virus_dare 1 Posted December 9, 2019 (edited) Zdravo jas sam iz makedonija imam yugo 45 sa ugraden motor 1.6 fiat tipo nemam mehanicku pumpu stavio sam elektricnu punpu o.5 bara i novi karburator od jugo. Nikako ne mogu resiti problem na benzinu promenio sam sve zivo razvodnu kapu kablove svecuce i uzeo sam novi italijanski karburator iz srbiju i montiran je. Na plinu radi pali se na pola kljuca kad hocu da upalim na benzin kola vuce ali nekad secka i nekad zna da se ugasi i na leru. jel mi moze neko mi pomoci da mi da neku ideju sta moze da bude jer je pumpa slaba za njega ili treba dsa kupim elektricnu pump da bude 0.2 bara. i sa starim karburatorom je isto bilo ne mogu nikako da resim problem. To crevo sta je za vazduh od razvodnika gde je elektronsko palenje je sta ide do karburator momentalno na to crevo je stavleno straf na crevo jer je majstor tako namestio jert kad je crevo za vakum stavio na razvodniku nije uopste palio na benzin a sad ima na to crevo sravleno straf. Molim vas za pomoc jer moze ta kombinacija da radi znaci pisao sta delove imam. Jel moze taj karburator obican staje od jugo 45 ili 55 nije dvogrli karburator da radi na motor od fiat tipo 1.6 sa elektricnom pumpom od niskog ptitiska da bude o.2 bara. cekam odgovor Edited December 9, 2019 by neshaoct formatiranje 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 9, 2019 @YUgisa @dobri nikola 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 10, 2019 (edited) @virus_dare Pitanje je koliko je nov karburator stvarno nov, jer sam vec brdo puta video da ljudi kupe "nov" karburator pa da fale delovi, da je nesto lose reparirano, zapuseni kanali itd... Mada karburatori koliko ja znam rade na pritiscima od 0.2 do 0.5 bara, tako da ne bi trebalo da bude problem u tom smislu, mada mozda sama pumpa ima isto problem da nagura propisani pritisak goriva ili gura vise od propisanog. Edited December 10, 2019 by neshaoct dodao tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted December 10, 2019 (edited) @virus_dare Slazem se kako je YUgisa delimicno napisao. Dao sam predlog da se tacno proveri pritisak goriva na ulazu i uz pomoc analizatora CO% proveri se sagorevanje gorivne smese ( vazduh/benzin ) u svim rezimima rada motora. Na ovaj nacin ce se tacno znati zasto motor lose radi, postoji mogucnost da ga bogata smesa davi ili obrnuto da ga siromasna smesa gusi... Edited December 10, 2019 by neshaoct dodao tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted December 11, 2019 Napisao virus_dare : " Pumpa je merena i kaze 0 5 bara ovih dana cu da zamenin sa novim da bude 0.2 ". Trenutno nije potrebno da je zamenis ( mada je 80% verovatnoca da je ona kriva jer daje jak pritisak ) dok se sa analizatorom CO% nevidi kakvi su izduvni gasovi na leru i turazi. Najgore je kada se u mehanici radi napamet, stoji da moras imati dobro znanje i iskustvo za odredjenu oblas ali stoji, da uz znanje i iskustvo moras da imas adekvatnu opremu. Kad se sve to udruzi u jednu celinu uspeh je zagarantovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
virus_dare 1 Posted December 11, 2019 Narucao sam pumpom 0.2 bara sutra cu uzeti i otici do majstora fa opet merim ali mora da bude 0.2 bara za da radi kako sto treba ili treba nesto drugo da se uradi Quote Share this post Link to post Share on other sites
virus_dare 1 Posted December 13, 2019 Nikola danas sam probao jugo radi prefekrno na benzina odkad sam smenio instalaciju plina i ppumpa elektricna znaci kola vuce kao luda na benzina ne trokira i ne gasbe hvala bogu Hvalana svima koj su mi pomogli kad nisam nigde da nadjem resenie Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites