Jump to content
FAS Goran
Aleksa_Tomasevic

Fiat Grande Punto 1.4 8v - čudan zvuk prilikom kočenja

Recommended Posts

Naime pre nekih mesec dana od kad sam nešto popravljao kod majstora, počeo je da se čuje čudan zvuk kao da neka pumpa radi kad stisnem kočnicu kad ona krene kao da pumpa u toku vožnje osetim vibracije na papučici kočnice i pored toga kada se desi da vozim brže i pređem preko neke neravnine upale se lampice za ASR i ESP i piše hillholder unvalible i kao asr disconnected, šta bi to moglo da bude? 

 

Model: Fiat Grande Punto

Motor: 1.4 benzin 95 ks

Godište: 2006

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mesec dana vozis tako sa tim lupanjem i lampicama?
Mozemo da nagadjamo a neko ce mozda i da pogodi tacno do cega je.

I ti opet moras do majstora. Tako da pravac servis pa neka ga neko resava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da mora, nego me interesuje šta može da bude jer ovde gde ja živim malo je mesto i nema velikih servisa, a majstori gledaju da rade što manje a da uzmu što više pa me zanima šta može da bude sve ako neko ima iskustva sa sličnim ili istim stvarima... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo je stanje kocionog ulja ? (u smislu ima li ga koliko treba).

A za ovo gubljenje konekcije sa ASR/ABS i Hill holderom... Kada se menja akumulator moze da prijavljuje ove greske (na kontu ovoga moze biti klema labava ili slicno), ali mi iskreno deluje mnogo ozbiljnije.
Mozda i centrala ABSa ?! (Ako ima funkciju stvaranja pritiska u kocionom sistemu - sry nisam tehnicki potkovan).

Svaka tebi cast sto vozis mesec dana tako sa glavom u torbi da li ce ti kocnice ili njihov deo sistema otkazati...ali mislim da nije okej prema drugima ako ti otkazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije okej prema drugima samo da sam primetio bilo kakvih problema u kočenju verovatno bih isto odmah zamenio... ;)

1 minute ago, jevta said:

Ključna stvar je šta je čačkano na autu?

Kaže majstor da je to neki kočioni cilindar zadnjeg točka mene samo interesuje dal je moguće da tako sitna stvar pravi takav problem da ta neka pumpa gura pritisak, ovo je samo moje laičko mišljenje ne razumem se toliko, a da kočiona tečnost je na maksimumu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet nema odgovora šta ste čačkali kada je to počelo da se dešava.

Po tome ja zaključujem da nas ovde neko .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti si kriv kako nama ne napišeš šta je rađeno tako i sa majstorom komuniciraš.

Sve dok ti ne promeniš svoje ponašanje nećeš ni auto imati ispravan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...