Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
cron

Fiat 500L 1.4 16v - neće da vuče/problem sa snagom

Recommended Posts

Auto je 2013, 103000km i pored benzina imam ugradjen LPG. Problem je sledeci, do nekih 2500-2800 obrtaja sve je ok, cim predje auto postaje bucan, povecava se broj obrtaja ali nece da ide. Narocito na uzbrdici, kao da ce da stane. To se desava na oba goriva i imam neki utisak da je to pocelo posle velikog servisa, stavljen SKF set i set svecica koje sam i ranije koristio.

Da li je neko imao nesto slicno, majstor ga slusao u servisu, stavljao na  dijagnostiku u po njemu je sve ok.

Da napomenem da ne pali nikakvu gresku i da mu je potrosnja otprilike ista kao i ranije. 

Momci koji su radili servis LPG uredjaja imaju neke teorije da je  lose uzubljen ili  mozda svecice, ali dijagnostika kaze da je sve normalno.

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ovako

1. Iz servisa stavio čoveka u kola i demonstrirao problem... Pa nek vide...

2. Promenio , probao sa starim svećicama.

3. Za gas su najbolji ubedljivo gas servis RAŠIĆ U Višnjici... A ako oni ne budu znali ... U pm

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ACO JTD said:

Isti problem imao. Blow-off valve. Kad ga zamjeniš ima da leti.

Послато са Mi A2 помоћу Тапатока
 

Sta zamenis? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ACO JTD said:

Rasteretni ventil turba. Pretpostavljam da je turbo motor.

Послато са Mi A2 помоћу Тапатока
 

Na tom vozilu ne postoji turbo pa ni takav ventil... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/8/2019 at 11:07 PM, cron said:

majstor ga slusao u servisu

ovo je problem sa majstorima...pa nije klavir stimer da ga slusa....s njim u vozilu pa nek vidi. Ako je posle velikog servisa onda su oni zaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvezi ti to lepo kod Gorana i neka ti covek resi problem a ne da ga razni susteri osluskuju i nagadjaju. Ustedeces gomilu zivaca i vremena.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simptome koje čovjek opisuje imao sam na svom 500l. Nije mogao preko 3000 rpm, na 2500 trubi nešto u motoru i nema snage, ako vozim uzbrdo kako raste opterećenje tako počinje da trubi i naglo gubi snagu, prebacivanje u niži stepen prenosa ne daje povećanje brzine kretanja.

Odem u ovlašteni servis, dijagnostika očitala blow-off, zamjenio i sad je kao raketa.

Послато са Mi A2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.11.2019. at 11:22 AM, Zhorz said:

1.4 benzinac?

Da, 1,4 16v 95 KS, nema tubro. Bio sam u servisu gde mi odzavaju auto, probali ga i sam majstor je konstantovao da narocito uzbrdo postaje mnogo bucan i  nema snagu. Merio kompresiju, stavljao na dijagnostiku i sve je ok. Pre probe zamenio sam ulje, filter ulja i filter vazduha. Problem nije resen. Sledece nedelje mi zakazao da proveri kako je  uzubljen i treba mu stignu neki senzori, mislim radilice i protokomer. Ako i tada ostane isto, moracu da menjam majstora.

Jos da napomenem da na leru radi normalno, ne cuje se motor. Do 2500-3000 obrtaja i lepo vuce i ubzava i cim predje taj broj ortaja, postaje bucan i povecava broj obrtaja ali nece da povuce. Isto se ponasa na oba goriva.

Edited by cron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×