Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Skinut DPF i novi strožiji tehnički?

Recommended Posts

Otici cu u VBS, bukvalno su u komsiluku.

Sto se tice fraze "fabrika je zakon", slazem se. Zato ovo sve i radim. :)

 

Sledeci korak u jednom momentu je turbina, samo da skrpim pare i nadjem zgodan momenat da ostanem bez auta na neko vreme.

Turbina sporo spooluje i onda upumpa vise goriva kako bi je zavrteo, otud i dim na ubrzanju, naravno ako je verovati mehanicaru, a nije kao da imam izbora. On je strucnjak. :)

 

U pitanju je isti covek iz NovaSpeeda koji mi je uradio fabricku mapu motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u VBS sve brzo završio. Zakazao u subotu za ponedeljak, odsedeo pola h, dobio nalepnicu i gas. Autorad je ubedljivo najskuplji, kod njih je 4500 tehnički bio kada sam proveravao. 

Što se turbine tiče, odvojio jedan dan, pravac Užice, odradiš remont na licu mesta, taman svratiš na komplet lepinju i nazad. Ovako majstor skida, majstor šalje, oni remontuju, oni pošalju, majstor namontira... U svemu tom bar 3 dana prođe

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, andreja.micovic said:

Što se turbine tiče, odvojio jedan dan, pravac Užice, odradiš remont na licu mesta, taman svratiš na komplet lepinju i nazad.

Sve je to lepo, jedino sto u TS Uzice klepaju po usima za montazu i demontazu turba, cini mi se da je ranije bilo oko 9000 din.

Plus izgubljen radni dan, plus trosak za gorivo i putarine tamo-ovamo minimum 5000 din iz NS (ako se ide autoputem). Prednost je sto vidis svoj turbo kada ga raskupusaju na sastavne delove, pa mozes da se konsultujes oko neophodnih radova, ako je vec na stolu da eventualno odradis i nesto preventivno ako auto ostaje u planu na duze staze...

Mada to isto mogu da jave i telefonom majstoru gde lokalno radis. Plus je montaza/demontaza turba kod tog lokalnog majstora verovatno za minimum 3 puta manje love, jedino sto se ceka zbog slanja. Pa sta je kome draze.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, andreja.micovic said:

Ja sam u VBS sve brzo završio. Zakazao u subotu za ponedeljak, odsedeo pola h, dobio nalepnicu i gas. Autorad je ubedljivo najskuplji, kod njih je 4500 tehnički bio kada sam proveravao. 

Što se turbine tiče, odvojio jedan dan, pravac Užice, odradiš remont na licu mesta, taman svratiš na komplet lepinju i nazad. Ovako majstor skida, majstor šalje, oni remontuju, oni pošalju, majstor namontira... U svemu tom bar 3 dana prođe

Koliko dugo je čovek "miran" (sa turbinom) posle tog remonta turbine?

I, koja im je cena u UE za taj posao (bez te demontaže/montaže )?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Nisam znao da su ruke toliko. To je bas dranje. Jos ko ima 2 turbine kao yoxa....

 

@moron nemam pojma koliko traje, ima ih ovde koji su remontovali i na stilu i na bravu i jos uvek se voze. Jos nisam imao potrebu za remontom. 

Koliko sam upoznat cena zavisi od stanja turbine i modela. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, andreja.micovic said:

Nisam znao da su ruke toliko. To je bas dranje.

Proverio sam i slagao sam te. Nije 9000, nego 9800 din :D , samo montaza i demontaza. Kod naseg Gorana je to cini mi se 4000 din. Plus u TS imaju stavku "Rad" na turbu, od 1000 din :blink: . Bas tako kako kazes.

12 hours ago, moron said:

Koliko dugo je čovek "miran" (sa turbinom) posle tog remonta turbine?

I, koja im je cena u UE za taj posao (bez te demontaže/montaže )?

Garancija godinu dana, a u praksi si obicno miran dok je auto kod tebe :) , ako iole vodis racuna o tom sklopu.

Cena zavisi od toga sta se radi. Od par desetina, do 250+ EUR.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešen problem. :) 

 

Skinut turbo i poslat na servis u Užice. Sredili mi obe turbine, na obe su bile potrošene osovine i na par mesta su progoreli dihtunzi koji su zamenjeni.

Cena je bila 36.000 dinara po turbu + poštarina 2000 dinara u oba pravca. Znači 74.000 dinara.

Mal' nisam pao u nesvest, jer su mi putem mejla rekli da je cena 200-300 evra za remont, ali mi nisu napomenuli da je cena dupla za twin turbo iako sam rekao da je u pitanju twin turbo. Ja spremio 300 evra, a bilo 600 evra, pa trči - zajmi pare... jbg.

Znam da je logično da je dupla cena, ali ponavljam: napomenuo sam im da je twin turbo i rekli su mi 200-300 evra. Volim da verujem u bajke. :D

 

Elem, moj majstor mi je uzeo za skidanje/vraćanje turba, skidanje i čišćenje kartera, zamenu ulja i filtera ulja i još zamenu poklopca EGR ventila (ovo mi je puklo nevezano za sve ostalo) 10.000 dinara. Častih čoveka 2000 dinara, jer je stvarno premalo tražio.

 

Ugruvao sam dosta para do sada u auto (oko 1.300 evra + auto je koštao 5.000, pa me izašla Delta 6.300), ali sam sad miran.

 

Bio danas u VBS-u da odradim proveru izduvnih gasova.

 

- Pre servisa je prosek bio 1.25 i išao je do 1.7

- Posle remonta turbini je prosek 0.6, a maximalno je dosegao 1.1 i to posle prvog turiranja. Znači, dok nije isterao čađ napolje iz auspuha.

- Prosek posle kojeg ne puštaju je 1.5

 

Bez DPF, bez katalizatora, sa ugašenim EGRom. Straight pipe... :whistle:

 

Subjektivno isto dimi dosta manje. Primetim kada noću neko iza mene vozi i "očepim" ga, ne vidi se više dim iza mene.

Takođe, manji mi je turbo lag iz niskih obrtaja. :)

 

Sve u svemu, zadovoljan rezultatom, ako ne cenom.

Edited by yoxa

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, yoxa said:

Ugruvao sam dosta para do sada u auto (oko 1.300 evra + auto je koštao 5.000, pa me izašla Delta 6.300)

Iz mog iskustva gledanja Delte, mislim da je to ok. Da si jurio da kupis ispravnu preko (jer kod nas ih retko ima), konacna cifra bi bila bar jos 2000 eur veca. 

Ovako si miran i znas sta si sredio i sta radi. 

Sada uzivanje u voznji.

 

I pisi ako cujes strujanje vazduha iz turbine, za par njih sam cuo da im se posle remonta u TS Uzice culo zvizdanje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se culo zvizdanje zadnjih 2.000km pre remonta, posle remonta se ne cuje za sada nista, a presao sam nekih 1.500km u ovih zadnjih 10ak dana.

 

Pratim, pa javim. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/25/2020 at 6:35 PM, yoxa said:
Meni se culo zvizdanje zadnjih 2.000km pre remonta, posle remonta se ne cuje za sada nista, a presao sam nekih 1.500km u ovih zadnjih 10ak dana.
 
Pratim, pa javim.
 

Meni se cuje i posle remonta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto ne kontam oko toga,  da se 'fizicki ne vidi da nema dpf-a'. Vec nekoliko puta sam procitao tako nesto, ali prisustvo dpf-a se vrlo lako moze proveriti bilo kojom dijagnostikom, zar ne? E sad, ne znam da li ce tehnicki pregled to raditi, ali samo kazem, ne mora niko da rastavlja izduvni sistem da bi ustanovio da li dpf postoji ili ne

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, rkoma1986 said:

...prisustvo dpf-a se vrlo lako moze proveriti bilo kojom dijagnostikom, zar ne? E sad, ne znam da li ce tehnicki pregled to raditi, ali samo kazem, ne mora niko da rastavlja izduvni sistem da bi ustanovio da li dpf postoji ili ne

Zato se i uradi mapa nakon što se fizički odstrani DPF.

Mogu na tehničkom da povežu i fabričku dijagnostiku (a, neće povezivati nikakvu kao što si rekao), i dobiće info da je DPF tu (neće biti greške), kao i da mu je začepljenost 0%...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam se setio jos neceg, koliko znam, na tehnickom dizelima ne mere co2, a ni nox, vec mere dimnost, tj. apsorpciju svetlosti u %, tako da vise cestica cadji (koje bi inace uhvatio ispravan dpf) znaci losiji rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

...bice providni ovi sa 0% zacepljenja a garavim izduvima :D  

Kako će biti providni kad nema kačenja dijagnostike, pa ni očitavanja procenta? Uostalom, 0% pokazuje i to im je to. :D 

Merenje koje se ne radi na opterećenju nema veliku upotrebnu vrednost, zato se i dešavalo da ljudi odu sa čipovanim autom bez DPF-a i prođu to merenje bez problema.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, neshaoct said:

Merenje koje se ne radi na opterećenju nema veliku upotrebnu vrednost, zato se i dešavalo da ljudi odu sa čipovanim autom bez DPF-a i prođu to merenje bez problema.

Quote

Inače, merenje dimnosti se obavlja tako što se uzima prosek najmanje tri merenja, pri čemu se motor svaki put dovede do najvišeg dozvoljenog broja obrtaja.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

 

To nema veze sa opterećenjem. Opterećenje je kao kad se meri snaga, na valjcima sa otporom.

 

Imaš razliku u rezultatu koja se tako dobija, SAT je uradio baš takav test da pokaže to. U njihovom testu su isti auto sa istim motorom sa i bez DPF-a, stavili na test opterećenja (u petoj, valjcima na 100 km/h, pun gas). Pogledaj klikom OVDE. I na takvom testu je onaj bez DPF-a pokazao vrednost 2...što znači da će na tehničkom pokazati manje od 2 (jer nije na pomenutom opterećenju).

Imaš i u temi na kojoj smo čipovane aute bez DPF-a, kao i one koje nisu čipovani ali takođe nemaju DPF, i svi su izmerili ok vrednosti. Čak i ona jedna Croma dok je bila u lošem stanju...vrati se unazad kroz postove.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...