Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
Peric187

Alfa Romeo 159 1.9 8v MJet 120 - broj obrtaja poraste tokom vožnje nizbrdo u leru?

Recommended Posts

Cao svima imam alu romeo 159 1.9 120hp, problem je sledeci... Kada upalim auto obrtaji stoje kako treba, ali kada pustim auto u leru nizbrdo broj obrtaja porastu na 100.

Hvala unapred! 

 

 

Edited by neshaoct
preciziran naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Peric187

 

Kao što ti je več rečeno, tako treba da bude. Tako je napravljeno da bi auto lakše ''prihvatio'' kad ubaciš u drugu dok se kreće...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i nema nikakve potrebe da ubacujes u ler nizbrdo. Nista bukvalno ne dobijas.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je do ustede goriva - ne dobijas nista kod novih auta (nisu karburator), ali sa drugog aspekta nema kocenja menjacem pa imas samo slobodno kotrljanje. Ako juris vecu brzinu na spustu tj duzi predjeni put bez, zato ga i izbacujes. Cesto je to i 'losa/stara navika' preostals iz voznje starijim automobilima.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I plus vrlo je opasno voziti nizbrdo u leru, ni na jednom kursu vožnje to ne uče kandidate, uvek u brzini.

Послато уз помоћ ТT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo jedna ispravka: dobija se ipak kod novih kola.

Ko je vozio noviji DSG u eco modu, video je da izbacuje u ler kada se pusti gas.

 

Ali je suvise rizicno to manuelno radiit jer nema kocenja motorom.

 

Takodje, neka kola imaju rekuperaciju energije pri kocenju motorom.

 

Mada su ovo sve smesne promene u potrosnji i ne treba toliko paziti. To je vec robovanje kolima. Onda lepo uzmes 1.4 dizel umesto 1.9 i ne pazis na te stvari ako je toliko bitno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobija se samo u određenim uslovima. Kod BMW-a u eco pro modu postoji podešavanje za ''coasting''. 

Tu se bira da li će menjač ubacivati u neutral pri svakom puštanju gasa ili ostajati u brzini.

Izbacivanje u neutral po meni ima smisla jedino pri nekoj sporoj vožnji u gradskoj gužvi, gde bi se tako omogućilo da automobil može duže da se kreće sa minimalnim otporima kretanju. Na nizbrdicama to nema nikakvog smisla svakako, jer bi se kočnice svakako koristile da se redukuje brzina, a gorivo se ne bi uštedelo, već bi se naprotiv potrošilo više nego da je menjač u brzini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace imam jos jedan problem koji ne znam kako da resim. Kazaljka za gorivo mi nije radila i majstor mi je rekao da uzmem plovak, ja uzmem novi plovak zamenimo majstor proveri sve super radi. Odma odem do pumpe sipam 12l ali skazaljka se ne pomera, pa sam opet otisao kod majstora on opet izvadi plovak proveri sve radi i tako nekoliko puta sipam ali se skazaljka retko kad pomeri. Da li moze da bude problem u satu ili u struji. Ma da mislim da nije sat. Pa ako je neko imao slicnih problema. Hvala na odgovorima unapred... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...