alexAleksandarN 0 Posted November 17, 2019 (edited) Potrebna mi je pomoć za rešavanje mogućeg problema. Uradio sam diagnostiku fast fuel trim i long fuel trim i primetio neolgičnost kod short fuel trim. Diagnostika nije pokazala nikakavu grešku. Grafik je prikaz automobila na ler-u bez dodavanja gasa. Edited November 17, 2019 by neshaoct precizirao naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 17, 2019 @alexAleksandarN Kako inače treba da izgleda grafikon? Ubrizgavanje goriva nije konstanta, nego oscilira zavisno od režima vožnje. Imaš li na toj dijagnostici parametre ubrizgavanja goriva u celini...tu gledaj ima li razlike između zadate vrednosti i stvarne vrednosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexAleksandarN 0 Posted November 17, 2019 19 minutes ago, neshaoct said: @alexAleksandarN Kako inače treba da izgleda grafikon? Ubrizgavanje goriva nije konstanta, nego oscilira zavisno od režima vožnje. Imaš li na toj dijagnostici parametre ubrizgavanja goriva u celini...tu gledaj ima li razlike između zadate vrednosti i stvarne vrednosti. Moram proveriti, ali sudeci prema dokumentaciji short fuel trim treba da osiluje maksimalno 10% i treba da bude oko 0. Nisam siguran da li je na twinair-u isto. Od kada sam uzeo auto ista je vrednost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 17, 2019 U čemu se ogleda problem, u praksi/vožnji? Ili, ako ga nema, da li je nemiran ler? Najbolje bi bilo da loguješ i MAF i uporediš, ovako ispada da ECU "misli" da je mešavina presiromašna pa dosipa znatnije količine goriva... Da nije možda fora da ima neka rutina za brže grejanje motora nakon starta? Bogata mešavina je neefikasna i proizvodi višak toplote na osnovu gubitka termodinamičke efikasnosti, pa bi se mašina brže ugrejala... Da li se isto ponaša ler i kad je motor duže vreme bio na radnoj temperaturi, ili samo kad je hladan? Može biti da MA jedinica nije dovoljno restriktivna u leru već pušta suviše vazduha u cilindre, i ECU "juri" stehiometriju... Pomislio bih i da je do injektora ili pumpe za gorivo, ali to bi se već daleko više osetilo kad dodaš gas i pod opterećenjem motora. Knock a time i anti-knock akcije bi verovatno bile logovane i vidljive na dijagnostici, ali svakako valja i oslušnuti da li se čuje šta i da li se anti-knock senzor javlja na dijagnostici. Dakle treba log MAF-a, log pritiska goriva i test na višim rpm, kako u leru, tako u vožnji... Ako nema nigde problema niti daljih nelogičnosti osim na leru, vrlo moguće da je namerno tako. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites