Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Citroen C4 / e-C4 / C4 X

Recommended Posts

Dobio sam ponudu za C3 Aircross, i izađe preko 17.000! U tom smislu bi mi C4 bio zanimljiviji...

A u klasi C3, od Renegade nema pametnijeg izbora!

Screenshot_20210814-155711.thumb.png.63d6b455200bb8de1d434c2e3adac9d2.png

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno, stariji C3 AirCross kao 1,2T je u slabijoj izvedbi sa 110 ks, a noviji model C4 je sa 100 ks (ta niža snaga je novije setovanje tog motora u slabijoj verziji). Stalno "šetaju" sa tim snagama, pa su tako i bazni 1,5 HDI sa 102 ks sada opet digli na 110 ks.

Drugar ima ( oko godinu dana i 15 kkm) novi 2008 sa tim 1,2T od 100 ks i on je zadovoljan kako to ide.

A, sada, da li C3 AirCross ili C4, sve ima svoje (neke) prednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa, pa sustigao je Captur-a i Scenika sa gumama.. Brt to lici kao Oliva, em visoko a podlaktica mi deblja od noge.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Citroen e-C4

 

Citroen je avangarda u svetu klasičnih automobila, iz koje se s vremena na vreme rodi i pravi automobilski klasik. Želi li ovim modelom da nam poruči da planira taj put da nastavi i sa potpuno električnim automobilima?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers: Citroen C4 & Citroen e-C4

 

U ovom videu, Parkers Vas vodi kroz prednosti i nedostatke benzinskih i potpuno električnih automobila, pokrivajući aspekte kao što su punjenje, troškovi, domet i ukupna vožnja svakog tipa automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perica Rajković i "AutoRepublika" u epizodi: 

 

Citroen C4 1.5 BlueHDi 110 Shine – Sorry Amsterdam

 

Citroen C4 1.5 BlueHDi 110 Shine – Sorry Amsterdam

 

U nameri da za vikend skoknemo do prestonice Holandije, kao prevozno sredstvo izabran je verovatno najekonomičniji i najudobniji hečbek u C segmentu, Citroen C4 1.5 BlueHDi/110. Nažalost, grip je bio brži, a Amsterdam će sačekati neka bolja vremena…

U moru hibrida s kojima se u poslednje vreme družimo malo je modela adaptiranih za duga krstarenja auto-putevima. Povišena potrošnja s praznom baterijom i smanjen kapacitet rezervoara za gorivo ograničavaju im autonomiju, što uz cenu putarine i benzina koji se približava cifri od 2 evra, odvraća od želje za putovanjem kolima. Uz to, sve je manje dizel agregata u ponudi, dok su sve brojniji trocilindrični motori ne preterano prijatni i ekonomični pri višim brzinama, posebno kada se treba preći više od 1.000 km (distanca u oba pravca između Pariza i Amsterdama).

 

citroen-c4-2021-14-780x470.jpg

 

Na kraju, uzevši u obzir da test vozilo nisam morao rezervisati mesecima ranije, kao što je to slučaj s pojedinim „zvezdama“, izbor je brzo pao na novi Citroen C4 1.5 BlueHDi, ali u slabijoj, dakle i jeftinijoj izvedbi od 110 ks. Jer sa C4 smo se družili par puta ranije, najsnažniji benzinski 1.2 PureTech/155 ks i 1.5 BlueHDi/130 bili su u paru s odličnim, ali skupim, automatskim EAT8. Ovaj je dakle ponuđen uz snažnije agregate, dok je ovde predstavljen od 110 ks isključivo u sprezi s ručnim šestostepenim menjačem.

 

citroen-c4-2021-12-780x470.jpg

 

Samim tim osetno je jeftiniji, u Srbiji se prodaje između 17.190 i 21.490 evra. Ponuda mi deluje „pošteno“, osim što je C4 potpuno novi model, 1.5 BlueHDi je savremen dizel blok, koji će uprkos brojnim kvalitetima ubrzo nestati. Polemika će se zato svesti na spoljašnji izgled, no Citroen ne bi bio Citroen kada bi se ugledao na ostale proizvođače.

 

20211119_121731-780x470.jpg

 

Dizajn evidentno odskače od konkurenata u C segmentu, C4 je pomešao žanrove i ponudio nešto nalik na krosover, s elementima kupea i hečbeka. Pored formi distancira se i spoljašnjim dimenzijama, sa 1,52 m za glavu je viši od recimo jednog Meganea, Golfa ili novog 308. Šta reći, a ne ponoviti se, možda da je najbolje videti ga uživo, fotografije mogu da prevare. Posve je međutim sigurno da se u njegove forme nećete zaljubiti na prvi pogled, jednostavno na njih se treba navići…

 

20211119_121901-780x470.jpg

 

Želim da kažem da bez obzira iz kog ga ugla posmatrali C4 deluje originalno, ne uvek i skladno. Spreda je pomalo buljav, s izvesnim stilskim elemenata već viđenim kod restilizovanog C3, no ovde je sve mnogo radikalnije. Profil je u stilu kupeolikog SUV-a, gde do izražaja dolazi povišeno odstojanje od tla (15,6 cm), dok je zadnji priča za sebe.

 

20211123_114038-780x470.jpg

 

Svega tu ima, od ogrome svetlosne grupe nedefinisanog oblika, pa do integrisanog spojlera na staklu petih vrata, koji ga deli na dva dela i smanjuje vidljivost, nešto u stilu nekadašnjeg C4 Coupe iz 2004. godine. Kad se već dotakoh prošlosti samo podsećanje da je do aktuenog C4, s početka godine, Citroen bio tri dobre godine bez predstavnika u C segmentu. „Rupu“ je u međuvremenu pokušao popuniti restilizovani C4 Cactus, no svima je valjda bilo jasno da se radilo o prelaznom rešenju, odnosno nekavoj low-cost interpretaciji, koja nije imala nikave šanse protiv talentovanih predstavnika tipa Megane, Golf, Peugeot 308, Ford Focus, Mazda 3, Honda Civic…

 

https://autorepublika.com/2021/12/04/citroen-c4-1-5-bluehdi-110-shine-sorry-amsterdam/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Citroen C4

 

Citroen se ponovo nalazi u potrazi za jedinstvenim identitetom kojim bi se više udaljio od svog sestrinskog brenda Peugeot, a sve pod novim menadžmentom Stellantis.

U tom cilju, transformisao je svoj C4 hatchback u nešto što više liči na mali SUV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Citroen C4

 

Po prilično razumnoj ceni, posebno u svetlu istovremenog izlaska na tržište nove Honde Civic, C4 nudi galsku alternativu Golfu, Astri, Mazdi 3, Corolli ili Hyundai i30: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Citroen e-C4

 

Na papiru, e-C4 je prilično konkurentan. Nudi do 260 kilometara potpuno električnog dometa, po ceni koja je od 36.490 evra u Srbiji. Takođe se može pohvaliti punjenjem od 100 kW, što nije najbrže u odnosu na ostale automobile na tržištu, ali je pristojno za ove pare. e-C4 se vozi kao tipični Citroen, sa svojim neverovatno lakim upravljačem koji ga čini laganim za vožnju po gradu, a njegova tiha priroda samo doprinosi privlačnosti. Ali nije sve savršeno, tj. zadovoljstvo kvare ''sunđerasti'' osećaj vožnje i nedosledni domet baterije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: Citroen C4

 

Posle dve generacije, treća iteracija Citroena C4 više nije hečbek, već mali SUV. To ga čini rivalom drugim takvim kompaktnim SUV-ovima kao što su npr. Mazda CX-30 i Renault Arkana.

Novi Citroen C4 donosi zanimljiv dizajn, živahni turbo motor i mnoštvo tehnologije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Citroen e-C4

 

Kupci koji pre svega daju prednost udobnosti automobila, možda u Citroenu e-C4 imaju najbolji takav porodični električni automobil na tržištu?

Elektrifikovana verzija modela C4 se može pohvaliti prepoznatljivim stilom, pametnom tehnologijom, impresivnim potpuno električnim dometom i izuzetnom udobnošću. Ali, ima tu i rivala kao npr. Kia e-Niro ili Peugeot e-2008:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Citroen C4

 

Prethodne generacije C4 su imale oblik skromnog ''hečbeka'', i bile su u skladu sa modom autoindustrije tog vremena. Ali, sada kada se čini da svi žele SUV, najnoviji C4 je odstupio od mode jer je poprimio oblik crossovera...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro Citroen C4 X

 

citroen c4 x 2023 01.jpg

 

Prošle nedelje smo videli Peugeot 408, ali iz Stellantisa uskoro stiže i Citroen C4 X napravljen po sličnom receptu. Dakle, i Citroen C4 X će po nekim najavama imati izgled podignute limuzine, pomešan sa Coupe-SUV stilom.

 

citroen c4 x 2023 02.jpg

 

Kako se očekuje, prednji deo će zadržati izgled veoma sličan standardnom Citroenu C4, ali najveće razlike sui naravno u zadnjem delu, sa kosim krovom tipičnim za Coupe-SUV.

 

citroen c4 x 2023 03.jpg

 

Pojedini izvori navode da će se ovaj oko 460 cm dugački automobil proizvoditi u Španiji, ali više detalja sledi uskoro. Naime, premijera bi navodno trebalo da se održi uskoro, a kao najava stiže i nekoliko slika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C4 X zvanično

 

226137-citroen c4 x 08.jpg

 

Citroen je i zvanično prikazao C4 X i e-C4 X fastback crossovere koji će u gami ove francuske marke zauzeti poziciju između standardnog hatchbacka C4 i i većeg modela C5 X. S tim u vezi, izvršni direktor Citroena Vincent Cobee je ove modele opisao kao ''pristupačnu, odgovornu i elegantnu alternativu brojnim hatchback i SUV vozilima''.

 

226138-citroen c4 x 07.jpg

 

C4 X i e-C4 X su u osnovi duže verzije C4 i e-C4 modela koji su premijeru imali 2020. Oni naime dele isti dizajn prednjeg dela kao i njihova kompaktna braća i sestre, ali imaju jak nagib krovne linije, što dovodi do potpuno redizajniranog repa u stilu fastbacka. Pozadi su LED svetla, jedinstvena vrata prtljažnika sa integrisanim spojlerom i konvencionalnije zadnje vetrobransko staklo. Pristup u stilu krosovera je zadržan, sa povećanim razmakom od tla i plastičnom oblogom po celoj karoseriji.

 

226139-citroen c4 x 06.jpg

 

Aerodinamičnija silueta je rezultirala i poboljšanim koeficijentom otpora vazduha od 0.29. Sa dužinom od 4.600 mm, C4 X je 260 mm duži od običnog C4 hatchbacka, ali dele isto međuosovinsko rastojanje od 2.670 mm.

 

226140-citroen c4 x 05.jpg

 

U unutrašnjosti je kontrolna tabla kao kod C4, uključujući 10.0-inčni centralni ekran osetljiv na dodir i poznatu digitalnu instrument tablu. Međutim, novi modeli dobijaju novi MyCitroen Drive Plus infotainment koji je predstavljen u većem C5 X, donoseći novi interfejs, bolje prepoznavanje glasa, više funkcija povezivanja i ažuriranja putem bežične mreže.

 

citroen c4 x 04.jpg

 

Citroen ističe da bezbednosna oprema uključuje do 20 ADAS-a, uključujući poluautonomni Highway Driver Assist Nivoa 2.

 

226142-citroen c4 x 03.jpg

 

Duži zadnji prepust je rezultirao i većim prtljažnikom, sada od 510 litara, za razliku od 380 litara kod C4 hatchbacka. Takođe ima dovoljno mesta za putnike pozadi koji imaju koristi od 198 mm prostora za kolena i nagnutijeg naslona sedišta. Karakter fokusiran na udobnost je naglašen Progressive Hydraulic Cushions oslanjanjem i sedištima iz programa Citroen Advanced Comfort.

 

citroen c4 x 02.jpg

 

C4 X i e-C4 X dele CMP/eCMP arhitekturu sa standardnim C4. Mada će većina evropskih tržišta (Austrija, Belgija, Nemačka, Luksemburg, Holandija, nordijska tržišta, Portugal i Velika Britanija) dobiti samo potpuno električni e-C4 X, Citroen takođe nudi C4 X sa turbo benzincem (PureTech 100/Puretech 130) i dizelašem (BlueHDi 130) na odabranim tržištima u Evropi, Bliskom istoku i Africi.

 

citroen c4 x  01.jpg

 

Potpuno električni e-C4 X dolazi sa jednim električnim motorom sa 136KS i 260 Nm, dok je litijum-jonska baterija od 50 kWh sa tehnologijom od 400 V dovoljna za domet do 360 km i kompatibilna je sa 100 kW DC punjenjem. Citroen e-C4 X od 0 do 100 km/h ubrzava za 9.5 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 150 km/h. Citroen C4 X i e-C4 X će se proizvoditi u Stellantisovoj fabrici Villaverde u Madridu. Prodaja će početi na jesen 2022. godine, ali cene još nisu poznate.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenovnik za Citroen C4 X u Srbiji

 

226140-citroen c4 x 05.jpg

 

Cene za Citroen C4 X sa benzincem PureTech 100, manuelnim 6-stepenim menjačem i Feel opremom počinju od 21.990 evra (sa uračunatim popustom).

 

citroen c4 x02.jpg

 

Kompletan cenovnik za novi C4 X možete pogledati na sajtu uvoznika, ili pogledajte sledeće dve slike:

 

c4x 01.jpg c4x 02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Citroen C4 X

 

Na prvi pogled teško ga je definisati jer je po mnogim aspektima kontradiktoran, ali je bez sumnje originalan: delom je sportski SUV, delom kupe i sedan.

U poređenju sa svojim ''bratom'' bez ''X'' porastao je u dužinu i po veličini prtljažnika, a udobnost u vožnji je jedan od njegovih glavnih aduta. Novi Citroen C4 X je stigao i na naše tržište:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Citroen C4 X

 

Uvek inovativni Citroen uvodi na tržište zanimljivo karoserijsko izdanje modela C4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...