Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
DULE5

Nouva panda 1.2 2007-- Servo volan problem

Recommended Posts

Pozdrav: 

 

Na pandici iz 2007 godine mi se dešavalo letos da ponekad isključi servo i volan postane izrazito težak, ali nije bilo jako učestalo, pa mi nije toliko ni smetalo, jer sam čuo da im je to boljka. 

    Međutim, sada čim je zahladnilo, problem je postao previše učestao. Naime servo mi se gasi na svakih 2-5 minuta vožnje i strašno me nervira.  

      Primetio sam da se češće gasi kod skretanja u desno, i da se za nijansu češće gasi kada se koristi city servo opcija... 

 

     Zna li neko šta bi mogao da bude problem, i da li servo kod ove pande radi uz pomoć ulja, tj hidraulike ili je čist električni servo bez ulja... 

    Da li je ovo posao za mehaničara ili električara? 

     

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servo je elektricni, a akumulator proveri. To je simptom dotrajalog accu. Dodatno, proveri kontakte i kleme na aku da se nisu olabavile.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjalo bi i punjenje proveriti.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Vam na odgovorima, to mi nikada nije palo na pamet...

     

        Akumulator je 2013 godine postavljen na auto, dakle već 6 godina nije menjan, tako da je moguće da je do njega...  Mada, auto lepo pali, lepo vergla, nema nikakav problem sa paljenjem. 

          Imam u autu merač napona, i dok je motor upaljen pokazuje kontantnih 14,6V , a ujutru pre paljenja nisam obraćao pažnju na napon, tako da ću to pogledati sutra ujutru, i proveriti kleme, pa ću napisati kakvo je stanje.

           Još jedna činjenica koja ide u prilog problematičnom akumulatoru je i to što kako auto duže radi i dopunjava akumulator, ovaj problem se dešava sve redje i redje, a ujutru dok je hladan se dešava na svakih 2 minuta bukvalno. 

         

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da iznesem nova dešavanja: 

    Naime sinoć oko 12h noću, auto je normalno radio i nije isključivao servo.            Takodje ijutros oko 9h je servo radio normalno... 

      Što se akumulatora tiče kada je auto prenoćio, pri jutarnjem paljenju je imao 11,8 volti napon. Kada upali, napon održava na 14.3 volti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su isti simptomi i kad senzor položaja volana crkava, tj. povremeno gubi kontakt. Barem je na Puntu tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Mene taj senzor plaši jer je poprilično skup, 15000 košta nov.. 

     U volanu kada se mota, dešava se da se čuje ponekad kao neko grebanje... 3-4 puta sam to primetio...

       Ok mi je da ako se desi jednom ili dva puta dnevno, ali tog prvog hladnijeg  jutra mi se na svakih 2-3 minuta gasio sorvo, dok se auto nije ugrejao/razradio malo. 

          Ne daje mi se baš toliki novac za taj deo, ali ako se ispostavi da je to, moraću da ga menjam. 

Edited by DULE5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisi sta si uradio, drugau se isto desava samo na Pandi 2, prilikom voznje se ukljuci greska, pri prvom ponovnom off/on auta nema je pa se posle nekog vremena ponovo pojavi. Na tvingu 1 ph2 mi se to desavalo zbog pinjona, ne znam dal to ovde moze biti slucaj:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×