AnteLo 0 Posted January 13, 2020 (edited) Imam Yuga 1.6, zamajac getriba i zamajac od Yuga 1.1, jace kvacilo, Weber 32/32 i protocni auspuh te bi ja htio malo vise snage Plan je motor rastaviti, balansirati i promjeniti sve, karburator isto slozit kako triba E sad imam par pitanja. Koje dizne stavit u karb? Prepostavljam da treba druge jer je carb s 128 Rally Koliko da spustim glavu? motor nikad nije otvaran stoga je ful serijala, htio bi malo dignut kompresiju ali ne puno opet da moram uzimati 100oktansko gorivo Koju bregasatu iz Fiatovih auta mogu stavit? Receno mi je da moze ic bregasta iz 1.1 DMB al nigdje nema podataka koji podupiru to Hvala unaprijed svima Edited January 13, 2020 by neshaoct precizirao naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 13, 2020 @YUgisa @dobri nikola Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 13, 2020 (edited) @AnteLo Ako ima dobru kompresiju, greota je rasturati blok radi balansiranja delova ukoliko ne mislis snagu povecavati 50+% u odnosu na fabriku i ozbiljno da ga vozis na stazi. To ima smisla kad motori razvijaju max snagu na 75-8000 obrtaja, kada se vrte do 9000 obrtaja, nije toliko kriticno za motore koji ce maksimum imati na 6000-6500. Kompresiju mozes povecati na 10.5:1 i da vozis na 95icu, moze da se ide i do 11:1 ali onda mora sve da bude savrseno. Koliko da se brije je najbolje da se uradi kubiciranje i smanji komora koliko je potrebno za 10.5:1. Mada od toga neces bog zna koliko dobiti i bilo bi dobro uraditi barem idealno naleganje ventila, prosiriti kanale malo, zavisi koji 1.6 ima, ima ili 37.5/33 ili 39/31 ventile, mozes barem uraditi barem kombinaciju 39/33 ako ne bi zalazio u neke vanstandardne ventile. Bregasta zavisi od motora koji imas, mnogi 1.6 motori imaju 222 stepena, 1.1 iz Zastave ima 244 stepena, imas 1.6 sa mislim 256 stepeni, a imas i od Speicjala/Rally sa 270 stepeni, a naravno imas i nove sportske da kupis jace od tih. Idu i do preko 300 stepeni. Za karb nisam strucnjak, ali koje dizne da stavis ti verovatno niko nece moci reci, niti ima smisla posto ni ne znamo sta ce biti uradjeno na motoru na kraju. To se nabavi brdo dizni pa odes lepo na DYNO i menjas dizne i vidis koja mu "pase". Edited January 13, 2020 by neshaoct dodao tag 3 1 ISV_01, Zan Batist, neshaoct and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
AnteLo 0 Posted January 14, 2020 @YUgisa motor je iz Tipa i.e. kod 159.A3.000 aha, dobro motor je u tip top stanju osim onih "brtvica" na ventilima pa malo vise ulja trosi znaci najbolje bi bilo sredit karb, zamjenit "brtvice", stavit Zastavinu bragastu od 1.1 i ne dirat vise nista? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 14, 2020 Pa mozes raditi glavu, ali blok ja ne bih rasturao. I taj tvoj bi trebao da ima tu slabiju bregastu, tako da mozes staviti iz Yuga. 1 AnteLo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
AnteLo 0 Posted January 14, 2020 2 minutes ago, YUgisa said: Pa mozes raditi glavu, ali blok ja ne bih rasturao. I taj tvoj bi trebao da ima tu slabiju bregastu, tako da mozes staviti iz Yuga. tenks, moja je glava 39/31 jel tako? Koji motori su imali ispusne ventile od 33mm? Koliko je obrade potrebno da se stave ventili od 33mm? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 14, 2020 Znam samo da imaju takve kombinacije, ali nisam nikad utvrdio kad je koja varijanta ugradjena, ja mislim da su slabije verzije imale 37.5/33, a jaci da su imali 39/31. Usustini kad utvrdis koju verziju imas, trazis kontra od te ventil koji ti fali. Pa treba pogledati na licu mesta, ali trebalo bi da sic moze samo da se prosiri na vecu dimenziju i da se predventilska komora obradi prema tome. Mislim svakako bi to trebalo raditi ako se radi idealno naleganje ventila, posto samo ta obrada moze da ima efekat kao da se stavlja ventil za jedan broj veci cak i kad je fabricke dimenzije. Recimo drugu sto sam radio smo stavljali 37.5 umesto 36mm, ali je sic prosiren umesto 1.5mm, cak 3mm. 1 AnteLo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites