Nikola19901307 2 Posted November 8, 2019 Auto brzo dostigne radnu temperaturu ali je grejanje unutra bas slabo, jedva da se primeti neka razlika izmedju najtoplijeg i najhladnijeg. O cemu se radi? 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
John Wicked 11 Posted November 8, 2019 Proveri nivo i svojstva rashladne tecnosti za pocetak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola19901307 2 Posted November 9, 2019 15 hours ago, John Wicked said: Proveri nivo i svojstva rashladne tecnosti za pocetak. To je sve u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tvzmaj 39 Posted November 10, 2019 Proveri i filter kabine/klime. Možda duva neki falš vazduh. Meni je duplirao grejanje nakon zamene filtera. Tu može biti i zapušeno neko crevo a i samo kaznče(radijator) za grejanje. Ako je nekad goreo dihtung i ako je sipana voda preko leta napravi se talog koji mu zatvori protok. 2 Nikola19901307 and kakoonobese reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola19901307 2 Posted November 29, 2019 On 10.11.2019. at 1:05 AM, tvzmaj said: Proveri i filter kabine/klime. Možda duva neki falš vazduh. Meni je duplirao grejanje nakon zamene filtera. Tu može biti i zapušeno neko crevo a i samo kaznče(radijator) za grejanje. Ako je nekad goreo dihtung i ako je sipana voda preko leta napravi se talog koji mu zatvori protok. Kako bih mogao da isperem ceo taj sistem za hladjenje? Ima dosta naslaga u boci za dodavanje tecnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zekiveteran 1 Posted January 15, 2020 Drugari, da ne otvaram novu temu ovde molim za pomoć. Danas spoljašnja temperatura -1, grejanje veoma slabo, ventilator radi na svim brzinama i duva u svim položajima, ali mlak vazduh. Prilikom plaćanja putarine oslušnem napred, a ventilator hladnjaka radi kao da je Avgust mesec? U međuvremenu upalio se “check engine” U pitanju je Lancia Y, motor 1,2 8V problem što nema fabrički merač temperature pa ne mogu odgovoriti da li je dostizao radnu temperaturu, ili se pregrejavao ili pothladio. Pročitao sam nešto na forumu, za ovakve probleme uglavnom "okrivljuju" termostat? Voleo bih da čujem još mišljenja. Odlazak na servis nije mi problem, mislim zbog udaljenosti Quote Share this post Link to post Share on other sites