Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari Roma

Recommended Posts

ferrari roma 04.jpg

 

Ferrari je danas u Rimu prikazao svoj novi model koji je i nazvan u čast italijanskog glavnog grada. Ovo je Ferrari Roma.

U saopštenju se Roma opisuje kao 2+ coupe koji odlikuju rafinirane proporcije i bezvremenski dizajn, u kombinaciji sa neuporedivim performansama i upravljanjem.

 

ferrari roma 03.jpg

 

Za pogon se brine napred smešteni 3.9 litarski V8 turbo motor sa 456 kW/620KS u rasponu od 5.750 do 7.500 obrtaja, i 760 Nm pri 3.000-5.750 obrtaja motora, u kombinaciji sa 8-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

ferrari roma 02.jpg

 

Sve navedeno je dovoljno da 1.472 kg teški Ferrari Roma do 100 km/h ubrza za 3.4 sekunde, do 200 km/h za 9.3 sekunde i da postigne najveću brzinu veću od 320 km/h.

 

ferrari roma 01.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Roma je dugačak 4656 mm, širok 1974 mm, visok 1301 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2670 mm. Za unutrašnjost su predviđeni digitalni instrumenti i ekran osetljiv na dodir smešten na početku velike centralne konzole. Cena se u kratkom fabričkom saopštenju ne spominje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferrarilogoyt.jpg Ferrari video: Svetska premijera

 

Pogledajte kako je izgledala svetska premijera novog Ferrari automobila.

Predstavljanje je naravno bilo u Rimu u društvu izabranih klijenata i medija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je ulazak na tržište 911 Turbo. Neki će reći u krivo vrijeme kada izlazi novi 911 Turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@N.N.

 

Za bilo koga drugoga bi verovatno to bilo krivo vreme, ali smatram da je Ferrari toliko jako ime da nema potrebe da vodi računa o tome kada konkurencija vremenski tempira svoje modele.

Ili, drugačije rečeno - krivo je vreme ali za Porsche što mu novi 911 Turbo izlazi baš u vreme kad i Ferrari izbacuje svoj novi model u istom segmentu. :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Ferrari Roma

 

Kad bi trebalo opisati auto u najkraćem - ovo je Portofino Coupe.

Ali, daleko od toga da je Ferrari samo dodao krov na svoj poznati kabriolet. Ferrari Roma je potpuno novi dizajn, kako spolja tako i iznutra. Motor je isti kao kod modela Portofino, ali sada umesto 600 pravi 620 konja, a menjač je najnoviji sa 8 brzina kao u modelu SF90:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15. 11. 2019. at 10:33 PM, neshaoct said:

@N.N.

 

Za bilo koga drugoga bi verovatno to bilo krivo vreme, ali smatram da je Ferrari toliko jako ime da nema potrebe da vodi računa o tome kada konkurencija vremenski tempira svoje modele.

Ili, drugačije rečeno - krivo je vreme ali za Porsche što mu novi 911 Turbo izlazi baš u vreme kad i Ferrari izbacuje svoj novi model u istom segmentu. :D:D 

Ne znam, vidjet ćemo. 911 ima jako vjernu publiku dok je za Ferrari ovo nešto novo.

 

Moguće da će svaki Turbo i Turbo S imati pogon na sva 4. A za Turbo S priča da će imati i 640 KS što je za 20 više od Rome.

 

Inače omjer prodaje Turbo i Turba S je negdje 70:30 ili čak 80:20 u koristi jačeg i skupljeg Turbo S modela.

 

Naravno neki će reći da treba zbrojiti prodaju Ferrari Portofina i Rome pa usporediti sa Turbom i Turbom S. Sa tim se slažem.

 

image.png.3aa80ce96273063c1eea2744e35374e8.thumb.png.a6875e6ecb148f3ce267b97f06a2c397.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kič ili ne? Ovo je ključ novog Ferrarijevog modela Roma

 

ferrari roma kljuc 02.jpg

 

Egzotični modeli nisu lišeni zanimljivih detalja koji ih čine posebnim, ali Ferrari ne može da izbegne lavine komentara zbog jednog detalja. Novi Ferrari Roma je svakako privukao pažnju gotovo svih automobiliskih entuzijasta širom sveta. Prašina se digla, delimično zbog fantastičnog dizajna i motorizacije, ali i zbog ni manje ni više nego ključa automobila! Neprestano pristižu komentari na račun ''ključa za sreću'' koji pokreće svih 620 konja ove zveri. Kožom obložen sa jedne strane pruža dozu luksuza, dok je sa druge strane prisutan karakteristični crni konj i zastava Italije. Dok neki smatraju da je reč o adekvatnom ključu koji je u skladu sa eksluzivnim nastupom ovog automobila, drugi tvrde da je ključ preterano kičast i jeftinog izgleda.

 

ferrari roma kljuc 01.jpg

 

Ipak, jedno je sigurno, svi ''kritičari'' bi prilikom gromoglasnog paljenja ovog fantastičnog automobila u trenu zaćutali.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Ferrari Roma

 

204975-wheels roma03.jpg

 

Nemački Wheelsandmore je već pripremio prvi paket za doterivanje Ferrarijevog modela Roma. Za sada je dostupno nekoliko kompleta alu točkova (od 21 do 22 inča), kao i kit za pojačanje motora. Ovo poslednje znači da je 3.9 V8 motor sa fabričkih 620KS i 760 Nm pojačan na 700KS i 880 Nm obrtnog momenta.

 

204977-wheels roma02.jpg

 

U kratkoj vesti se ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini pa ovde podsećanje da fabrički model sa 620KS do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde i da može da postigne najveću brzinu veću od 320 km/h.

 

204976-wheels roma01.jpg

 

Wheelsandmore najavljuje da će uskoro proširiti svoju ponudu za ovaj Ferrari, između ostalog i sa novim sportskim izduvnim sistemom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi pogled na Wheelsandmore Ferrari Roma

 

rsz_ferrari-roma-wheelsandmore_01.jpg

 

Od svog predstavljanja u novembru prošle godine Ferrari Roma je predmet podeljenih mišljenja. To što ga je do danas malo ljudi imali priliku da provoza nije sprečilo nemačkog Wheelsandmore da već ponudi paket za nadogradnju. Kao što znamo, Ferrari Roma koristi istu platformu kao i Portofino, a njegov 3.9 twinturbo V8 je neznatno izmenjen kako bi pravio 611 konja u Ferrari Roma, pa bi pretpostavljamo i Wheelsandmore mogao da iskoristi znanje koje je stekao radeći na modelu Portofino.

 

ferrari-roma-by-wheelsandmore 03.jpg ferrari-roma-by-wheelsandmore 04.jpg

ferrari-roma-by-wheelsandmore 05.jpg ferrari-roma-by-wheelsandmore 02.jpg ferrari-roma-by-wheelsandmore 06.jpg

 

Rezultat je novi ECU ''plug-and-play'' koji povećava snagu na fantastičnih 690 konja i 885 Nm obrtnog momenta za 3.360 €. Ali to nije sve, tu je i izduvni sistem od nerđajućeg čelika koji pruža dodatnih 15 konja i verovatno mnogo buke nakon otvaranja klapni na njemu. Jedina vizuelna nadogradnja su točkovi, od kojih su četiri različite opcije u veličinama od 21 ili 22 inča.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test Ferrari Roma

 

Revolucija Ferrari dizajna i evo nam novog GT modela iz Maranela - V8 twinturbo je napred, ali iza prednjih točkova: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg Lovecars video: Ferrari Roma

 

Mali Ferrari sa dosta osobina koje ima i Portofino - ali sa potpuno novim dizajnom za Ferrari.

On nije zamena za Portofino, već ide uporedo sa njim za one koji hoće još više luksuza, stila i manje ''trkačkog'' utiska. V8 motor sa dve turbine napred, pogon pozadi i napredna aerodinamika garantuju odlične performanse na stazi. Ali, ovaj auto Ferrari nije napravio prvenstveno za stazu, već da omogući ljudima da ga voze svaki dan po običnim putevima jer Ferrari želi nove kupce. Želi da njegov auto kupe i oni koji ne žele svaki dan da voze auto najbrže što može, za koje su sportski automobili previše grubi...tako da je kod Rome sve u eleganciji i rafiniranosti:

 

 

 

autotrader.jpg AutoTrader video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

goodwoodyoutubelogo.jpg Goodwood video: Test Ferrari Roma

 

Ferrari Roma nije snažan auto kao modeli 812 Superfast ili F8 Tributo, ali je to Ferrari namerno tako napravio jer je Roma napravljena za drugu vrstu kupaca.

Ovaj auto ''gađa'' kupce koji žele i imaju pare za Ferrari, ali istovremeno ne žele da ga uvek voze brzo i sa gasom pritisnutim do patosa, već žele više komfora, više elegancije, laganog ''kruziranja''. Ferrari već ima takav auto, model Portofino, ali Roma daje isto to na većem nivou, sa drugačijom i kvalitetnijom unutrašnošću i generalno drugačijim dizajnom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheads.jpg PistonHeads video: Test Ferrari Roma

 

Ferrari obećava da se ovaj auto na putu mnogo više ponaša kao auto koji ima centralno postavljen motor, a ne napred:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Analiza dizajna Ferrari Roma

 

Frank Stephenson je tokom karijere dizajnirao neke od kultnih automobila. Npr. on je bio zadužen za dizajn prvog BMW SUV modela - X5 (E53). Posle BMW-a je otišao u Italiju na poziciju direktora zajedničkog Ferrari-Maserati koncept dizajna i razvoja, pa je sa te pozicije bio odgovoran za modele Maserati GranSport, Maserati MC12, Ferrari FXX i Ferrari F430. Zajedno sa Pininfarina studijom su uradili Maserati Quattroporte, Maserati GranTurismo i Ferrari 612 Scaglietti. Odličan rad u ovom centru mu je doneo unapređenje u matičnoj fabrici - Fiat. Od 2006. godine njegov rad obuhvata Fiat Nuova Bravo, preradu koncepta Fiat Trepiuno u serijski Fiat 500, a 2007. godine je postao direktor dizajna Alfa Romeo automobila. Nije dugo ostao na tom mestu jer 2008. prelazi u McLaren gde razvija poseban dizajnerski ''jezik'' koji McLaren koristi i danas u svojim aktuelnim modelima. 

 

Sada, on nam daje svoje utiske o dizajnu novog Ferrari Roma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: 2021. Ferrari Roma

 

610 konja u modernom dizajnerskom pakovanju koje treba da podseti na automobile 60-tih:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gedao sinoc… ne svidja mi se, ne svidjaju mi se generalno nova auta..

"Too much tech" rece Hari.. zamjena dugmadi i prekidaca ekranom :down: :wallbash:mrzim taj trend..

Ferari Mondial, to volim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cim sam video koliko su gadgeta zabari ugurali, odmah sam znao da nece valjati :lol:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2021. Ferrari Roma

 

Roma predstavlja početak ponude Ferrari modela jer je ovo trenutno najjeftiniji Ferrari koji može da se kupi (baziran na modelu Portofino):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thesmokingtire.jpg TheSmokingTire: Ferrari Roma

 

Preko 600 konja samo na zadnjim točkovima, na mokrom putu pri spoljnoj temperaturi 1 stepen...ne baš poželjni uslovi za njegovo probanje :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg Supercar Blondie: Ferrari Roma

 

Roma je 2+ coupe kojeg odlikuju rafinirane proporcije i bezvremenski dizajn, u kombinaciji sa neuporedivim performansama i upravljanjem. Za pogon se brine napred smešteni 3.9 V8 turbo motor sa 620KS u rasponu od 5.750 do 7.500 obrtaja, i 760 Nm pri 3.000-5.750 obrtaja motora, u kombinaciji sa 8-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Ferrari Roma vs Aston Martin DB11 AMR vs Bentley Continental GT

 

Coupe automobili koji u najvišem stepenu spajaju udobnost i sport = grand tourer (GT) modeli.

Decenijama unazad, bogataši koji gledaju takav auto za sebe, po ''default'' ponašanju odlazili su da vide šta nudi Bentley ili Aston Martin. Ali, šta kad se i najjače ime u autoindustriji sada uključilo u taj svet sa modelom Roma? Da li bi novi ultimativni GT sada mogao biti Ferrari? Pogledajte ko je najluksuzniji, ko je najbolji na putu, a ko ima najbolju cenu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...