Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Motosiki

Fiat Doblo 1.9D - dihtung glave

Recommended Posts

Pozdrav, imam jedan problem koji sam sam počeo da rešava pa se nadam da neko od vas može da mi objasni i eventualno uputi na to šta i kako uraditi. Naime o čemu se radi?

 

Fiat doblo 1.9 d, 2001 godište je posle kuvanja počeo teže da pali i da dimi kao nenormalan. Mislio sam da je termostat, ali on normalno otvara i zagreva creva, pumpa za vodu je ko nova, sve sam to nabavio ali ima vremena doći ću i do toga. Glavu sam nosio na obradu i naravno neizostavni hidrotest na kome se pokazalo da je pukla. Kupio drugu i sve isproveravao i o radio i zamenio gumice ventila i naštelovao naravno. Uzeo set za zupčenje, dihtung glave i sad sam u nedoumici baš vezano za taj dihtung.

 

Kada sam moj skinuo on je bio obeležen sa jednom rupom. U žurbi ja sam kupio sa dve, pa me sad zanima šta i kako jer sam čuo da uglavnom posle obrade uzimaš dihtung koji je deblji od tvog za onoliko koliko si glavu obrusio. Da li je to tačno? Ili se pak vraća vrednost kao što je bil na starom! Hamletovska dilema. Unapred se zahvaljujem. 

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...