si stavio? I kakav je izbor za silene kod nas? 

Ako ti je pri ruci, napiši i br dela, značiće

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto i ja rekoh :) , par stotina kinti po komadu i za pasteticu i za valjkasti silen, svejedno. Sama cena govori da je to iskljucivo zamenska ponuda, posto taj deo ne postoji iz originala. Tako da se moze navesti samo interni SN tog proizvodjaca.

Najmanja OEM "jedinica" je - cela viljuska :) . I za Bravo/Deltu je samo razlika za desnu viljusku, tj. da li je auto sa ili bez OEM xenon farova.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene originalnih delova u ovlascenim servisima i auto kucama varijaju enormno, kada sam pitao za viljuske iz originala najbolju ponudu mi je dao Stojanov 8.490 kompletna po komadu, pa je onda cena isla na 12 i 18.000 do rekordnih 22.450 po komadu kod Bogunovica. Ista situacija i za silene zadnjeg mosta iz originala, 1900 komad kod Stojanova pa onda 4500 kod Autogaranta i oko 9000 kod Bogunovica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ups
Je li ti to rešilo problem?

Kod mene je sve jače sa leve strane počelo da se čuje to neko žvakanje i našli su da treba promeniti te zadnje gumice na viljušcki, a i na zadnjem trapu treba nešto promeniti... da bi bio sve ok.

Edited by OmenVeritas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resio problem. Podmazane napred gumice balans stangle i zamenjeni silen blokovi. Te vece silene mozes proveriti pajserom, natezanjem na gore, kod mene je ispadala ona guma iz metalne caure. Pozadi druze nema nista na mostu sem ovih velikih silena. Citajuci po italijanskoj fb grupi masa njih je menjala neke male soljice zadnjih amorta. Vide se kad se pomeri onaj tepih. Ja pozadi nista nisam pipao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...