neshaoct 9592 Posted November 13, 2019 Ferrari je danas u Rimu prikazao svoj novi model koji je i nazvan u čast italijanskog glavnog grada. Ovo je Ferrari Roma. U saopštenju se Roma opisuje kao 2+ coupe koji odlikuju rafinirane proporcije i bezvremenski dizajn, u kombinaciji sa neuporedivim performansama i upravljanjem. Za pogon se brine napred smešteni 3.9 litarski V8 turbo motor sa 456 kW/620KS u rasponu od 5.750 do 7.500 obrtaja, i 760 Nm pri 3.000-5.750 obrtaja motora, u kombinaciji sa 8-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom. Sve navedeno je dovoljno da 1.472 kg teški Ferrari Roma do 100 km/h ubrza za 3.4 sekunde, do 200 km/h za 9.3 sekunde i da postigne najveću brzinu veću od 320 km/h. Što se dimenzija tiče, Roma je dugačak 4656 mm, širok 1974 mm, visok 1301 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2670 mm. Za unutrašnjost su predviđeni digitalni instrumenti i ekran osetljiv na dodir smešten na početku velike centralne konzole. Cena se u kratkom fabričkom saopštenju ne spominje. preuzeto sa - Auto Blog 2 neshtry and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 15, 2019 Ferrari video: Svetska premijera Pogledajte kako je izgledala svetska premijera novog Ferrari automobila. Predstavljanje je naravno bilo u Rimu u društvu izabranih klijenata i medija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 15, 2019 Ovo je ulazak na tržište 911 Turbo. Neki će reći u krivo vrijeme kada izlazi novi 911 Turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 15, 2019 @N.N. Za bilo koga drugoga bi verovatno to bilo krivo vreme, ali smatram da je Ferrari toliko jako ime da nema potrebe da vodi računa o tome kada konkurencija vremenski tempira svoje modele. Ili, drugačije rečeno - krivo je vreme ali za Porsche što mu novi 911 Turbo izlazi baš u vreme kad i Ferrari izbacuje svoj novi model u istom segmentu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 15, 2019 Top Gear video: Ferrari Roma Kad bi trebalo opisati auto u najkraćem - ovo je Portofino Coupe. Ali, daleko od toga da je Ferrari samo dodao krov na svoj poznati kabriolet. Ferrari Roma je potpuno novi dizajn, kako spolja tako i iznutra. Motor je isti kao kod modela Portofino, ali sada umesto 600 pravi 620 konja, a menjač je najnoviji sa 8 brzina kao u modelu SF90: Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 18, 2019 On 15. 11. 2019. at 10:33 PM, neshaoct said: @N.N. Za bilo koga drugoga bi verovatno to bilo krivo vreme, ali smatram da je Ferrari toliko jako ime da nema potrebe da vodi računa o tome kada konkurencija vremenski tempira svoje modele. Ili, drugačije rečeno - krivo je vreme ali za Porsche što mu novi 911 Turbo izlazi baš u vreme kad i Ferrari izbacuje svoj novi model u istom segmentu. Ne znam, vidjet ćemo. 911 ima jako vjernu publiku dok je za Ferrari ovo nešto novo. Moguće da će svaki Turbo i Turbo S imati pogon na sva 4. A za Turbo S priča da će imati i 640 KS što je za 20 više od Rome. Inače omjer prodaje Turbo i Turba S je negdje 70:30 ili čak 80:20 u koristi jačeg i skupljeg Turbo S modela. Naravno neki će reći da treba zbrojiti prodaju Ferrari Portofina i Rome pa usporediti sa Turbom i Turbom S. Sa tim se slažem. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2019 Kič ili ne? Ovo je ključ novog Ferrarijevog modela Roma Egzotični modeli nisu lišeni zanimljivih detalja koji ih čine posebnim, ali Ferrari ne može da izbegne lavine komentara zbog jednog detalja. Novi Ferrari Roma je svakako privukao pažnju gotovo svih automobiliskih entuzijasta širom sveta. Prašina se digla, delimično zbog fantastičnog dizajna i motorizacije, ali i zbog ni manje ni više nego ključa automobila! Neprestano pristižu komentari na račun ''ključa za sreću'' koji pokreće svih 620 konja ove zveri. Kožom obložen sa jedne strane pruža dozu luksuza, dok je sa druge strane prisutan karakteristični crni konj i zastava Italije. Dok neki smatraju da je reč o adekvatnom ključu koji je u skladu sa eksluzivnim nastupom ovog automobila, drugi tvrde da je ključ preterano kičast i jeftinog izgleda. Ipak, jedno je sigurno, svi ''kritičari'' bi prilikom gromoglasnog paljenja ovog fantastičnog automobila u trenu zaćutali. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 20, 2019 Promo video: Ferrari Roma Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 15, 2020 Wheelsandmore Ferrari Roma Nemački Wheelsandmore je već pripremio prvi paket za doterivanje Ferrarijevog modela Roma. Za sada je dostupno nekoliko kompleta alu točkova (od 21 do 22 inča), kao i kit za pojačanje motora. Ovo poslednje znači da je 3.9 V8 motor sa fabričkih 620KS i 760 Nm pojačan na 700KS i 880 Nm obrtnog momenta. U kratkoj vesti se ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini pa ovde podsećanje da fabrički model sa 620KS do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde i da može da postigne najveću brzinu veću od 320 km/h. Wheelsandmore najavljuje da će uskoro proširiti svoju ponudu za ovaj Ferrari, između ostalog i sa novim sportskim izduvnim sistemom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 20, 2020 Prvi pogled na Wheelsandmore Ferrari Roma Od svog predstavljanja u novembru prošle godine Ferrari Roma je predmet podeljenih mišljenja. To što ga je do danas malo ljudi imali priliku da provoza nije sprečilo nemačkog Wheelsandmore da već ponudi paket za nadogradnju. Kao što znamo, Ferrari Roma koristi istu platformu kao i Portofino, a njegov 3.9 twinturbo V8 je neznatno izmenjen kako bi pravio 611 konja u Ferrari Roma, pa bi pretpostavljamo i Wheelsandmore mogao da iskoristi znanje koje je stekao radeći na modelu Portofino. Rezultat je novi ECU ''plug-and-play'' koji povećava snagu na fantastičnih 690 konja i 885 Nm obrtnog momenta za 3.360 €. Ali to nije sve, tu je i izduvni sistem od nerđajućeg čelika koji pruža dodatnih 15 konja i verovatno mnogo buke nakon otvaranja klapni na njemu. Jedina vizuelna nadogradnja su točkovi, od kojih su četiri različite opcije u veličinama od 21 ili 22 inča. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 7, 2020 AutoExpress video: Test Ferrari Roma Revolucija Ferrari dizajna i evo nam novog GT modela iz Maranela - V8 twinturbo je napred, ali iza prednjih točkova: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 10, 2020 CarMagazine video: Test Ferrari Roma Predstavljena krajem godine, Coupe 2+2: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2020 Shmee150 video: Ferrari Roma Test po sunčanoj Italiji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 17, 2020 Lovecars video: Ferrari Roma Mali Ferrari sa dosta osobina koje ima i Portofino - ali sa potpuno novim dizajnom za Ferrari. On nije zamena za Portofino, već ide uporedo sa njim za one koji hoće još više luksuza, stila i manje ''trkačkog'' utiska. V8 motor sa dve turbine napred, pogon pozadi i napredna aerodinamika garantuju odlične performanse na stazi. Ali, ovaj auto Ferrari nije napravio prvenstveno za stazu, već da omogući ljudima da ga voze svaki dan po običnim putevima jer Ferrari želi nove kupce. Želi da njegov auto kupe i oni koji ne žele svaki dan da voze auto najbrže što može, za koje su sportski automobili previše grubi...tako da je kod Rome sve u eleganciji i rafiniranosti: AutoTrader video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2020 MotorsportMagazine video: Ferrari Roma Sa aktiviranim ''launch control'' 0-200 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2020 Goodwood video: Test Ferrari Roma Ferrari Roma nije snažan auto kao modeli 812 Superfast ili F8 Tributo, ali je to Ferrari namerno tako napravio jer je Roma napravljena za drugu vrstu kupaca. Ovaj auto ''gađa'' kupce koji žele i imaju pare za Ferrari, ali istovremeno ne žele da ga uvek voze brzo i sa gasom pritisnutim do patosa, već žele više komfora, više elegancije, laganog ''kruziranja''. Ferrari već ima takav auto, model Portofino, ali Roma daje isto to na većem nivou, sa drugačijom i kvalitetnijom unutrašnošću i generalno drugačijim dizajnom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 31, 2020 PistonHeads video: Test Ferrari Roma Ferrari obećava da se ovaj auto na putu mnogo više ponaša kao auto koji ima centralno postavljen motor, a ne napred: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 20, 2020 Analiza dizajna Ferrari Roma Frank Stephenson je tokom karijere dizajnirao neke od kultnih automobila. Npr. on je bio zadužen za dizajn prvog BMW SUV modela - X5 (E53). Posle BMW-a je otišao u Italiju na poziciju direktora zajedničkog Ferrari-Maserati koncept dizajna i razvoja, pa je sa te pozicije bio odgovoran za modele Maserati GranSport, Maserati MC12, Ferrari FXX i Ferrari F430. Zajedno sa Pininfarina studijom su uradili Maserati Quattroporte, Maserati GranTurismo i Ferrari 612 Scaglietti. Odličan rad u ovom centru mu je doneo unapređenje u matičnoj fabrici - Fiat. Od 2006. godine njegov rad obuhvata Fiat Nuova Bravo, preradu koncepta Fiat Trepiuno u serijski Fiat 500, a 2007. godine je postao direktor dizajna Alfa Romeo automobila. Nije dugo ostao na tom mestu jer 2008. prelazi u McLaren gde razvija poseban dizajnerski ''jezik'' koji McLaren koristi i danas u svojim aktuelnim modelima. Sada, on nam daje svoje utiske o dizajnu novog Ferrari Roma: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2021 Harry'sGarage: 2021. Ferrari Roma 610 konja u modernom dizajnerskom pakovanju koje treba da podseti na automobile 60-tih: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted January 26, 2021 gedao sinoc… ne svidja mi se, ne svidjaju mi se generalno nova auta.. "Too much tech" rece Hari.. zamjena dugmadi i prekidaca ekranom mrzim taj trend.. Ferari Mondial, to volim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 26, 2021 Cim sam video koliko su gadgeta zabari ugurali, odmah sam znao da nece valjati Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 27, 2021 Doug DeMuro: 2021. Ferrari Roma Roma predstavlja početak ponude Ferrari modela jer je ovo trenutno najjeftiniji Ferrari koji može da se kupi (baziran na modelu Portofino): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 3, 2021 TheSmokingTire: Ferrari Roma Preko 600 konja samo na zadnjim točkovima, na mokrom putu pri spoljnoj temperaturi 1 stepen...ne baš poželjni uslovi za njegovo probanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 22, 2021 Supercar Blondie: Ferrari Roma Roma je 2+ coupe kojeg odlikuju rafinirane proporcije i bezvremenski dizajn, u kombinaciji sa neuporedivim performansama i upravljanjem. Za pogon se brine napred smešteni 3.9 V8 turbo motor sa 620KS u rasponu od 5.750 do 7.500 obrtaja, i 760 Nm pri 3.000-5.750 obrtaja motora, u kombinaciji sa 8-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 18, 2021 Autocar: Ferrari Roma vs Aston Martin DB11 AMR vs Bentley Continental GT Coupe automobili koji u najvišem stepenu spajaju udobnost i sport = grand tourer (GT) modeli. Decenijama unazad, bogataši koji gledaju takav auto za sebe, po ''default'' ponašanju odlazili su da vide šta nudi Bentley ili Aston Martin. Ali, šta kad se i najjače ime u autoindustriji sada uključilo u taj svet sa modelom Roma? Da li bi novi ultimativni GT sada mogao biti Ferrari? Pogledajte ko je najluksuzniji, ko je najbolji na putu, a ko ima najbolju cenu: Quote Share this post Link to post Share on other sites