Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ako se bude ukazala prilika, možda da staviš zadnja svetla od Evo varijante...ona LED.

Ostalo mi da sam negde čitao da znaju da puštaju vodu, ne znam da li sam dobro upamtio i da li je to kasnije rešeno ako je uopšte poznat problem...

 

Mis'im, nije ga Fiat mnogo ni menjao...malo felne, malo svetla, još poneki detalj i eto ga spolja Grande Evo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam cuo da su ta svetla od Eva problematicna i da pustaju vodu e sada da li je to resavano u novijim serijama ne znam.Svidjaju mi se svetla od Eva mozda u nekom narednom,periodu ugradim,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicne felne, nema lepse od fabrickih - po meni. Stop svetla od Eva bih stavio pa taman da trebam da ih susim svako jutro :D Jeste bio problem da magle, nisam ispratio da li je neko od nasih kolega nasao gde je problem ali sigurno je da to nije veliki problem i da moze da se resi. Procackaj malo na forumu, pisalo se o tome. Jesi li radio veliki servis ( zamenu lanca)?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stop svetla od eva su lepa videcu u narednom periodu ako naletim na neka bas dobra.Ja sam hteo samo ove fabricke felne druge i nisam ni gledao,plasio sam se da nece doci do izrazaja posto su sive kao i auto ali na kraju kad sam montirao

 ispalo je fenomenalno.

Oko motora nista nije dirano,sve fabrika,set kvacila i dalje prva ugradnja,i ne pokazuje neke velike znakove istrosenosti.Lanac se vrlo malo cuje,nekad na prvom paljenju zaskripi ali retko bas,i kratko,gledao majstor kaze da ga on ne bi dirao jos neko vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posle duzeg vremena da se javim:Pune dve godine su prosle kako sam kupio auto.Presao sam oko 25 000 hiljada bez ikakvih problema.Sa prosecnom potrosnjom 5.6 za sve vreme belezio svako sipanje u aplikaciji.Pre nekih mesec dana auto je poceo malo vise da trosi i da slabije ide.Na dijagnostici pokazao EGR,Ociscen ali majstor kaze da nije ni bio prljav,egr otvara i zatvara jedino posle tog skidanja aut nemirnije radi u leru obrtaji mirni ali zvuk je malo drugacij nemirniji radi.i tada odradjen veliki servis i zadnji amortizeri auto dosta udobnijii stabilniji(Saks amortizeri).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako problem sa eger je resen apokon.Na savet pravih prijatelja i poznavaoca automobila na ovom forumu ugasio sam egr iako licno nisam bio za tu soluciju ali svi problemi su nestali auto radi ko da je izasao iz fabrike.Eto punto opet radi lepo i idu lepi dani pa s e nadam da cu uzivati u voznji jedino da me zezne vucko pa da gorivo ode u 250din..

DOPUNA,saks mortizeri zamenjeni i stavljen Bilsten b4 mnogo bolja prica.Saks je izgubio svojstvo posle1000km pisalo na njima mede in turkey.I nadam se da se svi vidimo na nekom skupu idu lepi dani.

POZDRAV SVIMA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...