neshaoct 9592 Posted November 9, 2019 (edited) Emisija SAT: Test Lexus RX 450h Za razliku od konkurencije, Lexus nije odlutao ka stilu autobusa ili pokretne tvrđave. Nije preterao u veličini. Zadržao je kakvu-takvu kompaktnost i dinamičan imidž, ostao je krosover, odnosno spoj SUV modela i kupea. RX je to svojevremeno bio mnogo pre nego što su BMW X6 ili Mercedes GLE Coupe rođeni: Edited March 25, 2023 by neshaoct update naslova 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2020 TopSpeed video: Test Lexus RX450h Još od 1998. godine kada se pojavio Lexus RX je napravio oštru podelu kod svih koji su ga videli. Kao po pravilu ljudima se ili dopada, ili ne...ravnodušnih nema. Aktuelna generacija pojavila se pred kraj 2015. godine i tada nije bila ultra moderna, nije obilovala najnovijom tehnologijom, već je to bio klasični i konvecionalni auto. Ali, autoindustrija je veoma dinamična i konkurencija stalno izbacuje nove modele, osavremenjivanje je bilo nužno što je pre moguće. To su dobro razumeli i ljudi koji vode Lexus, luksuznu filijalu Toyote, i na tržište je došao RX450h za 2020. godinu. Hibridni samuraj od 59.400 evra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 24, 2020 TopSpeed test: Lexus RX 450h Sve dok su vam primarni efikasnost i komfor, a ne toliko performanse i ultra-moderan enterijer, japanski Lexus RX 450h može lako da parira luksuznim nemačkim SUV modelima. Još od samog početka, kada se pojavio 1998. godine, Lexus RX pravi oštru polarizaciju čim se ukaže. Kao po pravilu ljudima se ili dopada ili ne, ali jedno je sigurno - ravnodušnih nema! Možda je to što izaziva reakciju dobro, jer to znači da privlači pažnju. A to već dosta znači, pogotovo kod onih još uvek neopredeljenih, koji bi kvalitetan i luksuzan, a sportski orijentisan veliki SUV, pa još i iz premium segmenta i ako može sa pet ili sedam sedišta, ali ne sa ''nemačkog govornog područja''. E tu Leksus, tj. model RX predstavlja interesantnu alternativu, mada uz izvesnu zadršku. Aktuelna generacija ovog japanskog SUV-a pojavila se još pred kraj 2015. godine i već tada nekako nije bila onako ''haj-tek'' i ultra-moderna, već klasična i konvencionalna. Budući da je automobilska industrija veoma dinamična, a da konkurencija stalno izbacuje nove modele, osavremenjivanje je bilo nužno što je pre moguće. To su shvatili i ljudi koji vode luksuznu marku Toyote i na tržište je poslat model Lexus RX za 2020. godinu. Do nas je stigla verzija RX 450h AWD F Sport koja ima, naravno, hibrdni pogon. To znači da uz V6 benzinski motor od 3.5 litre i 262 KS tu su i dva motor-generatora, tako da ukupna snaga iznosi 313 KS i ona se prenosi na sva četiri točka. Na prvi pogled posmatrano restilizacija spolja nije donela neke velike promene. Vretenasta maska hladnjaka je dodatno uvećana i sada deluje još impresivnije, a oštre linije su još izraženije. Uz nove svetlosne grupe u LED tehnologiji i novi dizajn naplataka, izgled je agresivniji nego pre. Međutim, taj ''katana dizajn'' prepun oštrine više odgovara F-Sport verziji Lexusa nego ovim ostalim, jer ovo je jedan od onih SUV-ova kod kojih se treba ići u krajnost. Tu nema alternative. A ako se kojim slučajem već dvoumite između nekih modela, bolje je da izaberete ovu, više sportsku, verziju jer dolazi i sa raskošnijim enterijerom, ekranom od 12.3 inča, umesto 8, komandama ''stepenovanog'' CVT menjača iza upravljača, adaptivnim sistemom oslanjanja, panoramskim krovom, sistemom ozvučenja marke Mark Levinson itd. Ona se, svakako, više razlikuje od ostalih. I upravo je to nedovoljno distanciranje od prethodne i glavni problem ove četvrte generacije RX-a, pogotovo kada je reč o enterijeru... Jer, malo ko će zapaziti da je sada ovaj SUV duži za 120 i širi za 10 mm, a da je visina ostala ista. Te dimenzije dužina puta širina puta visina, odnosno 4.890 x 1.895 x 1.685 milimetara su uglavnom značajne inženjerima, stručnjacima za marketing i prodavcima, a realnom životu svima ostalima su manje važne. Isto tako kupci se neće mnogo obazirati ni na to da je međuosovinsko rastojanje povećano za 40 mm, pa sada iznosi 2.790, a klirens za 10, tako da je 195 milimetara!? Ne, ali zaista neće. Odnosno, to zvuči dobro i pohvalno je, mada ne i presudno kod kupovine, jer većina sa oslanja na neke opšte utiske - ima li mesta ili nema, udoban je ili nije, praktičan je ili nije, sviđa mi se ili ne? Pri tome, ovaj poslednje navedeni je, uglavnom i presudan! To znači da dobro zvuči kada prodavac kaže da je nešto povećano ili poboljšano u odnosu na prethodnu generaciju, ali koliko je onih koji su imali takvo vozilo, pa još i onih koji to, realno, primete!? Međutim, i pored svih marketinških trikova i sugestivnosti lukavih prodavaca postoji nešto što se zove prvi utisak. I on je najvažniji. E sad, da bi taj prvi utisak bio povoljan tu do izražaja dolazi snalažljivost prodavca i marketing, ali opet samo to nije dovoljno ako sam proizvod, tj. vozilo ne izgleda atraktivno, kako spolja, tako i iznutra. Pogotovo ako konkurencija nudi više. Nema sumnje da spolja Lexus RX 450h u F-Sport opremi izgleda atraktivno. I deluje luksuzno i kvalitetno, kao što uostalom i jeste. A takav je i u enterijeru, luksuzan i kvalitetan. Svaka komanda je takva, a ima ih mnogo, jer Leksus ovde još nije prebacio neke na ekran osetljiv na dodir, no tu se postavlja pitanje funkcionalnosti. Realno, ergonomija je dobra i pobornici one stare škole će biti zadovoljni, ali će sigurno i primetiti da dizajneri nisu imali vremena da se razmašu. Zapravo, sam izgled i nije loš, ali je infotejment sistem je dosta anahron i ima tu dosta ''old fešn'' detalja. Sad, nekome će to odgovarati, baš kao i činjenica da su sedišta vozača i suvozača pozicionirana 19 mm niže nego kod prethodnika, te da je ugao pod kojim je postavljen upravljač nešto manji, tačnije 2 stepena, kako bi isti bio bliže, a osećaj u vožnji neposredniji. U svakom slučaju, osećaj za upravljačem je dobar, baš kao i preglednost. Udobnost je odlična i to važi i za sve ostale pozicije u vozilu, izuzev za one modele koji imaju sedam sedišta. Tu se situacija iz osnova menja, čak i pored toga što je japanski proizvođač omogućio da se „srednji red“ sedišta pomera za 150 mm napred/nazad, kako bi bilo više mesta iza u trećem redu. Naravno, onda tu nema ni govora o zapremini prtljažnika od 539 litara u osnovnoj konfiguraciji, već samo od 211, a nema ni mogućnosti za iskorišćenje ukupnog kapaciteta od 1.612 litara. A kako iskoristiti ''vozni kapacitet'' kod RX 450h AWD F-Sport? Već smo napomenuli da je ovo hibrid i da se njegova pogonska jedinica sastoji od šestocilindarskog motora sa unutrašnjim sagorevanjem u V konfiguraciji zapremine 3.456 ccm koji oslobađa 262 KS pri 6.000 o/min i 335 Nm pri 4.600 obrtaja u minuti, kao i dva elektro-motora generatora, napred i nazad. Ukupna snaga pogonske jedinice je 313 KS i ona se prenosi na sva četiri točka preko CVT menjača. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7.7 sekundi, što i nije loše za ovako veliki SUV mase preko 2.7 tone. I maksimalna brzina od 200 kilometara na čas deluje korektno. Izgleda da je CVT doneo poboljšanje Lexusu RX po pitanju ubrzanja, ako poredimo sa prethodnom generacijom. Međutim, i dalje ostaje onaj subjektivan utisak da se motor ''muči'' prilikom naglih ubrzanja, što se može pripisati transmisiji, ali kada jednom dohvati željenu brzinu krstarenje postaje mnogo lakše, tj. komfornije u smislu odsustva šumova. Tada je moguće uživanje u zvuku odličnog Mark Levinston stereo sistema. Evidentno je da Lexus Hybrid Drive sistem preferira mirniju vožnju u sa nižim brojem obrtaja, a ukoliko vozač želi više, mora se sam poslužiti komandama „stepenovanog“ CVT menjača smeštenim iza upravljača. Ovo posebno važi za vožnju putevima koji imaju dosta krivina i uspona. I onda tu dobro dođe mogućnost izbora različitih modova vožnje, od ECO, preko NORMAL do SPORT, koji utiču na odziv komande gasa i upravljača, te oslanjanje. Modeli RX-a koji imaju i adaptivno varijabilno oslanjanje (Adaptiv Variable Suspension) kao ovaj, umesto režima ''Sport'' raspolažu i modovima ''Sport S'' i ''Sport S+'', koji omogućavaju još dodatna, agresivnija, podešavanja. Tu je ''Customize'' mod koji omogućava različite kombinacije angažovanja motora, hibridnog sistema, podešavanja šasije, klimatizacije itd. A na sve ovo, kod hibridne verzije treba dodati i EV mod, odnosno onaj u kojem se ovaj Leksus kreće isključivo na električnu energiju sakupljenu u baterijama. Inače, vozilo koristi svaku priliku da dopunjava bateriju, ali je u EV modu RX prilično trom. Opšti utisak je da Lexus RX 450h ima sasvim dobro oslanjanje. I u modu ''Normal'' trim je OK, ni previše tvrd, niti mek, tako da suvišnog naginjanja karoserije, niti poskakivanja i kompromitacije udobnosti. Upravljač ima solidnu preciznost, ali je osećaj nekako previše ''veštački'' i deluje lagan. To može da dovede do zabune u oštrim krivinama kada na scenu stupa poveća masa, a razlog je nešto izraženija elektro-servo asistencija. RX ima AWD (All Wheel Drive) tj. pogon na sva četiri točka, ali se zahvaljujući dinamičkoj kontroli raspodele (Dynamic Torque Control) obrtni moment prenosi od 100 % napred, do 50:50 % između prednje i zadnje osovine. Naravno, ovaj sofisticirani sistem kotroliše elektronika, odnosno računar koji prati informacije dobijene od senzora o brzini okretanja točkova i njihovom uglu, komandi gasa, G-silama i slično. S obzirom da Lexus RX pripada premium segmentu nemoguće ga je zamisliti bez dugog spiska dodatne opreme. A posebno one koja aktivno doprinosi bezbednosti, pa su tu pod imenom Lexus Safety Sistem + obuhvaćen čitav niz sistema kao što su Dynamic Radar Cruise Control, Pre-Crash Safety, Pre-Crash Brake, Lane Departure Alert, Advanced Lane-Keeping Assist, Automatic/Adaptive High Beam, Road Sign Assist i drugi već dobro poznati. Uz sve ovo, Lexus RX 450h AWD F-Sport je veoma efikasan SUV. U nekom normalnom režimu vožnje, bez previše sportskih ambicija njegova potrošnja neće biti veća od 8 litara iako japanski proizvođač deklariše 5,2 litra na 100 kilometara. Međutim, obavezno imajte u vidu njegove dimenzije i masu! Imajte u vidu i ne malu cenu koja počinje od 59.400 evra. Testirani model RX 450h AWD F Sport, košta još i više - 88.900 evra, ali i to je negde, na nivou konkurencije. A opet, činjenica je da jedan Leksus nikada nije bio bliže tome da postane opšte prihvaćena alternativa nemačkim rivalima iako ovo treba shvatiti uslovno. Ima onih koji na to, pogotovo u Evropi, ne mogu da se naviknu! No, treba i japanski proizvođač da se navikne na neke evropske standarde po kojima nije dovoljno da je vozilo kvalitetno i efikasno, a svakako i komforno, te bogato opremljeno, jer ovde se radi o premium klasi. Potrebno je da sve bude još bolje ''upakovano'' i što je najvažnije aktuelno u svakom, pa i najsitnijem i banalnijem segmentu priče. Tu izgovori o racionalnom pristupu i uštedama jednostavno ne prolaze! Kupci žele sve i odmah, bez zadrške. U protivnom, RX će i dalje ostati samo dobra alternativa! Tekst: Zoran Živkov/TopSpeed Fotografije: Aleksandar Savin preuzeto sa - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 21, 2021 AutoMarket.hr: Lexus RX 450h Lexus RX već godinama glasi za najkvalitetniji luksuzni SUV. Njegova osvežena varijanta RX 450h stigla je kod Jure na test Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 15, 2021 Lexus RX L Black Line U severnoameričkoj ponudi Lexusa RX L sa tri reda sedišta se nalazi i Black Line izdanje. Kako se navodi, RX L Black Line se bazira na RX L modelu sa opremom Premium Package, dostupan je u Eminent White Pearl i Cloudburst Gray bojama, a između ostalog ima crne retrovizore, crne donje delove branika, crne alu točkove od 20 inča, crno-bela kožna sedišta sa plavim kontrastnim šavovima, crne patosnice, drvene detalje... Lexus RX Black Line će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 495 primeraka, a cene na američkom tržištu startuju od 52.030 dolara za RX 350L sa 3,5 litarskim V6 motorom i 290KS. S druge strane, hibridni RX 450hL Black Line sa 308KS tamo košta 55.290 dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 19, 2021 Lexus RX 450h F Sport na testu Auto magazina Korak ka potpunoj elektrifikaciji svakako su hibridi. Toyota već četvrt veka usavršava ovu vrstu pogona a osim u gradskim automobilima, uspešnu primenu je našla i u luksuznim SUV modelima kao što je Lexus RX450h. Električni automobili su vrlo brzo postali sinonim za najbrže, bar kada su u pitanju ubrzanja. Sve je to lepo, ali fali im ono nešto da bi osećaj bio potpun i prirodan. Naprimer, zvuk motora. Lexus je među prvima objedinio najbolje iz dva sveta - sve prednosti elektro-motora sa toplinom i prirodnošću V6 benzinca. Bilo je to pre 15 godina. U to vreme Toyota je već imala pozamašna iskustva sa hibridima, pa je odlučeno da se elektrifikuje i luksuzni SUV. Redakcija Auto magazina je imala čast da među prvima testira taj auto. Bio je to RX druge generacije i po prvi put je poneo oznaku RX 400h. Četvrta je na tržištu već četiri godine a mi smo rešili da se prisetimo šta je to što danas nudi luksuzni japanski SUV. Po svojoj estetici se u velikoj meri izdvaja u odnosu na konkurente, tako da i dalje izgleda sveže i originalno, što danas nije baš lako postići. Unutrašnjost je i dalje originalna, baš kao spoljašnjost, mada su se u međuvremenu pojavili neki noviteti. Zapravo, vezani su za Tojotine modele. Japanci su rešili da u velikoj meri podignu doživljeni osećaj kvaliteta, tako da su novi Camry, pa čak i Corolla, po pitanju materijala i završne obrade praktično na nivou Lexusa. U tom kontekstu možemo da očekujemo da će budući Lexusi biti još bolji. Pogled odmah pada na velike površine presvučene eko-kožom. Teško je ne primetiti ogroman multimedijalni displej, za koji su Japanci osmislili specifičan interfejs. Kroz meni se prolazi džojstikom postavljenim na centralni tunel. Tačno je na dohvat ruke a sve što treba je da spustite šaku na njega, bez pomeranja lakta. Za fensi osećaj pobrinuo se i veštački odziv kada se krećete kroz razna polja u meniju, po čemu je Leksus prilično originalan. Tu su raznorazna podešavanja ali i luksuzni detalji, naprimer, automatska aktivacija hlađenja ili grejanja sedišta. Ona se podešavaju na struju, sa memorijom za tri vozača. RX je veliki SUV, što je posebno očigledno na zadnjim sedištima. Ovde, praktično, možete da prekrstite noge, osim ako ste sedište klizno pomerili unapred u cilju povećanja prostora u gepeku. Čak i tada, opušteno možete da sedite, sa dovoljno mesta za kolena. Po želji može da se podešava i nagib naslona. Naravno, tu su i grejači za krajnje levo i desno sedište. Naslon za ruke ima veliku pregradu u koju može da stane dosta sitnica. U skladu sa klasom kojoj pripada, standard su i bočne zavesice protiv sunca, tako da putnici na zadnjim sedištima mogu da uživaju u punom komforu. Doduše, ne bi im smetala treća zona klime, ali ipak treba imati u vidu da je ovo model koji je predstavljen pre četiri godine. Isto se odnosi i na USB priključke kojih nema pozadi, izuzev jedne utičnice od 12 volti. Ono najlepše tek dolazi. Nemamo baš često priliku da čujemo zvuk ''šestaka'', pogotovo ne iz ekološki podobnog automobila. Sigurno vam se dešavalo da čula osećaju jedno a razum nalaže da to što čujete i vidite ne bi trebalo da bude istina. Ovo je jedan od tih primera. Dubina brundanja koja dopire iz motora je prava pesma za uši. Kao i svaki Tojotin hibrid, i ovaj je uparen sa CVT menjačem, što znači da su obrtaji uglavnom konstantni. Ne samo da nam to nije smetalo, već nam je prijao žubor šestaka, pogotovo kad ga nagazimo. Ovde nastaje dilema i sputavanje; da li bi trebalo da ga stiskamo uživajući u zvuku i ubrzanjima ili da budemo štedljivi, što je jedna od namena hibrida. Probali smo i jedno i drugo. Prvo smo se trudili da vozimo pažljivo, čisto da proverimo koliko može da bude štedljiv. S obzirom na snagu dva elektro-motora (jedan napred, drugi pozadi), očekivali smo nešto snažnija ubrzanja samo na struju, pritom ga poredeći sa novom Toyotom RAV4 Hybrid. Ispostavilo se da su vrlo slični po tom pitanju i da otprilike u istom trenutku aktiviraju benzinski motor posle kretanja iz stanja mirovanja. Rezultat je prosek od oko 8.2 l/100 km, bez mnogo uključenih potrošača. Naravno, Lexus je dosta brži u odnosu na RAV4 Hyubrid, što je i logično s obzirom na dosta veću snagu. Nažalost, maksimalna brzina je i ovde ograničena, ali na 200 km/h. Posebno su nam se dopala međuubrzanja na velikim putnim brzinama, jer zahtevaju relativno visoke obrtaje benzinca. ''Sport'' mod izvlači maksimum iz sistema, čija je snaga deklarisana na 313 konja. Za razliku od nekih drugih proizvođača, Toyota ne sabira snage svih motora, već izvlači srednju vrednost na osnovu internih proračuna. Osim što je pedala gasa još osetljivija a ubrzanja još oštrija, ''sport'' mod menja i izgled instrumenata. Inače, ovo je jedan od prvih automobila sa velikim displejem umesto cajgera. Dok u standardnom režimu dominiraju pokazatelji štedljivosti, ovde dominira obrtomer. CVT menjač ne dozvoljava mnogo kreativnosti, al bar znate na čemu ste. Tako se pri 130 km/h vrti na vrlo niskih 1.800 obrtaja i troši devet do deset litara benzina. Nije malo, ali nije ni mnogo, ako se ima u vidu da je pod haubom V6 atmosferac zapremine 3.5 litre, koji je sve vreme aktivan na auto-putu. Hibridni sistem svoj pun kapacitet pokazuje u gradu. Što je veća gužva, to je manja potrošnja jer više ide na struju. Kada smo prestali da pazimo i odlažemo trenutak startovanja benzinca, prosek potrošnje nije išao preko devet litara. Stani-kreni vožnja spušta cifru, a jedino što je podiže su snažna ubrzanja. Ni sa njima ne možete da preterate, jer ste očas posla prekoračili ograničenje. Lexus RX450h može da se naruči i kupi kod nas, baš kao i ostali Leksusovi modeli. Više informacija može da se dobije u prodajnim salonima Tojote. Osim njega, trenutno je dostupan još jedan motor - 2.0 turbo-benzinac sa 238 konja. On nosi oznaku RX300 i može da se nabavi od 59.400 evra. Prodaje se u verzijama sa prednjim i pogonom na sva četiri točka. Lepa vest je da je zbog ukidanja poreza na upotrebu motornog vozila registracija hiljadu evra jeftinija. Prvi hibridni sistem koji je Toyota ugradila u veliki SUV našao se baš u Lexusu RX400h i to druge generacije. Imao je takođe V6 motor nešto manje zapremine (3,3 litre) i dva elektro-motora. U redakciji ostaće upamćen kao poslednji test automobil sa fabrički ugrađenim kasetofonom. Istovremeno je imao i CD plejer. Bilo je to pre 13 godina. Kao i svaki Tojitin hibrid i Lexus RX450h može da ide samo na struju. Ukoliko ne želite da se uključuje benzinac dovoljno je da kliknete na ''EV'' dugme, pa dokle baterije izdrže... Obično je to dva do tri kilometra, a posle toga se automatski uključuje benzinski motor. Međutim, prava stvar su ''sport'' i ''sport plus'' mod, koji izvlače maksimum iz motora. Žuborenje V6 atmosferca zapremine 3.5 litra je neprocenjivo i vraća osmeh na lice čak i onima koji nisu ljubitelji hibrida. U tim režimima menja se i izgled instrumenata-pojavljuje se obrtomer, koji zaista ima funkciju ukoliko menjač prebacite u manuelni mod i koristite tastere iza volana. U toj varijanti CVT je isprogramiran tako da radi kao klasičan automatski menjač, sa unapred definisanim stepenima prenosa. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 4, 2022 Novi Lexus RX zvanično Nakon što je u aprilu predstavio potpuno električni crossover RZ 450e, Lexus nastavlja da izbacuje novitete pa je tako sada pred nama i peta generacija crossovera RX. Uz evolutivni dizajn, novi RX se ističe i naprednom tehnologijom i novim plug-in hybrid pogonom. Vozilo se bazira na GA-K platformi (što je doprinelo uštedi na težini od skoro 90 kg), a treba pomenuti i 60 mm duže međuosovinsko rastojanje (s tim što je dužina vozila ostala 4890 mm), više mesta za noge putnika pozadi i veću zapreminu prtljažnika. Takođe, tu je i modernija unutrašnjost, sa digitalnom instrument tablom, potpuno novim Lexus Interface sistemom i infotainmentom sa ekranom do 14.0 inča. Nudiće se i stakleni panoramski krov i Head-up displej. Kupcima će se novi RX nuditi sa šest paketa (Standard, Premium, Premium+, Luxury, F Sport Handling i F Sport Performance), kao i sa izborom alu točkova od 19 do 21 inča. Što se game tiče, tu je RX 350 sa novim 2.4 turbo motorom koji razvija 279KS i 429 Nm. Ova verzija ima 8-stepeni automatski menjač, opcioni pogon na sva četiri točka, a od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stiže za 7.2 sekunde. Sledi hibridni RX 350h sa 2.5 motorom i standardnim pogonom na sva četiri točka, kao i kombinovanom snagom od 249KS i 316 Nm (ubrzanje do 96 km/h iznosi 7.4 sekundi). Tu je i novi RX 450h+ plug-in hybrid sa 2.5 benzincem uz 306KS. Na vrhu je novi RX 500h F Sport Performance sa 2.4 turbo motorom i elektromotorom sa ukupno 372KS i 550 Nm. Ovde i podatak da RX 500h F Sport Performance od 0 do 96 km/h ubrzava za 5.9 sekundi. Osim toga, RX 500h F Sport Performance ima i sportskiji eksterijer (drugačiji branici i otvori za vazduh, saćasti prednji gril, crni detalji...), kao i enterijer sa kožnim sportskim volanom, aluminijumskim pedalama i F Sport pragovima. Novi RX će se u prodaji pojaviti kasnije ove godine, a imaće i brojne bezbednosne i sisteme pomoći vozaču (Lexus Safety System+ 3.0), uključujući napredni sistem pomoći pri parkiranju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 13, 2022 Doug DeMuro: 2023. Lexus RX Na tržištima gde je prisutan ovaj Lexus spada u najprodavanije luksuzne SUV-ove: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 11, 2022 Motorweek: 2023. Lexus RX Potpuno je nov za 2023. godinu: Savagegeese: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2022 Savagegeese: 2023. Lexus RX350 Iako je maska hladnjaka ''pripitomljena'', prednji deo i dalje izgleda čudno: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2022 Lexus RX Ruby Red Rims concept Specijalni Lexus RX urađen u saradnji sa modnim dizajnerom Harrisom Reedom, koji je kreirao set ''Ruby Red'' točkova inspirisanih Dorotinim rubin crvenim papučama iz ''Čarobnjaka iz Oza''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 26, 2023 AutoMarket.hr: Lexus RZ - Međunarodna premijera Volan kao iz igrice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 27, 2023 Lexus RZ Outdoor Concept Lexus je na sajmu u Šangaju premijerno prikazao električni RZ Outdoor Concept. U pitanju je unikatni RZ, u vidu (pro)terenskog vozila sa novim točkovima i BF Goodrich gumama za sve terene, nosačem za bicikle, LED svetlima, crnim ručicma na vratima, aluminijumskom zaštitnom pločom, crnom maskom i donjim delovima ofarbanim u crno. Sve to uz elemente sa bojom visokog sjaja za nos, haubu, krov i prtljažnik. Vozilo ima dva elektromotora sa ukupno 313KS, a sa jednim punjenjem baterija od 71.4 kWh domet iznosi do 354 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 6, 2023 EmisijaSAT: Lexus RZ 450e Nije novost da je Lexus deo Toyote, i to njeno luksuzno odeljenje. Nije tajna da modeli oba brenda nastaju na istim osnovama, ali odavno nije ni čudno što sve to u Lexus-u deluje bolje, naprednije, brže, luksuznije - što pokazuje i model RZ 450e, koji kao da dolazi iz bliske budućnosti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2023 Lexus RX 450h+ plug-in hibrid Peta generacija Lexusa RX debitovala je u maju prošle godine, kada je japanski proizvođač obelodanio detalje u vezi s tri od četiri pogonska sklopa. Za modelnu 2024. godinu, premium SUV konačno dobija i plug-in hibridni sistem, koji je drugi po snazi po pitanju ponude. RX 450h+ deli svoju PHEV postavku sa plug-in hibridnim NX-om, što znači da se ispod haube nalazi 2.5 redni četvorocilindraš, koji uživa u podršci dva elektromotora i paketa litijum-jonskih baterija. Ova kombinacija generiše maksimalnu snagu od 309 KS (227 kW), što luksuznom krosoveru obezbeđuje sprint do stotke za oko 6.5 sekundi. U isto vreme, maksimalna brzina je ograničena na 200 km/h, dok se čisto na električni pogon može preći 56 kilometara. Lexus objašnjava da je njegov hibridni SUV standardno opremljen kablom za punjenje nivoa 1 za priključke od 120V, dok pod maksimalnih 240V ''pod idealnim uslovima'' RX 450h+ može da se u potpunosti napuni za oko dva i po sata sa 6.6 kW punjačem. Treba istaći da se snaga distribuira na sve točkove. Novi RX 450h+ će biti dostupan u osam boja karoserije (Eminent biserno bela, Cloudburst siva, Iridium, Caviar, Matador liskunsko crvena, Crest bakarna, Nori biserno zelena i Nightfall liskunsko crna), uz standardne naplatke od 21 i 20 cola. Takođe, deo standardne opreme su stavke enterijera, kao što su elektropodesiva sedišta s funkcijama ventilacije i grejanja, ambijentalno osvetljenje, grejani obruč volana, panoramski stakleni krov i Mark Levinson premium audio sistem sa 21 zvučnikom. Naravno, sva ta primamljiva tehnologija dolazi s izvesnom cenom, tako da je za očekivati nešto jaču cifru za ovaj model. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites