Jump to content
FAS Goran
LjubeVG

Fiat Tipo 1.6 mjet- sedan, možda prvi na forumu?!

Recommended Posts

Hvala puno, pisaću šta god, nego da ne "nabijam" sve odjednom, a i kako mi dodje nešto u sećanje, heheheheh...pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke, dobar izbor i jako mi je drago da su ubacili taj veliki ekran u sedan, nikad mi nije bilo jasno zasto prave razliku.... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se, u jednom trenutku, baš dvoumio da li opšte da uzmem Tipa, jer mi je multimedija mnogo lepša, ali je išla samo u hečbek i karavan, na pa su mi u Stojanovu rekli da od skoro ( maj 2019 ) ide i u sedana, koji je, lično meni, mnogo lepši od ove dve verzije. Štaviše, toliko se lepo uklapa u enterijer, mnogo lepše nego na nekim Audi ili mislim i na nekiim Peugeotima. Ono kao da si im zašrafio nakanadno multimedije- užas! Uzgred, navigacija je malo "stara" jer za autoput važi 120km/h, a nema- koje li tuge- ni Miloša Velikog:(

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još nekih sličica, uz dodatak da imam i fabričke parking senzore- samo zadnje ( odlična stvar, s obzirom da na Stilu nisam imao "veliku zadnjicu" ), kao i obavezni AdBlue za ove novije motore. Jedino što zbog rezervoara od 12L- te neke uree, izgubilo se na klasičnom rezervoaru za gorivo, koji iznosi "bednih" 45L. Ali, s obzirom da mi je prosek do zime bio 4,4L ( kapiram pravih 5L ), a išlo se i u CG, pa na Transfagarašan ( sve sami usponi i kreni- stani ), to je više nego odlično za autonomiju od punih 1000km. Sad mi je zimi podigao na 4,7L, ako se ovo uopšte može nazvati zimom. 

Screenshot_2020-01-04-08-38-15.png

20190718_125929.jpg

20190727_054949.jpg

20200228_083409.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, LjubeVG said:

...kao i obavezni AdBlue za ove novije motore. 

 

20190727_054949.jpg

WUT ????????? Jel ovo ozbiljno da su ubacili u FIata pored DPF-a u dizel ? @Ivan

Znam za vagen grupaciju, FSA grupaciju isto da su nesto muckali sa tim dodacima, sta tacno ne znam jer nisam vozio. Kod nas na sluzbenom Caddy-ju ne da da se vozi (ugasi sve zivo) kada nema dovoljno AdBlue tecnosti, a 1-2L ne igra ulogu da komp prepozna da je doliveno, nego vucaramo 5Ltarku okolo kao idioti. 

 

Bez obzira na moje sokantno saznanje (sa zakasnjenjem as usual), jako lepo izgleda Tipo. Sada sa ovom multimedijom zaista moze da parira malo jacoj klasi jer i izgleda skuplje :D U zdravlje mnogo km da predjes i da se sit izvozas :)  Meni se jako svidja tipo ali u SW verziji koje su ovde uzasno retke :( 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubaciše taj AdBlue i u mjet euro 6, ali meni ne smeta, jer sam ga napunio do vrha i posle 10850 km mi nije upalio lampicu upozorenja, gde i nakon toga mogu komotno da vozim mislim do 1000km. Što se tiče izgleda i materijala u njemu, ko god je seo od mojih prijatelja i poznanika, "ladno" bi pomislio da je neki Nemac u pitanju, samo da nisu videli znak Fiat. E da, ručica menjača ide kao "nož u puter", kvačilo meko, kočnica mi legla tek posle 4-5000km, jer je "štedim" na svakom koraku, ali- Bože moj, nov je auto, pa bi bilo čudno da je drugačije. Ipak, oseća se veliki pomak u odnosu na ranije modele, ali ipak sudimo i merimo na osnovu POLOVNJAKA, a ne novih Brava, Stila, 159-ki...

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mojih impresija... Auto radi, zvuci, ide i utegnut je na rupama kao da je nov. Dizne bez korekcija, DPF cist, kilometraza u ECU se poklapa sa onom na tabli, obojici nam deluje da nije vracana :lol: . Ubo je dobar primerak, a da ga nije vozila baba iz Njemacku sa kracom desnom nogom, do pijace vikendom.

Salu na stranu, motorizacija  prilagodjena klasi kojoj vozilo pripada, lepe performanse i mali potrosac, fina oprema, tako da ostaje samo da se uziva. Da ovde vlasniku pisem cestitke i zelje - nema potrebe, vec smo zalili :cheers: .

4 hours ago, ISV_01 said:

WUT ????????? Jel ovo ozbiljno da su ubacili u FIata pored DPF-a u dizel ? @Ivan

U kom ti veku decko zivis :D ? SCR konverter vec odavno ide u MultiJet, u skladu sa Euro 6d Temp homologacijom...

4 hours ago, ISV_01 said:

Kod nas na sluzbenom Caddy-ju ne da da se vozi kada nema dovoljno AdBlue tecnosti, a 1-2L ne igra ulogu da komp prepozna da je doliveno, nego vucaramo 5Ltarku okolo kao idioti. 

Ti jos malo, pa kao pre 40 godina sto su nosili kante sa sobom i u njima pravili i muckali smesu goriva/ulja za Wartburga :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lično meni su Tipo sa ovom multimedijom i onaj sa klasičnom- da je tako nazovem, dva potpuno različita automobila. Da sam ga uzeo samo koji mesec ranije, morao bih da uzmem hečbek ili karavan, da bih imao veliku multimediju. Ovako, ispalo je pun pogodak. Čak mi je i sa ovim "pop sedištima" lepši nego sa "lounge paketom". Stvar ukusa naravno, ali što ti kažeš motor je tek pun pogodak, jer sam samo probao Tipa sa 1.4 i posle Stila JTD mi je delovao čist promašaj. Jesam dao neku paru više, ali mi nije žao, posebno kad i posle 11.000km na šipci za ulje NEMA MRDANJA:)

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, shuxx said:

sa srećom ga vozio

 

piši iskustva

Setih se jednog iskustva, koje me prati ovih 8 meseci, a to je vozačevo sedište ( i suvozačevo ), koje "pazim" kao malo dete, jer su mu kadice u sedalnom delu baš plitke, pa ako ih oštetim ( ovo levo pre svega ) grubljim ulascima i izlascima iz auta, plašim se da ću morati da ih menjam za godinu- dve:) Naime, već sada baš i "ne drže" u jačim zavojima, pa šta će biti kad malo propadnu?! Doduše, ovo nije auto za trke, ali te povuku snaga i stabilnost, pa kad se malo pretera, hoće da izbaci zadnjicu, dok ledjna potpora radi savršeno, pa ona ipak "ispegla" tu manu sedalnog dela. Sedišta su generalno udobna, nisu previše tvrda ( nova, pa dok se ne "razgaze" ), lumbalni deo odličan i kako sam seo u salonu u Tipa, sedišta nisam ni podešavao, osim kad sam davao nekome da sedne u Tipa, pa je pomerao za sebe, čisto da se "namesti" u kokpitu. Eto, to mi je jedno iskustvo, a ujedno i "mana", ali Bože moj- ipak je to Fiat u C-segmentu, pa da sam hteo "fotelje", uzeo bih A6 ili BMW 5. Ako se setim još nečega, pišem- možda nekome i bude od koristi ako mu Tipo bude opcija za kupovinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo čestitam na kupovini!

 

Drugo, ova tvoja tema je pravi pokazatelj da je kod izbora automobila, pored silne opreme, najbitniji motor! Sviđa mi se kako si izbalansirano između potrebne i nepotrebne opreme, uzeo bolji (odličan) motor, a opet, ugodio sebi ponekom sitnicom (multimedija), iako bih ja ili neko drugi imali drugi izbor opreme...

 

Treće, opet pametno, provozao si oba tipa motora, a između svoj Stilo i tek onda odlučio! Bravo:respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Bane na čestitki i komentaru. Uzgred, ova multimedija baš i nije sitnica, ne pitah tvog imenjaka- menadžera prodaje u Stojanovu za koliko poskupljuje Tipa, ali koliko vidim u cenovniku, bezmalo 500e sa NAV. Mogu da proverim ako nekome znači. Što se motorizacije tiče, da budem iskren, da nisam vozio JTD, pa seo u tih 95ks, prošao bi Tipo 1.4 kao best buy kupovina. A ovog mjet, da budem još iskreniji, NISAM ni upalio, a uzeh ga na nevidjeno, jer posle Stila mogao je samo da ide bolje. I to ne bolje, nego DUPLO bolje. Ali što reče Goran sa Altine: "Nisi ti Ljube vozio novog Stila, kao sad Tipa, pa bi video da ta razlika baš i nije tolika".

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, LjubeVG said:

jer posle Stila mogao je samo da ide bolje. I to ne bolje, nego DUPLO bolje

Nemoj odmah klizeci nama JTD Stilistima, posle ces da kukas kada te izna*usavamo :D .

Lepo ide taj novjii 1.6, ispeglali su i onaj torque pomeren u desno, tako da sada fino cupa i sa malih obrtaja. Nije tolika razlika u +5 KS, nego u obrtnom, tj. 255Nm vs 320 Nm (skoro +30%), sto ne moze da se ne primeti, bez obzira na vecu zapreminu starijeg motora. Po performansama, on je vise za poredjenje sa 1.9 16v 140 u Stilu. Nije mi to toliko bitno (vec medjuubrzanja), ali recimo do stotke oba sprintaju identicno, dok je 8v sporiji 0.6 sec.

Fiat i sedista sa losom bocnom potporom - prica koja se bukvalno vuce decenijama :D (pa sve do 500L, Tipa,...). Vec sam davno pisao da sam ubedjen da to rade NAMERNO zbog diferenciranja kupaca/brendova. Jer itekako umeju da ubace dobra i profilisana sedista u neke serije Fiata, a da ne pricamo kako to sve moze da izgleda u skupljim brendovima grupacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Ivan said:

Nemoj odmah klizeci nama JTD Stilistima, posle ces da kukas kada te izna*usavamo :D .

 

VAMA JTD Stilistima? Ti to odavno prijatelju više NISI, hehehehehehe...Baš kao i kod mene, stoji ti ono EX, tako da...Uzgred, vidiš da sam se ogradio u nastavku, sa Goranovom opaskom, koja je prilično uverljiva i ubedljiva. Apropo obrtnog i snage, malo sam se "plašio" da će da kljokne posle 3500 obrtaja, ali naprotiv ide lagano do 4000, pa i preko, ali mi se čini da preko ne "nabija obrtaje" kao što je to bio slučaj kod Stila. E sad, možda mi se čini, možda je i do menjača, Stilo je tu grabio u 5-oj lagano oko 4000 obrtaja, ali Tipo se "nešto muči" u 5-oj, a i u 6-oj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre Stilo grabi u petoj na 4k obrtaja? Pa to je nekih 180 po secanju a to mu je vrlo blizu maksimuma. :)

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi nasi "sirotinjski" nemaju, ima koji ima. :D
Sad videh da ti nisam cestitao i pozeleo da te dugo i bez problema sluzi.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti Flex, lepo od tebe. Ja tebi da da poželim isto, delovaće patetično, jer sam pratio tvoju golgotu sa Stilom i toliki entuzijazam i želju da se auto sredi, ne videh ni kod sebe samog. Na stranu finansije, ali tvoji živci nemaju cenu. Kako ti zapade takav primerak, kao da si se na Boga bacao kamenjem. Užas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ce Flex da preuzme Sporta i ima da odmori mozak :lol:. Dogovoreno sve, samo da prebacim dupe u nesto novije. Ima i 6 brzina :lol: .

49 minutes ago, LjubeVG said:

VAMA JTD Stilistima? Ti to odavno prijatelju više NISI, hehehehehehe...

Taj auto me je tako lepo i bez problema sluzio, toliko smo proputovali i lepe me uspomene vezu za njega. Tako da sam fan JTD-a zauvek :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...