Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Keke i Niko Rozberg se takmiče jedan protiv drugog

Recommended Posts

Father and Son 02.jpg

 

U svetu Formule 1 prezime Rozberg sinonim je za šampione, a u njihovom slučaju može slobodno da se kaže ''kakav otac, takav i sin''. Niko je nastupio na 206 F1 trka i pobedio 23 puta, a 57 puta trku je završio na pobedničkom postolju. Do prvog trijumfa je stigao 34 godine nakon uspeha njegovog oca Kekea. Stariji Rozberg vozio je 128 trka, pet puta je bio najbrži, a u 17 navrata osvojio je neko od prva tri mesta. Pobednički duo i ovoga puta nalazi se na istom zadatku, ali ne u kokpitu trkačkog bolida, već kao nosioci kampanje odgovorne konzumacije ''When you drive, never drink'' (Kad voziš, ne piješ), kompanije Heineken.

 

Father and Son.jpg

 

Reč je o porodičnom rivalstvu u kojoj se stariji i mlađi Rozberg takmiče jedan protiv drugog u raznim aktivnostima, poput boćanja, tenisa i ribolova, a gde otac na interesantan način deli lekcije sinu. TV reklama prenosi poruku da bez obzira na to koliko ste samouvereni i iskusni za volanom, najbolji vozač je uvek onaj koji kada vozi, ne pije.

 

''Heineken je važan deo svog partnerstva sa F1 posvetio tome da se prenese poruka potrošačima da kada voze, nikada ne piju. To je poruka o odgovornosti, koju i sam delim, i koja je od ključne važnosti za bezbednost u saobraćaju. Najnovija kampanja nas podseća na to da je apstinencija od alkohola za volanom jedina opcija, bez obzira na to da li ste profesionalni vozač ili ne'', poručuje Niko Rozberg. Istraživanja su pokazala da je prekomerno samopouzdanje u vozačku sposobnost nakon konzumiranja alkohola jedan od najčešćih uzroka vožnje u pijanom stanju. U isto vreme, pokazalo se da promocija bezalkoholnih pića, uključujući ''Heineken 0.0'', pozitivno utiče na ponašanje vozača.

''Kako bi kampanja ''When you drive never drink'' bila delotvorna, prvo smo morali da sistemski analiziramo uzroke vožnje pod dejstvom alkohola. Globalno istraživanje Heinekena koje je pokrilo 1.000 vozača, od 25 do 54 godine na 10 tržišta širom sveta, otkrilo je da, iako ljudi ne nameravaju da piju i voze u isto vreme, često kada se nađu u situaciji donošenja odluka padaju u iskušenje. Zahvaljujući tome sada znamo u čemu je problem i možemo lakše da se fokusiramo na mehanizme prevencije vožnje u alkoholisanom stanju, uključujući i sjajnu reklamu sa Kekeom i Nikom Rozbergom'', rekao je Đanluka Di Tondo, direktor globalnog brenda Heineken:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...