Jump to content
FAS Goran
hibi011

K: Fiat Bravo mjet 2009+

Recommended Posts

Ćale se bacio na oglase, pa hajde malo da pripomognem obzirom da ću ga i ja vozikati :)

 

Dakle Braviša 1.6 ili 1.9, 2009. godište ili mlađi, mislim da je ovo dovoljno za neki opšti kriterijum.

 

Ukoliko imate nešto dobro za ponuditi ili neku preporuku pišite mi!

 

Još se veća oko Brava, Delte ili možda neke 147-ice, ali Bravo mu je prvi izbor tako da poštujem odluku poglavara :D

 

 

 

 

 

 

 

Edited by hibi011

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 taman je momak sredio...

bolje da ostane da se pati sa oooo nego da uziva u delti :) 

Da ima ovde neki bravo da ga znamo pa da se preporuci, ovako eto delta.

(ima i ona 1.8t delta iz LE, cisto napominjem)

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

vec 2009. je poceo 2.0 da se ubacuje umesto 1.9 tako da ih bas malo ima :)
sta te to odbija od 2007 i 8? :D
ako se odlucis za to, moj je na prodaju, za forumase 4900 (kako Nesa kaze :D)
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15398151/fiat-bravo?fbclid=IwAR0C_ZsZtGgbRRnvY8ObYlVT_Wbo-OvH4RUreG8gu_qNwYeozqOsqFFx-ZY 

imas sve o autu i na forumu u mojoj temi

Share this post


Link to post
Share on other sites
+1 taman je momak sredio...
bolje da ostane da se pati sa oooo nego da uziva u delti  
Da ima ovde neki bravo da ga znamo pa da se preporuci, ovako eto delta.
(ima i ona 1.8t delta iz LE, cisto napominjem)
Nista ne zna taj Dellas jbt :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smena sa M32 menjaca na C635 se desila nekad 2010. godine, kada je bio i facelift, ali to ne znaci da su svi auti 2010. sa tim menjacem. Vidjao sam gde je bas u ePeru proizvodnja 2010. a imaju M32 menjac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Nikola mjet said:

U deltu 1.6mjet isto kao i u bravo ide m32 menjac jel?

Jedino ako vozis robotizovani M32 :rolleyes: . I to je sve sto se dizelasa tice, inace taj menjac nosi i Fiatovu oznaku C544. Otprilike do restyle u 1.6 je isao FPT-ov C530.6 (sestobrzinska varijanta), a od restyle FPT-ov C635 sa pojacanim deklarisanim torque od 350 Nm.

M32 je isao jos i u T-Jet benzince 120 (ali samo stariji Euro 4) i 150. T-Jet 120 Euro 5 dobija novi C635, a 150 verzija se zbog prevelike potrosnje/ekologije ukida i 2010. godine ga menja MultiAir, takodje sa C635 menjacima. 1.9 TT i 2.0 MultiJet idu sa Opelovim F40 (C542), a 1.8 Di T-jet sa Aisin automatikom. Mislim da sam prosao kroz celu gamu menjaca u Bravu/Delti :lol: (ako nekome zatreba).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sva sreca M32 moze na vreme da se primeti, tako da nema neke bojazni kod kupovine. Kada odu lezajevi moze se uociti i samim tim smanjiti cena za remont..

 

Elem, sto se tice ove teme, ko zeli Brava/Deltu, neka se pruzi jos malo i uzme onu crnu Deltu sto kolega @dellas prodaje, auto je vidjen uzivo odlican je. Pritom maltene je sve sredjeno, osim prenosa ne verujem da ima nekih ulaganja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za dobar i odrzavan auto nemas sta da se "pruzis" ;) . Druga je stvar sto je nase trziste takvo kakvo jeste, pa se ljudi hvataju za najjeftinije dreseve koji postaju reper i obaraju cene. Kada dresu dodas veliki servis, registraciju, obavezna ulaganja dodjes preko cene nekog lepog primerka od vlasnika i opet je pitanje sta vozis. Samo sto to retko ko ceni i svi smo prinudjeni da mazene i pazene automobile prodajemo po ceni od par stotki iznad proseka. Jedina prednost moze da bude brza prodaja.

PS: Vidim da je generalno za M32 prica malo vise napumpana nego sto treba. Najvise na udaru su modeli generacijski polovinom prosle decenije, iz perioda saradnje GM i Fiata. Vec krajem decenije su retki modeli sa njim, ukljucujuci i Bravo/Deltu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam troje ljudi sa m32, astra h, i 2x croma i svi su se dobro izuli za remont, tako da kupovina auta sa tim menjacem je rizik od 300+ e u nekom trenutku a mozda i odmah. Slazem se da se moze proveriti ali auto se proba na 5-10min i kupuje, a mozes za 3 dana u 6toj na 160 cuti kako huji. mislim pisem ovo jer mi je gore pomenuta delta bila zanimljiva iako je 1.6 mozda malo za tonu ipo. 

 

Ubismo coveku oglas :) il je mozda dobro uvek je on the top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da nije, znam i sta sve jeste, dao sam primer sta mozes zateci u krajnjem slucaju ako ne zateknes u probi po kraju, ulici, gradu... Vozio sam 500l 1.6mjet 105ks i bio je lenj uzas, i kratkog daha, povuce i na 3500 kraj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je turbo u 1.6 105 drugaciji od onog u 120. Lepo se vozi 1.6 a i 300nM nije malo. Pritom uvek bih pre isao na tisi i mirniji rad motora samim tim i noviji. Nekako mi je 1.9 prevazidjen odavno, tjst ako ga neko poseduje - super, u suprotnom bih isao na 1.6 i 2.0 verzije.

Tacno je da umire na 3500 obrtaja, ali koliko ljudi ovde na forumu a i inace vozi dizela preko 3500 obrtaja.. Mozda 20 % ljudi ako i toliko. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/20/2019 at 10:34 AM, horvat said:

dellas - ova Delta 1.6 mjtd

17 hours ago, dekirs said:

Elem, sto se tice ove teme, ko zeli Brava/Deltu, neka se pruzi jos malo i uzme onu crnu Deltu sto kolega @dellas prodaje, auto je vidjen uzivo odlican je

Ja sam kolegu dellas-a kontaktirao još kad je najavio moguću prodaju, tako da je Delta svakako uzeta u obzir :)

Sve se svodi na to da se ćale pita na kraju, obzirom da su kod njega novci :lol: Teška je ovo rabota ja da vam kažem, mislim u pogledu "zajedničke" kupovine kola jer ukusi su različiti.

A ja svakako pokušavam da mu usmerim kupovinu na nešto pouzdano, a opet i zanimljivo za vožnju.

 

On 11/20/2019 at 11:25 AM, Danilo1 said:

ako se odlucis za to, moj je na prodaju, za forumase 4900 (kako Nesa kaze :D)

Hvala za info kolega :)

Bravisimo za Brava, tip top je :thumbup:

 

Edited by hibi011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj po oglasima i od privatnih lica. Ja sam svoj auto (bravo sport) prodao daleko ispod cene. Jednostavno nisam hteo za par stotina eura da prozivljavam raznorazna skidanja cena i rasprave sa nasim ljudima. Presao je 295 k pravih. Zamajac bio zamenjen na 230 k. Bio je utegnut auto i dao sam ga za 2800 da bi ga posle preprodavac spustio na 198 kkm i prodao za 3500 eura za sedam dana. Uz njega sam jos dao i zimske felne sa sve dobrim zimskim gumama. U oglase je otisao u subotu u nedelju covek dosao i oterao.

 

Ako se nesto javi u oglasima primamljivo po ceni i da lici na nesto i pritom od privatnog lica ne tezaj ni sekunde nazovi i odi vidi. Takve stvari su obicno jako kratkog daha i brzo odu... Tako sam uzeo auto posle bravca iz citroen grupacije i mislim da nisam pogresio...

 

Jednostavno tih par stotina eura mi nije znacilo nista. Sve se desilo pre par meseci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mog brava stavio prosle godine u jednom momentu 5000e, 2007 120ks, videli su pojedini bio je top, ne javlja se niko 2 meseca, i dodje mi covek 5 dana pred moje letovanje....posle sam ga prodao drugaru za 4100-200 ne secam se...eto zbog grcke ostade bez 800e :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...