Dulle90 1 Posted March 13, 2020 (edited) Pozdrav svima, Imam problem sa grande puntom 1.4 16v sa trzanjem na plin pri ubrzavanju od kog je najvise zastupljeno izmedju 2000-3000obr . U auto je ugradjen brc plin i da napomenem da auto na benzinu radi lepo bez greske dok na plinu izbacuje: p1172 p0300 p0301 p0302. Bio na servisu kod Gorana receno da sve ok sa autom i u servisu brc u Leštanima nisu znali sta je (štelovan i u vožnji milion puta). Edited March 13, 2020 by neshaoct preciziran naslov teme 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 13, 2020 @Dulle90 Pogledaj ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/53782-stilo-14-16v-cima-trza-na-plinu/ On 4/7/2012 at 1:26 PM, acatodsm said: Rec je o stilu 1,4 16v LPG.Naime na benzinu ide dobro,a kada se prebaci na plin pocinje da cima pri dodavanju gasa,najvise izrazeno izmedju 2000 i 3000 obrtaja. On 4/10/2012 at 8:20 PM, acatodsm said: Cima vise pri naglom ubrzavanju,a manje kad normalno ubrzava ali ipak cima On 4/19/2012 at 12:15 PM, acatodsm said: Problem resen zamenom svecica.Na njemu nisu bile odgovarajuce svecice vec neke druge,a menjao sam ih u servisu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 13, 2020 P1172 je posledica ovih drugih grešaka.Dakle, loše svećice/kablovi ili plinske dizne su neki od mogućih uzroka.Loša struje generalno se mnogo više odražava na vožnji na gas dok istovremeno se to ne oseti na benzinu.Loše podešene dizne gasa (u ovom slučaju 1./2./3.) se takođe slično manifestuje.tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dulle90 1 Posted March 13, 2020 Menjao svecice stavio nove ngk po katalogu, bobine sam probao dve pa sam menjao redosled i nista. Nov uredjaj je u pitanju i covek koji je radio plin prvi put nije resio problem i vrati mi novac i skine uredjaj. Posle toga ustanovim da nije dobro uzubljen i opet se vratim na ugradnju plina kad ono ista stvar.. Meni je problem i kad je hladan auto i kad je vruc on ima trzanja na plin. Razgovarao sa dosta ljudi koji ugradjuju plin kazu taj auto savrseno radi na plinu. Probali cak da urade umetke one na diznama benzinskim koje pored imaju dotok plina kao sto radi fabrika i ista stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted March 13, 2020 (edited) Istu sam muku mucio sa istim automobilom... S tim da je posle poceo da zeza i na benzinu. Promenio kablove, svecice, jednu bobinu, drugu bobinu.... Na kraju je resen problem kad su bile zamenjene sve 4 bobine. Na dijagnostici prijavljivao gresku na trecem cilindru, pa smo zamenili bobine na drugom i trecem cilindru, medjutim i dalje je problem bio na trecem cilindru (bar je tako dijagnostika pokazivala). Ne znam kako smo dosli do toga da stavimo sve 4 nove bobine, bilo je pre 4 godine. Al posle toga je prosljako kako treba Edited March 13, 2020 by rkoma1986 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dulle90 1 Posted March 13, 2020 Hvala puno na savetu, probacu sve 4 da zamenim i javljam utiske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted March 13, 2020 Ne bi da te bacam u nepotreban trosak ako nije to, samo kazem.sta je meni resilo problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted March 13, 2020 Hvala puno na savetu, probacu sve 4 da zamenim i javljam utiske.Uzmi NGK bobine, ako bas moras onda beru.... Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dulle90 1 Posted April 10, 2020 Stavljene nove ngk bobine ista stvar. Na dijagnostici pokazivao prvi i drugi klip da ne rade kako treba p0301 0302, sad kad sam radio dijagnostiku pise p0301 0304 prvi i cetvrti klip ne rade. Od kad sam ugradio plin auto ujutru i na benzin trokira, e kad se zagreje tad radi ok na benzinu s tim sto na plin trza. Menjan senzor radilice isto nista se ne menja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M.Ivica 0 Posted May 19, 2021 (edited) Ljudi, Jel neko resio ovaj problem? Pomagajte! Da pojasnim moj problem: na plinu je trzao prilikom dodavanja gasa, na 2.500 do 3.200 obrtaja, dok se na benzinu nista nije primecivalo. Vremenom krecu problemi i sa benzinom: trokira, gasi cilindar (na dijagnostici uvek 4.) .... ali na plinu normalno radi (trzavice su ostale, ali je sada to minoran problem). Plin podesavan, dizne podesavane, svecice menjane, menjan raspored bobina .... Greske koje se konstantno javljaju su P1171 i P1172. Jednom je pokazao Random misfire i jednom misfire 4. cilindra. Radi se u GP 1.4 16V 2008. Edited May 19, 2021 by M.Ivica Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted May 21, 2021 pretpostavljam da ti je zapušena 4. benzinska dizna ili mozda crkava benzinska pumpa. A sto se tice plina, postavi mape plina, jer pretpostavljam da ti ni plin nije lepo podesen Quote Share this post Link to post Share on other sites
M.Ivica 0 Posted June 4, 2021 Hvala, zeljkoci, nego, ludnica tek nastaje .... auto upali na benzin, lepo prebaci na plin .... posle javljanja bilo kakve greske, rad na benzinu je skoro pa nemoguc .... upali ali trokira. Kada se obrisu greske, cak i sa obicnim OBDII, sve se na benzinu vrati u normalu. Iskljucio sam plin i neko vreme cu voziti samo na benzin. Ukoliko se nista ne bude desavalo, samo do plinskog uredjaja je. Ima neko bolju ideju? .... a kod plinadzija sam bio 100 puta ... uvek ista prica .... mape podesene, ne moze se nista vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted June 5, 2021 Znam ja, znam ja ... Menjaj majstora za plin! Po svemu čovek je malo neozbiljan. Elementarne stvari se moraju poznavati da bi se bavio nečim. Koji je plinski uređaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
M.Ivica 0 Posted June 5, 2021 (edited) 4 hours ago, Mijailović P. said: Stag ... go fast ... ili kako vec. Jos malo cu da sacekam, ali vec dva dana vozim samo na benzin .... trebalo je malo vremena da se ustabili i sada radi bez problema. Javljam. A majstora menjam .... Edited June 5, 2021 by Mijailović P. Bespotreban citat Quote Share this post Link to post Share on other sites
icar01 0 Posted June 8, 2021 Imao sam ja problema sa trzanjem na plinu Grande Punto 1.4 16v na otprilike 3.000 obrtaja. Majstor je napravio grešku kod montaže plinskih dizna. Ovaj motor ima varijabilni usis i 8 usisnih cijevi. Potrebno je dizne montirati na 4 usisne cijevi koje su uvijek otvorene, a ne one koje se ponekad otvaraju/zatvaraju da bi se poboljšalo vrtloženje smjese prije ulaza u cilindar. Sustav varijabilnog usisa se inače zove PDA (port deactivation). Naravno, majstor je stavljao plinske dizne tamo gdje mu je bilo najlakše pa su dva cilindra uvijek dobivala plin, a dva cilindra u nekim režimima vožnje su ostajala "suha" Quote Share this post Link to post Share on other sites
M.Ivica 0 Posted June 8, 2021 14 minutes ago, icar01 said: Imao sam ja problema sa trzanjem na plinu Grande Punto 1.4 16v na otprilike 3.000 obrtaja. Majstor je napravio grešku kod montaže plinskih dizna. Ovaj motor ima varijabilni usis i 8 usisnih cijevi. Potrebno je dizne montirati na 4 usisne cijevi koje su uvijek otvorene, a ne one koje se ponekad otvaraju/zatvaraju da bi se poboljšalo vrtloženje smjese prije ulaza u cilindar. Sustav varijabilnog usisa se inače zove PDA (port deactivation). Naravno, majstor je stavljao plinske dizne tamo gdje mu je bilo najlakše pa su dva cilindra uvijek dobivala plin, a dva cilindra u nekim režimima vožnje su ostajala "suha" Zanimljivo ... hvala .... Rad na benzinu je bio bez problema .... 10ak km sa plinom i odmah se sve vratilo na staro. Sve je problem. Za par dana idem do majstora na glasu .... sta mi je sve rekao danas, i da li jr popravio, napisacu posle "popravke" ..... nadam se. Hvala icar01 !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanB 0 Posted July 14, 2021 Imam bravo 1.4 t-jet. Ugradio sam plin pre 10ak dana. Majstor stavio AC stag go fast racunar. Imam isti problem da trza jako pri jacem dodavanju gasa i dosta slabije vuce nego na benzinu. Probao je da smanji pritisak plina, onda ne trza ali jos losije ide. Ako povece pritisak, onda krene i po 2 trzaja pri dodavanju gasa. Jel ima neko iskusta sa ovim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 14, 2021 Teško je to rešiti preko foruma. Predlažem da promeniš majstora. Pretpostavka je da dobija previše plina pa zato lošije povlači i trza. Samo, nije to jedina stvar koja potencijalno može praviti problem. Zato potraži iskusnijeg majstora. Čoveka koji je radio takve motore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M.Ivica 0 Posted July 14, 2021 On 6/8/2021 at 7:09 PM, icar01 said: Kazu da je i ovo u redu. Ne znam vise sta da radim. Provereno je sve: vetili, kompresija, katalizator, pritisak goriva, ..... zamenjene svecice, podesen .... sada sjajno radi kada je hladan. Kada se zagreje pocne trzanje i smanjenje snage motora. Jedino da nije neka od bobina .... pukotina, pa kada se zagreje da se siri ... ne znam .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanB 0 Posted July 15, 2021 Mene zanima da nije problem ovaj go fast, mozda je trebalo da se stavi onaj drugi Q-box? Quote Share this post Link to post Share on other sites
M.Ivica 0 Posted July 15, 2021 Majstor mi je i to napomenuo .... maretti ima komplikovane signale sto se brizgaljki tice, te voli da pravi probleme. Samo prenosim .... o tome ne znam nista. Mada, podesio mi je mape odlicno .... i ponavljam, dok je motor hladan, odnosno, dok nije dobro zagrejan, sve radi savrseno ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 15, 2021 @icar01 Evo na brzinu demanti tvrdnje... https://www.99rpm.com/fiat/parts/powertrain/air-intake/intake-manifold.html#page=1 https://www.google.com/search?q=1.4+t-jet+inlet&prmd=ivn&sxsrf=ALeKk0262JB2z5LeiWQmWGj_ut99l02o6Q:1626341519864&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwivoMyk4uTxAhVMG80KHWf1AesQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=393&bih=780&dpr=2.75#imgrc=wWyLzPgPcuPBTM Molim da ubuduće dobro proverite vaše izvore kako nebi pravili zabunu. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
icar01 0 Posted July 16, 2021 22 hours ago, Mijailović P. said: @icar01 Evo na brzinu demanti tvrdnje... https://www.99rpm.com/fiat/parts/powertrain/air-intake/intake-manifold.html#page=1 https://www.google.com/search?q=1.4+t-jet+inlet&prmd=ivn&sxsrf=ALeKk0262JB2z5LeiWQmWGj_ut99l02o6Q:1626341519864&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwivoMyk4uTxAhVMG80KHWf1AesQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=393&bih=780&dpr=2.75#imgrc=wWyLzPgPcuPBTM Molim da ubuduće dobro proverite vaše izvore kako nebi pravili zabunu. Hvala! Evo i brzi odgovor :-) Ako ja dobro vidim u potpisu M.Ivice, on ima GP 1.4 16V sa 95 konja.....a to nije T-jet nego StarJet. Ja pričam o StarJetu. A drugo, ako je kolega napisao da mu je to majstor pogledao, onda bi valjda majstor rekao da tog dijela nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
icar01 0 Posted July 16, 2021 On 7/14/2021 at 11:16 PM, M.Ivica said: Kazu da je i ovo u redu. Ne znam vise sta da radim. Provereno je sve: vetili, kompresija, katalizator, pritisak goriva, ..... zamenjene svecice, podesen .... sada sjajno radi kada je hladan. Kada se zagreje pocne trzanje i smanjenje snage motora. Jedino da nije neka od bobina .... pukotina, pa kada se zagreje da se siri ... ne znam .... Kod mene je q-box. A da su bobine, onda bi vjerojatno radile biiip i na benzinu. Eventualno da nije problem u bobini s koje LPG vuće info o broju obrtaja? Kod mene je i to radilo problem (bobina davala čudan signal pa je stalno prebacivao s plina na benzin) pa je na kraju obrtaje uzeo sa senzora na bregastoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites