Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dulle90

Fiat Grande Punto 1.4 16v - trzanje na plinu

Recommended Posts

Pozdrav svima, 

Imam problem sa grande puntom 1.4 16v sa trzanjem na plin pri ubrzavanju od kog je najvise zastupljeno izmedju 2000-3000obr . U auto je ugradjen brc plin i da napomenem da auto na benzinu radi lepo bez greske dok na plinu izbacuje: p1172 p0300 p0301 p0302. Bio na servisu kod Gorana receno da sve ok sa autom i u servisu brc u Leštanima nisu znali sta je (štelovan i u vožnji milion puta).

 

 

 

Edited by neshaoct
preciziran naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dulle90

 

Pogledaj ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/53782-stilo-14-16v-cima-trza-na-plinu/

 

On 4/7/2012 at 1:26 PM, acatodsm said:

Rec je o stilu 1,4 16v LPG.Naime na benzinu ide dobro,a kada se prebaci na plin pocinje da cima pri dodavanju gasa,najvise izrazeno izmedju 2000 i 3000 obrtaja.

On 4/10/2012 at 8:20 PM, acatodsm said:

Cima vise pri naglom ubrzavanju,a manje kad normalno ubrzava ali ipak cima

On 4/19/2012 at 12:15 PM, acatodsm said:

Problem resen zamenom svecica.Na njemu nisu bile odgovarajuce svecice vec neke druge,a menjao sam ih u servisu...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

P1172 je posledica ovih drugih grešaka.
Dakle, loše svećice/kablovi ili plinske dizne su neki od mogućih uzroka.
Loša struje generalno se mnogo više odražava na vožnji na gas dok istovremeno se to ne oseti na benzinu.
Loše podešene dizne gasa (u ovom slučaju 1./2./3.) se takođe slično manifestuje.

tt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao svecice stavio nove ngk po katalogu, bobine sam probao dve pa sam menjao redosled i nista. Nov uredjaj je u pitanju i covek koji je radio plin prvi put nije resio problem i vrati mi novac i skine uredjaj. Posle toga ustanovim da nije dobro uzubljen i opet se vratim na ugradnju plina kad ono ista stvar..

Meni je problem i kad je hladan auto i kad je vruc on ima trzanja na plin. Razgovarao sa dosta ljudi koji ugradjuju plin kazu taj auto savrseno radi na plinu. Probali cak da urade umetke one na diznama benzinskim koje pored imaju dotok plina kao sto radi fabrika i ista stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istu sam muku mucio sa istim automobilom... S tim da je posle poceo da zeza i na benzinu. Promenio kablove, svecice, jednu bobinu, drugu bobinu.... Na kraju je resen problem kad su bile zamenjene sve 4 bobine. Na dijagnostici prijavljivao gresku na trecem cilindru, pa smo zamenili bobine na drugom i trecem cilindru, medjutim i dalje je problem bio na trecem cilindru (bar je tako dijagnostika pokazivala). Ne znam kako smo dosli do toga da stavimo sve 4 nove bobine, bilo je pre 4 godine. Al posle toga je prosljako kako treba

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala puno na savetu, probacu sve 4 da zamenim i javljam utiske.

Uzmi NGK bobine, ako bas moras onda beru....

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavljene nove ngk bobine ista stvar. Na dijagnostici pokazivao prvi i drugi klip da ne rade kako treba p0301 0302, sad kad sam radio dijagnostiku pise p0301 0304 prvi i cetvrti klip ne rade. Od kad sam ugradio plin auto ujutru i na benzin trokira, e kad se zagreje tad radi ok na benzinu s tim sto na plin trza. Menjan senzor radilice isto nista se ne menja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ljudi,

Jel neko resio ovaj problem? Pomagajte!

Da pojasnim moj problem: na plinu je trzao prilikom dodavanja gasa, na 2.500 do 3.200 obrtaja, dok se na benzinu nista nije primecivalo. Vremenom krecu problemi i sa benzinom: trokira, gasi cilindar (na dijagnostici uvek 4.) .... ali na plinu normalno radi (trzavice su ostale, ali je sada to minoran problem). Plin podesavan, dizne podesavane, svecice menjane, menjan raspored bobina .... 

Greske koje se konstantno javljaju su P1171 i P1172. Jednom je pokazao Random misfire i jednom misfire 4. cilindra.

Radi se u GP 1.4 16V 2008.

Edited by M.Ivica

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretpostavljam da ti je zapušena 4. benzinska dizna ili mozda crkava benzinska pumpa.

 

A sto se tice plina, postavi mape plina, jer pretpostavljam da ti ni plin nije lepo podesen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, zeljkoci, nego, ludnica tek nastaje .... auto upali na benzin, lepo prebaci na plin .... posle javljanja bilo kakve greske, rad na benzinu je skoro pa nemoguc .... upali ali trokira. Kada se obrisu greske, cak i sa obicnim OBDII, sve se na benzinu vrati u normalu.

Iskljucio sam plin i neko vreme cu voziti samo na benzin. Ukoliko se nista ne bude desavalo, samo do plinskog uredjaja je.

Ima neko bolju ideju?

.... a kod plinadzija sam bio 100 puta ... uvek ista prica .... mape podesene, ne moze se nista vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam ja, znam ja ... :D

Menjaj majstora za plin! 

Po svemu čovek je malo neozbiljan.

Elementarne stvari se moraju poznavati da bi se bavio nečim.

Koji je plinski uređaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 hours ago, Mijailović P. said:

 

Stag ... go fast ... ili kako vec. 

Jos malo cu da sacekam, ali vec dva dana vozim samo na benzin .... trebalo je malo vremena da se ustabili i sada radi bez problema. Javljam.

A majstora menjam .... :)

 

Edited by Mijailović P.
Bespotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ja problema sa trzanjem na plinu Grande Punto 1.4 16v na otprilike 3.000 obrtaja.  Majstor je napravio grešku kod montaže plinskih dizna. Ovaj motor ima varijabilni usis i 8 usisnih cijevi. Potrebno je dizne montirati na 4 usisne cijevi koje su uvijek otvorene, a ne one koje se ponekad otvaraju/zatvaraju da bi se poboljšalo vrtloženje smjese prije ulaza u cilindar. Sustav varijabilnog usisa se inače zove PDA (port deactivation). Naravno, majstor je stavljao plinske dizne tamo gdje mu je bilo najlakše pa su dva cilindra uvijek dobivala plin, a dva cilindra u nekim režimima vožnje su ostajala "suha"

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, icar01 said:

Imao sam ja problema sa trzanjem na plinu Grande Punto 1.4 16v na otprilike 3.000 obrtaja.  Majstor je napravio grešku kod montaže plinskih dizna. Ovaj motor ima varijabilni usis i 8 usisnih cijevi. Potrebno je dizne montirati na 4 usisne cijevi koje su uvijek otvorene, a ne one koje se ponekad otvaraju/zatvaraju da bi se poboljšalo vrtloženje smjese prije ulaza u cilindar. Sustav varijabilnog usisa se inače zove PDA (port deactivation). Naravno, majstor je stavljao plinske dizne tamo gdje mu je bilo najlakše pa su dva cilindra uvijek dobivala plin, a dva cilindra u nekim režimima vožnje su ostajala "suha"

Zanimljivo ... hvala .... 

Rad na benzinu je bio bez problema .... 10ak km sa plinom i odmah se sve vratilo na staro. Sve je problem. 

Za par dana idem do majstora na glasu .... sta mi je sve rekao danas, i da li jr popravio, napisacu posle "popravke"  ..... nadam se. 

Hvala icar01 !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...