MS PK 7734 Posted April 29, 2020 Da ti dam ja mog stila i da "teram" to 2 2 yoxa, djomla, darkman14 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 29, 2020 Pitaj tjunera koji ti je vracao na fabriku, da li moze da ti zategne smoke limitere, trebalo bi da moze softverski da ti elminise dim, zauzvrat ce malo kasniti odziv na gas, jer ce mapa ogranicavati da ubrizgava samo onoliko koliko moze da sagori, maksimalna snaga bi trebala ostati ista, osim odziva na gas kao sto rekoh. To bi trebalo biti 50-100e max 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
yoxa 133 Posted April 29, 2020 Slazem da se moze resiti i na taj nacin, ali ne bih da softverski resavam hardverski problem. Kao sto rekoh, imam do aprila 2022. godine da sve upeglam, pa cu u ratama izgurati cifru. DPF je opcioni, ukoliko mi utezanje turbine ne resi problem, pa se nadam da cu kao @Milutinac sto je "slomio" tehnicki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 29, 2020 A da promenis tehnicki 4 ISV_01, dekirs, MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
yoxa 133 Posted April 30, 2020 (edited) Ne prestaje da me kopka sve ovo, pa razmisljam o glupostima. Da li bi mi vracanje i sredjivanje EGRa smanjilo emisiju gasova? Posto je trenutno ugasen, a nisam ni siguran zasto je ugasen, nego sam eto tako stihijski rekao da mi ga ostave ugasenog prilikom remapiranja. Edited April 30, 2020 by yoxa Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 30, 2020 Ne znam tacno kako izgleda sad procedura testiranja izduvnih gasova, ali EGR ti pomaze prakticno samo pri leru i pri jako malom gasu. Cim je iole vece opterecenje na motoru, EGR se zatvara, i onda je nebitno da li si ga ti zatvorio, ili ce ga ECU zatvoriti. Ako se testira pri leru, onda mozda bude razlike... Hint: obavezno dobrooo zagrej motor pre odlaska na tehnicki. Znaci, po mogucnosti, turbo da sija 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 30, 2020 Iskreno mislim da si se previse opteretio sa tehnickim i tim dimom Uzivaj malo u autu, a tehnickih pregleda koji gledaju kroz prste ce uvek biti. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 30, 2020 EGR pomaze dosta, jer vraca deo prljavog izduva nazad u motor na dodatno sagorevanje, a zatvara se pri punom gasu, ali ne momentalno, vec progresivno, tako da u praksi eliminise "bljuc" dima na ostrije dodavanje gasa. Pri parcijalnom gasu se i EGR parcijalno otvara/zatvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted April 30, 2020 Meni su na tehničkom merili izduvne gasove, nisam video vrednosti ali dečko koji je radio reče da je ok, ispod granice. EGR zatvoren, čak ni radnu nije postigao, par km je tehnički od mene. Matori Stilo. Sent from my 3310 using Tapatalk 2 alfini0507 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 30, 2020 JTD 8v nema dalje osim nizbrdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted April 30, 2020 Što si na kraj srca? ćera on i uz brdo. Sent from my 3310 using Tapatalk 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 30, 2020 Nismo se razumeli, prvenstveno jer se nisam najsrecnije izrazio, hocu reci da je jtd 8v vrhunac, a posle njega je krenulo nizbrdo 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted April 30, 2020 Kolega, molim Vas, samo precizno Mića neka obriše oba naša post-a, pa nek ide i nizbrdo Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted April 30, 2020 I meni su merili izduvne gasove kad sam radio prvu registraciju (2018.) i sve je bilo ok (egr nesto bzvz bio blokiran i ceo autu u q). Nema vajde od njihovog merenja. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 30, 2020 Nisam ti ja od ove stare garde, jedan zuti, drugi zuti karton i letis, cao! Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 2 dekirs, Ivan, djomla and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted April 30, 2020 Meni su na tehnickom merili pocetkom godine u 'Areni express' i bio je ispod granice. Ofc , dan pre je imao sipan aditiv za regeneraciju dpf-a i malo drzanja u 3K obrtaja da se izduva. Sve se nesto mislim da ce u toku godine, posebno krajem da krene masovna poseta likova sumnjivog morala na parkinge, posebno na suv/urban vozila jer su podignuta i lakse im je sve poskidati...Sent from my S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted May 1, 2020 (edited) 10 hours ago, ISV_01 said: Ofc , dan pre je imao sipan aditiv za regeneraciju dpf-a i malo drzanja u 3K obrtaja da se izduva Sipao si aditiv u gorivo ili onaj aditiv što ide direktno na DPF (kroz npr. "rupu" za senzor temperature na DPF-u)? Ja sam "čisto higijene radi" kod HDI-a hteo taj aditiv u gorivo, ali, rekoše mi da je to "šećerna vodica", pa sam sam usuo taj drugi aditiv, direktno na DPF. A, šta bi se desilo ako bi tokom tehničkog pregleda počela automatska regeneracija ? "Pao bi" ? Edited May 1, 2020 by moron Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted May 1, 2020 Sipao u gorivo, to je Wynn's DPF regenerator i nije bas jeftin (2500 RSD) ali za koliko puta sam ga probao, kod mene zaista radi posao. Ima i DPF filter cleaner isto od tog proizvodjaca i znatno jeftiniji, ali njega sipam redje, ipak se ide na tehnicki. Ovo drugo nisam probao jer za sad fino sve sljaka i ovako. To drugo ne bi znao, valjda i ovi na tehnickom znaju da li je upalio regeneraciju ili ne. Do sada mi se nije dogodilo da na tehnickom upali regen, tako da mozes mozda pitati na licu mesta... 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted May 1, 2020 On 4/30/2020 at 9:41 PM, yoxa said: Ne prestaje da me kopka sve ovo, pa razmisljam o glupostima. Da li bi mi vracanje i sredjivanje EGRa smanjilo emisiju gasova? Posto je trenutno ugasen, a nisam ni siguran zasto je ugasen, nego sam eto tako stihijski rekao da mi ga ostave ugasenog prilikom remapiranja. Ja neki dan registrovao Deltu 1.9TT sa zatvorenim EGR bez ikakve naznake problema, izduvni gasovi trećina od limita. Imam DPF ali on ne utiče na to što se na tehničkom meri. 2 1 djomla, Ivan and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
yoxa 133 Posted May 2, 2020 Pa dobro, ti imas DPF, pa kontam da on pokupi garez koja se napravi. Mislim, to mu je posao. :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted May 2, 2020 Ne meri niko garež još uvek, u tome i jeste štos Mere se ugljen-monoksid, ugljen-dioksid, ugljovodonici i azotni oksidi. Ono što od toga DPF možda može da zaustavi su ugljovodonici, ostalo prolazi. Ako u izduvu imaš povišenu količinu CH, imaš daleko veći problem nego prolazak na tehničkom... "Preti" se merenjem emisije PM2.5 i PM10 (čestica čađi od 2.5 i 10 mikrona), ali pitanje da li, kada i kako će to biti implementirano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 3, 2020 Da li iko ima iskustva sa vagenovim 1.6tdi motorom od 105ks? Konkretno Pasat 2010 stari model. Zanima me kako da znam kada vrši regeneraciju, da li pali lampicu i kako se oseti u vožnji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 3, 2020 Kod nekih dizela je dpf u istom loncu sa katalizatorom, a neki dizeli imaju i po 3 katalizatora.Ako je prilikom vadjenja dpf eliminisan i neki od katalizatora to utice na emisije gasova sigurno.Sto se tice dpf na 1.6tdi kad je ispravan nema ni lampice niti osetis regeneraciju.Recimo bmw euro6 radi regeneraciju na svakih 200-300km iako je nov novcat od 0km, ne dozvoljava da se dpf uprlja, a regeneracije se prakticno ne osete.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 3, 2020 (edited) P.s. evo par dijagrama. A kod nas neki majstori namerno eliminisu i katalizator, a neki jednostavno ne znaju sta je sta. Edited May 3, 2020 by Ivan Sredjene slike i skinuti visestruki TT potpisi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 3, 2020 Dakle nema gubitka snage? Malo dima ako ga primetim i povećana potrošnja? Quote Share this post Link to post Share on other sites