cron 0 Posted November 8, 2019 (edited) Auto je 2013, 103000km i pored benzina imam ugradjen LPG. Problem je sledeci, do nekih 2500-2800 obrtaja sve je ok, cim predje auto postaje bucan, povecava se broj obrtaja ali nece da ide. Narocito na uzbrdici, kao da ce da stane. To se desava na oba goriva i imam neki utisak da je to pocelo posle velikog servisa, stavljen SKF set i set svecica koje sam i ranije koristio. Da li je neko imao nesto slicno, majstor ga slusao u servisu, stavljao na dijagnostiku u po njemu je sve ok. Da napomenem da ne pali nikakvu gresku i da mu je potrosnja otprilike ista kao i ranije. Momci koji su radili servis LPG uredjaja imaju neke teorije da je lose uzubljen ili mozda svecice, ali dijagnostika kaze da je sve normalno. Edited November 8, 2019 by neshaoct precizirao naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted November 8, 2019 Ja bih ovako 1. Iz servisa stavio čoveka u kola i demonstrirao problem... Pa nek vide... 2. Promenio , probao sa starim svećicama. 3. Za gas su najbolji ubedljivo gas servis RAŠIĆ U Višnjici... A ako oni ne budu znali ... U pm 1 Zhorz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ACO JTD 2 Posted November 9, 2019 Isti problem imao. Blow-off valve. Kad ga zamjeniš ima da leti. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 9, 2019 1 hour ago, ACO JTD said: Isti problem imao. Blow-off valve. Kad ga zamjeniš ima da leti. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока Sta zamenis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 9, 2019 Kakav je filter vazduha Quote Share this post Link to post Share on other sites
ACO JTD 2 Posted November 9, 2019 Sta zamenis? Rasteretni ventil turba. Pretpostavljam da je turbo motor. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока 1 Zhorz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 9, 2019 1 hour ago, ACO JTD said: Rasteretni ventil turba. Pretpostavljam da je turbo motor. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока Na tom vozilu ne postoji turbo pa ni takav ventil... 2 Zhorz and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted November 10, 2019 On 11/8/2019 at 11:07 PM, cron said: majstor ga slusao u servisu ovo je problem sa majstorima...pa nije klavir stimer da ga slusa....s njim u vozilu pa nek vidi. Ako je posle velikog servisa onda su oni zaj... 1 notalone reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 10, 2019 Odvezi ti to lepo kod Gorana i neka ti covek resi problem a ne da ga razni susteri osluskuju i nagadjaju. Ustedeces gomilu zivaca i vremena. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ACO JTD 2 Posted November 10, 2019 Simptome koje čovjek opisuje imao sam na svom 500l. Nije mogao preko 3000 rpm, na 2500 trubi nešto u motoru i nema snage, ako vozim uzbrdo kako raste opterećenje tako počinje da trubi i naglo gubi snagu, prebacivanje u niži stepen prenosa ne daje povećanje brzine kretanja. Odem u ovlašteni servis, dijagnostika očitala blow-off, zamjenio i sad je kao raketa. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 10, 2019 Na tom vozilu ne postoji turbo pa ni takav ventil... @ACO JTD Blow off? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted November 12, 2019 On 11/10/2019 at 10:00 PM, ACO JTD said: na svom 500l. 1.4 benzinac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ACO JTD 2 Posted November 12, 2019 Da. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 12, 2019 A jbt...Tvoj jeste 1.4 benzinac, ali turbo Čitajte naslov teme ljudi.Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ACO JTD 2 Posted November 12, 2019 Nema tu tragedije. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
cron 0 Posted November 14, 2019 (edited) On 12.11.2019. at 11:22 AM, Zhorz said: 1.4 benzinac? Da, 1,4 16v 95 KS, nema tubro. Bio sam u servisu gde mi odzavaju auto, probali ga i sam majstor je konstantovao da narocito uzbrdo postaje mnogo bucan i nema snagu. Merio kompresiju, stavljao na dijagnostiku i sve je ok. Pre probe zamenio sam ulje, filter ulja i filter vazduha. Problem nije resen. Sledece nedelje mi zakazao da proveri kako je uzubljen i treba mu stignu neki senzori, mislim radilice i protokomer. Ako i tada ostane isto, moracu da menjam majstora. Jos da napomenem da na leru radi normalno, ne cuje se motor. Do 2500-3000 obrtaja i lepo vuce i ubzava i cim predje taj broj ortaja, postaje bucan i povecava broj obrtaja ali nece da povuce. Isto se ponasa na oba goriva. Edited November 14, 2019 by cron Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 14, 2019 Za probu otvori kućište filtera vazduha pa ga provozaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 18, 2019 (edited) @cron i? Edited November 18, 2019 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
cron 0 Posted November 18, 2019 (edited) Promenio sam majstora. Novi nasao sta stvara buku, alternator. Treba da nadjem da kupim alternator, radi se mali servis i misli da su svecice. Za probu treba nadjem stare da ugradi. Takodje ce i dizne da opere u UZ kadici, pa cu da vidim sta dalje. Da li neko zna od kog modela pase alternator? Edited November 18, 2019 by cron Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 18, 2019 Zar se alternator ne remontuje? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk 2 jevta and Zhorz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted November 19, 2019 13 hours ago, cron said: Da li neko zna od kog modela pase alternator? Ako juris polovan alternator, opcija remonta svog je po meni uvek pametnija i uglavnom si miran po tom pitanju dok je auto kod tebe. Ako hoces, ostavi VIN (ili bolje sibni na PM), pa cu ti iz ePer izlistati Compatibility listu modela za taj alternator. Quote Share this post Link to post Share on other sites