Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Citroen C4 / e-C4 / C4 X

Recommended Posts

Novi Citroen C4 u Srbiji po promotivnoj ceni od 15.490 evra

 

citroen c4 base.jpg

 

Cene za novi Citroen C4 sa benzincem PureTech 100, manuelnim menjačem i Live Pack opremom počinju od 15.490 evra (sa uračunatim popustom), a za verziju sa BlueHDi 110 dizelašem od 16.990 evra (takođe sa popustom). Kompletan cenovnik za novi C4 možete pogledati na sajtu uvoznika za SRB.

 

Live Pack oprema:

  • Klima uređaj
  • Citroen Connect Radio na 10'' ekranu u boji na dodir sa 4 zvučnika + DAB
  • 5'' TFT ekran za prikaz instrumenata i parametara
  • Bluetooth
  • Miror Screen
  • USB + 12V utičnica
  • ESP + ASR
  • ABS + REF + AFU (automatsko aktiviranje lampica upozorenja pri naglom jakom kočenju)
  • Pomoć pri parkiranju na uzbrdici
  • Regulator i limitator brzine
  • Active Safety break automatsko kočenje u nuždi + sistem upozorenja na sudar
  • Driver Attention Alert
  • Coffe Break Alert
  • Prepoznavanje ograničenja brzine sa preporukom brzine tempomata
  • Sistem za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake
  • Isofix na bočnim sedištima u drugom redu
  • 6 vazdušnih jastuka
  • Farovi sa postupnim isključivanjem, funkcija ''Guide Me Home''
  • LED dnevna svetla
  • Halogena svetla
  • Zadnja svetla sa 3D efektom
  • Zadnji branik u crnoj mat boji
  • Spoljne kvake na vratima i kućišta retrovizora u crnoj mat boji
  • Blatobrani i bočni štitnici u crnoj mat boji
  • Indirektna kontrola pritiska u pneumaticima
  • Set za popravku pneumatika
  • 16'' čelični točkovi
  • Upravljač podesiv po visini i dubini
  • Podešavanje vozačevog sedišta u 6 pravaca
  • Zadnja klupa deljiva u odnosu 2/3 prema 1/3
  • Električni servo upravljač
  • Električno sekvencijalno upravljanje prednjim i zadnjim staklima sa zaštitom od uklještenja
  • Daljinsko centralno zaključavanje
  • Elektro podesivi i grejani spoljni retrovizori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Citroen C4 stigao na tržište Srbije

 

citroen c4 2021 srb2.jpg

 

Jedan od najvećih noviteta u Evropi stigao je na naše tržište. Citroen C4 je uveliko u domaćim salonima, pa auto možete i lično da razgledate. Iako je novi Citroën C4 odmah predstavljen sa elektrifikovanim pogonom, kod nas je za sada dostupna samo grupa standardnih motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Reč je o 1.2 turbo-benzincu sa 102, 131 i 155 konja, kao i o 1.5 dizelašu sa 110 i 131 konjskom snagom.

 

citroen c4 2021 srb1.jpg

 

C4 može da se nabavi već od 15.490 evra koliko košta 1.2 turbo-benzinac sa 102 konjske snage i Live Pack paketom opreme. To je jedini paket sa halogenim farovima, manuelnom klimom i čeličnim felnama prečnika 16 inča. U istoj opremi, ali sa 1.5 dizelašem od 110 konja košta 16.990 evra.

 

Već sledeći Feel paket ima dosta više opreme ali i veću cenu - počinje od 16.990 evra. I dalje ima čelične felne i to prečnika 18 inča, uz mnogo lepih komada opreme među kojima su LED farovi, automatika brisača, podešavanje lumbalne podrške u vozačevom sedištu, ventilacioni otvori pozadi, progresivni vazdušni jastuci, zadnji parking senzori…

 

Najskuplji je C4 Shine sa identičnom cenom za benzinca od 155 KS i dizelaša sa 131 konjskom snagom. Za njih je potrebno izdvojiti 23.490 evra sa PDV-om. Zanimljivo je da su grejači volana doplata u svakom paketu i koštaju svega 100 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

batchreviewsyoutubelogo.jpg BatchReviews: 2021. Citroen C4

 

Citroen je poznat po tome da pravi posebne modele, drugačije od ostalih...specifične...karakterne. :) 

Međutim, to ne znači da mu je taj recept uvek uspevao, tj. ima modela u njegovoj istoriji koje će svi zauvek pamtiti, a ima onih koji su ooodavno zaboravljeni. Kakav je novi C4 u tom pogledu? Hoće li biti još jedan Citroen zauvek upamćen, ili će ga svi zaboraviti još dok mu proizvodnja traje?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Novi Citroen C4

 

Citroen je poznat po udobnosti automobila, a izuzetak nije ni novi C4. Za njegov upravljač smestio se Jura:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Citroen C4 i eC4 stigli u Srbiju

 

Citroen nastavlja svoju električnu ofanzivu sa novim C4 i E-C4. Zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila za teritoriju Srbije i Crne Gore, upriličio je na stazi Navak specijalnu prezentaciju C4 i e-C4 modela za odabrane automobilske redakcije. O samom dogadjaju i o važnosti novih modela C4 govori generalni direktor kompanije Avtonova KAB, gospodin Viktor Naskovski:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Test Citroen C4

 

Ako se od nekog proizvođača očekuju avangardna rešenja, onda je to svakako Citroen. Francuska marka je uvek u automobilsku industriju donosila neke inovacije kojima je razbijala monotoniju u svim segmetnima i prkosila trendovima. Međutim, u protekih nekoliko godina kao da je ova marka malo lutala, i pokušavajući da pobegne od konkurencije zapravo pobegla sama od sebe. U C-segmentu, pravi hečbek modeli su u defanzivi iako imaju svoju publiku, jer kupce sve više privlače krosoveri. Citroen je to shvatio i krenuo u transformaciju svojih modela. Tako je novi C4 jednostavno podigao u visinu, istovremeno naglašavajući ono po čemu je brend poznat, a to su avangarda i komfor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession: 2021. Citroen C4

 

Iza oznake ''PureTech 130'' nalazi se 1.2 turbo-benzinac sa 3 cilindra koji daje 130KS/230Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2021. Citroen C4

 

Gledajući kroz istoriju Citroena, ovo im je deseti po redu hatchback koji su napravili: počev od 1928. godine i Type C4, preko kasnijih Ami 6 i Ami 8, GS, BX, ZX, Xsara, C4 i C4 Cactus.

Citroen kaže da ih je sve zajedno prodao 12.5 miliona komada. To na pravi mah zvuči kao veliki broj, ali...npr. BMW je prodao više od toga svoje Serije3 za duplo manje godina, ili čak i Lada koja je prodala više svojih kompakt modela. Da ne pominjemo Corollu ili Golf sa 50, odnosno 40 miliona komada....tako da tih 12.5 sa kojima se hvali Citroen nisu baš nešto posebno.

Plus što nisu svi oni bili klasični hatchbeck automobili, a i ovaj novi C4 nije tipični naslednik prethodnog modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession: 2021. Citroen e-C4

 

Elektrini motor sa 136 konja i baterija kapaciteta 50kWh. Dok se baterija skroz ne isprazni može da pređe do 350 kilometara. Citroen kaže da od 0% do 80% baterije treba pola sata punjenja...ali ne kaže da je to na nekom od veoma brzih punjača: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva vožnja: Citroen C4

 

c4 2021 013.jpg

 

Potpuno novi Citroen C4 stigao je na naše tržište. Za prvu test vožnju dobili smo automobile direktno iz Pariza! Sa maksimalnom opremom, naravno...

Iako Citroen ima poseban premium brend DS, francuski proizvođač je do te mere unapredio novu generaciju modela C4 da i za njega slobodno možemo da kažemo da ozbiljno konkuriše najluksuznijim i najsofisticiranijim modelima u klasi.

 

c4 2021 012.jpg

 

Zašto nema oznaku DS, već pripada Citroen gami, to pitanje ćemo ostaviti za marketinške stručnjake. U svakom slučaju, od ove odluke će najviše profitirati kupci, koji po ceni od 15.490 evra dobijaju vrlo poseban automobil koji ima vrlo malo konkurenata.

 

c4 2021 011.jpg

 

Uvoznik vozila marke Citroen za našu zemlju obezbedila je flotu automobila koji su specijalno za domaće novinare doveženi pravo iz Pariza. Otuda francuske tablice, ali i vrhunska oprema po kojoj se novi CitroEn C4 izdvaja u klasi. Za test vožnju u domaćim uslovima prvo smo odabrali verziju za koju verujemo da će biti najprodavanija na našem tržištu.

 

c4 2021 010.jpg

 

Pod haubom je 1.2 turbo-benzinac sa 130 konjskih snaga i osmostepenim automatskim menjačem. U vožnji se gotovo i ne čuje da ima tri cilindra, a sjajno isprogramiran menjač prati raspoloženje vozača. Ukoliko ste nežni sa pedalom gasa veoma rano menja brzine i drži motor na niskim obrtajima u cilju manje potrošnje.

 

c4 2021 09.jpg

 

U zavisnosti od agresivnosti desne noge ozbiljno menja karakter, izvlačeći maksimum iz turbo-benzinca koji neće razočarati ni one zahtevnije u pogledu performansi. Ambicioznijim vozačima na raspolaganju je još jača verzija sa 155 konja. Uprkos opštem trendu izbacivanja dizelaša iz game, ljubitelji ove vrste motora moći će da uživaju u 1.5 BlueHDI mašini sa 110 i 130 konjskih snaga. Njihova cena počinje od 16.990 evra. Inače, oprema je vrlo bogata, pa svaki C4 ima sistem za automatsko kočenje u cilju izbegavanja sudara ili ublažavanja njegovih posledica, kameru za prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem za pomoć u zadržavanju automobila u saobraćajnoj traci...

 

c4 2021 08.jpg

 

Već drugi po redu paket opreme koji može da se nabavi od 16.990 evra ima punu LED tehnologiju farova, električnu ručnu, senzor za kišu i svetla, točkove prečnika 18 inča, automatski dvozonski klima-uređaj, veliku multimediju dijagonale 10 inča sa DAB prijemnikom, zadnje parking senzore...

 

c4 2021 07.jpg

 

Možda najvažnije od svega je činjenica da sve verzije, osim sa najslabijim motorom, već od drugog po redu paketa opreme imaju hidraulične progresivne amortizere koji vožnje čine zaista posebnom. Domaći lokalni putevi su se pokazali idealnim za testiranje ove tehnologije koja sjajno upija sve vrste neravnina, i što je najlepše, smanjuje pokrete karoserije na minimum.

 

c4 2021 06.jpg

 

Time je novi CitroEn C4 postao jedan od najudobnijih i najmekših automobila u klasi, baš kako i nalaže tradicija po kojoj je Citroen poznat. Na autu je praktično svaki detalj remek-delo industrijskog dizajna, počevši od spoljašnjeg izgleda, pa do unutrašnjosti u stilu visoke mode.

 

c4 2021 05.jpg

 

Test primerak je imao više nego atraktivna sedišta od crvene kože sa otmenim štepom, koji  je na mnogim mestima simbolizovao logo Citroena u vidu naslaganih strelica. Iznenadila nas je količina i veličina pregrada i polica za sitnice, kao i to što su prilagodljive, sa brojnim otvaranjima i podešavanjima.

 

c4 2021 04.jpg

 

Novi CitroEn C4 je pravo iznenađenje ne samo u klasi, već i šire. Doneo je onu preko potrebnu svežinu, nešto potpuno drugačije i smelo, i to sa premium karakterom. Što je najbolje, zadržana je tradicionalna mehanika i motorizacija za tržišta kao što je naše.

 

c4 2021 03.jpg

 

Citroen je odavno spreman na nove tehnologije i standarde u pogledu pogona i emisije izduvnih gasova. Osim hibrida, dostupna je i potpuno električna verzija, koju smo takođe imali prilike da probamo. Za grad je idealan, s obzirom da omogućava trenutnu reakciju na komandu gasa uz snažno zakucavanje za sedišta.

 

c4 2021 02.jpg

 

Pokreće ga elektro-motor sa 136 konjskih snaga i 260 Nm koji omogućava munjevita međuubrzanja sve do 130 km/h.

 

c4 2021 01.jpg

 

Preko toga je već potrebno malo strpljenja, a maksimum je na 150 km/h. Do stotke stiže za 9.7 sekundi, a sa jednim punjenjem baterija može da pređe oko 350 kilometara.

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Novi Citroen C4

 

Nova generacija Citroenove ''četvorke'' dolazi kao potpuno novi par rukava. Kompaktna SUV vozila danas viđamo na svakom koraku pa nije ni čudo što i C4 pokušava da liči na jedno. Međutim, na sličnosti se sve i završava jer pogon na sve točkove nije ni predviđen, iako C4 skoro da obećava nešto više svojim ne tako malim klirensom. Amanet Citroena da izgled mora biti avangardan, a udobnost beskompromisna-potpuno uspešno ispunjava.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Citroen e-C4

 

Do 350 kilometara dometa uz pomoć električnog motora sa 135KS/250Nm. Dizajn mu jeste jak adut, ali nisu u Citroenu samo na to računali:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Citroen C4

 

Prednji deo novog C4, koji ima gomilu pozicija za razna svetla, svakako će uticati da ovaj auto ne bude onaj koji ćete lako zaboraviti.

U videu je varijanta sa 1.5 HDI motorom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Citroen e-C4

 

Citroen je kompanija sa reputacijom da pokušava uvek da uradi neke stvari drugačije. Stvarnost je takva da u dosta slučajeva ne može da uradi ništa posebno drugačije od sestrinske marke Peugeot. To je naročito vidljivo poslednjih decenija gde je usaglašenost modela u okviru PSA grupe ostavljala malo prostora Citroenu da uradi nešto značajno drugačije.

Ali, čini se da se postepeno stvari menjaju i da se Citroen ponovo više izdvaja. Prvo sa detaljima poput Airbumps-a i znalajno drugačijih sedišta. A sada i sa osnovnim inženjeringom jer elektrifikovane verzije Peugeot automobila (modeli veći od B segmenta) obično preferiraju benzinsko/električni plug-in hibridni pogon. Ipak, ovaj Citroen, iako je veći od B segmenta, nema takav pogon nego je komplet na struju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Citroen C4

 

''Ovaj automobil je do srži Citroen'', kaže izvršni direktor (CEO) Citroena Vincent Cobee. Zadatak ove treće generacije C4 je vraćanje kredibiliteta Citroenu u segmentu porodičnih hatchbackova gde se najbolje prodaju Golf i Focus.

 

Poslednji C4, lansiran na tržište 2010. godine, nije bio ''do srži'' Citroen, a nije bio ni naročito uspešan jer se prodavao uglavnom samo po niskoj ceni - a pred kraj svog života ni taj adut mu nije pomogao. 2017. godine Citroen je pokušao da ga zameni evoluiranom porodičnom verzijom crossovera C4 Cactus, ali ni to nije uspelo. Novi C4 (treća generacija) predstavljena je polovinom 2020. godine, i igra na kartu crossovera u pogledu vizuelne privlačnosti, ali za razliku od odlazećeg C4 Cactusa nećete osećati da ste primorani na SUV protiv vaše volje. Umesto toga, ovaj C4 daje ljudima stvari koje vole, po kojima prepoznaju Citroen - inovativan dizajn, prepoznatljiv osećaj i kvalitet vožnje. Uz to postoji i potpuno električna verzija e-C4.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg What Car?: 2021. Citroen C4

 

Dužine je porodičnog hatchbacka kao npr. Golfa, ali visoka pozicija sedenja zbog povećanog klirensa i naglašeni rubovi krila su mu kao kod SUV modela, dok mu je linija krova kao kod kupea.

Kad se na svu tu mešavinu doda i sav tehnički mogući miks pogona koju ovaj auto može imati (benzin/dizel/skroz na struju), teško je onda odrediti šta je novi C4?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/25/2021 at 4:30 PM, neshaoct said:

Poslednji C4, lansiran na tržište 2010. godine, nije bio ''do srži'' Citroen, a nije bio ni naročito uspešan jer se prodavao uglavnom samo po niskoj ceni - a pred kraj svog života ni taj adut mu nije pomogao. 2017. godine Citroen je pokušao da ga zameni evoluiranom porodičnom verzijom crossovera C4 Cactus, ali ni to nije uspelo

Cisto sumnjam da ce im pomoci i ovaj "do srzi" :D Citroen. Za mene ni "Š" od šarma i tehnickih resenja koje je ovaj proizvodjac znao da ima kroz istoriju. Ne znam ni na koju kategoriju kupaca uopste puca ovako "izmiksovan".

Prva serija C4 je imala najbolju prodaju od preko 200.000 komada u Evropi polovinom pretprosle decenije. C4 Mk2 je vec pao na skoro duplo manje, tj. 115.000 komada u svojoj najuspesnijoj godini.

A kacih pre neki dan rezultate za Compacte za Q1 2021. u Evropi - "ispod cekica" i aktuelni C4 je sa samo 11.000 komada 20-ak posto bolji od vec posustalog Tipa, a u rangu i30 i Scale. Bice to par desetina hiljada godisnje liti "Tanko, tanko, tankosava"... Cak uzimajuci u obzir i francusko trziste, koje je poznato kao naklonjeno domacim modelima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Citroen e-C4

 

Novi Citroen C4 nudi se sa benzinskim i dizel motorima, ali postoji i potpuno električna verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: 2021. Citroen C4

 

Najnoviji Citroen C4 predstavlja (još jedan) novi početak ovog modela, sa hrabro dizajniranom karoserijom u SUV stilu, elegantnijom linijom krova koja pada kao kod coupe automobila, i modernizovanom unutrašnjošću. Dostupan je sa benzinskim i dizel motorima, i po prvi put sa potpuno električnim pogonom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep test i putopis Perice Rajkovića ( "AutoRepublika" )

 

Citroen C4 1.5 BlueHDi/130 EAT8 Shine – Iskrcavanje u Normandiji


Sedamdeset i sedam godina nakon iskrcavanja Saveznika u Normandiji, došao je red i na AutoRepubliku da okvasi noge na čuvenoj plaži Omaha! No, ovoga puta ne da bi se s tenkovima Sherman isterale “Švabe” iz bunkera i utvrđenja, već kako bi testirali nesvakidašnji Citroen C4, pokretan “prljavim” ali toliko prijatnim motorom 1.5 BlueHDi/130.

Sada davnog, ali u regionu nikada zaboravljenog 6. juna 1944. godine, započelo je savezničko iskrcavanje u Normandiji. Tzv. operacija Overlord ostaće u analima kao najveća pomorska invazija, u kojoj je preko Lamanša prevezeno 3 miliona vojnika i nebrojena vojna tehnika, a sve u cilju otvaranja novog fronta i proterivanja nemačkih okupacionih snaga iz Francuske, odnosno definitivnog poraza Trećeg rajha...

 

Citroen C4 1.5 BlueHDi/130 EAT8 Shine – Iskrcavanje u Normandiji

 

https://autorepublika.com/2021/07/31/citroen-c4-1-5-bluehdi-130-eat8-shine-iskrcavanje-u-normandiji/#comment-47239

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Citroen C4

 

U videu je 1.2 turbo-benzinac (3 cilindra) sa 130 konja, uz automatski menjač, i u ''Shine'' paketu opreme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatno se iznenadih kad videh da je početna cena 15.600, doduše prilično golo, al novo! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se prijatno iznenadio koliki je "Headroom" pozadi. Očekivao sam veću teskobu u svetlu onako padajuće linije krova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam se vraćao sa Tare, pošto smo prolazili pored salona kod Ade, odlučili da na kratko svratimo porodično i pogledamo C4 i C3 Aircross...

C4 stvarno ostavlja jak utisak, posebno ako se uzme da je početna cena 15.600, a u drugom Feel paketu 17.150 (gde su, verovatno zbog kolege @ISV_01 ostavili čelične 18 i ratkapne :lol:), deluje veće nego što je realno.

Unutrašnjost je. čini mi se, kvalitetno i zanimljivo odrađena (Feel paket), vozačevo mesto je komotno, pozadi takođe. Međutim ima "prag" i napred i pozadi koji je za desetak (možda i više) centimetara viši od prostora za noge, pa mora da se "uskače". Takođe, verovatno zbog toga što sam navikao na velike staklene površine na Scenicu, unutra se osećam "kao u tenku"!

Familiji se više dopao C3 Aircross!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...