Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Horhe Lorenco se povlači iz MotoGP

Recommended Posts

lorenco se povlaci.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, španski motociklista i nekadašnji svetski šampion Horhe Lorenco je objavio da završava karijeru u MotoGP šampionatu. Na konferenciji je bio šef Dorne Karmelo Espeleta kao i svi španski vozači u šampionatu.

 

''Mnogo mi znači što ste svi došli. Važni dani vozača su kada debituje, kada pobedi, kada osvoji titulu i kada se prnzioniše. Ovde sam da objavim da će mi ovo biti poslednja trka i da se povlačim iz profesionalnog motociklizma'', rekao je Lorenco na konferenciji povodom saopštavanja velike odluke. Imao je velikih ambicija i u Hondi, ali povrede su nažalost učinile svoje. ''Svi znaju koliki sam perfekcionista, a to zahteva motivaciju, zbog toga sam posle devet godina u Yamahi osetio da mi treba promena ako želim da zadržim posvećenost. Zato sam otišao u Ducati, a uprkos rezultatima nisam odustajao i tako je i došla pobeda u Muđelu. Kada sam prešao u Hondu ispunio sam san većine vozača. Ali, povrede su imale uticaja na moje rezultate i nisam mogao da budem u fizičkim dobro stanju da bih bio konkurentan kako želim. Nisam izgubio strpljenje, radio sam sa timom, mislio sam da je samo pitanje vremena, ali je onda došao pad u Barseloni, a potom i Asenu. Kada sam ustao pomislio sam da li zaista sve vredi, nisam želeo više da se trkam. Vratio sam se kući i odlučio da pokušam, nastavio sam, ali od tada nisam mogao da nađem motivaciju. Volim da vozim, da se takmičim, ovaj sport, ali najviše da pobeđujem i shvatio sam da to nije moguće.''

 

Ipak, nema za čim da žali.

''Srećan sam, osećam se kao u filmu 1 od milion, trkao sam se protiv neverovatnih vozača, oni su bili uspešni, a neki čak nisu ni stigli do Svetskog šampionata. Istina je da sam oduvek vredno radio i žrtvovao se, ali bez pomoći nekih ljudi ne bi ovo bilo moguće. Hvala im svima, posebno Karmelu i Dorni, posebno na tome što su ovaj sport učinili sjajnim.''

Teško mu je da izdvoji najlepši trenutak u karijeri. ''Ne mogu da izdvojim jedan najlepši trenutak, ali ako bih morao to bi bila Malezija 2010. godine. Tada sam dostigao vrhunac, osvojio sam prvu titulu u kraljevskoj klasi, postao sam slobodan kao vozač.''

 

Horhe Lorenco je imao košmarnu 2019. godinu u kojoj je želeo da ponovo oživi svoju karijeru. Iz Dukatija je prešao u Hondu da bude timski kolega Marku Markesu ali je prilagođavanje motoru bilo veoma komplikovano, možda još komplikovanije nego kada je sa Yamahe prepšao na Dukati 2017. godine. Lorenco je imao najbolji rezultat ove godine u Francuskoj kada je bio na 11. poziciji, a zatim je u Holandiji doživeo povredu kičme zbog koje je morao da pauzira na tri trke. Posle toga je uglavnom bio na začelju i veoma teško se snalazio na stazi. Horhe je takođe govorio da mu Hondin motocikl ne odgovara, a čak je bilo spekulacija da on želi da promeni ekipu na kraju godine. Petostruki svetski šampion ima još uvek važeći ugovor sa Repsol Hondom i to još sledeće godine. Pred poslednju trku u šampionatu zvanični profil Repsola je podsetio na Horheove uspehe u Valensiji uz podršku za predstojeću trku.

 

Lorenco je u Svetskom šampionatu u motociklizmu od 2002. godine. Tri sezone je vozio u konkurenciji do 125 kubika, tri u konkurenciji do 250 kubika kada je na Apriliji 2006. i 2007. bio svetski šampion. Prelazak u MotoGP na Jamahu je značio odmah da je šampionat dobio sjajnog vozača, pa je Horhe već u trećoj sezoni osvojio titulu. Osim 2010. šampion je bio i 2012. i 2015. kada se borio za tron sa timskim kolegom Valentinom Rosijem. Zbog komplikacija unutar garaže Yamahe rešio je da ode u Dukati. To i nije bio najsrećniji izbor jer se Lorenco teško prilagođavao na italijanski motocikl, mada je za razliku od perioda u Hondi uspevao da dođe do pobeda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta ako mu ne odgovara Honda,mogao je opet da proba da vozi Ducati.Baš se dobro povredio zadnji put kad mu se više ne vozi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horhe Lorenco će se takmičiti na Katalunji

 

Jorge-Lorenzo.jpg

 

Iako je u na Velikoj nagradi Španije u Valensiji prošle godine objavio da odlazi u penziju, petostruki svetski šampion Horhe Lorenco vraća se u Moto GP. Potvrđeno je da se Horhe Lorenco vraća u Moto GP.

Monster Yamaha Moto GP, potvrdila je da će njihov test vozač Hirhe Lorenco dobiti specijalnu pozivnicu za Veliku nagradu Katalonije u junu 2020. godine. Nakon uspešne saradnje tokom predsezonskih testova, zajednička odluka tima i Lorenca je da se petostruki svetski šampion vrati na stazu u Barseloni, na Velikoj nagrdai Katalonije koja će biti vožena od 5. do 7. juna ove godine na stazi Katalunja. ''Razmišljao sam nekoliko dana i juče sam odlučio da ću se takmičiti na Velikoj nagradi Katalonije. Veoma se radujem tome, vidimo se u Barseloni'', poručio je svojim navijačima Lorenco. Do tada će Lorenco obavljati svoje dužnosti kao test vozač za fabričku Yamahu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Motori? Umoran sam, više mi je do žurki

 

lorenco press.jpg

 

Horhe Lorenco se trenutno nalazi u Dubaiju u jednom hotelu, a karantin je iskoristio da razgovara sa meksičkim YouTube-rom Žukom uživo na Instagramu. Posle odlaska iz Yamahe, neuspele dve sezone na Dukatiju i košmara na Hondi, Horhe Lorenco je rešio da završi karijeru. Vozač sa Balearskih ostrva je sada test vozač Yamahe, a kako je davao izjave da je to najbolji motor za njega, neki su nagovestili da bi Horhe mogao ponovo da bude u garaži i da se trka stalno. Ipak direktno od njega smo sada čuli da mu nije do toga.

 

''Motocikli? Umoran sam. Više me zanimaju putovanja i žurke'', rekao je Horhe Lorenco koji je govorio o svojim počecima i uspesima. ''Ne postaješ svetski šampion naprasno. To je kao kada ideš u teretanu. Malo po malo moraš da smanjiš stomak i onda radiš na mišićima'', poručio je nekadašnji šampion sveta. U istom razgovoru je sa nešto dužim razmišljanjem odgovorio na pitanje kako bi sebe opisao. ''Trenutno nisam vozač, sada sam istraživač, pokušavam da otkrijem druga polja života. Nije da sam baš avanturista, volim da je sve bezbedno i da znam da ću imati dobro vreme i da će mi biti komforno''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Trenutno imam savršen posao

 

Jorge-Lorenzo.jpg

 

Petostruki svetski šampion Horhe Lorenco rekao je da veruje da će imati više opcija ako odluči da se vrati trkanju. Španski motociklista je objavio povlačenje na kraju prošle sezone, posle niza problema od prelaska u Repsol Hondi. Lorenco se tokom zime vratio u Jamahu, u kojoj je proveo devet sezona i za to vreme osvojio tri titule u kraljevskoj klasi, kao test vozač, ali je dobio specijalnu pozivnicu za Veliku nagradu Katalonije u junu. Brojni vozači, među kojima su i njegov doskorašnji timski kolega Mark Markes i Pol Espargaro, izrazili su sumnju u razloge zašto će voziti na „Katalunji“, pošto smatraju da se povukao samo da bi pobegao od Honde.

 

''Naglasio sam više puta da mi je namera bila da odluka o povlačenju bude konačno. Ali, nikad ne reci nikad. Rekao sam to sa uverenjem, imao sam dugu i uspešnu karijeru, ali i veliki broj povreda. Sa ekonomske strane, imao sam tu sreću da uštedim novac i mogu da iskoristim najviše od života radeći druge stvari. Osećam da uživam u životu i drugim stvarima, ali sam srećan što vozim motor 16 ili 18 dana godišnje kao test vozač i mogu da izvučem nešto dobro iz ove profesije i spasem se onoga loše. Moj posao je trenutno savršen'', rekao je Lorenco u intervjuu za Radio Katalunja.

 

Lorenco se potom osvrnuo na opcije koje su pred njim, pored trenutne uloge koju ima, ali i na komentare kolega. ''Ima mnogo opcija i morate da poštujete šta ostali misle. Ako Pol veruje u to i kaže to sa poštovanjem, shvatam to. Lično, ako odlučim da se ponovo trkam, mislim da ponuda neće manjkati. Ali, sada nije takav slučaj i dobro mi je ovako'', istakao je Lorenco. Španac je do sada vozio Jamahu samo dva dana, tokom testiranja na Sepangu, ali je u pitanju bio prošlogodišnji model. Velika nagrada Katalonije je za sada zakazana za prvi vikend juna, ali se zbog pandemije koronavirusa još ne zna da li će biti održana po planu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Bio sam šampion bez vozačke dozvole

 

Lorenzo Honda.jpg

 

Nekadašnji šampion Moto GP Horhe Lorenco kaže da u privatnom životu nema motocikl pošto ne ume da vozi sporo.

 

''Mislim da se ne bih snašao u takvoj vožnji, nikad nisam vozio motor sporo. Ali, vozačku dozvolu imam. Uzeo sam je sa 23 godine. Pre toga sam bio šampion u Moto GP, a nisam ni imao dozvolu'', ističe trostruki prvak u Kraljevskoj klasi. Po završetku prošle sezone 32-godišnji Španac je doneo odluku da se penzioniše. ''Nisam to uradio zato što se bojim motora, već zato što je sve počelo da me boli. Naravno da će mi faliti vožnja, naročito osećaj takmičenja i pobeđivanja, ali ona negativna strana neće. Jednostavno, u životu ne možete imati sve, a ja sam jako daleko od pomisli na povratak'', zaključuje Lorenco. Sjajni motociklista karijeru je započeo 2002. godine u klasi 125c, a deo Moto GP bio je od 2008. vozeći za Yamahu, Ducati i Hondu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa od Lorencovog povratka

 

lorenco press.jpg

 

Želja nije sporna, ali zbog novonastale situacije Dorna neće dozvoliti nekadašnjem dvostrukom šampionu da se vrati na stazu pošto se povukao na kraju prošle sezone.

Pred početak sezone delovalo je kao veoma izgledno da bi sadašnji test vozač Yamahe mogao da dobije ''vajld kard'' za neku trku. Međutim, pandemija koronavirusa sve je promenila. Ako se i bude vozio šampionat, biće mnogo kraći od predviđenog, a tu ima i još nekih propisa. Između ostalog biće manje ljudi u padoku i zbog svega toga Dorna je odlučila da ove sezone ne daje vajld kard, pa samim tim ni Lorenco je neće dobiti. ''Pošto će sve morati da se održava iza zatvorenih vrata neophodno je držati broj učesnika na apsolutnom minimumu, jer je potrebno obezbediti prostor u boksovima. Zato je Komisija odlučila da u sve tri klase neće biti vajld kard ulazaka za ovu sezonu'', glasi u saopštenju Dorne.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Mark nije nepobediv, ja sam uspeo, Dovi zamalo

 

Lorenzo Honda.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Horhe Lorenco je poručio da je moguće pobediti Marka Markesa i da je on to pokazao 2015. godine.

Kako se Horhe Lorenco povukao iz MotoGP to znači da više u svetskom šampionatu u motociklizmu nema više nijednog vozača koji je uspeo da pobedi Marka Markesa u čitavoj sezoni. Jedina godina od kada je u MotoGP klasi, a da nije Markes osvojio titulu, je bila 2015. godina. Tada je Horhe Lorenco bio šampion u sezoni u kojoj Markes nije bio blizu pehara, a ta godina je imala i kontroverzan kraj u kom je učestvovao i Valentino Rosi. Tada su Rosi i Lorenco kao vozači Jamahe bili u borbi za titulu i obojica su bili ispred Marka, ali je titulu uzeo Horhe.

 

''Očigledno je da je Mark favorit jer je aktuelni šampion i osvojio je titulu šest puta u sedam sezona. Međutim nije nepobediv. Ja sam ga dobio 2015. godine, Doviciozo je to zamalo učinio 2017. godine kada to niko nije očekivao. Kvartararo se borio sa njim u svojoj provoj sezoni do kraja i u mnogim trkama. To znači da ako Mark i Honda budu imali neke probleme onda ostali vozači mogu da ga dobiju'', rekao je test vozač Yamahe Horhe Lorenco. ''Niko nije bio šampion u prvoj sezoni i onda osvojio šest od sedam titula. Neverovatan je talenat i ambiciozan je i ne plaši se udesa. Kao i svaki sportista ima slabe tačke i ovde ne zavisi samo od vozača već i od motocikla. Ima i drugih talentovanih vozača u MotoGP'', poručio je petostruki svetski šampion.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horhe Lorenco vozi u Porsche Carrera Cup Italia šampionatu

 

horhe-lorenco-porse 02.jpg

 

Nakon povlačenja iz MotoGP-a na kraju 2019. godine, trostruki svetski šampion Horhe Lorenco je imao dosta posla. Uspeo je čak i da vodi svoj blog koji je redovno objavljivao na Jutjubu, a uskoro bi trebalo da dobije mesto i u Kući slavnih premijerne klase.

 

horhe-lorenco-porse 01.jpg

 

34-godišnji Španac će imati još jednu obavezu, a to je takmičenje u Porsche Carrera Cup Italia šampionatu, u kojem će braniti boje tima Ghinzani Arco. Uz sve to, imaće i poseban nastup na stazi Imola u okviru Porsche Mobil1 superkupa. Lorenco je poslednji u nizu penzionisanih moto zvezda koji se odlučio da se trka na četiri točka. Valentino Rosi nastupa u GT World Challenge seriji, gde vozi Audi R8 LMS GT3, dok je i Dani Pedrosa najavio ulazak u Lamborghini Super Trofeo šampionat.

 

''Nedostaje mi taj takmičarski duh. Ali sam tražio seriju koja nije toliko riskantna kao moto trke. Prošle godine sam vozio u eSport verziji Porsche Carrera Cup Italia šampionata, pa je prelazak na pravi Porsche 911 GT3 bio naredni korak'', izjavio je Lorenco. Za mnoge jedna od najkonkurentnijih trkačkih serija na svetu, u šampionatu svi takmičari voze Porsche 911 GT mašinu, zasnovanu na GT3 varijanti. Nju pokreće poznati četvorolitarski šestocilindarskih agregat kompanije iz Štutgarta, sa preko 500 konja na raspolaganju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...