Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Skinut DPF i novi strožiji tehnički?

Recommended Posts

Pitaj tjunera koji ti je vracao na fabriku, da li moze da ti zategne smoke limitere, trebalo bi da moze softverski da ti elminise dim, zauzvrat ce malo kasniti odziv na gas, jer ce mapa ogranicavati da ubrizgava samo onoliko koliko moze da sagori, maksimalna snaga bi trebala ostati ista, osim odziva na gas kao sto rekoh.

 

To bi trebalo biti 50-100e max :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem da se moze resiti i na taj nacin, ali ne bih da softverski resavam hardverski problem. :)

Kao sto rekoh, imam do aprila 2022. godine da sve upeglam, pa cu u ratama izgurati cifru.

 

DPF je opcioni, ukoliko mi utezanje turbine ne resi problem, pa se nadam da cu kao @Milutinac sto je "slomio" tehnicki. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ne prestaje da me kopka sve ovo, pa razmisljam o glupostima.

 

Da li bi mi vracanje i sredjivanje EGRa smanjilo emisiju gasova?

 

Posto je trenutno ugasen, a nisam ni siguran zasto je ugasen, nego sam eto tako stihijski rekao da mi ga ostave ugasenog prilikom remapiranja.

Edited by yoxa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam tacno kako izgleda sad procedura testiranja izduvnih gasova, ali EGR ti pomaze prakticno samo pri leru i pri jako malom gasu. Cim je iole vece opterecenje na motoru, EGR se zatvara, i onda je nebitno da li si ga ti zatvorio, ili ce ga ECU zatvoriti.

 

Ako se testira pri leru, onda mozda bude razlike... 

 

Hint: obavezno dobrooo zagrej motor pre odlaska na tehnicki. Znaci, po mogucnosti, turbo da sija :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno mislim da si se previse opteretio sa tehnickim i tim dimom :) Uzivaj malo u autu, a tehnickih pregleda koji gledaju kroz prste ce uvek biti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR pomaze dosta, jer vraca deo prljavog izduva nazad u motor na dodatno sagorevanje, a zatvara se pri punom gasu, ali ne momentalno, vec progresivno, tako da u praksi eliminise "bljuc" dima na ostrije dodavanje gasa.

Pri parcijalnom gasu se i EGR parcijalno otvara/zatvara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su na tehničkom merili izduvne gasove, nisam video vrednosti ali dečko koji je radio reče da je ok, ispod granice. EGR zatvoren, čak ni radnu nije postigao, par km je tehnički od mene. Matori Stilo.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo se razumeli, prvenstveno jer se nisam najsrecnije izrazio, hocu reci da je jtd 8v vrhunac, a posle njega je krenulo nizbrdo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, molim Vas, samo precizno
Mića neka obriše oba naša post-a, pa nek ide i nizbrdo

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni su merili izduvne gasove kad sam radio prvu registraciju (2018.) i sve je bilo ok (egr nesto bzvz bio blokiran i ceo autu u q). Nema vajde od njihovog merenja. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su na tehnickom merili pocetkom godine u 'Areni express' i bio je ispod granice. Ofc , dan pre je imao sipan aditiv za regeneraciju dpf-a i malo drzanja u 3K obrtaja da se izduva.

Sve se nesto mislim da ce u toku godine, posebno krajem da krene masovna poseta likova sumnjivog morala na parkinge, posebno na suv/urban vozila jer su podignuta i lakse im je sve poskidati...

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
10 hours ago, ISV_01 said:

Ofc , dan pre je imao sipan aditiv za regeneraciju dpf-a i malo drzanja u 3K obrtaja da se izduva

Sipao si aditiv u gorivo ili onaj aditiv što ide direktno na DPF (kroz npr. "rupu" za senzor temperature na DPF-u)? Ja sam "čisto higijene radi" kod HDI-a hteo taj aditiv u gorivo, ali, rekoše mi da je to "šećerna vodica", pa sam sam usuo taj drugi aditiv, direktno na DPF.

 

A, šta bi se desilo ako bi tokom tehničkog pregleda počela automatska regeneracija ? "Pao bi" ?

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao u gorivo, to je Wynn's DPF regenerator i nije bas jeftin (2500 RSD) ali za koliko puta sam ga probao, kod mene zaista radi posao. Ima i DPF filter cleaner isto od tog proizvodjaca i znatno jeftiniji, ali njega sipam redje, ipak se ide na tehnicki. Ovo drugo nisam probao jer za sad fino sve sljaka i ovako.

 

To drugo ne bi znao, valjda i ovi na tehnickom znaju da li je upalio regeneraciju ili ne. Do sada mi se nije dogodilo da na tehnickom upali regen, tako da mozes mozda pitati na licu mesta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/30/2020 at 9:41 PM, yoxa said:

Ne prestaje da me kopka sve ovo, pa razmisljam o glupostima.

 

Da li bi mi vracanje i sredjivanje EGRa smanjilo emisiju gasova?

 

Posto je trenutno ugasen, a nisam ni siguran zasto je ugasen, nego sam eto tako stihijski rekao da mi ga ostave ugasenog prilikom remapiranja.

 

Ja neki dan registrovao Deltu 1.9TT sa zatvorenim EGR bez ikakve naznake problema, izduvni gasovi trećina od limita. Imam DPF ali on ne utiče na to što se na tehničkom meri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, ti imas DPF, pa kontam da on pokupi garez koja se napravi.

Mislim, to mu je posao. :/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne meri niko garež još uvek, u tome i jeste štos :)

Mere se ugljen-monoksid, ugljen-dioksid, ugljovodonici i azotni oksidi. Ono što od toga DPF možda može da zaustavi su ugljovodonici, ostalo prolazi.

Ako u izduvu imaš povišenu količinu CH, imaš daleko veći problem nego prolazak na tehničkom...

 

"Preti" se merenjem emisije PM2.5 i PM10 (čestica čađi od 2.5 i 10 mikrona), ali pitanje da li, kada i kako će to biti implementirano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li iko ima iskustva  sa vagenovim  1.6tdi motorom od 105ks? Konkretno  Pasat 2010 stari model. 

Zanima me kako da znam kada vrši regeneraciju,  da li pali lampicu i kako se oseti u vožnji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nekih dizela je dpf u istom loncu sa katalizatorom, a neki dizeli imaju i po 3 katalizatora.
Ako je prilikom vadjenja dpf eliminisan i neki od katalizatora to utice na emisije gasova sigurno.

Sto se tice dpf na 1.6tdi kad je ispravan nema ni lampice niti osetis regeneraciju.

Recimo bmw euro6 radi regeneraciju na svakih 200-300km iako je nov novcat od 0km, ne dozvoljava da se dpf uprlja, a regeneracije se prakticno ne osete.


Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

P.s. evo par dijagrama.
A kod nas neki majstori namerno eliminisu i katalizator, a neki jednostavno ne znaju sta je sta.

 

MB_BlueTEC_exhaust-569fe8f35f9b58eba4ade676.jpg 6a00d8341c4fbe53ef01b8d15b9127970c-600wi.jpg exhaustsystem.jpg
 

Edited by Ivan
Sredjene slike i skinuti visestruki TT potpisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle  nema gubitka  snage?  Malo dima ako ga primetim i povećana potrošnja? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...