neshaoct 9584 Posted July 4, 2020 Emisija SAT: Peugeot 2008 Peugeot je definitivno na putu ka staroj slavi. Niko ne može da ostane ravnodušan na ove linije. Videli smo to kod 3008, kod 508 kao i kod modela 208. Sada je red došao na 2008. Ove izlomljene linije, koje će limarima definitivno zadati muke ako budu morali da ispravljaju bilo koji deo karoserije, ili neobična prednja svetlosna grupa sa kljovama, još atraktivnija zadnja svetla, sve to zajedno 2008 čini sasvim sigurno najtraktivnijim u ovoj kategoriji. On je taman sredina između klasike kakvu nude Renault Captur ili Volkswagen T-Roc, i ''ludačkih'' linija kakve ima Toyota CH-R i Nissan Juke. Dakle, tačno tamo gde treba. Pogledajte test: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 28, 2020 Peugeot 2008 vs Renault Captur Dva veoma popularna modela u B-SUV segmentu, oba na testu su benzinci i automatici kako bi njihovo poređenje bilo bolje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 7, 2020 AutoTrader video: Test Peugeot e-2008 SUV-ova danas ima nikad više u raznim veličinama, ali potpuno električnih SUV modela nema ni blizu toliko. Zato je na današnjem tržištu ustvari lakše prodati potpuno električni SUV nego običan: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 17, 2020 AutoMarket.hr video: Peugeot 2008 Da je sa dizajnom nove 2008-ce Peugeot odlično pogodio bilo je odmah jasno. Zato ne čudi da su lako rešili da isti recept primene i za redizajn 3008... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 17, 2020 MobilAutoTV video: Novi Peugeot 2008 osvojio prestižnu nagradu ''Auto Evropa 2021'' ''Unija italijanskih novinara koji prate automobilizam'' dodelila je modelu Peugeot 2008 nagradu ''Auto Evropa 2021.'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 22, 2020 CarSales video: 2020. Peugeot 2008 Ovaj auto se nesumnjivo ističe svojim dizajnom, ''mačijim'' ogrebotinama na nosu automobila, a kad se sedne unutra vidi se ''fancy'' kabina. Ali, za uspeh mora biti ne samo lepši nego i bolji od konkurencije, i sve to po prihvatljivoj ceni: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 25, 2020 CarGurus video: Test Peugeot e 2008 Nekada je izbor ovakvih automobila bio veoma mali - ili se kupovala Tesla, ili nešto od malih električnih automobila koji su više bili pokušaj takvog auta nego dovršeni serijski proizvod. Ali, poglednjih godina situacija se brzo menja, pa tako danas kupac ima na raspolaganju i električne SUV modele kao što je ovaj 2008 od Peugeota: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 29, 2020 MarekDrives video: Test Peugeot e-2008 Jedan od najpopularnijih evropskih B-Crossovera, a ova najnovija generacija se može kupiti sa benzincem, dizelom ili može biti potpuno električni kao ovaj auto na testu: 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 9, 2020 OSV video: Test Peugeot e-2008 Drugi potpuno električni model koji je napravio Peugeot: elektro-motor sa 136 konja i 260 Nm obrtnog momenta. Kao i svi potpuno električni model, tako i ovaj muku muči sa dodatnom težinom jer je za 300 kilograma teži od 2008 koji je sa klasičnim motorom SUS. Baterija od 50 kWh je ipak manja od onoga što nudi konkurencija u npr. Kia e-Niro ili Hyundai Kona Electric sa 64 kWh. Peugeot kaže da između dva punjenja ovaj auto može da pređe 330 kilometara, ali je taj domet u praksi teško ostvariti. Ono što je moguće je par desetina km manje od toga. Ukoliko se izabere ''Eco'' mod snaga pada na 83 konja, što može biti dovoljno za laganu vožnju samo po gradu i eto onda većeg dometa. Maksimalna brzina e-2008 je 150 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2021 Peugeot 2008 odradio test ''severnog jelena'' Španska ekipa km77 kontinuirano sprovodi detaljna testiranja novih modela. Najveća brzina sa kojom se prošlo bez obaranja čunjeva je 70 km/h. SUV model B-segmenta, koji pre svega teži prijatnoj i komfornoj vožnji, u dinamičnim uslovima je pokazao određene pluseve, ali i slabosti. Pogledajte koliko je uverljiv: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 5, 2021 OSV: Test Peugeot 2008 Baziran na modelu 208 zadržava sve prednosti malog gradskog automobila, ali dodaje još prostora, dizajna koji još bolje izgleda na ''podignutom'' autu, plus mogućnosti ograničene off-road vožnje zbog povećanog klirensa. Sve to se nije moglo očekivati od autoindustrije pre 10-20 godina u ovako malom pakovanju, ali danas je realnost da postoje takvi automobili. Druga generacija 2008 ima potpuno novu platformu, novu unutrašnjost, nesumnjivo je tako napravljen i dizajniran da gađa mlađe kupce. Postoji i njegova potpuno električna varijanta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 27, 2021 Carbuyer 2021. Peugeot 2008 U segmentu gde sada već ima mnoštvo modela koji svi koštaju otprilike isto, nude iste stavke opreme i imaju iste performanse, teško je izboriti se za kupca. Mora zato postojati neka unikatna karakteristika koja bi izdvojila jedan auto u odnosu na sve ostale (kad to već ne može biti cena, ili snaga motora, ili stavke opreme) ...i Peugeot se odlučio da mu dizajn njegovog 2008 bude tas koji tera vagu na njegovu stranu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 2, 2021 AutoMarket.hr: Peugeot e-2008 Peugeot 2008 jedan je od retkih automobila koji se istovremeno nudi sa benzinskim, dizel ali i električnim pogonom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 157 Posted April 9, 2021 Kako su se pokazali benzinci motori u ovom Pezou? Konkretno mislim na 1.2 benzinca sa 131ks. I da li je tacno da su to ustvari neki BMW-ovi motori? (ovo cuh od jednog automehanicara starije generacije) Imaju li nekih poznatih mana itd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted April 9, 2021 1 hour ago, Decak Iz Vode said: I da li je tacno da su to ustvari neki BMW-ovi motori? Da, neki BMW motori su se ugrađivali i u DS modele, kolega Deki je imao u DS3 (tema ovde) i to 1,6 benzinac. 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 157 Posted April 9, 2021 2 minutes ago, ISV_01 said: Da, neki BMW motori su se ugrađivali i u DS modele, kolega Deki je imao u DS3 (tema ovde) i to 1,6 benzinac. Da,prati se tema i citao sam i o problematici. Da li se ti motori ugradjuju i u novi Pezo 2008 npr? I uopste - kako funkcionise ta kombinacija motora manje zapremine (sa tri cilindra),manjeg obrntnog momenta i 131 ks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted April 9, 2021 Evo neki info o 1,2 PSA motoru. Izgleda da je 100% njihov. Ugrađuje se u: Quote The PureTech family of engines is fitted on the Peugeot 108, 208, 308, 2008, 3008 and 5008, the Citroën C1, C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus and C4 Picasso, the DS 3 and DS 4 and also the Dongfeng Peugeot 308S and 408. PSA 1,2 turbo 1,2 Isto 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 17, 2021 ChasingCars: 2021. Peugeot 2008 Peugeot 2008 od 2021. godine jedan je od najskupljih malih SUV modela na tržištu koji nemaju premium značku, naročito kad je u ovako visokom paketu opreme ''GT Sport''. Zašto? Pa, lepo se vozi, a unutrašnjost je zapravo prilično luksuzna. Ali, da li je stvarno vredan dodatnog novca u odnosu na npr. Mazdu CX-3, Škodu Kamiq, Renault Captur ili VW T-Cross? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted July 17, 2021 Blago rečeno, "zaljubljen" sam u 2008 mk2. U tom segmentu, mrtva su mi trka on i Renegade. I ne znam koji bih odabrao (kada bih danas kupovao). Imaju jednu (meni bitnu) zajedničku osobinu - "Headroom" pozadi im je fascinantan. Mislim da to u SUV B segmentu niko ne nudi toliko. Racionalno, Renegade ga (u svetu mojih vrednosti) pobedjuje u dosta parametara. Šta više, 2008 ima "prokleti" i-Cocpit. Kada je lepo napucan opremom (na nivou opreme Limited+Promo pack kod Renegade-a), maltene "uši otpadaju od cene" (a takav Renegade za njege tada ima maltene socio cenu). Pa, ipak, nekada me strah, moguće neracionalnosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 20, 2021 Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure na testu Auto magazina Novi Peugeot 2008 može da se poredi sa najfinijom poslasticom - jedinstven je i neodoljiv. Mnogo je ''haj-tek'' detalja koji su uticali na specifičan imidž. Malo je automobila koji mogu da se pohvale sa toliko atraktivnih dizajnersko-tehničkih rešenja. Peugeot je poslednjih godina više nego originalan, a prepoznatljiva estetika se primenjuje na kompletnoj gami, pa i na najnovijem krosoveru 2008. Konstruisan je, baš kao i novi Peugeot 208, na EMP1 mehaničkoj platformi, poznatijoj pod nazivom CMP (Common Modular Platform). U odnosu na svog manjeg brata ima duže međuosovinsko rastojanje, mnogo više mesta na zadnjim sedištima i veći prtljažnik. Motori su, manje-više isti, s tim što 2008 nema najslabiji atmosferski, već su svi sa turbom. Reč je o trocilindarskom benzincu sa 100, 130 i 150 KS. Jedini dizelaš u ponudi je 1.5 BlueHDi sa 102 i 130 konjskih snaga. U Evropi je sve popularnija i potpuno električna verzija, a na nju ćemo, po svoj prilici, ovde u Srbiji morati malo da sačekamo. Na test smo preuzeli primerak koji pripada zlatnoj sredini ponude. To znači da je pod haubom 1.2 turbo sa 130 konja, dok je paket opreme srednji, Allure. Svaki 2008, pa i osnovni, ima standardna LED prednja i zadnja svetla, uključujući i atraktivne ''lavovske kljove'', koje imaju funkciju dnevnih svetala. Allure paket ima i posebno dizajnirana zadnja svetla u 3D LED tehnologiji, što svakako utiče na atraktivnost automobila. Doduše, dešavalo nam se da ljudi otpozadi pomisle vozimo 3008, s obzirom da su prilično slični, bar idejno. Ipak, kada se bolje pogleda, razlike su velike. Isto tako, novi Peugeot 2008 može da se pomeša sa starim, bar dok se ne naviknete na njegove oštre linije i već pomenute kljove. Visina vozila od tla nije navedena u fabričkim podacima, ali je jasno da je auto pravi krosover, spreman na visoke ivičnjake ali i druge izazove o kojima ćemo nešto kasnije. Već prilikom otvaranja vrata je očigledan kvalitet; nema onog šupljikavog zvuka kao kod azijskih modela. Potrebno je nešto više podići nogu da bi se ušlo, s obzirom da je prag neočekivano visok. Na ''haj-tek'' atmosferu niko nije imun. Jedinstvena stepenasta komandna tabla je dobila dodatne atraktivne elemente - to su centralni tasteri u formi klavijature kao na Pežou 3008, i nešto po čime mogu da se pohvale samo 208 i 2008: 3D digitalne instrumente. Navikli smo na nekoliko vrsta prikaza kod Pežoovih modela, ali ovaj trodimenzionalni efekat zaista ostavlja utisak. Posebno je očigledan u varijanti kada se mapa navigacije vidi preko celog ekrana, gde strelica koja označava auto i oznaka brzine bukvalno bacaju senku iz gornjeg na donji sloj displeja. Za svaku pohvalu je i to što su 3D digitalni instrumenti standard na Allure paketu opreme, koji uključuje automatski klima-uređaj sa jednom zonom, startovanje motora na dugme, četiri USB priključka od čega je jedan USB tip C, prednji naslon za ruke, zadnje parking senzore sa kamerom za vožnju unazad i alu-felne prečnika 17 inča. Već osnovni paket ima sistem za automatsko kočenje sa prepoznavanjem pešaka, aktivni sistem za zadržavanje vozila u saobraćajnoj traci sa korekcijom volana, prepoznavanje saobraćajnih znakova, tempomat... Standardni multimedijalni displej je dijagonale sedam inča sa blutut konekcijom i miror link opcijom, dok je na test primerku doplaćen veći od deset inča, koji uključuje i navigaciju. Velika je razlika u odnosu na manji jer su kod manjeg komande za kretanje kroz meni sa leve i desne strane displeja, dok su kod većeg premeštene na klavijaturu. Ona zbog toga ima duplo više tastera, od kojih polovina funkcioniše po principu elektrostatičkog elektriciteta, odnosno, osetljiva je na dodir. To je prilično egzotično među modelima B segmenta, makar oni bili i krosoveri. Peugeot se potrudio da kvalitet materijala bude u skladu sa standardima u klasi. To znači da je komandna tabla mekana. U vratima je, očekivano, tvrda plastika sa većom površinom od eko-kože ispod lakta. Za svaku pohvalu je standardno elektro-preklapanje retrovizora sa osvetljenjem za prostor oko bočnih strana automobila, kako ne biste u mraku ugazili u baru ili blato. Automatika za sva četiri podizača prozora je takođe standard, kao i elektrohromatski unutrašnji retrovizor sa automatskim zatamnjivanjem. Sedišta nemaju lumbalnu podršku i nešto su kraća. Sedi se prilično uspravno kao i kod većine konkurenata, s tim što je ovde volan bukvalno u krilu, kako biste mogli da gledate instrumente preko obruča a ne kroz njega. Pozadi, kao što rekosmo, ima mnogo više mesta nego u 208-ci. I ovde su sedišta nešto kraća ali i niža, tako da se sedi sa blago podignutim kolenima. Mesta za kolena ima na pretek, dok iznad glave osobe prosečne visine ima desetak centimetara prostora. U suštini, Peugeot 2008 je kao krosover B segmenta prostraniji od tipičnog hečbeka C segmenta. Isto se odnosi i na prtljažnik, koji ima zapreminu od 405 litara, plus 29 litara u prostoru rezervnog točka smanjenih dimenzija koji se doplaćuje. Njegova zapremina ne može da se dodatno poveća pomeranjem zadnjih sedišta po dužini kao kod nekih konkurenata, ali zato ima policu duplog dna. Nema ni zakačaljki za kese. Turbo-benzinac zapremine 1.2 litra od 130 konja je prava mera za 1.200 kilograma težak auto. Vibracije se nešto više osećaju u odnosu na neke nemačke konkurente, a izraženiji je i zvuk trocilindarske mašine. Nije to ništa preterano, naprotiv. Većina vozača uopšte ne bi primetila ove finese. A oni koji primete sve će mu oprostiti na prvo stiskanje gasa. Motor ume snažno da povuče, reakcija na komandu gasa je brza, sa neprimetnom turbo-rupom. Za vožnju po gradu i na magistrali jači motor vam definitivno ne treba. Nema problem ni sa uzbrdicama, a dovoljno je elastičan da ne zahteva čestu promenu brzina. U odnosu na neke konkurente nije ljubitelj vrlo niskih obrtaja. Generalno, možete da ga vozite i na 1100, ali će se buniti nešto snažnijim vibracijama, dok će indikator stepena prenosa na instrument-tabli predlagati nižu brzinu. U tom smislu, prenosni odnosi menjača su nešto duži, pa pri 50 km/h ''traži'' četvrtu, dok šestu preporučuje tek preko 80 km/h, skoro kao kod dizela. Tako se ponaša i prilikom polaska iz stanja mirovanja, ne morate da pazite da će se ugasiti, jer će krenuti i puštanjem kvačila, zahvaljujući sistemu ubrizgavanja koji je programiran da podigne obrtaje u toj situaciji. Potrošnja je, u skladu sa snagom, nešto veća u odnosu na konkurente sa hiljadu kubika. Po gradu troši oko 7.5 do 8.0 l/100 km, dok pri 130 km/h (na prilično niskih 2.700 obrtaja) bord kompjuter trenutno pokazuje između 6.5 i 8.4 l/100 km u zavisnosti od pravca vetra. Veliko iznenađenje je menjač, koji u odnosu na prethodne generacije i generacije Pežoa ima kratke i precizne hodove. Pravo je zadovoljstvo koristiti ga uz dobro projektovano kvačilo koje lepo slaže međugas. Na pravcu je vrlo stabilan, čak i pri velikim putnim brzinama, uz nešto izraženiji šum strujanja vazduha preko 140 km/h. Ogibljenje je, kao što se i očekuje od ''Francuza'', relativno mekano. Izraženo je ''plivanje'' preko velikih prevoja, kao i prilikom prelaska preko češljeva, što nas podseća na velike limuzine. U krivinama se oseća umereno naginjanje, vrlo predvidivo i u apsolutnim granicama kontrole. Dakle, akcenat je na komforu i udobnosti, mada elastičan i snažan motor ume da pruži i dosta sportskog karaktera u kombinaciji sa preciznim menjačem. Samim tim, preticanja nisu nikakav problem, već su opuštena i bezbedna. Dobra je vest da uz testirani motor može da se poruči i osmostepeni automatski menjač, koji podiže cenu automobila za oko dve hiljade evra. Inače, Peugeot 2008 je dostupan od 19.490 evra, koliko košta verzija sa prvim od četiri paketa opreme i slabijom verzijom 1,2 turbo-benzinca sa 101 konjskom snagom. Test primerak može da se nabavi za 22.690 evra. Kao i kod ostalih automobila PSA grupacije, i na Peugeotu 2008 morate da proučite komande adaptivnog radarskog tempomata pre korišćenja, s obzirom da su u potpunosti zaklonjene volanom. Kada se jednom naviknete, lako se i intuitivno koriste, uključujući i taster za podešavanje odstojanja od vozila ispred. Specijalna pregrada za mobilni telefon ima opciju bežičnog punjenja. Telefon može da se postavi i na poklopac, tako da displej bude okrenut ka vozaču. U policu ispod može da stane još jedan veliki telefon, pa ukupno mogu da budu čak tri telefona jedan uz drugi. Peugeot 208 i 2008 su prvi automobili u klasi sa 3D digitalnim instrumentima. Trodimenzionalni efekat posebno dolazi do izražaja kada se odabere prikaz navigacije, sa atraktivnim senkama brzinomera i strelice mape koja označava auto. Vozač može da odabere i dominirajuću boju instrumenata, ali i nekoliko vrsta prikaza. Ni jedan od dva prikaza obrtomera nema precizne podeoke. Pogon na sva četiri točka nije u ponudi jer je vrlo mali broj ljudi koji ga koristi u automobilu ove klase. Zato je Peugeot ugradio ''Drive mode'' taster preko koga možete da odabere vrstu podloge, na primer, sneg ili blato. Auto će prilagoditi ESP sistem da simulira blokadu diferencijala, kako bi se izvukao iz situacije u kojoj bi inače bio zaglavljen. Tu je i taster za aktivaciju sistema za spuštanje niz strme i klizave nizbrdice. Njegov zadatak je da sam auto koči točak po točak, održavajući minimalnu brzinu prilikom spuštanja. Time je obezbeđeno da ne dođe do proklizavanja u stranu. Sve što vozač treba da uradi je da pusti kočnicu i da upravlja. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 12, 2021 AutoShopMagazin: Peugeot 2008 Druga generacija ovog modela: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 20, 2022 CarsGuide: 2023. Peugeot 2008 Postoji mnogo stvari koje izdvajaju ovaj Peugeot SUV od njegovih rivala, kao što su npr. Škoda Kamiq, Audi Q2 i WV T-Roc. Ima izuzetan dizajn iznutra i spolja, i svakako izgleda da bi trebalo da košta toliko (skupo). Ali, postoje neke stavke koje nedostaju na listi standardne opreme... Sa prilično praktičnom kabinom, pristojnim prtljažnikom, neki kupci će moći da previde tih nekoliko nedostataka. Ali trebaju li? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2023 Auto Bild najavljuje Peugeot 2008 restajling Druga generacija Peugeota 2008 je predstavljena 2019. godine u potpuno novom dizajnu, usvojila je novo lice brenda sa sabljastim dizajnom i izgleda skoro kao baby 3008. Tehničku osnovu pruža CMP platforma, na kojoj je napravljen i e-2008. Peugeot sada planira restajling za ovaj SUV, koji bi mogao da izgleda ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 11, 2023 U pripremi obnovljeni Peugeot 2008 Još donedavno za Peugeot 2008 smo mogli samo da zaključimo da je toliko detaljno dizajniran da može biti primer za pojam (pre)dizajniran. Ipak, i takav model pomalo zastareva, bolje rečeno gubi korak s mlađom i sve brojnijom konkurencijom. A tržište je gladno novosti, pa makar one bile samo estetske prirode. Peugeotovi dizajneri su majstori zanata. Redizajn će kao najuočljiviju novost verovatno imati novu prednju masku po uzoru na 308 i 408. Tu su i novi logo marke te branik s imitacijom velikih usisnika. Mogući su i manji zahvati na svetlima, posebno pozadi, gde je realno očekivati novu grafiku. Osim modifikacija eksterijera koje je na osnovu dostupnih informacija vizuelizirao sajt Kolesa.ru, očekuju se i određene novosti ispod poklopca. Pre svega, to je uvođenje blagih hibrida baziranih na 1.2 benzincu sa 100 i 130 KS koji će se sada nuditi sa šestostepenom automatikom. U sklopu menjača će biti elektromotor snage 21 kW zahvaljujući kojem će potrošnja pasti za 15-tak procenata. Po uzoru na e-208 očekujemo i novosti na električnom 2008. Novi jači elektromotor, veća baterija i dorađeni menadžment doneće nešto bolje performanse i veći domet. preuzeto sa - Auto Blog 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted March 12, 2023 (edited) Znači, prelazak sa AT8 na AT6, dve brzine manje, će da bude korak unapred? Šalim se. Pošto će to sada da bude MHEV, nalik onom iz FCA, sigurno će novi SUS motor uz jak EM i novi AT menjač, sve kao celina, vozaču da pružaju više. Ali, cenu ne smem ni da zamislim, jer su i ove trenutne cene 2008-ice čisti horor i nadrealizam. Jer, to kako PSA podiže cene Pežoa, to je fascinantno. Edited March 12, 2023 by moron Quote Share this post Link to post Share on other sites