MilosLB 9 Posted January 26, 2020 (edited) Pozzz društvo, vraćam se, tj. vratio sam se 2019 u Fiat familiju, Alfa se prodala, a pošto sam gledao samo GP da pazarim, odlučio sam se da preskočim dizlo, iako su me svi savetovali za dizlo, ali prevagnuo je T-JET, nekako sam više orijentisan ka benzincima, još kada sam video turbo, rekoh sebi da je to to što se izbora motora tiče. Nije ih bilo puno u oglasima, ovaj video u kraju da se prodaje na ime kupca, zvao čoveka,video, probao, pazario. Družimo se već 1 godinu i mogu reći da sam zadovoljan, što motorom, tako i celim vozilom. Lepo se vozi po AP-u....1.januara sam se ganjao sa šurakom na AP, on vozi Hondu Sivik 1.8 2007.g, i svo vreme sam mu bio za petama, kaže da je na 180 km/č morao da prebaci na benzin da bih se odlepio, ali i on se oduševio motorom na GP.Za sada sam radio veliki servis, menjao svećice, redovni servisi i služi. Čekamo proleće pa da padne varbanje felni, mislio sam na zlatnu, kao na Subaru, onda još jedan par felni da se pazari da kompletiram letnji - zimski set, pa i neko poliranje, pošto ga je neko ne stručnim poliranjem sjebao, svirlovi po celim kolima, ali sam se prvo bavio da ga dovedem u TOP mehaničko stanje, pa onda lickanje. Evo malo nekih sličica, pa se mož gledamo na skupu kada ugrabim slobodno. Pozzzz Edited January 26, 2020 by neshaoct pismo Foruma / formatiranje 3 Branislav, neshaoct and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 26, 2020 (edited) Nema sta lutkica A i pravi odabir motora Da te dobro sluzi pa uz neki remap da ta Hondica ostane tebi u retrovizoru Edited January 26, 2020 by Branislav 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted January 26, 2020 (edited) Hvala broooo, nadamo se da će jednoga dana gutati prašinu Edited January 26, 2020 by neshaoct pismo Foruma 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2020 7 minutes ago, Branislav said: Da te dobro sluzi pa uz neki remap da ta Hondica ostane tebi u retrovizoru Vaistinu. Gde si bre Miloše... 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted January 26, 2020 (edited) Evo Nešo, motam se po našem kraju i pokušavam da se vratim u ove aktivnosti Edited January 26, 2020 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 26, 2020 (edited) 11 minutes ago, MilosLB said: Hvala broooo, nadamo se da će jednoga dana gutati prašinu Ma neka guta izduvne gasove Jel planiras cackanje motora? Kontam i tvoj ima turbo IHI Vl37? 120ks E da promeni opis garaze, ipak je Alfa ex Edited January 26, 2020 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted January 26, 2020 (edited) Ove godine sigurno ne čačkam ništa oko motora, a za sledeću ćemo videti kako finansije vele....srce kaže čačkaj, novčanik kaže suprotno ....ne bih išao preko 150, a i sigurno da se ovaj turbo menja, ništa dobro nisam pročitao po raznim forumima o IHI. Edited January 26, 2020 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 26, 2020 (edited) Moj ti je savet da uzmes Garett turbo sa verzije od 155ks Edited January 26, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted January 26, 2020 (edited) Da, da, to bih išlo....Ti, menjao? Edited January 26, 2020 by neshaoct pismo Foruma / formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 26, 2020 On 1/26/2020 at 1:49 PM, MilosLB said: Da, da, to bih išlo....Ti, menjao? Nisam menjao moj IHI je u extra stanju pa mi zao, ali znam da je to najbolja opcija jer je proverena stvar, zamenis turbo i remap i eto te na 150-160ks lagano i skoro 300nm sto je za ovaj motor brutalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted January 26, 2020 1 minute ago, Branislav said: Nisam menjao moj IHI je u extra stanju pa mi zao, ali znam da je to najbolja opcija jer je proverena stvar, zamenis turbo i remap i eto te na 150-160ks lagano i skoro 300nm sto je za ovaj motor brutalno Kada, i ako bude moglo, upašće jednoga dana valjda na dnevni red. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted January 26, 2020 (edited) Čekamo proleće pa da padne varbanje felni, mislio sam na zlatnu, kao na Subaru... Ovako nesto: Uspeo sam da naletim na bas lepo ofarbane felne, i odmah mi je pao na pamet Subaru, kao i tebi... Inace, bas lep primerak grandise, da te dobro sluzi! Sent from my SM-A805F using Tapatalk Edited January 26, 2020 by Lufti Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted January 27, 2020 20 hours ago, Lufti said: Čekamo proleće pa da padne varbanje felni, mislio sam na zlatnu, kao na Subaru... Ovako nesto: Uspeo sam da naletim na bas lepo ofarbane felne, i odmah mi je pao na pamet Subaru, kao i tebi... Inace, bas lep primerak grandise, da te dobro sluzi! Sent from my SM-A805F using Tapatalk Hvala brale. E, pa ja bih da vuče na zlatnu,tj. da bude zlatna, super je tvoja, ali bledja od one koju bih ja, ali meni bi na crnu boju legla ta zlatna kao na Subaruu, probcaćemo, pa videti kako čuči. Imao sam negde i žutu foliju za presvlačenje farova koju moram da iskopam, pa ću i maglenke u yellow da presvučem. 1 Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted January 27, 2020 ...iiii kajla oko 'rata... sa TT 1 MilosLB reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 27, 2020 On 26.1.2020. at 1:46 PM, Branislav said: Moj ti je savet da uzmes Garett turbo sa verzije od 155ks Zar nije i to IHI samo VL36 (a ne VL 37)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 27, 2020 3 minutes ago, horvat said: Zar nije i to IHI samo VL36 (a ne VL 37)? Ja mislim da nije, mislim da je Garett Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted January 27, 2020 2 hours ago, horvat said: Zar nije i to IHI samo VL36 (a ne VL 37)? On 1/26/2020 at 1:46 PM, Branislav said: Moj ti je savet da uzmes Garett turbo sa verzije od 155ks Kolega @horvat je u pravu, taj motor ima IHI VL36 EHF3/RHF3, Fiat P/N 55212916. Pasuje na taj motor Garrett GT1446Z/GLSZ (Fiat 55219660), takav je recimo na Abarth-u... A za one hrabrije može i da se ugradi i GT2860R, uz valjan remap, bolje injektore (barem 350cc), bolju pumpu za gorivo i dobar remap ide i na 260-280 HP... 2 dekirs and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted August 26, 2020 Ima li nekih novosti u vezi sa zamenom turba? Nedavno je iskocio na oglasima jedan IHI VL38 sa Mita 155 ks. 180e trazio prodavac, u navodno super stanju. Ne znam da li je jos uvek aktuelno: https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/16318373/turbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted August 27, 2020 On 1/26/2020 at 1:45 PM, MilosLB said: Ove godine sigurno ne čačkam ništa oko motora, a za sledeću ćemo videti kako finansije vele....srce kaže čačkaj, novčanik kaže suprotno Kaže neće ove godine...možda ga srce ipak prevari, zato pitaš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted August 27, 2020 Pa s obzirom da delim agregat sa njim, zanimaju me iskustva sa takvim radovima. Imamo na forumu i @Sem - a, koji je radio nesto slicno, ali se trenutno vratio na VL37 turbo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted August 27, 2020 On 1/27/2020 at 10:32 PM, McSteel said: Kolega @horvat je u pravu, taj motor ima IHI VL36 EHF3/RHF3, Fiat P/N 55212916. Pasuje na taj motor Garrett GT1446Z/GLSZ (Fiat 55219660), takav je recimo na Abarth-u... A za one hrabrije može i da se ugradi i GT2860R, uz valjan remap, bolje injektore (barem 350cc), bolju pumpu za gorivo i dobar remap ide i na 260-280 HP... Koliko sam ja čitao gt 1446 je u Abarth esse esse paketu bio. Standardni Abarth 155 ks koristi IHI vl 36. Možda Punto Evo Abarth koristi Garrett,ispravite me ako grešim. Inače inostrani tuneri kažu da su klipnjače na granici oko 240-250 ks.. Lep Sporting, da služi kako valja! 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted August 27, 2020 (edited) 19 hours ago, horvat said: Ima li nekih novosti u vezi sa zamenom turba? Nedavno je iskocio na oglasima jedan IHI VL38 sa Mita 155 ks. 180e trazio prodavac, u navodno super stanju. Ne znam da li je jos uvek aktuelno: https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/16318373/turbo Ništa, uložio pare u sređivanje stana, jbg, ipak tu provodim više vremena Edited August 27, 2020 by neshaoct pismo Foruma 2 horvat and Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted August 27, 2020 4 hours ago, MilosLB said: Ništa, uložio pare u sređivanje stana, jbg, ipak tu provodim više vremena Pametno A za Punta mislim da bi ti samo remap možda i bio dovoljan u normalnim uslovima tj. svakodnevna upotreba.. Dobija se dovoljno snage u srednjem opsegu obrtaja. Veći turbo je neophodan ako je prioritet snaga u višim obrtajima. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted August 27, 2020 3 hours ago, Sem said: Standardni Abarth 155 ks koristi IHI vl 36. Možda Punto Evo Abarth koristi Garrett,ispravite me ako grešim Isti taj IHI turbo i isti motor uopšteno ide u slabijeg Abartha kao u MiTo od 155 HP. Garrett ide u MiTo i Giuliettu 170 HP i u EsseEsse Abarth-a od 180 HP, kao i u 595 Abarth od 190 HP 3 hours ago, Sem said: Inače inostrani tuneri kažu da su klipnjače na granici oko 240-250 ks.. Na granici za redovnu pun gas vožnju, da. U tom slučaju mora da se pređe na kovane umesto livenih/sinterovanih. ... 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted August 27, 2020 39 minutes ago, McSteel said: Isti taj IHI turbo i isti motor uopšteno ide u slabijeg Abartha kao u MiTo od 155 HP. Garrett ide u MiTo i Giuliettu 170 HP i u EsseEsse Abarth-a od 180 HP, kao i u 595 Abarth od 190 HP Na granici za redovnu pun gas vožnju, da. U tom slučaju mora da se pređe na kovane umesto livenih/sinterovanih. ... Eto detaljan opis koji turbo gde. Ne želim da ispadne da se kačim za detalje, koliko ja znam stock klipnjače jesu kovane, da su livene kao na običnom 16v raspale bi se na 160 ks (samo moja procena ) Naravno sa većim porastom snage stavljaju se jače od boljih legura itd. Samo sam hteo da dodam detalj sa klipnjačama jer nije spominjano, a važno je kod tolike snage. Ja ne bih navio motor na 250 ks a da znam da pri svakom obilaženju postoji šansa da klipnjača bude kifla ili napravi rupu u klipu.. Ovo drugo sam doživeo, nije zabavno 2 McSteel and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites