Jump to content
FAS Goran
grof_nula

Lancia Phedra 2.0 JTD / Motor Gubi Brzinu.

Recommended Posts

Poštovanje Forumaši. Stvorio mi se problem na Fedri sa 2.0 JTD motorom. Dakle vozeći autoputem odjednom motor počeo da gubi snagu i obara brzinu.. uzbrdica kojom sam vozio 3ćom i 4tom sada mukom u drugoj brzini izvlači.. posle gašenja motora, kad se malo odmori.. stanje postaje bolje, ali posle ponovo se vraća problem. zna li neko šta može da bude ? 

moram dodati da auto pali bez problema .. ne preskače, ne trokira.. lepo štekeće. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@grof_nula

Pozdrav, reci nam jos neki info npr, da li auto obara obrtaje, da li hoce ili nece preko 3000 obrtaja (safe mod), izbacuje li vecu kolicinu dina pozadi ili nesto sto si primetio nakon gubitka snage? 

U kakvom su stanju creva, usis, filteri i stanje MAP, EGR i slicno? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ovako. moram početi od početka onda jer su stvari možda povezane. prvo mi je puklo crevo za vodu.. pa sam u takvom stanju (bez rashladne tečnosti) vozio jedno 10km do prve pumpe jer sam bio van grada i bez druge varijante.. pritom sam pazio da temperatura u toj voznji ne ode do maksimuma da ne ošteti glavu (stajao, hladio motor pa dalje vozio) . onda kad su mi to sredili u prvom servisu, ja sretno i dobro doputujem nazad u beograd .. i tamo 2 nedelje vozio auto bez problema.. onda kad sam kretao na put, sad pre koji dan.. na topao motor, dabome isključen.. al nakon pola sata vožnje ja otvorim posudu za antifriz da proverim nivo.. kad od tamo krene fontana tečnosti i pritom iscuri sigurno litar. vidim ja gasi mi se grejanje u kabini.. medjutim već sam krenuo na put i povratka nije bilo .. dolijem ja vodu.. nastavim da putujem. motor nije dizao temperaturu, konstantno na 85C. 

 

kad posle nekih 400 predjenih kilometara, auto gubi snagu. ide u 5toj brzini do 130km 2500 obrtaja maksimalno, teško dostiže tu brzinu al dodje do nje. zatim pada brzina. preko tih obrtaja ne daje. mada kada tako u voznji stisnem kvačilo i dam gas, obrtaji idu do maksimale (4000-4500). 

nisam mehaničar, ne poznajem problematiku. ne znam koji je povod i razlog da auto udje u "safe mode"!? jednostavno nema snage. 

filtere sam sve menjao pre oko 7000km.. relativno nedavno. e sam, MAP, EGR ne znam, nisam proveravao. dali diagnostika to može pokazati, na kompjuter ako povežem? 

odakle da krenem sa popravkom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, fontana rashladne je i normalno ako si po stajanju proverio, ipak je tu pritisak u rashladnoj tecnosti (kako u kom autu, varira 1.2-1.5 bar-a, pise uglavnkm na samom cepu rashladne tecnosti), pa to nije strasno jer je ocekivano za sistem pod pritiskom. 

E sad, da li je mozda ciscen sistem rashladne tecnosti ili proveravan kod majstora nakon intervencije? 

 

Mislim da bi dijagnostika dala dosta vise podataka kada se prikopca te bih licno odatle krenuo. Parametri sa dijagnostike dace neke vrednosti na osnovu kojih se moze detektovati kvar. Ako je i neka greska na bordu zabelezena, bice otkrivena. Kada smo kod toga, sija li koja lampica na instrument tabli (ili je sijala)? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ništa se od lampica nije palilo ni u vreme kvara ni nakon. upali se koji put da je nizak nivo tečnosti za hladjenje i to je sve. 

 

nije čišćen! mada bi trebao.. jer je prljav do zla boga. posuda je po zidovima sva u nekom blatu. tako da ću to da sredim. mada to stanje traje od kako sam auto kupio. 

nešto mislim da sistem za hladjenje nije povezan sa gubitkom snage. pre će da bude da je egr ili šta drugo. da je hladjenje udaralo bi na temperaturu pre svega. 

 

ništa, vodim ga na kompjuter ovih dana pa dalje gledamo šta i kako :) hvala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro veče! evo rezultata diagnostike. dve greške su pronadjene. mislim da je ova prva (P0246) uzrok što motor štuca. tražeći po forumima naišao sam na ovu "vakumnu membranu" (slika 3) na engleskom PSA VALVE MEMBRANE.. da ona naj čeśće prestaje da drži vakum i zbog toga dodje do greške sa duvanjem turbine. 

vaše mišljenje na taj račun ?? 

9B61985F-7E72-4ECE-B593-7AD000A8601B.jpeg

435C1FBE-01C6-46F3-8EEE-5C8EBC35329F.jpeg

7BDFFA51-517A-4AC4-9B44-F995E9AC5A85.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...