Sem 99 Posted January 20, 2020 (edited) Ovaj mod je za ljude koji: 1) Hoće/imaju više snage iz najslabije verzije t-jeta 2) Hoće da se obrtni momenat motora pomeri malo višlje u obrtajima. Nije za ljude koji uživaju da imaju 190 Nm na 2000 rpm pa da lagano opada.. Efekat je sličan kao kada se koristi pečurka filter. "Sportski" filteri daju mnogo veći protok to je činjenica. O efektivnosti filtriranja tih filtera može mnogo da se razglaba, ja lično ne želim da rizikujem oko toga. Zato se rodio sledeći kompromis: Fabrički papirnati filter sa fabričkom kutijom, ali što većim protokom. Donji deo kutije gde ulazi elipsasto crevo sam isekao i sproveo 75mm kanalizacionu :-D cev sa 45 kolenom. Slika1-3. Ovako usmerena cev kupi vazduh iza branika ispod fara. Ovaj deo moda preporučujem svakome ko ima t-jet. Ozbiljniji deo priče je u poklopcu kutije. Isekao sam izlaznu cev koja je značajno manjeg prečnika i tako guši motor. Ubacio pvc cev 75mm. Slika 4-8 ovaj deo prepravke ozbiljno utiče na spool tj. Kasnije počinje obrtni momenat ali je turbo osetno rasterećen. Nemogu dovoljno da naglasim značaj oblika cevi gde vazduh ulazi u cev! Treba da bude kao truba ili levak rašireno i bez grubih površina! Nažalost nemam slika o tim delovima nakon što sam raširio fenom i metalnim levkom. Dodaću kada budem otvarao filter i slikao. Pišite svoja iskustva ako ste radili slične prepravke. Edited January 20, 2020 by neshaoct formatiranje 5 BGMilos, Branislav, neshaoct and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 20, 2020 Odlican DIY! Kazi mi samo, a kako izgleda dalje spoj izlaznog creva iz kucista filtera sa onim delom gde je MAF? 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 20, 2020 Moj auto nema MAF. Tvoj Ima? Kratka cev iz kutije taman ulazi u postojeće crevo koje vodi do turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 20, 2020 https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Fiat/Nuova_Bravo/Fiat_NuovaBravo_1.4TjetEngine.pdf Bio sam ubedjen da imam, ali citajuci ovaj pdf, sad vise nisam tako siguran. Ali bacicu pogled pod haubu, moj nije bas 100% ovakav kao iz PDF-a, imam neke modifikacije sitne (izmedju ostalo IHI VL 39 turbo) ... 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 20, 2020 6 minutes ago, horvat said: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Fiat/Nuova_Bravo/Fiat_NuovaBravo_1.4TjetEngine.pdf Bio sam ubedjen da imam, ali citajuci ovaj pdf, sad vise nisam tako siguran. Ali bacicu pogled pod haubu, moj nije bas 100% ovakav kao iz PDF-a, imam neke modifikacije sitne (izmedju ostalo IHI VL 39 turbo) ... Pogledaj, nikada nisam čitao ni o jednoj vrsti t-Jet da je imao Maf. Ako je tvoj ovakav ispod haube zaokruženo crevo je gore pomenuto. Isto je i na GP i taman nailazi na 75mm pvc cev. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 20, 2020 Moj se malko razlikuje, kuciste filtera mi je skroz dole, bukvalno iza desne maglenke. Ali ostatak je isti, sigurno. Evo sad nesto kopam po eperu, katalozima, izgleda da stvarno nemam MAF... Jel to onda postoji samo boost kontroler i MAP u usisnoj grani? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 20, 2020 8 minutes ago, horvat said: Moj se malko razlikuje, kuciste filtera mi je skroz dole, bukvalno iza desne maglenke. Ali ostatak je isti, sigurno. Evo sad nesto kopam po eperu, katalozima, izgleda da stvarno nemam MAF... Jel to onda postoji samo boost kontroler i MAP u usisnoj grani? Da, koliko ja znam i noviji t-jet pa čak i multiair verzije koriste samo Map senzor pre leptira gasa i u usisnoj grani za merenje količine vazduha. Ako ti je kućište drugačije, onda ustvari najbolje da pregledaš putanju vazduha kroz sistem do turba i vidiš dali postoje uska grla. Odstraniš ali to naravno tako da se ne stvore dodatni vrtlozi, oni jako loše utiču na slobodan tok vazduha.. 2 horvat and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 21, 2020 Izeš motor bez protokomera Ja da se pitam - svaki bi imao dva...!!! 4 4 djomla, shomispc, Danilo1 and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 21, 2020 Prevod: draga, veruj mi, bez ovog filtera za vazduh auto neće ići Sent from my SM-G950F using Tapatalk 5 Sem, Milutinac, horvat and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19980 Posted January 21, 2020 @Ivan evo ti dodatni Nm jel treba neka posebna Peštan cev da ti pojurim? 2 Ivan and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted January 21, 2020 Ako ti pritreba, imam i da odvadim za tebe od pisljivih benzinskih 250 i kusur Njutna . PS: Za Pestan cev bih ti rekao sta da uradis sa istom. Nego nije pristojno . 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites