Jump to content
FAS Goran
neshaoct

McLaren Elva

Recommended Posts

McLaren-Elva 07.jpg

 

U McLarenu su pre nekoliko meseci najavili da pripremaju novi model iz svoje Ultimate serije, a sada poznato da je u pitanju roadster pod nazivom McLaren Elva.

 

McLaren-Elva 06.jpg

 

Ovaj ekskluzivni model se pre svega fokusira na pružanje ''čistog zadovoljstva u vožnji'', a odlikuje ga i fluidnija interpretacija McLarenovog dizajnerskog rečnika.

 

mclaren-elva 05.jpg

 

McLarenom sa ovim roadsterom takođe odaje počast klasičnim sportskim modelima M1A, M1B i M1C iz šezdesetih godina prošlog veka.

 

mclaren-elva 04.jpg

 

Očekivano, McLaren je opet upotrebio 4.0 V8 twin-turbo motor, koji ovde raspolaže sa 815KS i 800 Nm obrtnog momenta (uz sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom).

 

mclaren-elva 03.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde, a do 200 km/h stiže za 6.7 sekundi.

 

mclaren-elva 02.jpg

 

McLaren Elva između ostalog ima i novi Active Air Management System (AAMS), opciono vetrobransko staklo, aktivni zadnji spojler, karbon keramičke kočnice, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir i lagana sedišta od ugljeničnih vlakana.

 

mclaren-elva 01.jpg

 

Sve u svemu, ovaj novi McLarenov dvosed sa elegantnim linijama i ''leptir'' vratima će biti napravljen u ograničenoj seriji (samo 399 primeraka), po ceni od 1.425.000 funti (u SAD-u će koštati 1.690.000 dolara). Isporuke prvim kupcima startuju krajem sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Prvi utisci o McLaren Elva

 

Lakši od Senna - najlakšeg McLaren modela do sada.

Jači od Senna - najjačeg McLaren automobila do danas.

Koštaće malo više od 1.5 miliona evra, a ne dobija se ni ''šoferka'' za te pare. :D Kako vozača i putnika ne bi pogađale u glavu muve i ostale bube, po sred haube ''iskače'' deflektor koji preusmerava vazduh iznad i oko kabine....i to radi sve do oko 120 Km/h, posle čega bi vozač ionako trebalo da ima kacigu na glavi. Pogledajte i ostale zanimljivosti o novom McLaren-u: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: 2020. McLaren Elva

 

Model automobila koji još nije 100% gotov, ali uskoro će biti - već se zna da će biti za oko 100 kilograma lakši od najlakšeg McLarena do sada, i da će zvučati odlično:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: McLaren Elva - hiperautomobil od preko 1.5 miliona evra

 

Šta je danas ultimativni McLaren? Tu su P1, SennaSpeedtail, a sada i Elva. Šta je svrha ovog modela?

Iz McLarena objašnjavaju da je Senna napravljen da bude ultimativni auto za stazu, za najbrži krug...Speedtail je tu da bude za duga putovanja, da bude drugačiji GT automobil, ali ne prvenstveno za stazu...dok je Elva tu da bude brz auto za uživanje u vožnji - da faktički nikada ne ode na trkačku stazu, niti da bude za prelaženje po 500 kilometara odjednom.

Elva nije na struju, nije ni hibrid. Ima čist 4.0 V8 BiTurbo, isti motor kao u modelu Senna samo što u Elvi ima malo više KS - 815. Plus, Elva je malo lakša od modela Senna jer nema krov, nema šoferku, nema prozore...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren Elva M1A

 

201466-mclaren-elva 02.jpg

 

U McLarenu su krajem prošle godine prikazali novi ekskluzivni roadster Elva koji je sada prošao doterivanje i u njihovom odeljenju MSO (McLaren Special Operations). McLaren sa ovim dvosedom takođe odaje počast klasičnim sportskim modelima M1A, M1B i M1C iz šezdesetih godina prošlog veka. Upravo ovaj primerak sa slika i njegove kombinacije boja su u čast modela M1A koji je bio najbrži automobil na 1964 Canadian Sports Car Grand Prix-u (gde je sedam puta obarao rekord staze).

 

201467-mclaren-elva 01.jpg

 

Za pogon se brine 4.0 V8 twin-turbo motor koji raspolaže sa 815KS i 800 Nm obrtnog momenta, uz sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde, a do 200 km/h stiže za 6.7 sekundi. McLaren Elva između ostalog ima i novi Active Air Management System (AAMS), opciono vetrobransko staklo, aktivni zadnji spojler, karbon keramičke kočnice, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir i lagana sedišta od ugljeničnih vlakana. Elva će po ranijim najavama biti napravljen u ograničenoj seriji (samo 399 primeraka), po ceni od 1.425.000 funti (u SAD-u će koštati 1.690.000 dolara). Isporuke prvim kupcima startuju krajem ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren Elva M6A

 

mclaren elva 03.jpg

 

McLaren Special Operations (MSO) je opet doterao novi speedster Elva, pa je tako nakon specijalne M1A verzije stigla i njegova M6A varijanta. McLarenom ovim dvosedom odaje počast klasičnim sportskim modelima iz šezdesetih godina prošlog veka.

 

mclaren elva 02.jpg

 

Konkretni primerak sa slika i njegova upadljiva Anniversary Orange boja su u čast trkačkog modela M6A iz 1967. Can-Am sezone.

 

mclaren elva 01.jpg

 

Takođe, tu su i Dove Gray trkačka traka, broj ''4'', potpis Bruce McLarena, desetokraki crni točkovi, kao i narandžasta kočiona klešta. Za pogon se brine 4.0 V8 twin-turbo motor koji ovde raspolaže sa 815KS i 800 Nm obrtnog momenta, uz sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde, a do 200 km/h stiže za 6.7 sekundi. McLaren Elva između ostalog ima i novi Active Air Management System (AAMS), opciono vetrobransko staklo, aktivni zadnji spojler, karbon keramičke kočnice, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir i lagana sedišta od ugljeničnih vlakana. Elva će po ranijim najavama biti napravljen u ograničenoj seriji (samo 399 primeraka), po ceni od 1.570.000 evra (u SAD-u će koštati 1.690.000 dolara). Isporuke prvim kupcima startuju krajem ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren Elva će biti proizveden u 150 primeraka manje nego što je prvobitno planirano

 

McLaren-Elva 07.jpg

 

McLarenov novi speedster Elva neće biti proizveden u seriji od 399 primeraka kako je prvobitno planirano, već će svetlost dana ugledati samo 249 njih. Razlog za ovu promenu planova leži u činjenici da u McLarenu žele da udovolje svojim kupcima koji smatraju da ovaj automobil nije dovoljno ekskluzivan.

Elva u Velikoj Britaniji ima cenu od od 1.425.000 funti (u SAD-u će koštati 1.690.000 dolara), dok isporuke prvim kupcima startuju krajem ove godine. Za pogon se brine 4.0 V8 twin-turbo motor koji raspolaže sa 815KS i 800 Nm obrtnog momenta, uz sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde, a do 200 km/h stiže za 6.7 sekundi. McLaren Elva između ostalog ima i novi Active Air Management System (AAMS), opciono vetrobransko staklo, aktivni zadnji spojler, karbon keramičke kočnice, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir i lagana sedišta od ugljeničnih vlakana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren ponovo smanjio broj primeraka modela Elva koje namerava da proizvede

 

mclaren elva 2021 02.jpg

 

Pandemija koronavirusa je ove godine napravila haos u svim segmentima života, a to su osetili i proizvođači automobila. McLaren je već drugi put promenio planove pa je smanjio broj primeraka modela Elva koje namerava da proizvede. Elva je roadster bez krova i stakala koji košta 1.7 miliona dolara, a McLaren je prvobitno najavio da će proizvesti 399 primeraka. Taj broj je u aprilu smanjen na 249, a sada na svega 149 primeraka. Zbog toga će Elva biti veoma redak McLaren, a ekskluzivniji je samo Speedtail.

 

mclaren elva 2021 01.jpg

 

McLaren je smanjenje broja primeraka pravdao ograničenom dostupnošću delova proizvodnih slotova na nedavno otvorenoj traci. Iako najnovija zvanična informacija govori da će biti proizvedeno 149 primeraka modela Elva, taj broj bi mogao da bude smanjen još jednom. Za sada nema informacija o eventualnim otkazivanjima narudžbina. McLaren je kupcima ponudio konfigurator sa kojim su mogli da se ''poigraju'', a to je McLaren Advanced Visualizer (MAV). Dostupne su različite boje unutrašnjosti i eksterijera, s tim da su kombinacije podeljene u dve kategorije pod nazivom Explore i Timeless. Automobili bi po ranijim planovima kupcima trebalo da budu isporučeni do kraja godine, ali će se taj rok verovatno produžiti na 2021. godinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren Elva Gulf Theme by MSO

 

207956-mclaren-elva gulf03.jpg

 

U McLarenu su krajem prošle godine prikazali ekskluzivni roadster Elva koji je sada prošao doterivanje u njihovom odeljenju MSO (McLaren Special Operations). Tačnije, ovo je specijalni McLaren Elva Gulf Theme by MSO koji je napravljen u čast saradnje McLarena sa brendom Gulf Oil (traje još od šezdesetih godina prošlog veka), a to se pre svega ogleda u bojama eksterijera i Gulf oznakama. 

 

207957-mclaren-elva gulf02.jpg

 

Za pogon se brine 4.0 V8 twin-turbo motor koji raspolaže sa 815KS i 800 Nm obrtnog momenta, uz sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

207958-mclaren-elva gulf01.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde, a do 200 km/h stiže za 6.7 sekundi. McLaren Elva između ostalog ima i novi Active Air Management System (AAMS), opciono vetrobransko staklo, aktivni zadnji spojler, karbon keramičke kočnice, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir i lagana sedišta od ugljeničnih vlakana. Elva će po ranijim najavama biti napravljen u ograničenoj seriji (samo 149 primeraka), po ceni od oko 1.6 miliona evra (u SAD-u će koštati 1.690.000 dolara).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozač Formule 1 Lando Noris testirao McLaren Elva

 

208123-lando noris.jpg

 

McLaren Elva je prvi serijski model u istoriji kompanije bez krova i prozora koji može da se vozi po javnim saobraćajnicama. Testirao ga je Lando Noris koji u Formuli 1 vozi upravo za ekipu McLarena i to sa velikim uspehom. Ovaj automobil za pogon koristi 4.0 V8 motor koji proizvodi 815 KS i raspolaže maksimalnim obrtnim momentom od 800 Nm. Motor je uparen sa 7-brzinskim automatizovanim menjačem sa duplim kvačilom, a McLaren tvrdi da je automobil u stanju da 0-100 km/h ubrza za manje od 3 sekunde. Do 200 na sat stiže za svega 6.7 sekundi, što ga čini startnijim od McLarena Senna. Lando Noris je bio oduševljen onime što Elva može da uradi na stazi, a vožen je po Silverstonu u Velikoj Britaniji, a kako je sve to izgledalo možete videti u priloženom video snimku:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: McLaren Elva

 

A, šta kad bi McLaren Senna bio karting? :) 

Ovo je verovatno bila rečenica kojom je započeo sastanak, na kome su u sedištu McLarena u Wokingu odlučili da žele da naprave takav auto. Verovatno su na nekom drugom sastanku rešili da ga nazovu - Elva:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thesmokingtire.jpg TheSmokingTire: McLaren Elva

 

Nema krov, nema šoferku, ima veliki 4.0 motor sa dva turba i malo preko 800 konja...i legalan je za upotrebu na običnim putevima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren Elva i sa vetrobranskim staklom

 

214657-mclaren elva 4.jpg

 

Dobra vest za dobrostojeće kupce kojima se dopada McLarenova najnovija egzibicija je da će u britanskoj automobilskoj kompaniji svoj ultrabrzi karbonski dvosed Elva ponuditi i u kombinaciji sa prednjim vetrobranskim staklom.

 

214658-mclaren elva 3.jpg

 

Sa vetrobranskim staklom stižu štitnici za sunce i brisači, a McLarenova opcija za lakše ''preživljavanje'' na putu ili stazi ni u opciji sa vetrobranom neće imati krov i bočna stakla.

 

mclaren elva 2.jpg

 

Ne verujemo da će dodatnih 20 kilograma posebno pokvariti performanse roadstera koji pokreće centralno smešteni 4.0 V8 motor ''pozajmljen'' iz modela Senna čijih 815KS i 800 Nm je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3 sekunde i maksimalnih 327 km/h.

 

mclaren elva 1.jpg

 

Za Elvu je potrebno izdvojiti 1.65 miliona evra (plus lokalni porezi), a prvi primerci sa ili bez vetrobrana kupcima će biti isporučeni u drugoj polovini godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: McLaren Elva

 

Prateći stope McLarena P1, Senna i Speedtail, Elva je najnoviji član porodice hiperautomobila, u okviru McLaren Ultimate Series, sa samo 149 primeraka koji će biti napravljeni. Pokreće ga poznati 4.0 twinturbo V8 koji ovde razvija 815KS/800 Nm, u najlakšem automobilu koji je McLaren ikada napravio sa samo 1.169 kilograma. Opciona verzija Elve dostupna je sa ugrađenim vetrobranskim staklom, ali varijanta bez vetrobrana je sigurno bolje iskustvo vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: McLaren Elva

 

Za 1.5 miliona evra nećete dobiti krov, ni šoferku, a ni prozore... ali se zato dobijaju vrhunske performanse:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...