Jump to content
FAS Goran
alexAleksandarN

Fiat 500 0.9 TwinAir - mogući problem sa ubrizgavanjem goriva?

Recommended Posts

Potrebna mi je pomoć za rešavanje mogućeg problema. Uradio sam diagnostiku fast fuel trim i long fuel trim i primetio neolgičnost kod short fuel trim. Diagnostika nije pokazala nikakavu grešku. Grafik je prikaz automobila na ler-u bez dodavanja gasa.

 

FCBFE5DB-4B03-441E-96A4-60C128177DE5.jpeg

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alexAleksandarN

 

Kako inače treba da izgleda grafikon?

Ubrizgavanje goriva nije konstanta, nego oscilira zavisno od režima vožnje. Imaš li na toj dijagnostici parametre ubrizgavanja goriva u celini...tu gledaj ima li razlike između zadate vrednosti i stvarne vrednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, neshaoct said:

@alexAleksandarN

 

Kako inače treba da izgleda grafikon?

Ubrizgavanje goriva nije konstanta, nego oscilira zavisno od režima vožnje. Imaš li na toj dijagnostici parametre ubrizgavanja goriva u celini...tu gledaj ima li razlike između zadate vrednosti i stvarne vrednosti.

Moram proveriti, ali sudeci prema dokumentaciji short fuel trim treba da osiluje maksimalno 10% i treba da bude oko 0. Nisam siguran da li je na twinair-u isto. Od kada sam uzeo auto ista je vrednost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U čemu se ogleda problem, u praksi/vožnji? Ili, ako ga nema, da li je nemiran ler?

 

Najbolje bi bilo da loguješ i MAF i uporediš, ovako ispada da ECU "misli" da je mešavina presiromašna pa dosipa znatnije količine goriva...

 

Da nije možda fora da ima neka rutina za brže grejanje motora nakon starta? Bogata mešavina je neefikasna i proizvodi višak toplote na osnovu gubitka termodinamičke efikasnosti, pa bi se mašina brže ugrejala... Da li se isto ponaša ler i kad je motor duže vreme bio na radnoj temperaturi, ili samo kad je hladan?

 

Može biti da MA jedinica nije dovoljno restriktivna u leru već pušta suviše vazduha u cilindre, i ECU "juri" stehiometriju...

 

Pomislio bih i da je do injektora ili pumpe za gorivo, ali to bi se već daleko više osetilo kad dodaš gas i pod opterećenjem motora. Knock a time i anti-knock akcije bi verovatno bile logovane i vidljive na dijagnostici, ali svakako valja i oslušnuti da li se čuje šta i da li se anti-knock senzor javlja na dijagnostici.

 

Dakle treba log MAF-a, log pritiska goriva i test na višim rpm, kako u leru, tako u vožnji... Ako nema nigde problema niti daljih nelogičnosti osim na leru, vrlo moguće da je namerno tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...