Jump to content
FAS Goran
147 2.0 TS 163.000 km

Alfa Romeo 147 2.0 TS / 1.6 TS - povećana potrošnja ulja

Recommended Posts

@147 2.0 TS 163.000 km

 

Druže, ovde se ama baš ništa ne vidi. Piše da je u proseku na 3720 km potrošio 7.7 litra na 100 km. To nama ništa ne znači. Ja ti kažem da resetuješ trip B i da voziš po gradu, ali baš po gradu. Bez zaobilaznica, autoputeva, lokalnih puteva, u kreni-stani vožnji od semafora do semafora i da vidiš koju potrošnju će ti pokazati. Drugo, ako je voziš tamo na kvalitetnijem gorivu nego mi ovde, sigurno je da će manje trošiti. Kolko puta sam terao kola na točkovima iz Švice do ovde. I potrošnja na autoputu mi je srazmerno rasla kako sam dosipavao gorivo u Sloveniji i Srbiji. Skočila mi je za preko litre na 100 km.

 

Ni moja nije dimila nigde pa je jela ulje. A izmenjao sam i ja te semeringe i karike i gumice ventila i dihtunde i na kraju ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo po gradu je 8.3l.INA Gorivo je Sobro ali Nisovo.Me znam onda dalje.Probaću sa Solenlidom pa ako smamji u redu a ako ne Proodajem.Hvala na Razgovoru svako dobro ti želim.Pozdrav

Da sad mi pade ma pamet.Garažista je Rekao ako joj bilo šta uradiš i kad je nova dok je hladna nažao tipa iscepaš je Hladnu nikad više ne može da se Alfa Popravi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao Drugari.Svecice su mi Suve (Nemam Plin) Auto i Ja smo u Svici Ne dimi ni Hladna ni Vruca suva je do Pklopca za Ventile.Dihtung sam Narucio. Ali Trosi oko 1l na 1.000 km Original Castrol 10-60 ne znam da  li moze da izbaci bas toliko na poklopac ne izgleda tolko jadno .Sumnjam da su Zalepjlene Karike.Kako se Manifestuje kada su zalepljene Karike?Mislim da ima negde dima da li slabije vuce ili sta znam. Zao mi je daje Prodam mnogo je Lepa.

 

Hvala Unapred

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/13/2020 at 8:23 AM, Quadrifoglio Verde said:

Ne diraj ništa. Ne bacaj novce. To je solidna potrošnja ulja za taj motor. Može on da popije i litar na 1000 km. Samo vozi proveravaj i dolivaj. Navikni se na to.

 

Ja sam svojevremeno na 1.6 TS radio osvežavanje s kojim nisam dobio ama baš ništa. Menjao karike, leteće, dihtunge, semeringe pa je opet trošila pola litra ulja na 1000 km.

 

@147 2.0 TS 163.000 km

Nema potrebe da otvaraš novu temu, samo nastaviš da pišeš u ovoj koju si ranije već otvorio. :thumbup: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@147 2.0 TS 163.000 km

Ja ti rekoh dosipuj neko jeftinije ulje i teraj i ne opterećuj se. Da baciš skoro 1000 evra na generalku, a da ti ponovo troši ulje ne isplati se... TS je to, još 2.0 (najpoznatiji po potrošnji ulja)... Navikni se na to i cepaj dalje!

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili lepo prodaj i uzmi nesto gde neces svakih par dana da gledas i dolivas ulje.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, Alfa 147 1.6 TS, problem je sledeci:
Isao sam na neki put od ukupno 200km i vozio sam agresivnije 3,4,5 4k obrtaja vecinom, uzbrdice, krivine, pun gas, preticanja, i kada sam danas proverio ulje potrosnja je oko nekih 300gr s obzriom da nije bilo skroz puno.
Vecinom vozim grad, kratke relacije, hladni startovi i ponekad magistrala 15-20km, pa nikad ne mogu merodavno da procenim potrosnju ulja. Mali servis radjen pre 1000km i stavljeno je ulje Motul 4100 10w40, i vidi se da malo slini na karteru.
Citajuci ostale forume u jos vecoj sam nedoumici, neki kazu okej, neki ne valja, neki otvarali motor nisu dobili nista znacajno.
Tako da voleo bih i da cujem vase misljenje da znam sta me ceka :D
Hvala unapred :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mare_kv

 

Ja bih ti preporučio da središ to slinavljenje i da voziš. Mislim da zamenom gumica ventila nećeš mnogo dobiti. U 1.6 TS sam sipao Seleniu Racing 10w60 i trošila mi je 1.5 l na 15000 km.
Ako imaš para za bacanje, možeš da odradiš polugeneralnu/osvežavanje ali nekima je i posle toga troškario ulje.
Navikni se da proveravaš ulje redovnije, pomalo dolivaš da bude na maksimumu što je dobro za varijator ( ako ga imaš, tj ako je verzija od 120 ks ).

 


 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveravam redovnije ulje naravno, a mislim da se ne isplati da radim osvezavanje bas iz tog razloga sto su misljenja podeljena, niti sam nesto agresivan vozac....ponekad me samo ponese mala zelja :)
Moja je sa 105ks, po svemu i po EPER-u, e sada ima neki zvuk kao da je varijator, ali to cu morati definitvno da proverim. Da li je to nekako moguce uraditi bez skidanja poklopca ventila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poklopac ventila je najmanjo problem i isti se na tom autu skida za 20 min.

Za zamenu ili reparaciju varijatora moraju bregaste napolje, razupcivanje…

Naknadna ugradnja je tehnicki verovatno moguca, ne znam, ali ne vidim neku poentu za 15 konja vise i dodatnu brigu :)

 

Sto se tice potrosnje ulja, ovo gore navedeno i ne zvuci optimisticki - od 3 do 4k obrtaja i nije bas nesto agresivno, a dolazimo do potrosnje od 1,5l na 1000km.
Mozes probati neko 10w-60 i iz mog iskustva manja je potrosnja nego 10w-40. Boletova iskustva iznad sa Seleniom Racing su bas dobra, ali nema garancije. I onda ce mozda trositi, a ulje je skupo. Dok ne probas, neces znati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze da bude da je zbog tipa cestih hladnih startova i kratkih relacija od 1-2km, doslo do toga da ima malo vode u ulju, i da se zbog toga brze trosi?
Inace kada sam prvi put posle malog servisa isao na isti put, neke normlane voznje potrosio mi je mozda 50ml ulja, zato mi nista nije logicno sto se svega toga tice...
Nisam primetio nikake dimove sto ukazuje na gumice ventila, mozda da probam sa zamenom njih bez skidanja glave, pa mozda to pomogne?
Inace da li mozda neko zna neku okvirnu cenu koja bi bila za sredjivanje svega toga oko potrosnje ulja, glava, karike, i sve propratno sto ide?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da džabe mozgaš... to ti je što ti je, sumnjam da tu ima neke veće pomoći. To je već odsluźilo veći deo radnog veka i tako treba i prihvatiti. Surovo, ali istinito. Najgore je kad uđeš u vrzino kolo sa pokušajem sređivanja auta te vrednosti...

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...