Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dulle90

Fiat Grande Punto 1.4 16v - trzanje na plinu

Recommended Posts

Posted (edited)

Pozdrav svima, 

Imam problem sa grande puntom 1.4 16v sa trzanjem na plin pri ubrzavanju od kog je najvise zastupljeno izmedju 2000-3000obr . U auto je ugradjen brc plin i da napomenem da auto na benzinu radi lepo bez greske dok na plinu izbacuje: p1172 p0300 p0301 p0302. Bio na servisu kod Gorana receno da sve ok sa autom i u servisu brc u Leštanima nisu znali sta je (štelovan i u vožnji milion puta).

 

 

 

Edited by neshaoct
preciziran naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dulle90

 

Pogledaj ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/53782-stilo-14-16v-cima-trza-na-plinu/

 

On 4/7/2012 at 1:26 PM, acatodsm said:

Rec je o stilu 1,4 16v LPG.Naime na benzinu ide dobro,a kada se prebaci na plin pocinje da cima pri dodavanju gasa,najvise izrazeno izmedju 2000 i 3000 obrtaja.

On 4/10/2012 at 8:20 PM, acatodsm said:

Cima vise pri naglom ubrzavanju,a manje kad normalno ubrzava ali ipak cima

On 4/19/2012 at 12:15 PM, acatodsm said:

Problem resen zamenom svecica.Na njemu nisu bile odgovarajuce svecice vec neke druge,a menjao sam ih u servisu...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

P1172 je posledica ovih drugih grešaka.
Dakle, loše svećice/kablovi ili plinske dizne su neki od mogućih uzroka.
Loša struje generalno se mnogo više odražava na vožnji na gas dok istovremeno se to ne oseti na benzinu.
Loše podešene dizne gasa (u ovom slučaju 1./2./3.) se takođe slično manifestuje.

tt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao svecice stavio nove ngk po katalogu, bobine sam probao dve pa sam menjao redosled i nista. Nov uredjaj je u pitanju i covek koji je radio plin prvi put nije resio problem i vrati mi novac i skine uredjaj. Posle toga ustanovim da nije dobro uzubljen i opet se vratim na ugradnju plina kad ono ista stvar..

Meni je problem i kad je hladan auto i kad je vruc on ima trzanja na plin. Razgovarao sa dosta ljudi koji ugradjuju plin kazu taj auto savrseno radi na plinu. Probali cak da urade umetke one na diznama benzinskim koje pored imaju dotok plina kao sto radi fabrika i ista stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Istu sam muku mucio sa istim automobilom... S tim da je posle poceo da zeza i na benzinu. Promenio kablove, svecice, jednu bobinu, drugu bobinu.... Na kraju je resen problem kad su bile zamenjene sve 4 bobine. Na dijagnostici prijavljivao gresku na trecem cilindru, pa smo zamenili bobine na drugom i trecem cilindru, medjutim i dalje je problem bio na trecem cilindru (bar je tako dijagnostika pokazivala). Ne znam kako smo dosli do toga da stavimo sve 4 nove bobine, bilo je pre 4 godine. Al posle toga je prosljako kako treba

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala puno na savetu, probacu sve 4 da zamenim i javljam utiske.

Uzmi NGK bobine, ako bas moras onda beru....

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...