Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Skinut DPF i novi strožiji tehnički?

Recommended Posts

12 hours ago, PremieRacing said:

Čitam par poslednjih strana i razmišljam... DFP regerenac, reregenac, regenerac... kako?! Šta vam je to   B)

 

Pitaš ozbiljno il' zezaš? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, jasno. Ma sve ok, slobodno potprckuj, sâmi smo tražili mi što smo pazarili čađavca :D

 

Nego pomislih da pitaš kako sa tehničke strane radi regeneracija, pa reko' da raspišem ako je tako ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto sam nezvanično  načuo da će proveravati kamerom da li je DPF izvađen jer se merenjem za sada ne može ustanoviti.  Dakle jedino izvaditi neki senzor ili odvojiti granu od auspuha drugi način ne vidim? 

Mada koliko znam to nigde na svetu ne rade. 

Grande  na trećem merenju sa patos gasom izbacio prošlogodišnju prljavštinu  i pokazao  0.019 nečega inače prva dva  0.0. 

Pasat sa DPFom  0 na sva tri merenja verovatno  jer je limitiran na 3000 okretanja ako stoji. 

Dakle po mom skromnom  mišljenju auto mora biti žestoki  grob da ne prođe zbog gasova! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa 147 mjet sa upitnih 230kkm, posle 4 meseca stajanja, sa naftom starom pola godine u rezervoaru prodje sa 0.68 i to su turirali divljaci do blokade, mislim da su kulturno merili do 3000 rpm da bi pokazala duplo manje.

Tako da stvarno mislim da mora biti bas neispravno da dimi i cadi, jer gledao sam alfica nije bacila dima vidljivog ni u blokadi kad ju cepnu.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Zvezdo said:

Nešto sam nezvanično  načuo da će proveravati kamerom da li je DPF izvađen jer se merenjem za sada ne može ustanoviti.  Dakle jedino izvaditi neki senzor ili odvojiti granu od auspuha drugi način ne vidim? 

 

 

Moze ako ce tehnicki pregled da traje jedno 3 sata. Od gore da mi skidaju oplatu, selne, dihtunge i to sve onda da ne vrate kako treba, nece da moze! Ne dam!
A od dole ako ce da skidaju sus-pleh i da odvrcu senzore, moze ali nemam ni ja 3 sata, a verujem ni one...
Nema od te price nista, a ubedjen sam i da od CELE price nece biti nista. Mnogo bitnije stvari ne funkcionisu i ovoj drzavi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A posle dpfa uglavnom ima jos jedan katalizator nekad i dva koji nikad ili skoro nikad ne crkavaju i jako retko se vade, a kroz sace od katalizatora ne moze ni da gleda, a kamoli da gurne :D

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma samo nešto izmišljaju. Da neće možda auto na rendgen da stave ? Za iole ispravan auto nema nikakvih problema za izduvne. E sad, mislim da je svojevremeno Axic postavio isečak iz Sat+-a vezan za neke nelogičnosti oko godišta uvoza istog polovnjaka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni jedan kaze mozda ce kaciti dijagnostiku, a razmisljam sa dijagnostikom vrlo cest slucaj da nece da se konektuje iz prve, dugo uspostavlja vezu, a jos duze iscitava sve parametre.

Tek ako je nekome izmesten obd i tako te slucajeve da ne spominjem, pa ce kao kupusati enterijer.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voleo bih da vidim strucnjake kada dodju do ovako necega...

 

unnamed.thumb.jpg.47048d2cd755349db9db2ce04f210f59.jpg

 

*** pre 10 dana mi na sluzbenoj fabiji 25 minuta trazili gde je broj sasije pod haubom. Skupio se trust mozgova od 3 clana, obigravaju oko motora, ja sam mislio nasli malog lemura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratili sa tehnickog mog bivseg Brava i to ZBOG FABRICKE 2 CEVI na auspuhu, kaze lik ovo je neko budzio - ne moze da prodje.

I posle taj lik treba da ustanovi da li auto ima dpf ili ne? Ma daj...

Edited by Danilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brt, najbolje ištampati iz e-Pera svu opremu koju auto poseduje i poneti na tehnički. Doduše, to bi kod mene stalo na 1/2 A4 papira u fontu 14 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bolje tako,em je lako citljivo em opet ima skoro sve :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

Brt, najbolje ištampati iz e-Pera svu opremu koju auto poseduje i poneti na tehnički.

Licno upravo tako i radim. Kompletan spisak iz ePer odstampan i presavijen mi stoji u internoj servisnoj knjizici u autu.

Aktivirao jednom na tehnickom, dva puta kod murije, cisto kao dodatni argument da ne trose nokte po staklima i pored oznake "V" koja izbi oci. Pored stakala, priupitaju i za pragove, kacket, duple cevke izduva, dokon neki svet... Interesantno da me nikada nisu cimali za ksendze, koji su btw jedina prepravka :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao ideju da napravim nalepnicu za vrata za "fabricke" dimenzije guma :D  Ali kontam da mi to nije jedini problem na tehnickom :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...