Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Volkswagen T-Roc R u Nemačkoj od 43.995 evra

 

Volkswagen-T-Roc 004.jpg

 

Volkswagenov crossover T-Roc je na poslednjem sajmu automobila u Ženevi dobio i sportsku R verziju, dok je sada počela i njegova prodaja na evropskom tržištu. T-Roc R pod haubom ima 2.0 TSI motor sa 221 kW/300KS i 400 Nm obrtnog momenta, uz pogon na sva četiri točka i sedmostepeni DSG menjač.

 

Volkswagen-T-Roc 003.jpg

 

Fabrika navodi da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.9 sekundi kao i da je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h.

 

Volkswagen-T-Roc 002.jpg

 

T-Roc R u paketu ima i 18-inčne točkove (opciono i 19-inčne Pretoria točkove), aerodinamički paket (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, zadnji difuzor, zadnji krovni psojler), prednju masku sa R logom, sportski podešeno oslanjanje, novi izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, jače kočnice i doterani enterijer (sa sportskim sedištima, multifunkcionalnim kožnim volanom sa zaravnjenim donjim delom, pedalama od nerđajućeg čelika...).

 

Volkswagen-T-Roc 001.jpg

 

Kupci će moći da biraju između sledećih boja za eksterijer: Lapiz Blue Metallic, Pure White Uni, Flash Red Uni, Turmeric Yellow Metallic, White Silver Metallic, Energetic Orange Metallic, Deep Black Pearl Effect i Indium Grey Metallic (opciono i sa kontrastnim crnim krovom). Cena za T-Roc T u Nemačkoj iznosi 43.995 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja Volkswagena T-Roc Cabrio

 

195270-vw troc kabrio 04.jpg

 

Volkswagen T-Roc Cabrio sa sklopivim mekim krovom je premijeru imao na poslednjem sajmu automobila u Frankfurtu, a sada je u fabrici Osnabrück u Nemačkoj i zvanično počela njegova serijska proizvodnja (tamo se inače pravi i Porsche Cayman). T-Roc Cabrio je dugačak 4268 mm, širok 1811 mm, visok 1522 mm, međuosovinsko rastojanje je 2630 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 284 litara. Treba napomenuti i da se krov otvara za devet sekundi, pri brzinama do 30 km/h.

 

vw troc kabrio 03.jpg

 

U gami motora su za sada trocilindrični 1.0 TSI sa 115KS/200 Nm i četvorocilindrični 1.5 TSI sa 150KS/250 Nm. Manuelni menjač sa 6-stepeni je standard, dok se kod snažnijeg motora kao opcija može dobiti i 7-stepeni DSG sa dvostrukim kvačilom.

 

vw troc kabrio 02.jpg

 

Volkswagen će uz T-Roc Cabrio ponuditi i dva paketa, i to Style (alu točkovi od 17 inča, ambijentalno osvetljenje, dostupnii kožni enterijer...), kao i R-Line paket (svetla za maglu, sportska sedišta, 17-inčni alu točkovi, doterano oslanjanje i upravljanje...).

 

vw troc kabrio 01.jpg

 

Style i R-Line paketi podrazumevaju i sistem automatskog kočenja, detekciju pešaka i sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, a opciono se dobijaju i 19-inčni točkovi, Beats audio sistem, 11.7-inčna digitalna instrument tabla i 8.0-inčni infotainment sistem. Na kraju, isporuke kupcima se najavljuju za proleće sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Volkswagen T-Roc R

 

Najvažnije pitanje je da li je bolji, brži, više sportski od Golfa R? Pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Volkswagen T-Roc Cabriolet

 

Trenutno jedini SUV kabriolet na tržištu posle povlačenja Range Rover Evoque, i ne samo to nego prvi put kabrio SUV koji nije iz premium segmenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušaj da bude konkurent  RR Evoque Cabrio ali nije ni približno lep da može da parira. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Volkswagen T-Roc Cabrio

 

Volkswagenov SUV T-Roc sada je dobio svoju kabrio varijantu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguć plug-in hibridni Volkswagen T-Roc GTE

 

vw-t-roc 01.jpg

 

Za jedan kompaktni crossover, Volkswagenov T-Roc ima impresivnu ponudu koja uključuje standardni model, snažniji T-Roc R visokih performansi, kao i dvovratni kabriolet. Međutim, kompanija iz Wolfsburga bi mogla da ponudi i plug-in hibridni GTE. Magazin Auto Express piše da bi Volkswagen mogao da proizvede T-Roc GTE sa plug-in hibridnim pogonom, a projekat menadžer za elektrifikovani pogon Kai Philipp je ranije rekao da MQB tehnologija daje mogućnost Volkswagenu da to učini.

 

Ipak, plug-in hibridni T-Roc nije prioritet kao što je slučaj s većim i skupljim modelom Tiguan koji je sledeći na redu za GTE tretman. Ako T-Roc GTE dobije zeleno svetlo za proizvodnju, usvojiće Volkswagenovu najnoviju hibridnu tehnologiju koju koristi i Golf GTE. Ta tehnologija se sastoji od 1.4 turbobenzinca i električnog motora, 6-stepenog menjača s duplim kvačilom i baterije od 13kWh. Ta kombinacija u Golfu GTE razvija 241 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Ove brojke bi potencijalni T-Roc GTE postavile između aktuelnog najsnažnijeg T-Roca R koji isporučuje 300 KS te modela sa 2.0 TSI motorom koji nudi 190 KS.   

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: Proba Volkswagen T-Roc Cabriolet

 

Bube kabriolet odavno nema, a novi Golf se neće praviti u kabrio verziji.

Tako je VW odlučio da je došlo vreme (zbog toga što očekuje da će mu vrlo brzo 40% prodaje činiti SUV/Crossover modeli) da postoji T-Roc kabriolet:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW T-Roc 1.0 TSI Style na testu Auto magazina

 

t roc 023.jpg

 

Volkswagen T-Roc je vrlo specifičan krosover. Konstruisan je specijalno za potrebe evropskog tržišta na mehaničkoj platformi koju deli sa Golfom. Kompaktniji je od konkurenata, ali zato ima daleko bogatiju standardnu opremu. Kupac novog automobila danas mora da napravi ozbiljnu analizu ponude na tržištu. Razlike su ogromne, počevši od toga da su neki automobili starije konstrukcije, dok su se neki tek pojavili. Najnoviji su svakako u prednosti, pre svega u pogledu bezbednosti ali i opreme. O dizajnu nećemo, mada je auto koji vam predstavljao izazvao pozitivne kritike svih onih koji smatraju da je Volkswagen previše konzervativan u kreiranju izgleda automobila.

 

t roc 022.jpg

 

T-Roc je definitivno drugačiji od svega na šta smo navikli kada je u pitanju brend iz Volfsburga. Sada je u ponudi dvobojna karoserija, a proporcije su takve da su nas ljudi često pitali da li je to novi Touareg. Naravno, ''svega'' su dve klase razlike između ovih modela, ali dizajnerski trikovu su zbunili čak i one koji ozbiljnije prate auto-industriju.

 

t roc 021.jpg

 

Ono što zbunjuje i nas je pitanje kojoj klasi T-Roc zapravo pripada. Istina je da je konstruisan na MQB mehaničkoj platformi koju deli sa Golfom, Audijem Q2 i Audijem Q3, ali je po svojim spoljašnjim dimenzijama nešto manji od tipičnih krosovera C segmenta. Šta više, tek je neznatno veći od najnovijeg modela u gami sa oznakom T-Cross, koji je pripadnik B segmenta i kao takav je konstruisan na MQB A0 platformi, zajedničkoj za Polo i Ibizu.

 

t roc 020.jpg

 

Dok je T-Roc namenjen pre svega Evropljanima, T-Cross će se naći i na svim ostalim svetskim tržištima. Čak je za milimetar duži i jedanaest milimetara viši od T-Roc-a. Ipak, što se tiče međuosovinskog rastojanja i širine, razlika je velika u korist automobila koji sada testiramo. I ne samo to, oprema je veliko iznenađenje.

 

t roc 019.jpg

 

Vrlo je bogata čak i na osnovnom modelu, a na srednjem, kakav upravo testiramo, ima mnogo toga što konkurenti ne nude čak i uz doplatu. Bitno je samo da potencijalni kupci obrate pažnju da zvaničan cenovnik T-Roc-a koriste samo da bi imali uvid u kompletan spisak opreme, jer je akcijska cena daleko niža od onih u cenovniku.

 

t roc 018.jpg

 

Konkretno, auto sa testa koji je opremljen srednjim, Style paketom opreme može da se nabavi za 20.990 evra za keš, odnosno za 19.490 evra uz finansiranje preko Porsche ''mobilitija''. Iznenadilo nas je da je adaptivni tempomat standard i ne samo to; čak i bazna verzija ima sistem za automatsko održavanje sredine saobraćajne trake, tako da u kombinaciji sa radarskim tempomatom T-Roc zapravo ima mogućnost poluautonomne vožnje pri brzinama većim od 60 km/h.

 

t roc 017.jpg

 

Ergonomija i kvalitet završne obrade su tradicionalno na najvišem nivou. Sve komande su izuzetno meke i lagane, a svaki klik tastera i prekidača je maksimalno precizan. Iako je T-Roc krosover, sedi se relativno zavaljeno; sedište može vrlo nisko da se spusti, volan se dosta izvlači po dubini a nožne komande su udaljene, tako da su noge prilično ispružene.

 

t roc 016.jpg

 

Drugim rečima, T-Roc može da posluži i na dužim putovanjima bez zamaranja putnika, za šta su zaslužna i dugačka sedišta sa dobrim osloncem za celu butinu. Da nije baš sve tako idealno pobrinula se obilna primena tvrde plastike, počevši od kompletne komandne table pa sve do tapacirunga vrata, koji imaju samo minimalnu površinu za oslonac lakta presvučenu tkaninom.

 

t roc 015.jpg

 

Mnogi konkurenti, pa čak i modeli klase ispod, imaju daleko pažljivije odabrane materijale u kabini. Prostranost kabine je na nivou Golfa što je posebno očigledno u širini automobila, po kojoj se definitivno razlikuje od krosovera B segmenta. Prostor na zadnjim sedištima je u proseku klase, a tu su i ventilacioni otvori kao i naslon za ruke.

 

t roc 014.jpg

 

Prtljažnik je veliki i praktičan. Ima duplo dno, s tim što kad je polica u gornjem položaju ispod nje nema nikakve prostirke, već stvari spuštate na rezervni točak. U bočnim zidovima su praktične zakačaljke za kese, utičnica od 12 volti, a u sedištima je poseban otvor za skije.

 

t roc 013.jpg

 

Veoma lagani servo volana možda nije po ukusu ljubitelja sportske vožnje, ali zato ležanje u krivinama jeste. T-Roc se sjajno vozi, sa minimalnim naginjanjem čak i pri oštrom skretanju, kao da nije krosover. 16-ce imaju prilično visok profil pa sitne neravnine auto dobro neutrališe. Interesantno je da nema problem ni sa udarnim rupama; mnogi SUV automobili u tim situacijama umeju da se stresu uz glasan tresak tako da pomislite da je u najmanju ruku napukla felna, ali ovde to nije slučaj. U poređenju sa drugim modelima iz klase čak je prilično mekan...

 

t roc 012.jpg

 

Pre skoro godinu dana imali smo prilike da testiramo T-Roc sa 2.0 TDI motorom od 150 KS, pogonom na sva četiri točka i DSG menjačem. Taj auto je pokazao da ume da odgovori i na zahtevnije uslove vožnje, s obzirom da dobar deo ciljne grupe živi u brdsko-planinskim područjima bogatih zemalja.

 

t roc 011.jpg

 

Akcijski model koji testiramo ima pogon na prednjim točkovima i bazni ali dovoljno snažan motor za žustru gradsku vožnju i sigurna preticanja na magistrali. Maksimalnu snagu postiže već na 5.000 obrtaja, pa nije potrebno previše ga vrteti da bi dao svoj maksimum. Ipak, prosek vožnje po gradu u zimskim uslovima kretao se i do osam litara, uprkos trudu da na vreme menjamo brzine. Šesti stepen prenosa ''traži'' već pri 60 km/h i vrlo je elastičan na niskim obrtajima. Ovo je jedan od ubedljivo najtiših trocilindarskih motora tako da i u slučaju Volkswagenovog 1.0 motora brzine moraju da se menjaju po osećaju, a ne po sluhu. Kada počnete da ga čujete to su već ozbiljno visoki obrtaji (preko 4.000) i tek tada prepoznajete da mu ''fali'' cilindar. Sa 1.0 TSI bez problema možete da krenete i na dalja putovanja. Pri 130 km/h motor je rasterećen, a kazaljka obrtomera je na 2.650 obrtaja.

 

t roc 009.jpg

 

Na žalost, to nije dovelo do smanjene potrošnje - pri toj brzini troši oko 7.5 l/100 km. Zvučna izolacija je vrlo dobra; do povećanja buke dolazi tek preko 150 km/h. Volkswagen T-Roc je vrlo specifičan automobil. Po kvalitetu inženjeringa i završne obrade je u samom vrhu klase, ali je po dimenzijama nešto kraći od konkurenata. Bez obzira na to, prostrana kabina i veliki prtljažnik su dorasli zadatku jedinog porodičnog automobila. Veoma bogata standardna oprema je čist plus, pogotovo ako se ima u vidu mogućnost poluautonomne vožnje. Upravo zbog toga je i nešto viša cena u odnosu na osnovne verzije konkurenata, što je privilegija samo za evropsko i još poneko tržište u svetu.

 

t roc 008.jpg

 

Auto sam koči i ubrzava zahvaljujući adaptivnom tempomatu sa radarom smeštenim iza VW znaka. Za automatsko upravljanje, uključujući i krivine, pobrinula se kamera iza unutrašnjeg retrovizora koja snima situaciju ispred vozila, a lako se snalazi i na našim loše obeleženim i neurednim putevima.

 

t roc 007.jpg

 

Ipak, iako auto sam sve radi (preko 60 km/h i kada pozeleni indikator na instrument tabli), ruke moraju da budu na volanu baš zbog situacija kada je potrebno da vozač trenutno preuzme kontrolu.

 

t roc 006.jpg

 

Ruke mogu da budu skinute sa volana u trajanju do 15 sekundi, kada se oglašava prvo upozorenje. Auto će i dalje voziti sam sve do trećeg upozorenja koje nastupa tridesetak sekundi kasnije.

 

t roc 005.jpg

 

Ako vozač ni tada ne stavi ruke na volan, iz razloga bezbednosti upaliće sva četiri migavca i lagano će se zaustaviti u traci u kojoj se već nalazi. Poluautonomno upravljanje može da se isključi, što je vrlo zgodno za sve one koji ne daju migavce. Bez njih, auto može da iznenadi nesavesnog vozača korekcijom upravljača i vraćanjem u sredinu trake.

 

t roc 004.jpg

 

Napravili smo i mali eksperiment. T-Roc su isprobali vozači koji inače voze 1.6 atmosferske benzince poslednje generacije bez direktnog ubrizgavanja sa identičnih 115 KS.

 

t roc 003.jpg

 

Nismo im rekli šta je pod haubom, već smo ih pustili da voze. Subjektivan osećaj im je bio da motor ima najmanje 1.6 litara zapreminu i bar 130 konja. Nisu primetili da ima tri cilindra s obzirom da su vibracije praktično potpuno eliminisane, i da je motor vrlo tih. Iako je T-Roc standardno opremljen prednjim i zadnjim parking senzorima, od nenamernog oštećenja prilikom vožnje unazad štiti vas i sistem automatskog kočenja. Otprilike, kada senzor zapišti kontinuiranim zvukom tada se aktivira i kočnica kako ne biste preterali.

 

t roc 002.jpg

 

Dodatna oprema je vrlo pristupačna. Naprimer, automatsko parkiranje kada auto sam upravlja košta 233 evra, potpuno digitalna instrument tabla je 502 evra, a za automatsku aktivaciju dugih svetala treba izdvojiti 157 evra. Doplata za otvaranje gepeka na struju je 390 evra.

 

t roc 001.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, neshaoct said:

Nisu primetili da ima tri cilindra s obzirom da su vibracije praktično potpuno eliminisane

U gornjoj rečenici naglasak je na rečima "praktično potpuno" ... Jer, taj motor ima očite vibracije (ako je gas "potopljen"), u obe varijante, slabijoj i jačoj.

Te vribracije osetite preko rupu - iz volana, preko stopala (papučica gasa) i preko dupeta ( iz sedišta ). Vibracije sa svih strana kada je motor "pod forsažom".

 

56 minutes ago, neshaoct said:

T-Cross će se naći i na svim ostalim svetskim tržištima. Čak je za milimetar duži i jedanaest milimetara viši od T-Roc-a.

Obratiti pažnju koje su to filigranske razlike pomenutih dimenzija dva modela... To može samo VW. Moj zaista duboki naklon :) Najveći su, bez dileme.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Volkswagen T-Roc R

 

Porodični model u najjačoj i najglasnijoj (ima Akrapovič izduv) verziji - njegovih 300 konja na autoputu iz 2.0 turbo-benzinca:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Volkswagen T-Roc

 

Na testu je verzija sa 2.0 turbo-benzincem sa 190 konja i 320Nm, u visokom paketu opreme R-Line:

 

 

 

caradvice.jpg CarAdvice video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. Volkswagen T-Roc

 

Najmanji SUV koji VW trenutno pravi, a sa kojim se ne zadovoljava da mu je konkurencija samo ''narodna'' u vidu npr. Toyota C-HR, Mazda CX-30 ili Hyundai Kona, već i automobili sa početka ponude modela poput Audija Q2 ili BMW-a X1:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen T-Roc Black Edition

 

vw black.jpg

 

Britanski prodavci Volkswagena sada tamošnjim kupcima nude i novu Black Edition verziju kompaktnog crossovera T-Roc.

T-Roc Black Edition košta 23.750 funti (26.500 evra), pri čemu se za tu sumu između ostalog dobijaju crni elementi (prednja maska, retrovizori, krovni nosači), zatamnjena stakla, LED prednja svetla, 18-inčni ''Arlo Black'' alu točkovi, piano black detalji u unutrašnjosti, multifunkcionalni sportski volan i ručica menjača sa kožom i kontrastnim šavovima, ambijentalno osvetljenje, kao i el. podesivi i grejani retrovizori, parking senzori i adaptivni tempomat. Uz doplatu mogu da se dobiju i Vienna kožni enterijer, ''Beats'' audio sound paket i sportsko oslanjanje. U paleti je deset boja za eksterijer (između ostalog Flash Red, Energetic Orange, Ravenna Blue, Turmeric Yellow i Deep Black Pearl), kao i dvobojne kombinacije. Što se motora tiče, tu su 1.0 TSI (benzinac) sa 115KS i 2.0 TDI sa 150KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Volkswagen T-Roc R

 

Ko je oduvek hteo ''hothatch, ali pošto danas svi kupuju SUV-ove sada želi takav auto...evo jednog hothatch-a u odelu SUV modela. 

 T-Roc R ima isti 2.0 turbo-benzinac (TSI) ispod haube kao i Golf R, ima istih 300 konja i 400 Nm, i ide do stotke za ispod 4.5 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020 Volkswagen T-Roc Cabrio

 

Posle skoro 750.000 komada prodatih Golfova kabrioleta kroz decenije unazad, VW je ubio Golf kabrio 2016. godine. Eos i Buba kabriolet takođe ne postoje...tako da jedini kabriolet koji danas može da se kupi od VW-a je ovaj T-Roc. Hoće li uspeti da nasledi kultne modele bez krova pre njega?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: Test 2021. Volkswagen T-Roc

 

Za onoga ko je kupovao C segment, a sada hoće finansijski dostupniji SUV tih gabarita od VW-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: 2020. Volkswagen T-Roc Cabrio

 

Ono što je nekada bio Golf kabriolet, to je danas VW-u postao T-Roc kabrio:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Volkswagen T-Roc Cabriolet

 

Ovo je trenutno jedini kabrio u ponudi VW-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: 2021. VW T-Roc

 

Verzija modela T-Roc koja će mu verovatno pojačati prodaju jer je novi ulazni nivo koji ima isti nivo opreme kao verzije hiljadama evra skuplje od njega, ali ima slabiji motor od njih.

110 TSI znači 1.4 turbo sa 4 cilindra koji pravi 150 konja/250Nm. Pa, i nije to malo snage kad je već toliko jeftiniji...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2021. Volkswagen T-Roc

 

Pristupačniji VW SUV (baziran na Golfu) jer je ovde u pitanju početna varijanta 110 TSI (1.4 turbo-benzinac) Style:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV: 2021. Volkswagen T-Roc

 

Kao što Golf ima brdo konkurencije u C segmentu, T-Roc ima još više rivala. Naime, ovaj segment SUV modela je toliko popularanda se podelio na dva dela: skuplji i jeftiniji.

Zato VW nudi i T-Cross, kao što FCA nudi Fiat 500X i Jeep Renegade, a tu su Renault Captur, Nissan Juke, Peugeot 2008, Ford Puma, Škoda Kamiq, Kia Xceed...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro svaki treći VW T-Roc koji se prodaje u Nemačkoj je kabriolet

 

195270-vw troc kabrio 04.jpg

 

Izgleda da nas očekuje nova moda. Crossoveri bez krova mogu da osvoje tržište, jer se VW T-Roc Cabrio prilično dobro prodaje. Od januara do maja, VW T-Roc Cabrio je pronašao 8.631 kupca u Nemačkoj. Ovaj broj sam po sebi ne govori puno, pa ga je bolje uporediti sa ukupnim brojem svih prodatih T-Roc-ova. Nemci su u datom trenutku kupili 29.973 primerka ovog crossovera. Tako nam brza matematika pokazuje da gotovo svaki treći prodati T-Roc ima krov na sklapanje. Tačnije, verzija Cabrio čini 28.8% ukupne prodaje ovog modela. Kupaca kabrioleta ima manje nego ranije, ali još uvek ima onih koji cene ovu vrstu automobila. Sada imaju malo izbora ako ne žele da potroše bogatstvo, pa popularnost T-Roc bez krova ne čudi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...