Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Citroen C4 / e-C4 / C4 X

Recommended Posts

Novi Citroen C4 za 2020. godinu

 

citroen c4 2020.jpg

 

Prvi Citroen C4 je predstavljen 2004. godine kao naslednik modela Xsara i tehnološki srodan sa Peugeotom 307. Simpatičan i funkcionalni ''francuski Golf'' se pamti po neobičnom volanu sa nepomičnim centralnim delom, a uz standardnu 5-vratnu verziju proizvodio se i neobični 3-vratni polu-coupe. Na kineskom tržištu je iz njega izvedena limuzina C-Quatre. Model druge generacije, predstavljen 2008. godine na zajedničkoj platformi PSA PF2, bio je srodan sa 308 te premium modelom Citroen DS4 (kasnije DS4). Proizvodnja je završena 2018. godine, a u Kini se još uvek proizvodi limuzinski C-Quatre koji nije dobio naslednika te se govorilo da se zauvek povlači.

 

Sada se najavljuje preokret, ''na krilima'' moći novostvorene alijanse PSA-FCA, a skicu donosi Autozeitung.de. Stvara se na platformi CMP (Common Modular Platform) na istoj bazi na kojoj su već stvoreni Peugeot 208 i Opel Corsa, mada je novi C4 za pola klase veći auto. Tehnološki će dakle biti na poznatim PSA-temeljima, a stilski donosi novosti koje bi se mogle preneti i na druge modele iz game. Očekuje se u oktobru 2020. godine na salonu automobila u Parizu...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

201041-citroen c4 02.jpg

 

Iz Citroena je potvrđeno da traje razvoj potpuno novog hatchbacka iz C segmenta čija prodaja će početi krajem ove godine. U pokušaju da nastavi dobar rast prodaje u Evropi u proteklih šest godina, Citroen želi da ima dostojnog rivala bestseleru na evropskom tržištu, a to je Volkswagenov Golf. Citroen je polako povukao iz prodaje standardni C4 hatchback 2018. godine, a u isto vreme je ''ublažio'' izgled modela C4 Cactus kako bi popunio prazninu. Plan je bio da se proizvede automobil crossoverskog tipa koji će biti privlačniji kupcima hatchbacka, ali je u stvarnosti dobijen model sa krizom identiteta.

 

201042-citroen c4 01.jpg

 

Direktorka odeljenja za proizvode i strategiju Laurence Hansen je rekla da će novi automobil biti dostupan sa benzinskim, dizel i potpuno električnim pogonom, i da će se pojaviti kasnije ove godine. Tradicionalno za Citroen, mnogo pažnje će se posvetiti udobnosti automobila, a upravo je to jedan od razloga usvajanja električnog pogona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Citroen C4 do kraja godine

 

citroen c4 2021.jpg

 

Prvi Citroën C4 je predstavljen 2004. godine kao naslednik modela Xsara i tehnološki srodan sa Peugeotom 307. Simpatičan i funkcionalan ''francuski Golf'' pamti se po neobičnom volanu sa nepomičnim centralnim delom. Osim kao 5-vratni hatchback, proizvodio se i kao neobičan 3-vratni polu-coupe. Na kineskom tržištu je iz njega izvedena limuzina C-Quatre. Model druge generacije predstavljen 2008. godine na zajedničkoj platformi PSA PF2, bio je srodan sa Peugeotom 308 i premium modelom Citroën DS4 (kasnije DS4). Proizvodnja je zaključena 2018. godine, a u Kini se još uvek proizvodi limuzinski C-Quatre i nije dobio naslednika, pa se zato govorilo da se zauvek povlači.

 

Sada se najavljuje preokret, ''na krilima'' moći novostvorene alijanse FCA-PSA, nastaje model koji po istom tehnološkom konceptu kao novi modeli Peugeot 308 i Opel Astra, a skicu donosi Motor1.com. Stvara se na platformi CMP2 (Common Modular Platform) na istoj bazi na kojoj su već stvoreni Peugeot 208 i Opel Corsa, mada je novi C4 za pola klase veći auto. Tehnološki će dakle biti na poznatim PSA-temeljima, a stilski donosi novosti koje bi se mogle preneti i na druge modele iz game. Očekuje se u oktobru na salonu u Parizu 2020. kao modelska godina 2021.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen priprema zamenu za C4 Cactus

 

202207-citroen c4 02.jpg

 

Iako je naišao na pozitivne kritike širom sveta, Citroenov zabavan i praktičan model C4 Cactus nije ispunio očekivanja u smislu prodajnih rezultata, pa su u PSA grupaciji odlučili da je vreme da zanimljivo dizajnirani crossover ide u penziju. Citroen će pre kraja godine ponuditi alternativu za Cactus, a fotografije kamufliranog prototipa otkrivaju ''fastback'' oblik i dalje podignute karoserije sa prepoznatljivim dizajnerskim elementima i merama koje se uklapaju u standarde C segmenta.

 

202208-citroen c4 01.jpg

 

U ovom trenutku se ne zna da li će novi C4 biti zasnovan na adaptiranoj platformi koju PSA koristi za modele kao što su Citroen C3 i Peugeot 208, ili će se koristiti veća EMP2 platforma koja nosi MPV model C4 Space Tourer i SUV C5 Aircross. U slučaju manje CMP platforme očekivano je da će C4 imati i verziju koju će pokretati samo struja. Sve će biti poznato krajem godine, a ljubitelji francuskog brenda se nadaju da će i novi C4 sa sobom doneti specifične dizajnerske detalje koji Citroenove automobile već decenijama izdvajaju iz mase.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Citroen C4 je crossover

 

202932-Citroen C4 02.jpg

 

Citroen je pre nekoliko godina iz svoje game izbacio konzervativno dizajnirani hatchback C4 pa kupcima kao alternativu trenutno nudi restilizovani C4 Cactus. Ipak, Citroen će se vratiti u C segment novim modelom, naslednikom C4 hatchbacka. To su još ranije potvrdili i iz samog Citroena, uz nagoveštaj da će kompanija ovde zauzeti ekstremniji pristup odnosno da će naslednik C4 napustiti izgled tradicionalnog hatchbacka C segmenta. Sve u svemu, kod naslednika C4 možemo očekivati atraktivniji dizajn, ali i bolje vozne osobine, veću prostranost enterijera, unapređeni komfor, ekonomičnije benzinske i dizel motore u odnosu na nekadašnji C4, kao i potpuno električnu verziju.

 

202933-Citroen C4 01.jpg

 

Što se konkretnih detalja tiče, novi C4 će se bazirati na CMP platformi iz PSA Grupe, dok će električni C4 koristiti baterije od 50 ili 60 kWh. Premijera novog C4 se može očekivati tokom ove godine, i to na početku sa 1.2 benzincem i 1.5 dizelašem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen e-C4 najavljen za 30. jun

 

citroen Ec4 002.jpg

 

Citroen je pre nekoliko godina iz svoje game izbacio konzervativno dizajnirani hatchback C4, pa kupcima kao alternativu trenutno nudi restilizovani C4 Cactus. Ipak, Citroen će uskoro ojačati svoju poziciju u C segmentu, i to naslednikom C4 hatchbacka. To su još ranije potvrdili i iz samog Citroena, uz nagoveštaj da će kompanija ovde zauzeti ekstremniji pristup odnosno da će naslednik C4 napustiti izgled tradicionalnog hatchbacka C segmenta. Sada stiže i potvrda da će novi C4 premijeru imati još tokom ovog meseca jer je za 30. jun najavljena promocija njegove električne verzije e-C4.

 

203907-citroen Ec4 01.jpg

 

Električni e-C4 će verovatno koristiti baterije od 50 ili 60 kWh, a imaće realnu autonomiju vožnje veću od 300 km. Pored e-C4, u gami će se naći i klasične C4 verzije sa benzinskim i dizel motorima, verovatno sa 1.2 trocilindričnim turbo benzincem i 1.5 dizelašem. Što se konkretnih detalja tiče, poznato je da će se novi C4 bazirati na CMP platformi iz PSA Grupe, kao i da možemo očekivati atraktivniji dizajn, bolje vozne osobine, veću prostranost enterijera, unapređeni komfor i ekonomičnije motore u odnosu na nekadašnji C4.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo najavljen Citroen e-C4

 

citroen e c4 2020 01.jpg

 

Citroen nas sa novim najavnim videom podseća da je za 30. jun zakazao premijeru električne verzije nove generacije modela C4, a to je e-C4. Pored e-C4, u gami će se naći i klasične C4 verzije sa benzinskim i dizel motorima, verovatno sa 1.2 trocilindričnim turbo benzincem i 1.5 litarskim dizelašem. Ranije objavljene tesktove o novom Citroenu C4 i e-C4 pogledajte u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Citroen C4 i električni e-C4 na prvim slikama

 

cotroen c4 2020 n08.jpg

 

Citroen je pre nekoliko godina iz svoje game izbacio konzervativno dizajnirani hatchback C4 pa je kupcima kao alternativu nudio restilizovani C4 Cactus.

 

citroen c4 2020 n07.jpg

 

Ipak, Francuzi će uskoro ojačati svoju poziciju u C segmentu, i to novom generacijom modela C4. To su još ranije potvrdili i iz samog Citroena, uz nagoveštaj da će kompanija ovde zauzeti ekstremniji pristup.

 

citroen c4 2020 n06.jpg 204103-citroen e c4 2020 n05.jpg

 

Kako bilo, pred nama su sada prve slike novog C4, a pažnju pre svega privlači njegova električna verzija nazvana e-C4 koja će zvaničnu premijeru imati 30. juna.

 

citroen e c4 2020 n04.jpg citroen c4 2020 n03.jpg

 

Dok ne stignu fabrički detalji, ovde podsećanje da ranije nezvanične informacije kažu da bi električni e-C4 trebalo da dobije baterije od 50 ili 60 kWh, a imaće realnu autonomiju vožnje veću od 300 km.

 

citroen c4 2020 n02.jpg

 

Pored e-C4, u gami će se naći i klasične C4 verzije sa benzinskim i dizel motorima, verovatno sa 1.2 trocilindričnim turbo benzincem i 1.5 dizelašem.

 

citroen c4 2020 n01.jpg

 

Što se konkretnih detalja tiče, poznato je da se novi C4 bazira na CMP platformi iz PSA Grupe, kao i da možemo očekivati bolje vozne osobine, veću prostranost enterijera, unapređeni komfor i širu listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovo sa slika užas... al' ajd da vidimo uživo.

Oblik prednjeg kraja gledano s' profila kao da ne pripada istom autu. Isuviše me podseća na Juke.

 

Screenshot_20200616-185546.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, totti said:

Meni je ovo sa slika užas... al' ajd da vidimo uživo.

Iako sam generalno ljubitelj Citrusa, njegove istorije i avangarde - apsolutno se slazem. Ostalo i ima nekog zivota, ali prednji kraj i enterijer su mi blagi uzas. Mozda sam "razocaran" jer sam puno ocekivao od ovog modela, a kao da se nisu mnogo makli od one grdobine od Cactusa. Sa onih "mula" u testiranju se naziralo da ce karoserija biti povisena i u fastback fazonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podseća me sa boka na Toyotu C-HR, naročito prednji deo.

Ne znam zašto se na slici kabine vidi stari sistem za HUD, tj. projektovanje na posebno staklo koje štrči iz konzole, kad se odavno sve to direktno projektuje na šoferku kod gomile modela koji imaju HUD...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promo video: Novi Citroen C4 i e-C4

 

 

U 2020. godini, Citroen nastavlja svoju električnu ofanzivu u segmentu limuzina otkrivajući prve slike Novog 100% električnog C4 i Novog C4. Potpuno redizajnirana limuzina nove generacije koja preuzima standarde segmenta kompaktnih limuzina i i kompletni Citroenov identitet kroz:

 

- Mogućnost izbora pogonskog sklopa: 2020. godine ''Citroen goes Electric for all''. Novi 100% električni e-C4 peti je opus iz Citroenove strategije za elektrifikaciju, posle modela SUV C5 Aircross Hibrid, Ami, e-Jumpy i e-SpaceTourer. Pored ove 100% električne verzije, Novi C4 je dostupan i sa benzinskim ili dizel pogonom kako bi najbolje zadovoljio potrebe klijenata.

- Snaga koncept vozila: čista i aerodinamična linija koja obeležava novu fazu Citroenovog stila, igra se različitim standardima za vozila. Ovaj model se ističe svojim grafičkim i jedinstvenim dizajnom, uzdignutim, kompaktnim i energičnim držanjem. Model koji je spreman za skok i koji je postavljen na točkove velikog prečnika.

- Udobnost u kabini: pristutni su svi sastojci programa ''Citroen Advanced Comfort'' za novi nivo udobnosti sa oslanjanjem na Hidrauličnim ''progresivnim jastucima'', sedištima ''advanced comfort'', prostranom unutrašnjošću, korisnim tehnologijama koje olakšavaju svakodnevnicu i inovaciju za suvozača. Sve ove funkcije su poboljšane e-Confortom u električnoj verziji, jer se zbog tišine osećate kao da se vozite u čauri.

Dostojni naslednici dugog niza odvažnih limuzina, među kojima je i GS koji slavi pedesetogodišnjicu,

Novi električni ë-C4 i Novi C4 će biti predstavljeni 30. juna i oni će biti najinteresantniji noviteti u drugoj polovini 2020. godine.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen je otkrio novu generaciju C4

 

Nova generacija nudiće se kao klasični C4 sa benzincima ili dizelašima, i kao 100% električni auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: Novi Citroen C4 i električni Citroen e-C4

 

citroen c4 012.jpg

 

Što se tiče motora, nudi se nešto za svakoga: benzinci, dizelaši kao i potpuno električna verzija.

 

citroen c4 011.jpg

 

I dok smo pre dve nedelje imali priliku da vidimo prve zvanične fotografije novog Citroena C4, francuski proizvođač je danas predstavio sve detalje modela sa kojim su učinili potpuni zaokret. Naime, kako se već najavljivalo, C4 više nije kompaktni automobil već je u skladu sa trendovima, postao - crossover!

 

citroen c4 010.jpg

 

I to izuzetno zanimljivog, neobičnog i simpatičnog dizajna. Na prednjem delu se tako ističu dva para svetala (LED trake na gornjem delu i LED svetla dole), a oblik slova X je preuzet sa konceptnih Citroen modela. Pogled na bokove otkriva trendovsku coupevsku liniju krova koja završava sa položenim staklom koje se proteže sve do atraktivnog spojlera.

 

citroen c4 09.jpg

 

Najviše komentara je očekivano izazvao zadnji deo uz čiju pomoć će novi C4 biti nemoguće ne primetiti na putu.

 

cotroen c4 08.jpg citroen c4 07.jpg

 

A u unutrašnjosti prava digitalna revolucija - ispred vozača se nalazi digitalni kokpit, dok centralnim delom dominira 10-inčni ekran osetljiv na dodir kojim se upravlja većinom funkcija. Kažemo većinom jer su recimo funkcije klime sada stavljene dole i kontrolišu se klasičnim prekidačima, što je za svaku pohvalu.

 

citroen c4 06.jpg

 

Za potpuni komfor se brinu Advanced Comfort sedišta koja u kombinaciji sa oslanjanjem koje ima hidraulične graničnike znače da će C4 biti na vrhu klase po pitanju udobnosti. U Citroenu tvrde da je njihov novi C4 vodeći automobil u klasi po pitanju mesta za kolena na zadnjoj klupi. Uz to, za praktičnost se brine prtljažnik zapremine 380 litara.

 

citroen c4 05.jpg citroen c4 04.jpg

 

U skladu sa trendovima na tržištu, za bezbednost pritom brine čak 20 sistema pomoći vozaču.

 

citroen c4 03.jpg

 

Što se tiče motora, nudi se nešto za svakoga: PureTech benzinci snage od 100, 130 i 155 KS, BlueHDi dizelaši snage od 110 do 130 KS kao i potpuno električna verzija e-C4 od 100 kW/136 KS i 260 Nm.

 

citroen c4 02.jpg

 

Elektručni e-C4 ima 350 kilometara dometa sa jednim punjenjem uz pomoć baterija od 50 kWh, do 100 km/h ubrzava za 9.7 sekundi i postiže el. ograničenih 150 km/h.

 

204103-citroen e c4 01.jpg

 

Proizvodnja kreće krajem leta, a automobil na tržište stiže do kraja ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Novi Citroen C4

 

Ovo je nova generacija Citroena C4 koja nikada nije izgledala bolje. Hatchback ili SUV?

Pogledajmo šta je sve novo... :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Novi Citroen C4

 

Ima li kvalitetne suštine u ovom autu da isprati njegov dizajn?

 

 

 

parkers.jpg Parkers video:

 

 

 

whatcar.jpg WhatCar? video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako vec uocavam patern u takvim stvarima. Prvo ukloni nesto sto je sasvim podrazumevano, i kad svi krenu da kukaju, tad se vrati pod pompeznom promocijom, pa jos uz mogucnost ako moze i da se naplati :D

 

Setite se samo windows start menija. To je citav event bio kad su ga vratili nazad :D 

 

Moglo bi se slicno reci i za parking po urbanim sredinama (BG, NS). Toga je bilo u razumnoj meri, pa onda suzbili 'planskom urbanizacijom', i sad kad parking mesto vredi ko zlato, sad evo nicu resenja, garaze i parkinzi na spratovima/u podzemljima, za dobre pare :D 

 

Tako mi nekako slicno deluje i ova prica sa komandama za klimu :D 

 

Jos pre koju godinu sam spomenuo u jednoj slicnoj prici sa drugarima, ako ikada ovi autonomni sistemi dostignu neki pouzdan nivo (a verujemo da hoce ipak kad-tad), samo gledajte kad Nemci dodaju 'drivers pack' za ~3000e na listu opcione opreme, koja ce podrazumevati volan i pedalu gasa :lol:

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

fullycargedshowyoutubelogo.jpg FullyChargedShow video: Citroen e-C4

 

Citroen očekuje da isporuke prvim kupcima u Evropi krenu do kraja godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljene cene u Francuskoj

 

206772-citroen c4 2021.jpg

 

Citroen je u Francuskoj počeo da prima porudžbine za novu generaciju modela C4, kao i za njegovu električnu verziju e-C4.

 

206773-citroen c4 2021.jpg

 

Cene za benzince startuju od 20.900 evra, za dizelaše od 23.200 evra, dok za električni e-C4 treba izdvojiti od 35.600 evra (sa subvencijom od 7.000 evra njegova cena u Francuskoj iznosi 28.600 evra).

 

206774-citroen c4 2021.jpg

 

Kompletan cenovnik u Francuskoj izgleda ovako:

Benzinci:

  • PureTech 100 BVM6 Live : 20.900€
  • PureTech 100 BVM6 Feel : 23.400€
  • PureTech 130 BVM6 Feel : 24.900€
  • PureTech 130 BVM6 Feel Pack : 26.400€
  • PureTech 130 BVM6 Shine : 27.300€
  • PureTech 130 EAT8 Feel : 26.900€
  • PureTech 130 EAT8 Feel Pack : 28.400€
  • PureTech 130 EAT8 Shine : 29.300€
  • PureTech 130 EAT8 Shine Pack : 30.500€
  • PureTech 155 EAT8 Shine : 30.550€
  • PureTech 155 EAT8 Shine Pack : 31.750€

Dizelaši:

  • BlueHDi 110 BVM6 Live : 23.200€
  • BlueHDi 110 BVM6 Feel : 25.700€
  • BlueHDi 110 BVM6 Feel Pack : 27.200€
  • BlueHDi 110 BVM6 Shine : 28.100€
  • BlueHDi 130 EAT8 Feel : 28.700€
  • BlueHDi 130 EAT8 Feel Pack : 30.200€
  • BlueHDi 130 EAT8 Shine : 31.100€
  • BlueHDi 130 EAT8 Shine Pack : 32.200€

Električne verzije (bez uračunate lokalne subvencije):

  • 136 KS Feel : 35.600€
  • 136 KS Feel Pack : 36.700€
  • 136 KS Shine : 37.600€
  • 136 KS Shine Pack : 38.800€

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

completecar.jpg CompleteCar video: Test 2021. Citroen e-C4

 

136 potpuno električnih konja, sa baterijom od 50kWh što je dovoljno za oko 320 kilometara...mada Citroen kaže da može 350 km:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test 2021. Citroen C4

 

Ako želite da imate malo drugačiji auto od svih ostalih Citroen je oduvek bila takva opcija...i nije se to mnogo promenilo do danas:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

drivingeletricyoutubelogo.jpg DrivingElectric video: Test Citroen e-C4

 

Ovo je prvi Citroenov auto potpuno na struju koji je zamišljen i stvarno može da služi kao auto za svaki dan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...