Jump to content
FAS Goran
snebojsa

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - neravnomerno ubrzavanje

Recommended Posts

Problem se javlja zadnja dva meseca, kod malo veceg ubrzanja.

Recimo na autoputu sam I dam veci gas, potopim papucicu,

auto krene da ubrzava ali sledece sekunde kao da izgubi jedno 20% snage, kao da sam malo podigao nogu sa gasa ali nisam,

onda sledece sekunde opet ful snaga pa sledece opet slabije i tako u krug, sve dok drzim pritisnutu papucicu I dok sam u vecim obrtajima.

Kada prebacim u petu i idem ravnomernom brzinom nema nikakvog seckanja, zato mislim da nije nista do struje,

a I ne secka tako odsecno kao kada je struja u pitanju nego nekako blaze.

U svakom slucaju kablovi i svecice su novi, menjani letos, I jedno i drugo su NGK, kablove sam platio skoro 3000 na snizenju.

Da li moze biti do dizni, cistio sam ih ultrazvucno pre oko 35k km, ili je mozda nesto drugo, klapna gasa I slicno?

Bio sam kod majstora, dijagnostika ne pokazuje nikakve greske a nije imao vremena da se vise pozabavi problemom.

 

 

 

Edited by neshaoct
preciziran naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@snebojsa

 

Šta pokazuje kazaljka kad tako patosiraš gas kao što si opisao, a snaga koja se prenosi do točkova počne da zeza?

Možda bi trebalo obratiti pažnju na nju ako do sada nisi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto na posao idem preko Gazele, zbog guzve nisam uspeo da patosiram gas i da proverim obrtaljku sta kaze,

cim se ukaze prilika javljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko su mi prostor i guzva dozvolili danas sam probao, ne primecujem nista cudno sto se tice obrtaljke,

ponasa se normalno kako bi I trebala, po mom misljenju.

Patosiram gas I kazaljka krene da se penje ravnomerno a motor ne ubrzava ravnomerno, kako sam vec opisao, osecam blage trzaje.

Vec posle par sekundi moram da kocim a I ne mogu da gledam bas non stop u kazaljku zbog bezbednosti,

ali mislim da je tu sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan krenem na neki malo duzi put i bas ga razvucem par puta na autoputu,

mislim da sam malo procistio dizne ili sta je vec bilo zacepljeno tako da za sada nema vise seckanja, ubrzavanje je normalno.

Izgleda da je ipak prljavstina pravila problem, valjda se nece ponovo zacepiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim da problem ipak nije resen.

Posle par dana opet se javio isti problem, bio sam ubedjen da su dizne.

Kupim Wynns injector cleaner, potrosim gorivo do rezerve, stanem na pumpu, sipam celu bocicu i naspem oko 3/4 rezervoara.

Izadjem na auto put, 200km, posle vozao po gradu jos dok nisam potrosio rezervoar ali nista bolje nije bilo.

Odem kod mastora, skine dizne i ocisti ih ultrazvucno (bile su prljave), stanje je malo bolje ali i dalje problem postoji.

Sta bi moglo da bude, ne verujem da je oko struje jer kad ga razvucem na auto putu u drugoj i trecoj par puta,

posle toga nekoliko dana radi savrseno, bez ikakvih problema, da bi se vremenom problem vratio.

Da nije katalizator zapusen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@snebojsa proveri i njega a vidi a za svaki slučaj vidi da nije mozda i paljenje pomereno jer je čudno da sve odradiš i očistiš a problem se vraća. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde pomenuste katalizator, ima li neka alternativa osim kupovine novog?

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje misljenje je da ti je pumpa na izmaku.

Promenio sam ih brdo.

 

Moze i daleko jeftinija varijanta da se zameni samo ulozak. Sigurno ti dodje upola jeftinije.

 

Nova pumpa sa kucistem je oko 13-14.000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je pomereno paljenje ili da ne valja pumpa, pa valjda bi onda problem bio prisutan stalno,

a kad ga razvučem na autoputu drugom i trećom par puta onda radi savršeno 2-3 dana posle toga.

Zato sve nešto razmišljam da je nešto zapušeno/zaprljano pa se posle gaženja malo pročisti, mada može biti svašta.

Kako proveriti pumpu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa nekad radi ravnomerno, a nekad pomalo glavi. Sve zavisi kako se namesti rotor. Sve radi, siri se, skuplja, pa tako i zaglavi nenajavljeno.

 

Idi kod majstora da ti nakaci benzinski sistem na manometar, pa proveri imas li oko 3 bara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim da je problem resen.

Zamenio sam gornju lambda sondu (nije davala dobre parametre) i auto se preporodio, evo vec 3 nedelje nema problema.

Jedino sto nisam znao kolika je cena sonde pa sam se malo neprijato iznenadio (9500din sa zamenom), ali je ok u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, snebojsa said:

Samo da javim da je problem resen.

Zamenio sam gornju lambda sondu (nije davala dobre parametre) i auto se preporodio, evo vec 3 nedelje nema problema.

Jedino sto nisam znao kolika je cena sonde pa sam se malo neprijato iznenadio (9500din sa zamenom), ali je ok u svakom slucaju.

Da li znate kog je proizvodjaca sonda koja Vam je montirana? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Goran Zemun said:

Da li znate kog je proizvodjaca sonda koja Vam je montirana? 

To ne znam, ali sam to radio kod vas u servisu na Altini.

Inače, moram da kažem da sam baš zadovoljan uslugom u servisu. Gužva jeste, morao sam da čekam 10-15 dana od zakazivanja da dođem na red, ali to je ok, ko hoće da čeka hoće, ko neće ne mora.

Sve je završeno brzo, baš Goran je radio na mom autu, hoće da sasluša i da pomogne savetom.

Pored toga su urađene još neke stvari, čišćenje klapne gasa, električar je namestio džek od fara koji mi ispada stalno (nema one žičice-osigurača), i to ništa naknadno nije naplaćeno, skroz ok.

A za sondu sam bio iznenađen jer cenu nisam znao ni odokativno, mislio sam da je dve tri hiljade, verovatno i to zavisi od proizvođača.

Sve u svemu, bitno je da je višemesečni kvar otklonjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, snebojsa said:

To ne znam, ali sam to radio kod vas u servisu na Altini.

Inače, moram da kažem da sam baš zadovoljan uslugom u servisu. Gužva jeste, morao sam da čekam 10-15 dana od zakazivanja da dođem na red, ali to je ok, ko hoće da čeka hoće, ko neće ne mora.

Sve je završeno brzo, baš Goran je radio na mom autu, hoće da sasluša i da pomogne savetom.

Pored toga su urađene još neke stvari, čišćenje klapne gasa, električar je namestio džek od fara koji mi ispada stalno (nema one žičice-osigurača), i to ništa naknadno nije naplaćeno, skroz ok.

A za sondu sam bio iznenađen jer cenu nisam znao ni odokativno, mislio sam da je dve tri hiljade, verovatno i to zavisi od proizvođača.

Sve u svemu, bitno je da je višemesečni kvar otklonjen.

U tome i jeste razlika, dobili ste Pierburg sondu, postoje kineske kopije koje mozemo nabaviti za 2000 rsd... Ali mi to ne ugradjujemo.  Jedan savet clanovima foruma, pre nego sto nesto napisete... Proverite koliko je tacno to sto tvrdite... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem, treba uvek ugraditi kvalitetan deo ako je moguce, da se problem ne bi vratio posle par meseci.

I da je bila ponudjena jeftinija kineska varijanta ipak bih izabrao ovu, zamenis i miran si sto se toga tice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...