kokoscro 4 Posted November 17, 2019 (edited) Pozdrav, Našao sam video u kojem se navodno preko proxy alignment-a City mode mijenja u Sport mode. Talijan je zamijeno vrijednost jednog parametra sa 81 na 91. Ja konkretno imam 1.4 Tjet 150 Dynamic, pa me zanima je li netko to probao da podjeli rezultate: Edited November 17, 2019 by neshaoct popravio YouTube link 1 1 neshtry and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
simke11 7 Posted December 22, 2022 probacu ja za par dana na twin turbo pa cu da javim utiske Quote Share this post Link to post Share on other sites
juzer988 12 Posted January 1, 2023 Aktivirao sam ja na delti 150hp,i radi ,oseća se razlika ,ali gubiš city servo,na ostalim motorima ne može sa se aktivira na ovaj način,samo na 1.4 150hp.Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2678 Posted January 2, 2023 u kojim rezimima se oseca razlika i koliko je to osetno? tu se bese dobija nesto Nm i par konja zna li se koliko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18926 Posted January 2, 2023 Nije nesto, konkretno recimo na MultiAir 140 podize za blizu 30 Nm (sa 230 na nepunih 260 Njutna). Gledao sam davno u fabrickom servisnom kursu za te motore. Snaga bi trebala do ostane ista. Razlika je poprilicno primetna, pogotovo iz nizih obrtaja kada cupa kao neki 1.9 ili 2.0 Common Rail 8v prvih generacija (u tom rezimu ima obrtni kao moj bivsi 1.9 JTD, pa sam po tome odmah mogao da uporedim). Reskiji odziv na gas, primetno bolje vuce, takodje se gasi i servo asistencija volana pa je povratna infromacija sa podloge bolja. Lepo se vidi kada se ukljuci digitalna cukica za pritisak turba, koliko brze podize pritisak. Mada licno Sport mode koristim jedino za neka gusca preticanja na magistrali, gde su kratki pravci izmedju krivina, usponi, itd. Jer se, na tu tezinu, sasvim pristojno vozi i sa fabrickih 230 Nm i 140 KS. Dok kod obicnog T-Jet 120/150 podize obrtni za nekih 20 Nm, sa startnih 206 Njutna. On 1/1/2023 at 3:04 PM, juzer988 said: ali gubiš city servo Mislis, dobijas sto gubis City mode . Ne znam ko uopste to koristi jer i sa standardnom asistencijom mozes da motas volan maltene malim prstom. A u piku, u City modu, TRW modul zna da povuce i po 90A struje, veliki je potrosac. On 1/1/2023 at 3:04 PM, juzer988 said: na ostalim motorima ne može sa se aktivira na ovaj način,samo na 1.4 150hp Netacno . Menjali smo konkretno na 1.9 16v MultiJet (150) i provereno radi, to znam iz prve ruke. Pominjali su ljudi i novije verzije blokova (1598 i 1956 ccm). Posto bese pre par godina, ne secam se samo da li ovako "na divljaka" setovano preko Hex vrednosti parametara u Body Compu, gasi i servo asistenciju ili ona ostaje ista. Quote Share this post Link to post Share on other sites