Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Peugeot 2008 / Peugeot e-2008

Recommended Posts

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg Emisija SAT: Peugeot 2008

 

Peugeot je definitivno na putu ka staroj slavi. Niko ne može da ostane ravnodušan na ove linije. Videli smo to kod 3008, kod 508 kao i kod modela 208. Sada je red došao na 2008. Ove izlomljene linije, koje će limarima definitivno zadati muke ako budu morali da ispravljaju bilo koji deo karoserije, ili neobična prednja svetlosna grupa sa kljovama, još atraktivnija zadnja svetla, sve to zajedno 2008 čini sasvim sigurno najtraktivnijim u ovoj kategoriji. On je taman sredina između klasike kakvu nude Renault Captur ili Volkswagen T-Roc, i ''ludačkih'' linija kakve ima Toyota CH-R i Nissan Juke. Dakle, tačno tamo gde treba. Pogledajte test:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 2008 vs Renault Captur

 

Dva veoma popularna modela u B-SUV segmentu, oba na testu su benzinci i automatici kako bi njihovo poređenje bilo bolje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test Peugeot e-2008

 

SUV-ova danas ima nikad više u raznim veličinama, ali potpuno električnih SUV modela nema ni blizu toliko. Zato je na današnjem tržištu ustvari lakše prodati potpuno električni SUV nego običan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Peugeot 2008

 

Da je sa dizajnom nove 2008-ce Peugeot odlično pogodio bilo je odmah jasno. Zato ne čudi da su lako rešili da isti recept primene i za redizajn 3008...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Novi Peugeot 2008 osvojio prestižnu nagradu ''Auto Evropa 2021''

 

''Unija italijanskih novinara koji prate automobilizam'' dodelila je modelu Peugeot 2008 nagradu ''Auto Evropa 2021.''

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: 2020. Peugeot 2008

 

Ovaj auto se nesumnjivo ističe svojim dizajnom, ''mačijim'' ogrebotinama na nosu automobila, a kad se sedne unutra vidi se ''fancy'' kabina. Ali, za uspeh mora biti ne samo lepši nego i bolji od konkurencije, i sve to po prihvatljivoj ceni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test Peugeot e 2008

 

Nekada je izbor ovakvih automobila bio veoma mali - ili se kupovala Tesla, ili nešto od malih električnih automobila koji su više bili pokušaj takvog auta nego dovršeni serijski proizvod.

Ali, poglednjih godina situacija se brzo menja, pa tako danas kupac ima na raspolaganju i električne SUV modele kao što je ovaj 2008 od Peugeota:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test Peugeot e-2008

 

Jedan od najpopularnijih evropskih B-Crossovera, a ova najnovija generacija se može kupiti sa benzincem, dizelom ili može biti potpuno električni kao ovaj auto na testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Peugeot e-2008

 

Drugi potpuno električni model koji je napravio Peugeot: elektro-motor sa 136 konja i 260 Nm obrtnog momenta. Kao i svi potpuno električni model, tako i ovaj muku muči sa dodatnom težinom jer je za 300 kilograma teži od 2008 koji je sa klasičnim motorom SUS. Baterija od 50 kWh je ipak manja od onoga što nudi konkurencija u npr. Kia e-Niro ili Hyundai Kona Electric sa 64 kWh.

Peugeot kaže da između dva punjenja ovaj auto može da pređe 330 kilometara, ali je taj domet u praksi teško ostvariti. Ono što je moguće je par desetina km manje od toga. Ukoliko se izabere ''Eco'' mod snaga pada na 83 konja, što može biti dovoljno za laganu vožnju samo po gradu i eto onda većeg dometa. Maksimalna brzina e-2008 je 150 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 2008 odradio test ''severnog jelena''

 

Peugeot 2008 test.jpg

 

Španska ekipa km77 kontinuirano sprovodi detaljna testiranja novih modela. Najveća brzina sa kojom se prošlo bez obaranja čunjeva je 70 km/h.

SUV model B-segmenta, koji pre svega teži prijatnoj i komfornoj vožnji, u dinamičnim uslovima je pokazao određene pluseve, ali i slabosti. Pogledajte koliko je uverljiv:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Test Peugeot 2008

 

Baziran na modelu 208 zadržava sve prednosti malog gradskog automobila, ali dodaje još prostora, dizajna koji još bolje izgleda na ''podignutom'' autu, plus mogućnosti ograničene off-road vožnje zbog povećanog klirensa. Sve to se nije moglo očekivati od autoindustrije pre 10-20 godina u ovako malom pakovanju, ali danas je realnost da postoje takvi automobili. Druga generacija 2008 ima potpuno novu platformu, novu unutrašnjost, nesumnjivo je tako napravljen i dizajniran da gađa mlađe kupce. Postoji i njegova potpuno električna varijanta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer 2021. Peugeot 2008

 

U segmentu gde sada već ima mnoštvo modela koji svi koštaju otprilike isto, nude iste stavke opreme i imaju iste performanse, teško je izboriti se za kupca.

Mora zato postojati neka unikatna karakteristika koja bi izdvojila jedan auto u odnosu na sve ostale (kad to već ne može biti cena, ili snaga motora, ili stavke opreme) ...i Peugeot se odlučio da mu dizajn njegovog 2008 bude tas koji tera vagu na njegovu stranu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Peugeot e-2008

 

Peugeot 2008 jedan je od retkih automobila koji se istovremeno nudi sa benzinskim, dizel ali i električnim pogonom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako su se pokazali benzinci motori u ovom Pezou? Konkretno mislim na 1.2 benzinca sa 131ks.
I da li je tacno da su to ustvari neki BMW-ovi motori? (ovo cuh od jednog automehanicara starije generacije)

Imaju li nekih poznatih mana itd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Decak Iz Vode said:

I da li je tacno da su to ustvari neki BMW-ovi motori?

Da, neki BMW motori su se ugrađivali i u DS modele, kolega Deki je imao u DS3 (tema ovde) i to 1,6 benzinac. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, ISV_01 said:

Da, neki BMW motori su se ugrađivali i u DS modele, kolega Deki je imao u DS3 (tema ovde) i to 1,6 benzinac. 

 

 

Da,prati se tema :D i citao sam i o problematici.
Da li se ti motori ugradjuju i u novi Pezo 2008 npr? I uopste - kako funkcionise ta kombinacija motora manje zapremine (sa tri cilindra),manjeg obrntnog momenta i 131 ks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo neki info o 1,2 PSA motoru. Izgleda da je 100% njihov.

Ugrađuje se u:

Quote

The PureTech family of engines is fitted on the Peugeot 108, 208, 308, 2008, 3008 and 5008, the Citroën C1, C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus and C4 Picasso, the DS 3 and DS 4 and also the Dongfeng Peugeot 308S and 408.

PSA 1,2 turbo

 

1,2 Isto

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Peugeot 2008

 

Peugeot 2008 od 2021. godine jedan je od najskupljih malih SUV modela na tržištu koji nemaju premium značku, naročito kad je u ovako visokom paketu opreme ''GT Sport''. Zašto?

Pa, lepo se vozi, a unutrašnjost je zapravo prilično luksuzna. Ali, da li je stvarno vredan dodatnog novca u odnosu na npr. Mazdu CX-3, Škodu Kamiq, Renault Captur ili VW T-Cross?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blago rečeno, "zaljubljen" sam u 2008 mk2.

U tom segmentu, mrtva su mi trka on i Renegade. I ne znam koji bih odabrao (kada bih danas kupovao).

Imaju jednu (meni bitnu) zajedničku osobinu - "Headroom" pozadi im je fascinantan. Mislim da to u SUV B segmentu niko ne nudi toliko.

Racionalno, Renegade ga (u svetu mojih vrednosti) pobedjuje u dosta parametara.

Šta više, 2008 ima "prokleti" i-Cocpit.

Kada je lepo napucan opremom (na nivou opreme Limited+Promo pack kod Renegade-a), maltene "uši otpadaju od cene" (a takav Renegade za njege tada ima maltene socio cenu).

Pa, ipak, nekada me strah, moguće neracionalnosti :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure na testu Auto magazina

 

2008 p31.jpg

 

Novi Peugeot 2008 može da se poredi sa najfinijom poslasticom - jedinstven je i neodoljiv. Mnogo je ''haj-tek'' detalja koji su uticali na specifičan imidž.

Malo je automobila koji mogu da se pohvale sa toliko atraktivnih dizajnersko-tehničkih rešenja. Peugeot je poslednjih godina više nego originalan, a prepoznatljiva estetika se primenjuje na kompletnoj gami, pa i na najnovijem krosoveru 2008. Konstruisan je, baš kao i novi Peugeot 208, na EMP1 mehaničkoj platformi, poznatijoj pod nazivom CMP (Common Modular Platform).

 

2008 p30.jpg

 

U odnosu na svog manjeg brata ima duže međuosovinsko rastojanje, mnogo više mesta na zadnjim sedištima i veći prtljažnik. Motori su, manje-više isti, s tim što 2008 nema najslabiji atmosferski, već su svi sa turbom. Reč je o trocilindarskom benzincu sa 100, 130 i 150 KS.

 

2008 p29.jpg

 

Jedini dizelaš u ponudi je 1.5 BlueHDi sa 102 i 130 konjskih snaga. U Evropi je sve popularnija i potpuno električna verzija, a na nju ćemo, po svoj prilici, ovde u Srbiji morati malo da sačekamo. Na test smo preuzeli primerak koji pripada zlatnoj sredini ponude. To znači da je pod haubom 1.2 turbo sa 130 konja, dok je paket opreme srednji, Allure.

 

2008 p28.jpg

 

Svaki 2008, pa i osnovni, ima standardna LED prednja i zadnja svetla, uključujući i atraktivne ''lavovske kljove'', koje imaju funkciju dnevnih svetala. Allure paket ima i posebno dizajnirana zadnja svetla u 3D LED tehnologiji, što svakako utiče na atraktivnost automobila.

 

2008 p27.jpg

 

Doduše, dešavalo nam se da ljudi otpozadi pomisle vozimo 3008, s obzirom da su prilično slični, bar idejno. Ipak, kada se bolje pogleda, razlike su velike. Isto tako, novi Peugeot 2008 može da se pomeša sa starim, bar dok se ne naviknete na njegove oštre linije i već pomenute kljove.

 

2008 p26.jpg

 

Visina vozila od tla nije navedena u fabričkim podacima, ali je jasno da je auto pravi krosover, spreman na visoke ivičnjake ali i druge izazove o kojima ćemo nešto kasnije. Već prilikom otvaranja vrata je očigledan kvalitet; nema onog šupljikavog zvuka kao kod azijskih modela. Potrebno je nešto više podići nogu da bi se ušlo, s obzirom da je prag neočekivano visok.

 

2008 p25.jpg

 

Na ''haj-tek'' atmosferu niko nije imun. Jedinstvena stepenasta komandna tabla je dobila dodatne atraktivne elemente - to su centralni tasteri u formi klavijature kao na Pežou 3008, i nešto po čime mogu da se pohvale samo 208 i 2008: 3D digitalne instrumente.

 

2008 p24.jpg

 

Navikli smo na nekoliko vrsta prikaza kod Pežoovih modela, ali ovaj trodimenzionalni efekat zaista ostavlja utisak. Posebno je očigledan u varijanti kada se mapa navigacije vidi preko celog ekrana, gde strelica koja označava auto i oznaka brzine bukvalno bacaju senku iz gornjeg na donji sloj displeja.

 

2008 p23.jpg

 

Za svaku pohvalu je i to što su 3D digitalni instrumenti standard na Allure paketu opreme, koji uključuje automatski klima-uređaj sa jednom zonom, startovanje motora na dugme, četiri USB priključka od čega je jedan USB tip C, prednji naslon za ruke, zadnje parking senzore sa kamerom za vožnju unazad i alu-felne prečnika 17 inča.

 

2008 p22.jpg

 

Već osnovni paket ima sistem za automatsko kočenje sa prepoznavanjem pešaka, aktivni sistem za zadržavanje vozila u saobraćajnoj traci sa korekcijom volana, prepoznavanje saobraćajnih znakova, tempomat...

 

2008 p21.jpg

 

Standardni multimedijalni displej je dijagonale sedam inča sa blutut konekcijom i miror link opcijom, dok je na test primerku doplaćen veći od deset inča, koji uključuje i navigaciju. Velika je razlika u odnosu na manji jer su kod manjeg komande za kretanje kroz meni sa leve i desne strane displeja, dok su kod većeg premeštene na klavijaturu.

 

2008 p20.jpg

 

Ona zbog toga ima duplo više tastera, od kojih polovina funkcioniše po principu elektrostatičkog elektriciteta, odnosno, osetljiva je na dodir. To je prilično egzotično među modelima B segmenta, makar oni bili i krosoveri.

 

2008 p19.jpg

 

Peugeot se potrudio da kvalitet materijala bude u skladu sa standardima u klasi. To znači da je komandna tabla mekana.

 

2008 p18.jpg

 

U vratima je, očekivano, tvrda plastika sa većom površinom od eko-kože ispod lakta. Za svaku pohvalu je standardno elektro-preklapanje retrovizora sa osvetljenjem za prostor oko bočnih strana automobila, kako ne biste u mraku ugazili u baru ili blato. Automatika za sva četiri podizača prozora je takođe standard, kao i elektrohromatski unutrašnji retrovizor sa automatskim zatamnjivanjem.

 

2008 p17.jpg

 

Sedišta nemaju lumbalnu podršku i nešto su kraća. Sedi se prilično uspravno kao i kod većine konkurenata, s tim što je ovde volan bukvalno u krilu, kako biste mogli da gledate instrumente preko obruča a ne kroz njega.

 

2008 p16.jpg

 

Pozadi, kao što rekosmo, ima mnogo više mesta nego u 208-ci. I ovde su sedišta nešto kraća ali i niža, tako da se sedi sa blago podignutim kolenima. Mesta za kolena ima na pretek, dok iznad glave osobe prosečne visine ima desetak centimetara prostora. U suštini, Peugeot 2008 je kao krosover B segmenta prostraniji od tipičnog hečbeka C segmenta.

 

2008 p15.jpg

 

Isto se odnosi i na prtljažnik, koji ima zapreminu od 405 litara, plus 29 litara u prostoru rezervnog točka smanjenih dimenzija koji se doplaćuje. Njegova zapremina ne može da se dodatno poveća pomeranjem zadnjih sedišta po dužini kao kod nekih konkurenata, ali zato ima policu duplog dna. Nema ni zakačaljki za kese.

 

2008 p14.jpg

 

Turbo-benzinac zapremine 1.2 litra od 130 konja je prava mera za 1.200 kilograma težak auto. Vibracije se nešto više osećaju u odnosu na neke nemačke konkurente, a izraženiji je i zvuk trocilindarske mašine. Nije to ništa preterano, naprotiv. Većina vozača uopšte ne bi primetila ove finese. A oni koji primete sve će mu oprostiti na prvo stiskanje gasa.

 

2008 p13.jpg

 

Motor ume snažno da povuče, reakcija na komandu gasa je brza, sa neprimetnom turbo-rupom. Za vožnju po gradu i na magistrali jači motor vam definitivno ne treba. Nema problem ni sa uzbrdicama, a dovoljno je elastičan da ne zahteva čestu promenu brzina. U odnosu na neke konkurente nije ljubitelj vrlo niskih obrtaja.

 

2008 p12.jpg

 

Generalno, možete da ga vozite i na 1100, ali će se buniti nešto snažnijim vibracijama, dok će indikator stepena prenosa na instrument-tabli predlagati nižu brzinu. U tom smislu, prenosni odnosi menjača su nešto duži, pa pri 50 km/h ''traži'' četvrtu, dok šestu preporučuje tek preko 80 km/h, skoro kao kod dizela.

 

2008 p11.jpg

 

Tako se ponaša i prilikom polaska iz stanja mirovanja, ne morate da pazite da će se ugasiti, jer će krenuti i puštanjem kvačila, zahvaljujući sistemu ubrizgavanja koji je programiran da podigne obrtaje u toj situaciji. Potrošnja je, u skladu sa snagom, nešto veća u odnosu na konkurente sa hiljadu kubika. Po gradu troši oko 7.5 do 8.0 l/100 km, dok pri 130 km/h (na prilično niskih 2.700 obrtaja) bord kompjuter trenutno pokazuje između 6.5 i 8.4 l/100 km u zavisnosti od pravca vetra.

 

2008 p10.jpg

 

Veliko iznenađenje je menjač, koji u odnosu na prethodne generacije i generacije Pežoa ima kratke i precizne hodove. Pravo je zadovoljstvo koristiti ga uz dobro projektovano kvačilo koje lepo slaže međugas. Na pravcu je vrlo stabilan, čak i pri velikim putnim brzinama, uz nešto izraženiji šum strujanja vazduha preko 140 km/h.

 

2008 p9.jpg

 

Ogibljenje je, kao što se i očekuje od ''Francuza'', relativno mekano. Izraženo je ''plivanje'' preko velikih prevoja, kao i prilikom prelaska preko češljeva, što nas podseća na velike limuzine. U krivinama se oseća umereno naginjanje, vrlo predvidivo i u apsolutnim granicama kontrole.

 

2008 p8.jpg

 

Dakle, akcenat je na komforu i udobnosti, mada elastičan i snažan motor ume da pruži i dosta sportskog karaktera u kombinaciji sa preciznim menjačem. Samim tim, preticanja nisu nikakav problem, već su opuštena i bezbedna. Dobra je vest da uz testirani motor može da se poruči i osmostepeni automatski menjač, koji podiže cenu automobila za oko dve hiljade evra.

 

2008 p7.jpg

 

Inače, Peugeot 2008 je dostupan od 19.490 evra, koliko košta verzija sa prvim od četiri paketa opreme i slabijom verzijom 1,2 turbo-benzinca sa 101 konjskom snagom. Test primerak može da se nabavi za 22.690 evra.

 

2008 p6.jpg

 

Kao i kod ostalih automobila PSA grupacije, i na Peugeotu 2008 morate da proučite komande adaptivnog radarskog tempomata pre korišćenja, s obzirom da su u potpunosti zaklonjene volanom. Kada se jednom naviknete, lako se i intuitivno koriste, uključujući i taster za podešavanje odstojanja od vozila ispred.

 

2008 p5.jpg

 

Specijalna pregrada za mobilni telefon ima opciju bežičnog punjenja. Telefon može da se postavi i na poklopac, tako da displej bude okrenut ka vozaču. U policu ispod može da stane još jedan veliki telefon, pa ukupno mogu da budu čak tri telefona jedan uz drugi.

 

2008 p4.jpg

 

Peugeot 208 i 2008 su prvi automobili u klasi sa 3D digitalnim instrumentima. Trodimenzionalni efekat posebno dolazi do izražaja kada se odabere prikaz navigacije, sa atraktivnim senkama brzinomera i strelice mape koja označava auto. Vozač može da odabere i dominirajuću boju instrumenata, ali i nekoliko vrsta prikaza. Ni jedan od dva prikaza obrtomera nema precizne podeoke.

 

2008 p3.jpg

 

Pogon na sva četiri točka nije u ponudi jer je vrlo mali broj ljudi koji ga koristi u automobilu ove klase. Zato je Peugeot ugradio ''Drive mode'' taster preko koga možete da odabere vrstu podloge, na primer, sneg ili blato. Auto će prilagoditi ESP sistem da simulira blokadu diferencijala, kako bi se izvukao iz situacije u kojoj bi inače bio zaglavljen.

 

2008 p2.jpg

 

Tu je i taster za aktivaciju sistema za spuštanje niz strme i klizave nizbrdice. Njegov zadatak je da sam auto koči točak po točak, održavajući minimalnu brzinu prilikom spuštanja. Time je obezbeđeno da ne dođe do proklizavanja u stranu. Sve što vozač treba da uradi je da pusti kočnicu i da upravlja.

 

2008 p1.jpg

 

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2023. Peugeot 2008

 

Postoji mnogo stvari koje izdvajaju ovaj Peugeot SUV od njegovih rivala, kao što su npr. Škoda Kamiq, Audi Q2 i WV T-Roc.

Ima izuzetan dizajn iznutra i spolja, i svakako izgleda da bi trebalo da košta toliko (skupo). Ali, postoje neke stavke koje nedostaju na listi standardne opreme... Sa prilično praktičnom kabinom, pristojnim prtljažnikom, neki kupci će moći da previde tih nekoliko nedostataka. Ali trebaju li?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Bild najavljuje Peugeot 2008 restajling

 

Druga generacija Peugeota 2008 je predstavljena 2019. godine u potpuno novom dizajnu, usvojila je novo lice brenda sa sabljastim dizajnom i izgleda skoro kao baby 3008. Tehničku osnovu pruža CMP platforma, na kojoj je napravljen i e-2008.

Peugeot sada planira restajling za ovaj SUV, koji bi mogao da izgleda ovako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pripremi obnovljeni Peugeot 2008

 

231616-peugeot 2008 01.jpg

 

Još donedavno za Peugeot 2008 smo mogli samo da zaključimo da je toliko detaljno dizajniran da može biti primer za pojam (pre)dizajniran. Ipak, i takav model pomalo zastareva, bolje rečeno gubi korak s mlađom i sve brojnijom konkurencijom. A tržište je gladno novosti, pa makar one bile samo estetske prirode.

 

Peugeotovi dizajneri su majstori zanata. Redizajn će kao najuočljiviju novost verovatno imati novu prednju masku po uzoru na 308 i 408. Tu su i novi logo marke te branik s imitacijom velikih usisnika. Mogući su i manji zahvati na svetlima, posebno pozadi, gde je realno očekivati novu grafiku. Osim modifikacija eksterijera koje je na osnovu dostupnih informacija vizuelizirao sajt Kolesa.ru, očekuju se i određene novosti ispod poklopca. Pre svega, to je uvođenje blagih hibrida baziranih na 1.2 benzincu sa 100 i 130 KS koji će se sada nuditi sa šestostepenom automatikom. U sklopu menjača će biti elektromotor snage 21 kW zahvaljujući kojem će potrošnja pasti za 15-tak procenata. Po uzoru na e-208 očekujemo i novosti na električnom 2008. Novi jači elektromotor, veća baterija i dorađeni menadžment doneće nešto bolje performanse i veći domet.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, prelazak sa AT8 na AT6, dve brzine manje, će da bude korak unapred?

:)

Šalim se. Pošto će to sada da bude MHEV, nalik onom iz FCA, sigurno će novi SUS motor uz jak EM i novi AT menjač, sve kao celina, vozaču da pružaju više. 

Ali, cenu ne smem ni da zamislim, jer su i ove trenutne cene 2008-ice čisti horor i nadrealizam. Jer, to kako PSA podiže cene Pežoa, to je fascinantno.

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...