ekranas 0 Posted January 7, 2020 Pozdrav forumaši, novi sam ovdje i nadam se da sam na dobrom mjestu. Naime prilikom paljenja GP (2009.g) ponekad se čuje ovakav škripavi iritantni zvuk, auto normalno vozi samo se ponekad prilikom pokretanja ovo čuje. Zanima me jeli netko imao slično iskustvo ili me barem uputiti o čemu bi se moglo raditi, koji je kvar u pitanju. Čitao sam da bi se moglo raditi o elektropokretaču ali zašto auto normalno radi iako se čuje ovaj zvuk. Link na video prilikom paljenja: https://streamable.com/6gnql Unaprijed hvala na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 7, 2020 Deluje kao da je problem u elektropokretacu a auto normalno radi zato sto je elektropokretac aktivan samo dok drzis kljuc u polozaju za startovanje. Cim ga pustis on se istog momenta ugasiПослато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekranas 0 Posted January 7, 2020 19 minutes ago, MS PK said: Deluje kao da je problem u elektropokretacu a auto normalno radi zato sto je elektropokretac aktivan samo dok drzis kljuc u polozaju za startovanje. Cim ga pustis on se istog momenta ugasi Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Koje su cijene popravka elektropokretaca ili zamjene drugog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 7, 2020 Ne znam kod vas, pretpostavljam da nisi iz Srbije Kod nas neki remont da lupim sad 30-ak eur, zavisi sta treba, a i zavisi od mesta do mesta npr.mnogo je jeftinije na jugu nego u glavnom gradu recimo, nekad se vise isplati i drugi polovan koji je verovatno isto oko 30-ak eur ( za neke modele)Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted January 28, 2020 Koje su cijene popravka elektropokretaca ili zamjene drugog?Ja sam do skoro imao isti problem, sam sam skinuo anlaser I razvalio da vidim biksne i slicno, sve je bilo kao novo (190 000 presao auto), medjutim bendiks je bio prekriven naslagama korozije i zbog toga nije mogao da se vrati prilikom startovanja i otuda je skripao...samo sam ga blago osmirglao i podmazao...vise se ne cuje...koliko sam iscitao po netu... standardna stvar za fiat pored pucanja kucista alternatora...Sent from my POCO F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites