neshaoct 9592 Posted June 14, 2018 (edited) Peugeot sprema novi mali crossover? Crossoveri i SUV-ovi su trenutno najveći hit auto industrije pa zato ne čudi da gotovo svi relevantni proizvođači već odavno imaju svoje predstavnike u ovom segmentu, a nedavno su počele da im se priključuju i marke za koje su smatralo da nikada neće krenuti tim putem, poput Lamborghinija i sl. Grupa PSA svojim kupcima nudi nekoliko crossover/SUV-ova, samo pod Peugeotovom znakom se nalaze modeli 2008, 3008 i 5008. Pojedini izvori sada javljaju da će se ova ponuda proširiti, i to pre svega s novim tzv. ulaznim modelom koji bi mogao da nosi oznaku 1008. Dakle, radilo bi se o malom gradskom automobilu sa nešto višim klirensom, a koji bi se bazirao na PSA-ovoj modularnoj platformi EMP1 koja će biti osnova najmanje dvadesetak noviteta iz ove grupacije. Takođe, pretpostavlja se da razvoj ovog automobila ne bi bio preskup s obzirom da bi se ovaj model lako mogao naći na tržištu pod drugim brendovima ove Grupe, poput Citroena, Opela i DS-a. Zvaničnih potvrda o ovom modelu za sada nema, ali Peugeot je još 2010. predstavio konceptni model HR1 koji možemo slobodno nazvati najavom jednog takvog automobila. preuzeto sa - Auto Blog Edited February 2, 2021 by neshaoct update naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 8, 2018 Novi Peugeot 2008 za 2019. godinu Tokom prošle godine Peugeot 2008 je na evropskim tržištima uprkos svojim godinama bio drugi najprodavaniji crossover svog segmenta, ali godine čine svoje i uskoro stiže naslednik pred kojim će biti veliki zadatak. U Peugeotu ne sumnjaju da imaju formulu za uspeh čak i unutar ovog sve konkurentnijeg segmenta. Pre svega recimo da se očekuje da će Peugeot predstaviti novu generaciju modela 2008 tokom 2019. godine, sa tehnikom Citroena C3 Aircross i Opel Crosslanda X. Dalje, novi model bi trebalo da poraste dimenzijama, a dizajnom da se ugleda na svog uspešnog brata 3008. Takođe, uz privlačniji izgled i veću ponudu prostora unutar putničke kabine, novi 2008 bi trebalo da bude i osetno udobniji. U Peugeotu su navodno odlučili i da neće štedeti na opremi, a vozača u unutrašnjosti očekuje najnovija verzija i-Cockpita s digitalnom instrument tablom. Poseban naglasak će biti na bezbednosti pa se može očekivati i niz raznih sistema pomoći vozaču. Pogon na sva četiri točka neće biti u ponudi ali će se kupcima nuditi Peugeotov Grip-Control sistem. Kupce će privlačiti i štedljivom motorizacijom, odnosno kupcima će biti ponuđeni 3 i 4-cilindrični benzinski i dizelski turbo motori. Najpopularniji izbor će biti benzinski 1.2 i dizelski 1.5 HDI. Takođe, novi 2008 će, poput novog 208 na kojem se u osnovi i bazira, biti dostupan i u električnoj verziji sa autonomijom od oko 350 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 28, 2019 Snimljen novi Peugeot 2008 Francuski proizvođač privodi kraju obnovu aktuelne game svojih modela, a na redu je potkompaktni SUV. Nakon što je predstavio dvestaosmicu u novom ruhu, Peugeot će svoj novi dizajnerski stil preneti i na drugu generaciju modela 2008. Pretprodukcijska vozila trenutno se testiraju u zimskim uslovima, a spoljašnjost ovih automobila još je skrivena ispod ''kamuflažne'' folije. Ipak, naziru se prepoznatljivi detalji, poput karakterističnih LED farova i stop svetala, koji su slični onima na novoj petstoosmici ili tek prikazanoj dvestaosmici, tako da neće biti mnogo iznenađenja kada Peugeot u potpunosti otkrije dizajn eksterijera ovog automobila. Pogonske jedinice biće delom preuzete od nove generacije modela 208, a s obzirom na to da će taj automobil imati svetsku premijeru na sajmu u Ženevi, nova dvestaosmica mogla bi da bude predstavljena publici auto-salona u Frankfurtu, u jesen 2019. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 19, 2019 Novi Peugeot 2008 Peugeot je predstavio novu generaciju modela 2008. Iako je to možda teško poverovati ovaj mali crossover izgleda i bolje od svog sjajno dizajniranog brata nove generacije modela 208. Konkretnije, novi 2008 izgleda kao umanjena verzija modela 3008 i čini se da mu ovaj ''dizajnerski jezik'' još i bolje stoji. Novi 2008 se bazira na PSA-ovoj modularnoj CMP platformi, što je rezultiralo rastom dužine za 14 cm u odnosu na prethodnika (sada 430 cm), a naraslo mu je i međuosovinsko rastojanje (260 cm) što će se sve pozitivno odraziti na ponudu prostora unutar putničke kabine. Širina ovog vozila iznosi 1.7 m, a visina 1.54 m. Sve verzije dolaze sa prtljažnikom zapremine 434 l. Kao što je i slučaj kod modela 208, novi 2008 pokretati nekoliko benzinskih i dizelskih motora, a u ponudi će se nalaziti i električno pokretana varijanta. Sa benzinske strane, ponudu će činiti 3-cilindrični 1.2 litarski PureTech snage 100, 130 i 155 KS, dok će dizelsku ponudu činiti 4-cilindrični 1.5 litarski BlueHDI snage 100 i 130 KS. U ponudi će se nalaziti 5 i 6-stepeni ručni kao i automatski 8-stepeni menjač. Električno pokretani e-2008 dolazi sa litijum-jonskom baterijom kapaciteta 50 kWh i električnim motorom od 100 kW/136 KS i 260 Nm. Ovaj pogonski sklop podržava brzo punjenje snage do 100 kW, što znači da je bateriju moguće napuniti do 80% kapaciteta za oko 30 minuta. Baterije se nalaze u podu vozila pa je ponuda prostora unutar putničke kabine i prtljažnika identična onima u konvencionalno pokretanim modelima. Autonomija modela e-2008 će se kretati oko 310 km. Novi Peugoet 2008 će moći da se pohvali bogatom bezbednosnom i infotainment opremom. Između ostalog treba izdvojiti sistem ''Drive Assist'' sa održavanjem vozila u kolovoznoj traci i upozorenjem na nenameran prelazak u drugu traku pa prilagodljivi tempomat sa stop&go funkcijom, kao i automatsko podešavanje prednjih svetala. Tu je i ''Full Park Assist'', sistem automatskog kočenja, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, nadzora tzv. mrtvog ugla i sl. Osnovu enterijera će činiti Peugeotov 3D i-Cocpit sa manjim upravljačem i head-up ekranom. Od opreme treba izdvojiti dostupnost digitalne instrument ploče kao i audio sistema Focal s deset zvučnika. Inače, biće dostupna četiri paketa opreme Active, Allure, GT Line i GT. Novi Peugeot 2008 će na tržište stići pre kraja godine, a nešto bliže datumu lansiranja će biti poznate i cene. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 2, 2019 AutoMarket.hr video: Novi Peugeot 2008 Stari je za 7 godina prodat u oko 1 milion komada, a novi 2008 se u najkraćem može opisati kao manja verzija 3008, koji ima bolji ''i-cockpit'' nego čak i 508: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 4, 2019 Prezentacija: novi Peugeot 2008 Marketing odeljenje PSA grupacije odlučilo je da štab press prezentacije druge generacije modela Peugeot 2008 smesti u vinogradima protkanoj Provansi. Verujemo da je to učinjeno sa razlogom. U ovom slikovitom delu južne Francuske svakom će srce zaigrati kada vidi predele i oseti sve opojne mirise koji bude sva čula. Tako i novi Peugeot 2008 nagoveštava da će ovaj krosover tražiti svoje kupce i među onima koji žele da uživaju, ali i među adrenalinskim zavisnicima. Novi Peugeot 2008 je predstavljen kao globalni model. Zato je i premijerno predstavljen u Kini, gde će se takodje proizvoditi. U situaciji kada Peugeot 2008 bratski deli platformu sa sve većim brojem modela, među kojima je odnedavno i Opelova Corsa šeste generacije, dizajnerski je imeprativ da ''Peugeot mora izgledati kao Peugeot''. Prednji deo, iako ima elemente koje smo videli na modelima 508 i 3008, ipak stilski ide korak dalje. Pritom zadržavajući prepoznatljiv dizajnerski pravac. Sa druge strane, nova generacija je sa 4.300 mm za 14 cm duža od odlazeće. Ona je i sa 1.770 mm za 4 mm šira i 5 mm niža (visina 1.550 mm). Sa rasklopljenim retovizorima, model za 2020. godinu je za 6 cm uži od odlazeće generacija. Na planu međosovinskog razmaka, novi model je u plusu za 5 cm do okrugle brojke od 2.605 mm. Rastojanje od tla ostalo je nepromenjeno i iznosi 16 cm. U Peugeot-u dimenzije novog 2008 klasifikuju kao ''veliki B segment''. U svakom slučaju, moramo napomenuti da kompaktnost dimenzija intuitivno pomaže vozaču da zna dimenzije vozila tokom manevrisanja. Zapremina prtljažnika upadljivo je maksimalizovana do 434 litra. Prtljažnik jedino ima manju zapreminu kod električne varijante gde je ona 405 litara. Enterijer: isto, ali drugačije Zapravo, da nije iskoraka na planu konektivnosti i info-zabavnih sistema, ovo je već duže vreme deo automobila koji trpi najmanje izmena. Da se razumemo, u tehnologiji sunđera i penaste mase sedišta odavno nije bilo revolucionarnog napretka. Kako god bilo, penasta plastika instument table odiše kvalitetom koji se oseća pod prstima. U zavisnoti od trima opreme na mnogim mestima pojavljuju se Alkantara i Nappa koža. Na panelima vrata uočavaju se umetci ''carbon'' izgleda. Ističe se i volan koji u Peugeot-u opisuju kao kompaktan. U opremi GT ističe se i neon zeleni štep u istoj nijansi kao i grafike na instrument tabli. Moramo pohvaliti i sedišta sa masivnim bočnim osloncima u koja se naprosto tone. Glavne informacije postavljene su u liniju pogleda vozača. Peugeot i-Cockpit 3D klaster instrumenta projektuje ih praktično kao hologram. Na prezentaciji ističu da to skraćuje reakciju vozača za pola sekunde. Možemo slobodno reći da je Peugeot 2008 sprovođenje u praksu ideja prezentovanih na koncept modelu Quartz iz 2014. godine. Centralni ekran osetljiv na dodir dostiže i dijagonalu od 10 inča. Prečice za njegove menije smeštene su na posebne prekidače. Opcija glasovnih komandi se podrazumeva. Naši mobilni telefoni, tj. životni saputnici bili oni Android ili Apple veroispevesti, sa lakoćom se integrišu na centralni ekran preko ''Mirror Link'' funkcije. To im omogućuju protokoli (ali ne sionskih mudraca) Apple CarPlay i Android Auto. Za sve to dobro će doći čak 4 USB priključka. A za one koji još uvek odbijaju da napuste fizički i pređu u digitalni svet, tu je set prekidač u stilu klavirskih dirki. U kabini ima nekoliko pregradica čija je zapremina ukupno 30 litara. Francuska audio kompanija Focal zajedno je sa Peugeot-om razvila audio sistem sa 20 zvučnika. Razvoj je trajao 3 godine. Prvo se automobil akustički kalibriše dok stoji u tzv. gluvoj sobi, a posle se to još koriguje na osnovu merenja tokom vožnje. Sada je ovaj sistem i u modelima 308, 3008 i 508. Na planu asistencija vozaču sa viših segmenta ka 2008-ci, između ostalih, delegirani su: ''Drive Assist plus'' sa adaptivnim tempomatom i funkijom zadržavanja vozila unutar trake, kočenje u vanrednim situacijama sa funkcijim prepoznavanja pešaka i biciklista (na raspolagnju od 5 do 140 km/h), automatsko obaranje dugačkih svetla, nadzor tzv. mrtvog ugla, kao i polu-automatizovano parkiranje. Ako se zarad nabrajanja niva opreme poslužimo rečnikom sladoledžije na zubatom suncu iz zaleđa azurne obale (+13 C) onda novi 2008 stiže sa četiri ukusa: Active, Allure, GT Line i GT. Modularnost za budućnost Na prezentaciji smo naučili i novu reč, koju ćemo od sada maksimalno koristiti. Naime, Peugeot 2008 je, zahvaljujući novoj platformi, ''Multi energetsko vozilo''. Zapravo, to je fensi način da se kaže da ga pokreću benzinski i dizel motori plus jedan električni. Benzinska ponuda struktuirana je oko 1.2 motora sa tri cilindra oznake PureTech sa izlaznim snagama od 100, 130 i 155 konja, svi u Euro 6d standardu. Benzinac od 155 KS možemo opisati kao prgav sa sportskim zvukom prilikom ubrzanja. Na krstarećim brzinama je nečujan. Možemo reći i da ovaj model ima karting upravljivost, a ne onu tipičnu za SUV. Tu je i 1.5 BueHDi koji brani čast dizel tehnologije u Euro 6d-temp standardu. Na rapologanju su verzije sa 100 i 130 ks. Peugeot 2008 nema opciju pogona na četiri točka. Međutim, zato je tu vozačko iskustvo ''a la carte'' gde selektor nudi Eko, Normal i Sport režim vožnje. Kontrole ATN8 osmostepene menjačke kutije su 100% električne i obezbeđuju lako i intuitivno rukovanje. Takođe, prvi Peugeot-ov 100% električni SUV ima motor snage 100 kW (136 hp) i generiše 260 Nm obrtnog momenta. Baterija kapaciteta 50kWh obezbedjuje autonomiju kretanja od 310 km. Mereno prema novom WLTP režimu eksploatacije. Baterija ima garanciju na 8 godina i 160.000 km za 70% svog kapaciteta za punjenje. Početak proizvodnje benzinca od 100 KS, za koji se očekuje da će biti najpopularniji na našem tržištu, očekuje se na proleće. Prema najvama iz domaćeg distributera, Peugeot 2008 kreće sa prodajom u Srbiji početkom 2020. godine. U ponudi će biti i električna varijanta. Autor: Miroslav Šosberger preuzeto sa - vrelegume.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 12, 2019 Autogefuhl video: Test novi Peugeot 2008 i e-2008 Detaljni test ovog kompakt krosovera kako u varijanti sa klasičnim SUS motorima, tako i potpuno električne verzije: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 21, 2019 VreleGume video: Promocija novi Peugeot 2008 Peugeot namerno ''zadire'' u tržišni deo svog modela 3008 jer je 2008 duži za 14 cm od starog, ima za 5 cm veće međuosovinsko rastojanje, a gepek je namerno najveći što tehnički može biti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 31, 2019 VreleGume video: Test Peugeot e-2008 Nije hibrid, nego potpuno električna verzija koja se spolja skoro i ne razlikuje od one na fosilna goriva - malo znački, za nijansu manji gepek zbog baterija i to je to. Peugeot na bateriju od 50 kWh daje garanciju od 8 godina ili 100.000 pređenih kilometara na 70% kapaciteta za punjenje. Elektromotor razvija 134 KS i 260 Nm, maksimalna brzina je 150 Km/h, ubrzanje do stotke je 8.5 sekundi, a sa punom baterijom maksimalno (zavisno od režima vožnje) može da se pređe 310 kilometara. Na običnom kućnom ''štekeru'' punjenje baterije traje 24 sata, jači zidni punjač bateriju puni 7 sati, a na brzom punjaču od 20% do 80% napunjenosti baterije traje 20 minuta. Po EU najjeftiniji je oko 32.000 evra, pa ide i do 40.000 evra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 29, 2020 TopSpeed video: Novi Peugeot 2008 u Srbiji Na tržište Srbije stigao je novi lav. Novi Peugeot SUV, model 2008. Tim povodom, ekskluzivni uvoznik za Srbiju i Crnu Goru organizovao je intesantnu prezentaciju kroz jednodnevnu test vožnju i posetu delu naše zemlje u koji se ređe svraća. Naime, nakon okuplanja ispred salona Peugeot-a u Višnjičkoj 53a, kolona 2008-ica se uputila na istok, prateći tok Dunava. Odredište i mesto koje je izabrano za statičku prezentaciju bio je Lepenski vir: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted February 29, 2020 @neshaoct 3:17 ko vozi ovog crvenog? 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 1, 2020 @Danilo1 Nesto losa rezolucija, da nagadjam ili cu sutra cuti utiske ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted March 1, 2020 @ISV_01 Stize samo Korsa na testiranje 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2020 AutoMarket.hr video: Test novi Peugeot 2008 Na testu je verzija sa 1.5 dizelom i automatskim menjačem - napravljen na bazi 208 ali sa više mesta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2020 AutoservisEmisija video: Test Peugeot 2008 1.5 BlueHDI GT Line Sa jačim dizelom, dobro opremljen i automatskim menjačem = skuplji deo ponude modela 2008. Ali, nije evolucija starog već potpuno novi model, na novoj platformi. Nije samo podignuti 208 jer ima 65 mm duže međuosovinsko rastojanje, tako da se može reći da je ovo podignuti 208 sa više mesta u kabini: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 4, 2020 Novi Peugeot 2008 u Srbiji od 17.490 evra Novi Peugeot 2008 kreiran da ispuni najviše ambicije i okrene novu stranicu pisanja istorije SUV modela Peugeot brenda, stigao je i na tržište Srbije. U odnosu na prethodni model, duži je za 14 cm, niži 2 cm i širi 3 cm. Sada sa svojih 4.3 metara dužine dobio je za 7 cm duže međuosovinsko rastojanje i prtljažnik veći za 10 litara. Znatno veća prostranost zadnje klupe dobijena je sa sadašnjim međuosovinskim rastojanjem od 2.6 metara. Dizajn, kao jedan od dva ključna stuba strategije brenda Peugeot, definitivno je karakteristika koja ga odvaja od konkurencije. Robusnog stila, sa velikim točkovima i sa prepoznatljvim LED svetlosnim potpisom, novi 2008 već na prvi pogled ostavlja utisak elegantnog i kvalitenog automobila. Sa idejom da dodatno naglasi potpuno novi dizajn, pored standardne ponude kreirane su i nove boje crvena elixir, plava vertigo troslojna boja i narandžasta fusion, nova boja ekskluzivno napravljena za 2008. Drugi, ali ne manje važan stub uspešne strategije jesu tehnološke inovacije. Već dobro poznati i-cockpit je sada obogaćen i jedinstvenom 3D instrument tablom, HD ekranom osetljivim na dodir od 10'', bežičnim punjačem mobilnih telefona i sa još mnogo novih opcionala. Benzinci: - 1.2 PureTech 100 KS - manuelni menjač sa 6 brzina - 1.2 PureTech 130 KS - manuelni menjač sa 6 brzina i automatski sa 8 brzina - 1.2 PureTech 155 KS - automatski menjač sa 8 brzina Dizeli: - 1.5 BlueHDi 102 KS, manuelni menjač sa 6 brzina - 1.5 BlueHDi 130 KS, automatski menjač sa 8 brzina Sa zvaničnim početkom prodaje u Srbiji objavljene su i cene za najnoviji SUV, tako da model sa 1.2 Puretech motorom i 100 ks košta 17.490 evra u Active paketu opreme koji između ostalog sadrži: klimu, 7 aktivnih i pasivnih sistema bezbednosti, hill assist, 7'' HD ekran osetljiv na dodir, ECO LED prednja svetla, zadnje parking senzore. Za sve klijente koji su zainteresovani za kupovinu ovog modela putem kredita, mesečna rata iznosi 170 evra sa učešćem od 30% i periodom otplate od 84 meseca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 8, 2020 TopSpeed test: Peugeot 2008 1.2 PureTech 155 SUV segment ne prestaje da se razvija, a najnoviji predstavnik dolazi iz Francuske. Reč je o drugoj generaciji Peugeot 2008 koja pravi veliki iskorak u odnosu na prethodnu i sada je, čini se, spremna da nadmaši konkurenciju. Koje inovacije unosi i kako se ponaša u vožnji, saznali smo nedaleko od Marseja, gde smo upoznali verziju u najvišem GT paketu opreme. Kompaktni B segment modernih SUV krosovera je najbrže rastući segment na tržištu, i svi proizvođači ulažu velike napore i polažu velike nade u svoje proizvode. Većina njih se toliko trudi i investira u ''platforme'' ovih vozila da po nekim pitanjima mogu da izađu ''na crtu'' i premium brendovima. Slučaj takvog tipa pripada najnovijoj prinovi marke Peugeot. Francuski proizvođač oduvek je umeo da svoje poklonike osvoji jedinstvenim dizajnom i šarmom, često i avangardom, a da pri tome ostane proizvod koji će se dodvoriti i konzervativnijim kupcima. Sada, kada je kriterijum lepote postao daleko bitniji nego ranije i to zahvaljujući izlogu koji je svima dostupan na društvenim mrežama, konkurencija je postala opasnija, ali ''lav'' iz Sošoa želi da opravda oreol kralja životinja. Tako se pred nama nalazi najnoviji proizvod iz ''moćnog čopora'', koji takoreći u stopu prati manjeg rođaka, drugu generaciju modela 208 koja tek što je predstavljena novinarima na prvoj međunarodnoj vožnji, a ovih dana treba da startuje na našem tržištu. Prvi sastanak sa novim 2008 imali smo nedaleko od Marseja, u dvorcu po imenu Chateau La Coste, jedinstvenim objektom koji spaja luksuz i trendove. Po mišljenju organizatora, druga generacija Peugeota 2008, simbolično oslikava ovaj ambijent. I nisu pogrešili jer je Peugeot okrenuo potpuno novi list po pitanju dizajna, a to smo imali priliku da vidimo na modelima 508 i pomenutom 208. Identičan potpis karakteriše i najmanji SUV iz Sošoa, budući da prednjim krajem dominira velika maska hladnjaka i LED svetla u obliku očnjaka, dok sa druge strane primećujemo 3D štop svetla koja asociraju na trag lavljih kandži i isturen veliki crni branik. Linije na bočnoj strani, pogotovo ako izaberete narandžastu nijansu, transformišu ''dosadan'' oblik krosovera u nešto dinamičniju siluetu, a tome najviše doprinosi crni krov i prelamanje linije u trouglastom obliku na prednjim i zadnjim vratima. Da stvar bude bolja, testirani primerak bio je opremljen GT paketom koji uključuje crne naplatke promera 18 inča i male oznake koje ističu najizdašniji nivo opreme. Kako bi ispratio i opravdao segment u kome se nalazi, Peugeot je ''pojačao'' novitet crnim rubovima blatobrana oko točkova, ali i sivim lajsnama, te vozilo deluje manje i kompaktnije u odnosu na njegove stvarne dimenzije. A one su, malo je reći, korigovane u odnosu na model koji nasleđuje. Naime, Peugeot 2008 je sada duži za 141 mm od svog prethodnika, širi za 76 mm, dok je visina neznatno promenjena. Skok je toliki da se nameće pitanje da li 2008 i dalje pripada istom segmentu? Odgovor je ipak potvrdan, a razlog ovom povećanju gabarita je taj što su direktni konkurentski modeli, poput Renault Captur i VW T-Roc, takođe porasli kao da su pojeli neku ''magičnu pečurku''. To se naravno odrazilo i na enterijer vozila, segment koji kod 2008 ostavlja baš snažan utisak. Već smo spomenuli da odvažnosti nikada nije manjkalo konstruktorima Pežoa, a to se ovoga puta naročito odrazilo na kokpit. I ovde je, kao i kod ostalih Peugeota implementiran i-Cockpit koji podrazumeva upravljač malog obima i visoko postavljenu tablu koju posmatramo preko, a ne kroz upravljač, kao kod ostalih automobila. Svaki detalj, ćoškić, taster uspeli su da uklope tako da deluje kao celina, bez štrčanja, a da opet, isti ti segmenti, kada ih izdvojimo, predstavljaju malo umetničko delo. Na centralnom delu dominira ekran osetljiv na dodir promera 10 inča, ispod koga se nalazi dva reda tastera. Jedni su osetljivi na dodir, dok su drugi klasični dugmići. Kao i kod modela 208 tako se i ovde nismo baš najbolje snašli sa pomenutim tasterima osetljivim na dodir, najviše zbog nelogičnosti pokreta koji je potreban za njihovu aktivaciju, ali sve je stvar navike. Ipak, veliku pohvalu zaslužuju dve stvari... Prva je 3D grafika, odnosno digitalna tabla ispred vozača, koja sada prvi put emituje informacije u tri dimenzije. Preko fotografije je teško to dočarati, ali svaka ikonica ima svoju senku, te bitnije stvari poput brzine i strelice za navigaciju upadaju u prvi plan. Tekst i fotografije: Aleksandar Savin pročitajte kompletan tekst na - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 20, 2020 VreleGume video: Test Peugeot 2008 Teško je, gotovo nameoguće naći mane lideru u SUV segmentu. Peugeot je zaista ostavio konkurenciju u retrovizoru. Ipak, da li sve to oprvdava cenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 21, 2020 Malopre ga videh uživo. Da l' će nekom da se svidi ili ne - to ne znam, ali da izaziva pažnju, izaziva i te kako. 1 1 Woodoo and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted March 21, 2020 Meni se generalno bas svidja ova nova linija Pezoa. Mogu samo da zamislim kako ce izgledati novi 308. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 21, 2020 Meni je 3008 prvi pik za sledeći auto, ali nemam srca da ga platim koliko je trenutno, obzirom da ih nema starijih od 2, 3 godine 2 skile86 and Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 21, 2020 CarWOW video: Test Peugeot 2008 Mali SUV namenjen porodicama, može imati 1.2 turbo-benzinac sa 150 konja i brdo opreme u ''GT'' varijanti kao auto na testu, čime pravi ozbiljan problem za prodaju ostalim modelima u segmentu kojem pripada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 25, 2020 TopSpeed video: Test Peugeot 2008 Izgleda da je Peugeot uradio ''opasno'' dobar posao kada je na tržište malih krosovera poslao novu, drugu generaciju modela 2008. Kome smeta volan veličine đevreka?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2020 AutoMarket.hr video: Peugeot 2008 Peugeot 2008 privlači poglede gde god da se pojavi, a ovo je 5 najbitnijih stvari koje bi valjalo znati o njemu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 4, 2020 Automotovision.hr video: Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8 GT Line Napravljen na novoj PSA modularnoj platformi, namerno da bude najveći u segmentu kojem pripada (''udar'' na Škodinu politiku pravljenja automobila ). Toliko je veliki da ga deli samo 15 cm dužine od većeg 3008: Quote Share this post Link to post Share on other sites