Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Brazil 2019

Recommended Posts

Imali su onaj dobar deo sezone na par trka posle letnje pauze, sve ostalo je uglavnom bilo tragikomicno. Kao i ovo malopre.

Mercedes samo moze da pozeli ovakvog najblizeg konkurenta :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Red Bull ekstra kao tim, jedan pretiče ciganče, drugi drži Ferrari na mestu, a ova dvojica jedan u drugoga...

Ne mogu da verujem da su toliki nemači pojma!

I ciganče na Albona, još će da bude da je Albon kriv

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo na SK nije bio prenos,valjda bilo na SK3 HD,prvo oni su kreteni,a drugo ovi vozaci ferarija su jos vece kretencine,samo sam se iznervirao i ugasio tv,a inace sam gledao na RTL nemacki na satelitu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstappen pobedio ispred Gaslya na haotičnoj trci u Brazilu

 

max brazil2019.jpg

 

Vozač Red Bulla uspeo je da zabeleži trijumf na stazi u Interlagosu. Prelep dan sačekao je vozače, timove i fanove pred početak trke na stazi Insterlagos. Temperatura staze bila je 49 a vazduha 21 stepen. Zbog ranije najavljene zamene agregata došlo je do pomeranja u startnom poretku, pa je tako Cahrels Leclerc vraćen na 14. mesto. Veliki broj vozača kao i oni koji su bili u prvih 10 odlučio se da startuje na mekim gumama, dok su Ricciardo, Hulkenberg, Leclerc, Kvyat, Russell i Kubica izabrali medijum komponentu.

 

Verstappen je odmah na startu poveo kolonu, ali je Hamilton uspeo da se nađe ispred Vettela i tako dođe do druge pozicije. Bottas je bio četvrti ispred Albona a Leclerc je uspeo da posle prvog kruga dođe do 11. mesta. Vodeći vozač Red Bulla odmah krenuo da beleži najbrže krugove i tako umakao Hamiltonu na oko 2 sekunde dok se jednu sekudnu iza njega nalazio Vettel. Grosjean i Raikkonen su vodili veliku bitku za 7. mesto a njima se upravo približavao Leclerc. Do petog kruga momak iz Monaka obišao je Francuza u Haasu a krug kasnije i Finca u Alfa Romeu. U osmom krugu imali smo i prvu lokalnu žutu zastavu u četvrtoj krivini, jer je do kontakta došlo između Ricciarda i Magnussena, gde se Danac okrenuo na stazi a Australijancu je bilo oštećeno prednjeg krilo zbog čega je morao na hitnu zamenu. Leclerc je nastavio sa agresivnom vožnjom pa je uzeo šestu poziciju od Galsya. Zbog udesa sa Magnussenom, Ricciardo je dobio kaznu dodavanjem još pet sekundi na svoje završno vreme.

 

Lewis Hamilton bio je prvi koji je u 21. krugu otišao na zamenu pneumatika koji je opet uzeo meke gume i na stazu se vratio na šestom mestu. Sledeći je bio Max Verstappen koji je primenio istu taktiku ali je po povratku na stazu izgubio mesto od Lewisa Hamiltona jer je na izlasku iz pitlena naišao na Roberta Kubicu. Vozač Mercedes je ubrzo zatim obišao Leclerca na stazi ali je to odmah učinio i Verstappen, koji je na startom ciljnom pravcu obišao i Hamiltona i tako povratio izgubljenu poziciju. Albon je u tim momentima propustio Verstappena ali Tajlađanin nije uspeo da se odbrani od napada aktulenog šampiona. Sledeći na servis bio je Sebastian Vettel koji se ovoga puta odlučio za medijum komponentu dok se Bottas odlučio da stavi tvrdu gumu. Charles Leclerc je bio poslednjih od vodećih koji je otišao na servis, pa je tako i on uzeo tvrdu gumu. Verstappen je do 30. kruga napravio 2.5 sekundi prednosti u odnosu na Hamiltona dok je Vettel za njim kasnio nešto više od 12 sekundi.

 

Hamilton je tada gubio tempo u odnosu na ostale pre svega jer se dosta mučio sa svojim pneumaticima. Valtteri Bottas je već u 42. odlučio da zameni svoje tvrde za medijum gume a krug kasnije i Lewis Hamilton je svratio do boksa kako bi uzeo takođe medijum gumu. Red Bull je reagovao pa je tako Max Verstappen rešio da pokrije Mercedesovu taktiku zbog čega je Holanđanin svratio do boksa i on takođe uzeo medijum gume. Bottas je od tada žestoko napadao Leclerca ali je vozač Ferrarija uspevao da odoli napadima. U 50. krugu na svoj servis ponovo je otišao Sebastian Vettel koji je ovoga puta uzeo meku komponentu za završnih 21. krug.

 

Tri kruga kasnije Valtteri Bottas bio je prvi vozač koji je odustao sa trke jer je doživeo defekt na motoru. Zbog toga sudije su odlučile da na stazu posle žutih zastava izbace i sigurnosni automobil. Verstappen se odlučio da odmah ode do boksa i uzme meke gume dok je Hamilton rešio da ostane na stazi. Leclrec se odlučio da uradi isto kao i Verstappen pa je i on uzeo meku gumu. U 60. krugu sigurnosno vozilo se uklonilo sa staze pa je tako Verstappen najbolje iskoristio ovu situaciju i preuzeo vodeću poziciju od Hamiltona kao da je istu stvar učinio Albon u duelu sa Vettelom. Vozač Ferrarija i Red Bulla su u narednom krugovima razmenjivali udarce, ali je Tajlađanin uspeo da zadrži svoju poziciju. Da stvar bude još gora po Ferrari, njihovi vozači su u borbi za poziciju imali jedan incident na prilazu za treću krivinu, kada su se Vettel i Leclerc dodirnuli, posle čega je puklo vešanje na Leclercovom boldu dok je Vettel doživeo defekt na pneumatiku, pa su tako obojica odustali sa trke.

 

Hamilton se tada odlučio da ode do boksa kada se na stazu vratio sigurnosni automobil pa su tako oba vozača Red Bulla zauzela prvo i drugo mesto dok je na trećoj poziciji bio Pierre Galsy. U 70. krugu trka je ponovo puštena pa je tako Hamilton obišao Gaslya i napao Albona na prilazu za 8. krivinu zbog čega se vozač Red Bulla okrenuo. Tako je drugo mesto preuzeo Gasly koji je do kraja uspeo da zadrži ovu poziciju iza Verstappena. Treći je bio Hamilton koji se nalazio pod istragom dok je četvrti prošao Sainz. Peto mesto pripalo je Raikkonenu a iza njega našao se Giovinazzi. Sedma pozicja bila je za Daniela Ricciarda ispred Norrisa, Pereza i Kvyata.

 

poredak brzail2019.jpg

 

preuzeto sa - pole-position.rs

 

Hamilton kažnjen, prvi podijum za Sainza

 

hamilton brazil2019.jpg

 

Britanac je nakon trke dobio kaznu od pet sekundi zbog koje je pao na sedmo mesto. Ovakav razvoj je ujedno doneo Sainzu prvi podijum u karijeri. Hamilton je sam nakon trke priznao da je kriv za incident u kome je udario i okrenuo Albona prilikom borbe za drugo mesto. Hamilton je na konačno vreme trke dobio još pet sekundi kazne zbog čeka je pao na sedmo mesto. Sainz je tako promovisan do trećeg mesta, što je ujedno njegov prvi podijum u Formuli 1 i prvi za McLaren još od 2014. godine. Svetski šampion je pored pet sekundi dobio i dva kaznena boda na svojoj super-licenci.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

 

Gasly presrećan nakon prvog podijuma u Formuli 1

 

gasli brazil 2019.jpg

 

Od Francuza se ove godine svakako očekivao prvi podijum, ali on nije ostvaren sa timom sa kojim su to svi očekivali na startu sezone.
''Ovo je moj prvi podijum u Formuli 1 i nikada ga neću zaboraviti. Ovo je veoma emotivan trenutak, a pogotovo je dobar osećaj što sam ga ostvario sa Toro Rossom i jako sam srećan i zbog njih. Verovao sam do samog kraja. Video sam da se bore za pozicije ispred mene i pritiskao sam do maksimuma. Ukazala se prilika i posle sam se samo molio da ostanem ispred Lewisa. Bez napretka sa motorom mislim da ne bi smo mogli da ostvarimo ovakav rezultat'', izjavio je Gasly.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

 

Reakcije iz Ferrarija nakon debakla u finišu VN Brazila

 

ferrari brazil2019 002.jpg

 

Leclerc je izjavio da mu Vettel nije ostavio dovoljno prostora, Nemac se ne slaže. Binotto besan na obojicu.
''Sa moje strane, ja sam ga pretekao u krivini 1, a u krivini 3 sam morao da zatvorim prostor jer sam znao da će me napasti. Krenuo je sa spoljne strane. Bilo je jako malo mesta, ali ostavio sam mu dovoljno. Pred kraj pravca je počeo da me stiska ka unutrašnjoj liniji i bili smo jako blizu jedan drugog. Sve se dogodilo brzo. Čim je promenio putanju, dotakli smo se i nakon toga sam imao probušenu gumu. Još nisam video Sebastiana, ali mislim da smo dovoljno zreli da ostavimo ovaj incident iza nas. Oboma nam je žao zbog tima. U budućnosti ćemo ovo ostaviti iza sebe i nastaviti da sarađujemo zajedno'', izjavio je Leclerc.

 

''Velika šteta za tim. Mogli smo da ostvarimo pozitivan rezultat. Imali smo veliki duel. Mislio sam da sam brži od njega, ali ne znam kako je došlo do kontakta. Ja sam išao potpuno pravo. U tom trenutku nisam ni imao prostora sa desne strane. Imao sam bolji izlaz iz krivine 3 i pokušao sam da povratim poziciju'', rekao je Vettel.

 

''Ako stvar gledamo timski, izuzetno smo razočarani pošto nas je greška naših vozača skupo koštala. U narednim danima ćemo analizirati šta se dogodilo. Ne želim sada ništa da govorim pošto moram ponovo da pogledam snimak, ali oba vozača moraju da razumeju da su nam nanela štetu. Bili su slobodni da se trkaju, ali je njihova greška upropastila sve ono za šta je tim radio. Razmišljamo da sada otkažemo brifing pošto želimo da pošaljemo jasnu poruku obojici. Već sam razgovarao sa njima i rekao sam im da ovakvi incidenti mogu da se dogode, ali da obojica imaju odgovornost'', izjavio je šef tima Matia Binotto.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, neshaoct said:

"Ako stvar gledamo timski, izuzetno smo razočarani pošto nas je greška naših vozača skupo koštala.

oba vozača moraju da razumeju da su nam nanela štetu.

Bili su slobodni da se trkaju, ali je njihova greška upropastila sve ono za šta je tim radio

Već sam razgovarao sa njima i rekao sam im da ovakvi incidenti mogu da se dogode, ali da obojica imaju odgovornost''

Nema nista od toga, kada su takvi karakteri u pitanju... Vidimo sta se takvim pristupom dobija zadnjih godina (Vettel i Kimi, pa Vettel i Leclerc). I kada se jedva nekako pokrpe da nesto urade kao tim (a slozicemo se da ni ovo 4. i 5. mesto nisu bili nikakav uspeh za ekipu renomea Ferrarija) - onda se dese ovakve stvari. A previse ih je bilo tokom sezone i sta onda ocekivati. Lepo rekoh, Mercedes ne moze da pozeli boljeg najblizeg konkurenta za titulu.

A i kroz istoriju, Ferrari je uglavnom najbolje rezultate postizao kada se znalo ko je prva violina u timu. Najbolji primer za to su i svetski sampioni u zadnjih par decenija generalno, uglavnom iznedreni iz takve hijerarhije u timu. Kada se dvojica "krve", nema tu dobiti ni za njih ni za ekipu. Setimo se samo Force India tima i Pereza i Ocona pre neku godinu :lol: ... Dobro su zive glave izvukli iz te price.

Ferrari ce nesto pod hitno morati da menja po tom pitanju za iducu sezonu. Ako ostane ovako, mogu vec sada komotno da se pozdrave od bilo kakve borbe za titule u obe konkurencije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja te izjave shvatam samo kao umirivanje situacije...
Jače od trećeg mesta neće moći sledeće sezone, pretpostavljam, da ne kažem prognoziram...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krivo mi je zbog Albona, a i na podijumu bi bile sve 3 Honde kao u zlatna vremena F1 :) .

Ako je vec trebala da bude kazna za Hamiltona, trebala je odmah posle trke. Da bi se i Sainz popeo na podijum i doziveo deo te atmosfere dodele priznanja. Uz malo srece, tu je mogao da bude i Kimi :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezultati budu u 5 min postavljeni,sad su odugovlačili.Bilo je realno da bude neka penalizacija za Hamiltona i da Sainc bude na podijumu,ovako ispalo glupo.Meklaren proslavio 3 mesto u boksu  

Screenshot_20191118-132015.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamisli Gasly i Sainz na podijumu, a Toro Rosso i McLaren u delirijumu :lol: . Steta sto to nismo videli. Nije bitno za koga navijamo, ali to je potrebno danasnjoj F1, bila je toliko predvidiva i dosadna, da sam je neko vreme pratio samo rezultatima. Ili mozda jednostavno pamtim vreme pre '94., koje je za mene bilo zlatno doba pravog, muskog trkanja u F1.

Zato mi je i drago kada vidim dobre rezultate Honde (RB, TR) ili McLarena - to su istinske legende ovog sporta, zao mi je sto je Williams trenutno tu gde jeste. Rekoh vec da su za mene jedine prave F1 ekipe sa tradicijom Ferrari, McLaren i Williams.

Apropo toga, a zaboravio sam da pomenem u prethodnom postu... Da dopustis da u timu imas dva vozaca koji imaju dozvolu da se medjusobno trkaju, a da od toga benefit ima i tim - mozes samo ako imas tehnicki izrazito dominantan bolid. Kao sto je to recimo bio McLarenov MP4/4 iz 1988., sa Hondinim RA168E V6 turbakom. Vazi za nadominantniji F1 bolid svih vremena, jer je u toj sezoni pobedio na svim trkama sem jedne, i osvojio sve pol-pozicije sem jedne. Onda su i Senna i Prost u njemu mogli da pruzaju to sto su nam pruzali - jedno od najvecih rivalstava u istoriji F1 (koje je kasnije samo nastavljeno prelaskom Prosta u Ferrari na 2 sezone, pa u Williams u kome je titulom zavrsio vozacku karijeru). Koliko toliko blizu MP4/4 sa procentom pobeda bio je Merc W07 iz 2016. A cak ni oni svih ovih sezona totalne dominacije sebi ne dopustaju luksuz da u se u timu ne zna ko od pilota vozi traktor, a ko otvara kapiju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: To nisu situacije u kojima me često viđate

 

Lewis-Hamilton-Halo-Formula-One-F1-Cars-Buses-880119.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Luis Hamilton izvinio se Aleksu Albonu zbog incidenta koji se dogodio na stazi u Sao Paolu tokom trke za Veliku nagradu Brazila. U samoj završnici pretposlednje trke u sezoni Hamilton je pokušao da prestigne Albona i tom prilikom došlo je do kontakta između njihovih bolida. Albonov Red Bul se tom prilikom zarotirao i on je trku završio tek na 14. mestu, iako se borio za postolje.Hamilton je kroz  cilj prošao kao treći, ali je potom kažnjen dodavanjem pet sekundi pošto je priznao da je kriv za incident.

 

''Izvinjavam se Aleksu. Preuzimam krivicu'', rekao je Luis. ''Nije mi bila namera da ga zakačim. To je situacija u kojoj me retko viđate. Možda sam i požurio jer sam želeo da sustignem Maksa i borim se za pobedu. Ipak, siguran sam da će Aleks u budućnosti imati ponovo priliku da se nađe na postolju''. Albon nije bio ljut na šestostrukog šampiona. ''Naravno da sam želeo da se nađem na podijumu, mislim da sam to i zaslužio. Ipak, ovo se dešava u trkama. Ne mogu da se ljutim na njega'', poručio je vozač Red Bula.

Poslednja trka u sezoni na programu je 1. decembra u Abu Dabiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...