Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Skinut DPF i novi strožiji tehnički?

Recommended Posts

Nema gubitka snage, nema ni dima, potrosnja ako je i povecana, nesto zanemarljivo, jedino sto sam ja primetio, kod TDI motora kada radi regeneraciju digne obrtaje na leru sa 750 na 1000.

 

P.S. Jos jedna stvar koju sam primetio i na novijim TDI i na BMW, START STOP nece ugasiti auto ako je aktivna regeneracija, mada ne secam se jel b6 ristajling ima SS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to!  Hvala  ti! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za vreme regeneracije kod HDI i MJ "trenutna potrošnja" raste za oko 2 litra u konstantnom režimu rada motora.

Nema dima pozadi.

S&S tada nije aktivan.

Na leru se promeni zvuk motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na poslednja dva auta nisam nikad primetio da radi regeneraciju. Bukvalno neosetna. Jedino provalim da sam je prekinuo kad ugasim auto, a ventilator nastavi da radi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Zvezdo said:

Da li iko ima iskustva  sa vagenovim  1.6tdi motorom od 105ks? Konkretno  Pasat 2010 stari model. 

Zanima me kako da znam kada vrši regeneraciju,  da li pali lampicu i kako se oseti u vožnji? 

Ja na 1.9 bluemotion motoru provalim regeneraciju samo po indikatoru promene stepena prenosa, tj kasnije ti preporucuje da menjas u veci stepen. Redovno je to na mozda 1500-1600 obrtaja, a pri regeneraciji ide i do 2500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je sve u redu tj. sve ispravno gotovo se i ne primeti regeneracija.U vožnji se može primetiti jedino po trenutnoj potrošnji na bordu s u leru malko je motor za nijansu bučniji.Kod Opela a mislim i kod francuza kada kreće regeneracija Ecu upali grejače retrovizora i stakala da bi dodatno opteretio motor.Ja sam sebi izvukao jednu LED lampicu tako da znam kada se radi regeneracija .Nije loše da pratim  kada radi da nasilno ne prekidam,mada može i bez toga radi Ecu sve sam zato i služi:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su Bravo 1.9 mjet i 407 2.0 hdi purnjali dok rade regeneraciju, tako da je svako ko iole gleda u retrovizore mogao da provali

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami kod mene je evidentna regeneracija. Gust beli dim, na leru "skokoviti" obrtaji i "štucanje". Nema primetnog gubitka snage, ali potrošnja već ranije pomenutih otprilike +2L po board-u. Trajanje zavisi od više faktora ali tipično oko minut, max dva. Kad vozim isključivo po gradu ide na oko 100-150km, ako ima dosta vožnje na otvorenom, onda na 250-300km. DPF je originalni odnosno oko 180k km "star".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac Kako na BMWu osetiš, i da li osećaš kada je pokrenuta regeneracija? 

Ja za godinu ipo dana niti jednog trenutka nisam primetio bilo šta što bi me navelo da pomislim da je regeneracija aktivna. 

Kod Vagena barem vidiš potrošnju, obrtaje, zvuk....kod ovog apsolutno ništa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaa....a jeb'te se. :D Ne brinem se previše, ali ne bih voleo da mu prekidam nesvesno proces regeneracije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa mu neće faliti i da prekineš. Predvideli su i to inženjeri.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Boga mi ne volim da prekidam fiata u regeneraciji, jer kada počne, on to radi i na leru. Kada ga "osetim", ako treba, radije sačekam da on to završi. Mada, kada nemam vremena, ni uslova, prekinem "bez pardona".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da svi rade i na leru i da su malo preterana ona mišljenja da mora da se "tera u obrtaje".

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je vec par puta odradio tjst zavrsio regeneraciju u leru, mozda sam ga 2,3 puta isekao jer me je mrzelo da cekam pa je sledeci put samo dovrsio :D

Najjace jos da cu i to da cekam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće se ništa desiti kada se ponekad prekine, naravno, ali kada su kraće vožnje praksa nema šanse da će mu radni vek biti dug, ma koliko da su ga usavršili. 

Prošle godine na moru sam čekao najboljeg druga da stigne iz BG-a, putovao je 18 sati, zašto? Magarac nije imao pojma ni šta je DPF, niti je koga pitao, ali je zato gasio auto svaki put kada bi ovaj pokrenuo regeneraciju iz razloga što je mislio da mu nešto ''baguje''.

Tako je u međuvremenu odlučio da uradi remap motora jer je auto počeo slabije da mu vuče, brilijantno rešenje. 

Naravno, vrag uvek čeka najbolji trenutak da deluje, pa je tako na putu ka moru otišao u totalni safe mode, pa uzbrdo nije mogao ni 30km/h da ide. DPF je bio toliko začepljen da je na kraju izleteo senzor pritiska i sva sreća pa se auto nije zapalio. 

Vratili smo ga na mesto da se to ne bi dogodilo, a prisilnu regeneraciju nije bilo moguće aktivirati. Na kraju je bio toliko tvrdoglav da nije hteo da izvadi DPF dok je na moru, već da se tako vratio za Srbiju....vratio se, izvadio ga, ali posledice počinju polako da se ispoljavaju. Motor radi loše, dimi, čuka itd... Dizne su sigurno neke završile karijeru, turbo je vrlo diskutabilan....to je za početak, a dalje će tek da vidi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro to je vec.. Jbg, ocigledno da ljudi nemaju pojma sta se sve nalazi na kolima i cemu sta sluzi. Ako kupujes nov, bole te uvo dal ima DPF, dal nema, radi regeneracije ne radi itd.. Ali kada se kupuje polovnjak, to je vec macka u dzaku i tu bi se trebalo solidno informisati oko toga sta se kupuje, mane, itd.. 

Koji auto je u pitanju ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990 bmw euro5/6 uvek radi regeneraciju cim postigne 75c temperaturu, osim ako je upaljena rezerva goriva, onda nikad nece pokrenuti ili ce prekinuti regeneraciju. 

 

Inace kod vecine DPF imas tzv pasivnu i aktivnu regeneraciju, pasivnu radi stalno (kad se steknu uslovim, npr. kao kod bmwa 75c) i nije primetna, a aktivna samo po potrebi, zavisno od brenda do brenda budu razliciti uslovi, ali uglavnom rade kada je DPF vec osetno prljav/zacepljen.

 

Tako da mozes misliti ako neko voza po gradu kratke relacije da ne ugreje motor i jos na rezervi, taj ima da upropasti i dpf i motor i sveeee :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yoxa jesi li resio problem, setih se sada da je u ovoj temi pisano o merenjima izduvnih gasova na tehnickom.

 

Registrovao sam stock 2005 godiste alfu 147 1.9 16v posle 4 meseca stajanja i ona je izbacila 0.68 a radnik na tehnickom je jos divljacki zavrtao do 4500 obrtaja, pritom staro gorivo u rezervoaru (ne znam da li ima ikakve veze). 

 

Drugar je sa a3 2008 godiste cipovanim 1.9tdi 105ks na 135ks prosao tehnicki sa 0.49.

 

Jos jedna stvar, njemu audi ima 190kkm pravih, kupljen nov u autokomercu, a alfa je na upitnih 235kkm iz uvoza, ja sam ju uzeo sa nekih 170k pre 3 godine.

Tako da verujem ako je sve manje vise normalno da treba tehnicki da se prodje bez problema, mozda je kod tebe neka glupost u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@vagenovac

Gde si radio tehnicki?

Kontao sam da odem da probam na drugom mestu, cisto da uporedim rezultate.

 

Iskreno, nisam nista radio po ovom pitanju od vracanja fabricke mape.

Nisam vise siguran ni da nije do mape odnosno da je mapa stvarno fabricka, ali nemam nacin da ovo proverim osim da kupim stvarno fabricki ECU i zamenim ga komplet.

 

Razmisljam o dosta stvari koje bih mogao da pregledam, ali obzirom da pravila stupaju na snagu od jule sledece godine, a meni je registracija u aprilu, odlucio sam da malo iskuliram i usporim tempo, jer imam fore do 2022. godine u ovoj postavci. :)

 

Probacu onu varijantu sa aditivom za smanjenje dimljenja, pa ako to bude prolazilo - necu nista ni dirati, jer je auto odlican. Moram da priznam da je najbolji auto koji sam ikada vozio.

Kako sam promenio nosace motora, krajeve stabilizatora, uradio fabricku mapu, dizne i zamenio sajle menjaca prosto je uzivanje voziti. Tih je, vuce lepo, nema vise vibracija (koje nisam ni znao da su tu dok nisam zamenio nosace motora)...

I dalje me iritira sto je dizelas i tu sam se presao prilikom kupovine. Povukla me konjska snaga, a hteo sam benzinca kojeg nisam mogao da nadjem u svoj ovoj opremi i snazi.

Edited by yoxa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam radio u VBS bez problema prošao. Par drugara radilo u auto birou isto tako prosli bez problema. Mislim da je sada na oba mesta tehnički oko 3600 dinn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autorad.
Sto se tice ostalog, fabrika je zakon, gledam npr tu 15g staru 147 koja nema dpf, tako lepo radi i razvija snagu, a ne dimi nimalo ni na 4000rpm kada su isturirali.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...