neshaoct 9592 Posted January 11, 2020 AutoMarket.hr video: Test Lexus ES 300h Lexus je nedavno proslavio svoj 30. rođendan, a u novu deceniju ulazi sa luksuznom limuzinom ES (sedma generacija) za čiji volan se smestio Juraj Šebalj. Auto je napravljen na osnovi Toyote Camry, a predstavlja rivala npr. Audiju A6 ili BMW Seriji 5: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 18, 2020 Automotovision.hr video: Lexus ES 300h F Sport Luksuzni modeli Lexus, japanskog proizvođača automobila Toyota, već 30 godina redefinišu automobilski luksuz. Razvijaju svoj pravac i time se jasno razlikuju od svojih konkurenata: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 4, 2020 Savagegeese video: Test 2020. Lexus ES 300h ES, poput mnogih drugih Lexus modela, trudi se da postane originalan i manje konzervativan. Ipak, teška je borba u segmentu malih limuzina sa poput npr. BMW Serije 3, tako da pogledajte gde je Lexus ultra luksuzan, a gde ima mesta za napredak: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 30, 2020 TopSpeed video: Test Lexus ES 300h Velika, udobna i štedljiva limuzina sa hibirdnim pogonom, ne stidi se izgleda i predstavlja interesantnu alternativu u ''biznis'' klasi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 13, 2020 TopSpeed test: Lexus ES 300h Lexus je oduvek krasilo drugačije viđenje premium manira u poređenju sa evropskim markama, a izuzetak ne predstavlja ni limuzina ES 300h, velika, udobna i štedljiva limuzina sa hibrdinim pogonom, koja se predstavlja u svojstvu interesantne alternative u biznis klasi. Nema baš reviše alternativa u takozvanom E segmentu poslovnih limuzina. Ovde caruje nemačka ''sveta'' trojka oličena u Mercedesu E-klase, Audiju A6 i BMW-u Serije 5, a za mesto pod suncem bore se još Volvo S90, Jaguar XF i Lexus ES. Iako je reč o sedmoj generaciji japanske premium limuzine, ona se prvi put pojavila na evropskom tržištu 2018. godine i to kao zamena za model GS. Nije lako parirati Nemcima u ovoj disciplini, međutim u Lexusu su odavno dokazali da imaju dovoljno hrabrosti i umeća da zagorčaju život suparnicima. Posebno im to ide od ruke u SAD, gde je ova marka zapravo i debitovala krajem 90-ih godina pod okriljem Toyote. Ipak, u Evropi to ide malo teže, pa je Lexus i dalje autsajder za mnoge, mahom one koji površno gledaju na stvari. Možda bi, ipak, pravednije bilo posmatrati ga kao favorita iz senke, kao posebno interesantan automobil za soj kupaca koji želi da se udalji od stereotipa. I upravo to čini Lexus ES! Počev od karoserijskog oblika gde su se Japanci opredelili za limuzinu u formi velikog hečbeka sa petora vrata. To uostalom nije ništa novo, budući da je i još od treće generacije GS-a primenjen taj recept. Dužina od 4.976 mm, širina 1.864 mm i visina 1.445 milimetara proporcije su koje daju nesumnjiv doprinos impozantnoj pojavi, a posebnu notu unosi upečatljiv i oštar ''izraz lica''. Ogleda se, pre svega, u velikoj maski hladnjaka koja daje agresivan ton, a opet ne degradira elegantnu notu kakvu posebno cene poklonici tzv. biznis limuzina. Profil je posebno dinamičan zbog niske i ''padajuće'' linije krova te klinasto oblikovanih krajeva staklenih površina kod zadnjih vrata. Ko želi više šminke i sportski ''make up'' može odabrati i F-Sport paket opreme karakterističan po drugačijoj rešetki hladnjaka u tamnoj boji. No, bez obzira na nivo opreme, zadnji kraj je oblikovan tako da odaje utisak da je na petim vratima dodat spojler, što zapravo nije slučaj. Ispod tih velikih zadnjih vrata skriva se prtljažnik zapremine 460 litara, što nije neki naročiti rezultat za ovu klasu, ali jeste pokazatelj da Leksus na ovaj model gleda pre kao na poslovnu limuzinu nego na nekog ''porodičnog nosača''. Unutrašnjost Japanaca je oduvek bila specifična, a izuzetak nije ni ES. Arhitektura je drugačija od svega viđenog u segmentu, ali utisak elegancije i kvaliteta ne izostaju. Naprotiv, primetno je da su u Leksusu uložili puno truda i pažnje da dođu do prvoklasnog ambijenta. Luksuz se posebno oseća kod testiranog modela u najvišem ''premium'' paketu opreme, gde je kožni enterijer dopunjen aplikacijama od drveta na vratim i prednjem panelu, a tu je i upravljač sa drvenim umecima. Inače, sve pohvale zaslužuje kvalitet izrade i nismo se skoro susreli sa mekšom kožom. Mesta unutra ima napretek, ponajviše zahvaljujući ogromnom međuosovinskom odstojanju od gotovo 2.9 metara! Izuzetno udobna prednja sedišta podešavaju se pomoću elektro-komandi, baš kao i zadnja. A mesta za noge imaće dovoljno čak i dugajlije bilo da sede napred ili pozadi. pročitajte kompletan tekst na - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 21, 2020 2021. Lexus ES Lexus je za modelsku godinu 2021 dopunio gamu sedana ES. Za početak, Lexus ES 250 će biti dostupan i sa pogonom na sva četiri točka (ES 250 AWD), a u pitanju je verzija sa 2.5 benzincem koji razvija 203KS. Lexus ES 250 AWD će biti na raspolaganju i u dinamičnoj verziji F Sport, što podrazumeva sportski podešeno oslanjanje, komplet 19-inčnih alu točkova sa novim gumama, kao i crne elemente za agresivniji izgled. Novost u modelskoj godini 2021. je i Lexus ES Black Line, čija serija je ograničena na 1.500 primeraka. ES Black Line je dostupan sa izborom od tri boje karoserije (Ultrasonic Blue Mica, Obsidian i Ultra White), a ima i crne retrovizore, tamne točkove, crni spojler, dvobojni enterijer, kao i set putnih toorbi Zero Halliburton. 2021 Lexus ES će se u prodaji pojaviti na jesen, po ceni od 39.900 dolara (33.850 evra) za baznu verziju, dok Black Line košta 46.550 dolara (39.495 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 2, 2020 CarGurus video: Test 2020. Lexus ES Ovaj Lexus ide u isti segment zajedno sa BMW Serije 5, ili Mercedesom E klase...i baš se trudi da bude sve što razni vlasnici mogu poželeti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 22, 2021 Lexus ES restajling Nakon tri godine na tržištu, aktuelna sedma generacija Lexusa ES je prošla kroz restilizaciju. Lexus ES (Executive Sedan) je na sajmu automobila u Šangaju prikazan u obnovljenom izdanju, što pokazuje značaj kineskog tržištu za ovu marku. Što se estetskih promena tiče, ovaj 498 cm dugački automobil je za novu prodajnu sezonu između ostalog dobio bi-LED prednja svetla, doteranu masku i branike, kao i nove alu točkove od 17 i 18 inča. ES je inače napravljen na New Global Architecture-K platformi, a odlikuju ga i bolja upravljivost, prostrani enterijer sa izmenjenim panelom sa instrumentima i 12.3-inčni ekran infotainment sistema. Kupcima će se nuditi i F-Sport verzija, i to sa zadnjim spojlerom, tamnijim detaljima na eksterijeru, alu točkovima od 19 inča i sportskijim enterijerom. Uz Lexus ES F-Sport se dobija i Dynamic Handling Package, a na nekim tržištima biće dostupna i verzija ES 300h F Sport (hibridna varijanta, kombinacija 2.5 benzinca i elektromotora). Standardni deo opreme između ostalog čine i Lexus Safety System+ 2.5 i monitor za nadzor mrtvog ugla. Takođe, u gami će biti i verzija sa pogonom na sva četiri točka. Prodaja 2022 Lexusa ES startuje od jeseni. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 20, 2021 Savagegeese: 2022. Lexus ES350 Veoma velika retkost u današnjoj autoindustriji - luksuzna limuzina sa 3.5 V6 atmosferskim benzincem sa 306 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 15, 2021 TRD Lexus ES TRD (Toyota Racing Development) je za novu generaciju Lexusove limuzine ES pripremio kompletan tjuning program, koji je za sada dostupan samo japanskom kupcima. Tako se sada Lexus ES između ostalog može dobtii sa novim prednjim spojlerom i pragovima, kao i zadnjim difuzorom i spojlerom na prtljažniku. Treba pomenuti da su u ponudi i nova kućišta retrovizora, komplet novih alu točkova od 19 ili 20 inča (u više boja), kao i modifikovano oslanjanje kao opcija. Na kraju, TRD za novi ES nudi i elemente za unutrašnjost, poput novih panela za vrata. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 19, 2021 CarGurus: 2022. Lexus ES 300h F Sport ES hibrid je sada dobio ''F Sport'' paket opreme: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 28, 2021 Autogefuhl: 2022. Lexus ES 300h U ''F Sport'' paketu opreme, ovo je Toyotin rival za Audi A6, BMW Seriju 5, pa zašto ne i Mercedesovu E Klasu. Napravljen je na platformi Toyote Camry: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 8, 2022 Obnovljeni Lexus ES za Evropu Šesta generacija Lexusa ES je predstavljena 2018. godine a kroz restilizaciju je prošla 2021. Međutim, stvari su se od tada pomerile na tehnološkom frontu, a Lexus je uveo svoj najnoviji infotainment sistem u modelima kao što su RX, NX i UX. Dakle, i evropski ES sada ima koristi od brže jedinice koja je lakša za korišćenje i koja ima više funkcija. Lexus nije otkrio veličinu centralnog ekrana osetljivog na dodir, ali je verovatno 12.3 inča kao i kod drugih modela u njegovoj liniji. Sistem donosi bežičnu Apple CarPlay konekciju, iako iz nekog razloga Android Auto i dalje zahteva žičanu vezu. Tu je i navigacija bazirana na oblaku koja prikazuje ažurirane informacije u realnom vremenu o saobraćaju, cenama goriva i parkingu. Sistem za prepoznavanje glasa je takođe renoviran, kompatibilan je sa 19 različitih evropskih jezika. Novi modul za prenos podataka (DCM1) omogućava ES-u da se poveže na mobilne mreže i internet, kao i da integriše funkciju e-Care koja nadgleda vozilo 24/7 i obaveštava vlasnika kada je potrebna usluga. Modul takođe omogućava pristup funkcijama daljinskog upravljanja preko Lexus Link aplikacije za pametne telefone. Lexus je redizajnirao i centralnu konzolu ES-a. Sada ima dva držača za čaše, USB-A i USB-C portove. Na kraju, nova je i opcija unutrašnjeg ukrasa Ammonite Sand zamenila je Rich Cream. Spoljašnjih promena na ES nema pošto je model nedavno restilizovan. Međutim, Lexus sada nudi opremu F Sport Design koja se odlikuje crnim aluminijumskim felnama od 19 inča i oznakama F Sport Design na blatobranima, dok nudi izbor između 10 spoljašnjih i četiri unutrašnje boje. Opcije raspoloživih pogonskih agregata su ostale iste, ali će varijanta ES 300h biti dostupna na dodatnim tržištima (Azerbejdžan, Gruzija, Moldavija i Ukrajina). Proizvodnja Lexusa ES modelske godine 2023. za EU počinje u avgustu, a prve isporuke su zakazane za oktobar. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2023 Lexus ES prodat u više od tri miliona primeraka Lexus ES, najpopularnija Lexusova limuzina prešla je brojku od tri miliona prodatih primeraka na globalnom nivou. Brojka je dostignuta pet godina nakon što je model prvi put plasiran na tržište zapadne Evrope, a 33 godine od trenutka kad je paralelno s markom Lexus na tržište plasiran model ES 250, i to prvo samo za SAD, zajedno s većim modelom, limuzinom LS 400. ES je trenutno drugi najprodavaniji model automobila Lexus, odmah iza modela RX crossover koji je do sada prodat u 3.6 miliona primeraka širom sveta. ES je bio drugi najpopularniji Lexusov model i u 2022. godini, s prodatih 167.628 primeraka širom sveta, dok je RX bio prvi sa 178.234 prodata primerka. U ukupno sedam prilika kada je godišnja prodaja modela ES prešla brojku od 100 000 primeraka, četiri puta se to dogodilo u periodu između 2019. i 2022. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites