Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen Tiguan

Recommended Posts

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Volkswagen Tiguan

 

Volkswagen Tiguan se veličinom smešta između Tuarega i T-Roc-a, pa ponudom prostora i voznih karakteristika, kao i većina konkurenata - pogađa ''pravo u srce'' današnjeg modernog vozača. Primerak na testu je nešto sposobnija verzija, jer poseduje čuveni 4motion sistem jednog od najpopularnijih proizvođača automobila.

Pokušali smo da odgovorimo na pitanje - zašto su krosover SUV vozila toliko popularna? Koliko je Tiguan praktičan i kakav je u vožnji, pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Volkswagen Tiguan Allspace

 

Možda najveći rival ovom autu je Škoda Kodiaq:

 

 

 

carsguide.jpg CarsGuide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: Ovako bi trebalo da izgleda novi Volkswagen Tiguan

 

Volkswagen trenutno priprema treću generaciju Tiguana za koju se očekuje da će stići kasnije 2023. godine.

Kompaktni krosover Tiguan za 2024. primećen je nedavno (sa kamufliranom karoserijom), signalizirajući time da je veoma popularan model C segmenta ušao u sledeću fazu razvoja. U pokušaju da digitalno skine kamuflažu, kolesa.ru je otkrio auto sa mešavinom Golfa i ID.4 detalja dizajna, koji su ionako bili primetni na prototipu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobildyoutube.jpg Auto Bild najavljuje novi Volkswagen Tiguan

 

Treća generacija Tiguana će nastaviti uspešnu istoriju kompaktnog SUV-a. Auto Bild očekuje predstavljanje novog Tiguana 2023. godine, a kako bi mogao da izgleda pogledajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Volkswagen Tiguan

 

vw tiguan 2023.jpg

 

Volkswagen u Alpima testira treću generaciju Tiguana koji bi zvanično trebalo da bude predstavljen u drugoj polovini 2023. godine.

Uprkos nastojanju da se sakriju promene, model sledeće generacije biće manje kutijast nego ranije, a takođe izgleda veći od odlazećeg modela. Na sve to ide i modernja unutrašnjost sa novim infotainmnet sistemom. Osnova modela treće generacije bi mogla da bude evoluciju MQB platforme, uz čistije benzinske i dizel motore da bi se uskladili sa predstojećim Euro 7 propisima. Blaga hibridna verzija se takođe očekuje, kao i plug-in hibridni model koji će pojačati elektrifikovanu liniju nemačkog brenda.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Volkswagen Tiguan

 

vw tiguan 2024 7.jpg

 

Volkswagen je objavio najavne slike i informacije o novoj, trećoj generaciji Tiguana koja će premijeru imati u septembru. Takođe, pojedini mediji su dobili i priliku da isprobaju još uvek maskirane test primerke.

 

vw tiguan 2024 6.jpg

 

Novi Tiguan koristi MQB Evo platformu, poboljšanu verziju aktuelne arhitekture, dok je dizajn vozila manje kutijast od prethodnika.

 

vw tiguan 2024 5.jpg

 

Nova generacija je 32 mm duža (sada 4.551 mm) i viša 5 mm (1.640 mm), a širina i međuosovinsko rastojanje ostaju 1.939 mm odnosno 2.681 mm. Pomenute dimenzije se odnose na model sa standardnim međuosovinskim rastojanjem. Što se tiče dužeg Tiguana Allspace sa sedam sedišta, njega će zameniti novi Tayron sa tri reda sedišta.

 

vw tiguan 2024 4.jpg

 

Volkswagen za novi Tiguan navodi da će biti praktičniji, pri čemu nudi zapreminu prtljažnika od 648 litara kada je opterećen do visine naslona zadnjeg sedišta. Pored toga, vozač i suvozač imaju dodatnih 9 mm prostora za glavu, dok putnici pozadi imaju koristi od dodatnih 10 mm.

 

235177-vw tiguan 2023 2.jpg

 

U ponudi će se naći i sedišta sa masažom i ventilacijom, uz najavu da će putnici moći da programiraju automatsko aktiviranje grejanja i ventilacije sedišta na osnovu spoljašnje temperature. Bazne verzije će koristiti infotainment od 12.9-inča, dok će Tiguan sa jačim paketima opreme dobiti ekran od 15.0-inča.

 

vw tiguan 1.jpg

 

Takođe, tu su i 10.25-inčna digitalni instrument tabla i novorazvijeni head-up displej vetrobranskog stakla. Tiguan će opciono dobiti i HD matrix prednja svetla, koja mogu da osvetle put ispred sebe do 500 metara. Treća generacija Tiguana će kupcima biti na raspolaganju sa benzinskim, dizel i plug-in hibridnim pogonima. Među njima će se naći 2.0 TDI sa 150KS, 1.5 TSI i plug-in hibridi sa dva nivoa performansi (204KS i 272KS), koji zahvaljujući bateriji od 18.5 kWh mogu da pređu 100-120 km na struju. U zavisnosti od verzije, Tiguan će dolaziti u konfiguracijom sa pogonom na prednje i sve točkove. Takođe, Tiguan će opciono biti dostupan sa DCC Pro adaptivnom šasijom.

Na kraju, prodaja novog Tiguana u Evropi treba da startuje u prvom kvartalu 2024. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Tiguan bez maske

 

236735-vw tiguan 2024.jpg

 

Volkswagen je sredinom juna objavio prve slike i informacije o novoj, trećoj generaciji Tiguana koja će premijeru imati u septembru, ali sada je nekoliko fotografija obog noviteta dospelo u javnost i pre predviđene promocije.

 

Novi Tiguan koristi MQB Evo platformu, poboljšanu verziju aktuelne arhitekture, dok je dizajn vozila manje kutijast od prethodnika. Nova generacija je 32 mm duža (sada 4.551 mm) i viša 5 mm (1.640 mm), a širina i međuosovinsko rastojanje ostaju 1.939 mm odnosno 2.681 mm. Pomenute dimenzije se odnose na model sa standardnim međuosovinskim rastojanjem. Što se tiče dužeg Tiguana Allspace sa sedam sedišta, njega će zameniti novi Tayron sa tri reda sedišta. Volkswagen za novi Tiguan navodi da će biti praktičniji, pri čemu nudi zapreminu prtljažnika od 648 litara kada je opterećen do visine naslona zadnjeg sedišta. Pored toga, vozač i suvozač imaju dodatnih 9 mm prostora za glavu, dok putnici pozadi imaju koristi od dodatnih 10 mm. U ponudi će se naći i sedišta sa masažom i ventilacijom, uz najavu da će putnici moći da programiraju automatsko aktiviranje grejanja i ventilacije sedišta na osnovu spoljašnje temperature.

 

Bazne verzije će koristiti infotainment od 12.9-inča, dok će Tiguan sa jačim paketima opreme dobiti ekran od 15.0-inča. Takođe, tu su i 10.25-inčna digitalni instrument tabla i novorazvijeni head-up displej vetrobranskog stakla. Tiguan će opciono dobiti i HD matrix prednja svetla, koja mogu da osvetle put ispred sebe do 500 metara. Treća generacija Tiguana će kupcima biti na raspolaganju sa benzinskim, dizel i plug-in hibridnim pogonima. Među njima će se naći 2.0 TDI sa 150KS, 1.5 TSI i plug-in hibridi sa dva nivoa performansi (204KS i 272KS), koji zahvaljujući bateriji od 18.5 kWh mogu da pređu 100-120 km na struju. U zavisnosti od verzije, Tiguan će dolaziti u konfiguracijom sa pogonom na prednje i sve točkove. Takođe, Tiguan će opciono biti dostupan sa DCC Pro adaptivnom šasijom.

 

Na kraju, prodaja novog Tiguana u Evropi treba da startuje u prvom kvartalu 2024. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Tiguan

 

Volkswagen Tiguan 24 08.jpg

  • Novi plug-in hibridni pogoni omogućavaju električni domet od oko 100 kilometara i brzo punjenje putem punjača na jednosmernu struju (DC)
  • Novi enterijer sa jasno strukturiranim digitalnim kokpitom, infotainment ekranom, head-up displejem i intuitivnim driving experience prekidačem zasnovanim na specifičnim povratnim informacijama korisnika
  • Novi adaptivni sistem kontrole šasije DCC Pro2, tehnološko čudo iz premium klase, obezbeđuje maksimalnu udobnost i vrhunsku agilnost

Volkswagen na svetskoj premijeri predstavlja potpuno novi Tiguan i sa njim treću generaciju ovog bestselera. Danas je Tiguan jedan od najuspešnijih Volkswagenovih modela u svetu. Počev od 2007. i debija ovog modela, više od 7.6 miliona kupaca izabralo je ovaj kompaktni SUV. Novi model stiže u prodajne salone 2024. godine.

 

Volkswagen Tiguan 24 07.jpg

 

Kai Grunic, član odbora za tehnički razvoj: ''Najnovija evolutivna faza platforme za Modularne konstrukcije (MQB evo) predstavlja visoko inovativnu tehničku osnovu treće generacije Tiguana. Zahvaljujući izuzetnoj ekonomičnosti platforme MQB evo, Volkswagen još jednom demokratizuje brojne visokotehnološke inovacije kao što su DCC Pro ili novi hibridni pogoni sa električnim dometom od oko 100 km te ih tako čini dostupnim stotinama hiljada vozača.''

 

vw tiguan 24 06.jpg

 

Tehnološke inovacije ostvarene zahvaljujući MQB evo platformi značajno unapređuju Tiguan u gotovo svakom aspektu. Novi hibridni pogoni sa potpuno električnim dometom od oko 100 km čine ovaj SUV efikasnijim nego ikad pre. Osim toga, punjenje putem naizmenične struje (AC) biće brže kod svih verzija eHybrid-a, a brzo punjenje putem jednosmerne struje (DC) premijerno se uvodi kao standard. Dizajn potpuno digitalnog kokpita baziran je na MIB4, četvrtoj generaciji modularne platforme za infotainment, pruža maksimalan nivo informacija i donosi brojne digitalne usluge i aplikacije u vozilo. Koncept upravljanja je dosledan i dizajniran da bude intuitivan. Pored toga, novi sistemi poput pneumatske masažne funkcije na prednjim sedištima ili IQ.LIGHT HD matrix farovi - koji se prvi put koriste u Tiguanu - potiču iz premium modela Touareg. Novi adaptivni sistem kontrole šasije DCC Pro2 maksimalno unapređuje udobnost i dinamičnost u vožnji. Najnovija generacija sistema asistencije pri parkiranju (Park Assist2) automatizuje vožnju unazad i napred prilikom parkiranja.

 

vw tiguan 24 05.jpg

 

Kompaktni SUV stiže potpuno redizajniran. Posebno upečatljiv i karakterističan je prednji deo vozila koji svoju moćnu pojavu duguje veoma plitko postavljenim LED farovima i staklom koje je prekriveno horizontalnom trakom. Maske hladnjaka sada se nalaze na spoljnim stranama branika, gde vazdušne zavese obezbeđuju optimalno usmeravanje vazduha. Prednji deo je čistog dizajna i naglašava činjenicu da je koeficijent otpora sada dodatno smanjen sa 0.33 na 0.28. Siluetu karakterišu sportska ramena koja se spajaju sa kućišta točkova (u verziji sa točkovima do 20 inča). Nova horizontalna LED traka daje poseban izgled prepoznatljivom zadnjem kraju Tiguana.

 

Volkswagen Tiguan 24 04.jpg

 

Enterijer Tiguana donosi potpuno novi koncept i dizajn. Akcenat je stavljen na materijale i izradu po najvišim standardima. Osim toga, novi kokpit je intuitivan za upotrebu, blisko integrisan, čistih je linija i pametnog dizajna. Moduli uključuju novi Digitalni Kokpit (digitalni instrumenti sa premazom protiv refleksije u tablet formatu sa postavkom u pejzažnom režimu), infotainment ekran dijagonale do 38 centimetara (15 inča) sa potpuno novom strukturom menija i grafikom, novi head-up ekran (projekcija na vetrobranskom staklu) i novi multifunkcionalni Driving Experience prekidač sa integrisanim OLED ekranom. Ovaj novi rotacioni kontroler ima sopstveni ekran preko kog možete upravljati profilima u vožnji, jačinom zvuka ili čak bojama ambijentalnog osvetljenja. Dodatno, brojne funkcije vozila i podešavanja infotainment sistema sada lako možete podesiti na maternjem jeziku zahvaljujući novom sistemu IDA glasovne asistencije2.

 

Volkswagen Tiguan 24 03.jpg

 

Zahvaljujući MQB evo platformi, Tiguanu su dostupne različite vrste pogonskih jedinica. Na primer, biće dostupni turbo dizel motori (TDI), turbo benzinski motori (TSI), blagi hibridni turbo benzinski motori (eTSI) i plug-in hibridni sistemi (eHybrid), koji će ubuduće biti nuđeni isključivo u kombinaciji s automatizovanim DSG menjačem. Kao i kod Volkswagen ID modela i novog Passata, pozicija menjača će ubuduće biti promenjena putem prekidača sa desne strane upravljača sa intuitivnim principom rada. Prekidač se pomera unapred na ''D'' za vožnju i unazad na ''R'' za vožnju u rikverc, dok se ručna kočnica aktivira pritiskom na bok prekidača. Svi modeli Tiguana dodatno imaju i komande iza upravljača.

 

Volkswagen Tiguan 24 02.jpg

 

MQB obezbeđuje osnovu za novu generaciju sistema ogibljenja. Pored mnogih pojedinačnih mera, Volkswagen je redizajnirao adaptivnu kontrolu DCC ogibljenja: zahvaljujući opcionom DCC Pro sistemu sa dvoventilskim amortizerima2. Dodatno, novi model je serijski opremljen i sistemom Vehicle Dynamics Manager - MQB sistemom koji je svoj debi imao u aktuelnom modelu Golf GTI3. Sistem kontroliše funkcije elektronskih diferencijala (XDS) i komponenti za kontrolu lateralne dinamičnosti i rada amortizera u DCC Pro sistemu. Sistem selektivno bira snagu kočenja po točku i određuje promene u tvrdoći amortizera što dodatno povećava udobnost i performanse tokom dinamičnije vožnje. Zato je upravljanje vozilom stabilnije, agilnije i preciznije.

Nova ergoActive Plus sedišta sa pneumatskom četvorosmernom podrškom za lumbalni deo leđa i pneumatskim 10-komornim masažerom savršeno se uklapaju u visokokvalitetni karakter Tiguana. Pored toga, dostupna je i funkcija programiranja za automatsko uključivanje grejanja ili ventilacije sedišta pri određenim spoljnim temperaturama.

 

Volkswagen Tiguan 24 01.jpg

 

Tiguan je prvi MQB model koji je lansiran sa potpuno novim IQ.LIGHT HD matrix farovima2. Interaktivni sistem osvetljenja paralelno je razvijen i za Touareg iz premium klase - stoga oba SUV modela dele isti osnovni dizajn farova. HD označava High Definition, što znači visoku rezoluciju svetlosnog snopa. Što se tiče Tiguana, LED svetla sa ukupno 38.400 multipiksela (19.200 LED multipiksela po faru) osvetljava put i okolinu na potpuno nov način, doprinoseći tako još većem stepenu udobnosti i bezbednosti.

 

Tiguan je standardno opremljen velikim brojem sistema za asistenciju i povećanje udobnosti. Pored sistema za promenu trake (Side Assist), sistema za autonomno kočenje u hitnim slučajevima (Front Assist), sistema za održavanje vozila u traci (Lane Assist) i sistema za prikaz zadnjeg dela vozila (Rear View), tu je i Dinamički prikaz saobraćajnih znakova. Ponuda će isto tako biti obogaćena brojnim opcionim sistemima. Između ostalog, u ponudi će se naći i sledeće tehnologije: Park Asist Pro sa mogućnošću daljinskog parkiranja (za automatsko parkiranje i izlazak iz parking mesta koje vozač kontroliše izvan vozila putem aplikacije na pametnom telefonu) ili sistem za pomoć pri manevrisanju sa prikolicom (Trailer Assist).

Novi Tiguan je sada duži za otprilike tri centimetra. Visina, širina i međuosovinsko rastojanje ostaju praktično identični prethodnom modelu. Kapacitet prtljažnika nove generacije pokazuje koliko je dobro iskorišćen prostor: iako je SUV samo malo duži, kapacitet prtljažnika je povećan za 37 litara na 652 litara (kada je utovaren do visine naslona zadnjeg sedišta).

 

PR saopštenje

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za novi Tiguan u Srbiji

 

240550-vw tiguan 2024 03.jpg

 

Novi Volkswagen Tiguan se nalazi i u konfiguratoru uvoznika za Srbiju, pri čemu njegove cene startuju od 40.309 evra.

 

240551-vw tiguan 2024 02.jpg 240552-vw tiguan 2024 01.jpg

 

Za pomenutu sumu je dostupan model Tiguan Life 1.5 eTSI, sa 150 KS i DSG 7-stepenim menjačem, dok deo njegove opreme između ostalog čine:

  • Bočni vazdušni jastuci za putnike na zadnjem sedištu; centralni vazdušni jastuk
  • Detekcija zamora
  • Sigurnosni pojasevi sa podešavanjem visine u 3 tačke (napred)
  • Upozorenje za nevezane sigurnosne pojaseve na prednjim i zadnjim sedištima
  • Vazdušni jastuci za vozača i suvozača, vazdušni jastuk suvozača sa mogućnošću deaktivacije
  • "Front Assist"
  • "Lane Assist" mogućnost kratkotrajnog autonomnog održavanja vozila unutar kolovozne trake
  • "Light Assist" automatska aktivacija / deaktivacija dugih svetala
  • "Park Assist Plus" uključujući "Park
  • Distance Control" parking senzore napred i nazad
  • "Side Assist " sistem upozorenja za promenu trake i "Rear Traffic Alert"
  • Kamera za vožnju unazad
  • Nadzor pešaka
  • "Air Care Climatronic" digitalni klima
  • uređaj sa odvojenim dejstvom u 3 zone i naprednom filtracijom vazduha; komande za regulaciju temperature u zadnjem delu vozila
  • 12V utičnica u centralnoj konzoli napred
  • 12V utičnice na zadnjoj strani centralne konzole i u prtljažnom prostoru
  • Adaptive Cruise Control ACC stop & go
  • Alko - tester - priprema
  • Antena za FM prijem
  • Automatsko paljenje / gašenje oborenih svetala sa LED dnevnim svetlima"Coming Home" i "Leaving Home" funkcije odloženog paljenja / gašenja oborenih svetala
  • DAB+ digitalni radio prijem
  • Daljinsko obaranje naslona zadnje klupe (iz prtljažnog prostora)
  • Digital Cockpit Pro, u više boja sa mogućnošću izbora boja
  • Dinamičko prikazivanje saobraćajnih znakova
  • Dodatna količina goriva
  • Dvotonska sirena
  • Elektromehanička parkirna kočnica sa
  • "Auto Hold" funkcijom
  • Elektromehaničko upravljanje
  • Elektronska kontrola stabilnosti
  • Elektronski imobilizator
  • Indikator probušene gume
  • LED Plus prednja svetlosna grupa
  • Manuelno podešavanje visine svetlosnog snopa oborenih svetala
  • Mogućnost autonomnog kočenja prilikom skretanja u slučaju nailaska vozila u susret i podrška pri upravljanju prilikom naglog manevrisanja
  • Multifiunkcionalna kamera
  • Multifunkcionalni volan sa komandama za DSG; obruč volana obložen kožom
  • Odabir profila vožnje uključujući ECO funkciju (samo uz 4MOTION pogon)
  • Online usluge
  • Predikitvni ograničivač brzine
  • Produženi (varijabilni) servisni interval
  • Senzor za kišu
  • Start/Stop sistem sa rekuperacijom
  • Startovanje / zaustavljanje rada motora bez upotrebe ključa,bez SAFELOCK funkcije
  • Upozoravajući trougao
  • Uputstvo za upotrebu na srpskom jeziku
  • Usluga pozivanja u hitnim slučajevima (funkcioniše bez registracije, aktivira se prilikom isporuke)
  • Zadnje svetlo za maglu
  • "App-Connect" wireless sistem integracije smart uređaja
  • 8 zvučnika
  • Bluetooth konekcija
  • Infotainment sistem 12.9"
  • Priprema za "We Connect" i "We Connect Plus"
  • Priprema za naknadnu aktivaciju navigacije
  • "Bari" aluminijumske felne 7J x 17"
  • "Tire Mobility Set": 12V kompresor i sredstvo za krpljenje guma

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...