Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

33 minutes ago, Mijailović P. said:

Molim Vas kolega, teška reč.

Realno je taj suvozacki malo nagrdjen podizanjem :) . Svidjalo mi se resenje na starom sluzbenom 407 - kad aktiviras brisace, prvo "skoce" na poziciju iznad pocetne (kada su skoro podvuceni pod haubu). Rade, kada ih ugasis, kliknu opet u tu pocetnu.

Ili recimo resenje na prethodnom Leonu, gde su priljubljeni uz A stub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje rešenje Mercedes, jedan brisač i kraj... IMG_20191122_202821.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je ovo sto je Ivan naveo, da stoje ravno dok su ugaseni a posle kad rade nek stoje kako 'oce.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su ti "autobuski" i dalje neprevaziđeni po lepoti rada

Vageni i sa standardnim brisačima imaju tu foru pomeranja i pripreme za rad, kao i čekanje neko vreme po obavljenom poslu u standby modu, pre nego što se opet podvuku u početni položaj.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Mijailović P. said:

Molim Vas kolega, teška reč. emoji16.png
Fabrička dužina suvozačkog brisača u mojoj kombinaciji je na dva (2) mm od kedera.
Prilog...
2686a70fc1219df54850d1338ef30e25.jpg

sa TT
 

Ma ovo je brisac udario o keder i odbio se.

Salu na stranu, bas je knap.

Share this post


Link to post
Share on other sites



To je jedna od stvari koje mi se, da tako kažem, nesviđaju kod Bravca.
Kada sam iz Stilaća počeo da vadim stvarčice iz pregrada to je bilo za nepoverovati. Prosto nemam gde sve "metnuti" u ovoga.
Sunčane naočare nemam gde.
Nemam ni pepeljaru a po eperu je paket.cccc
Pregrade u vratima, smešne.
Jbg, snać'emo se...

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto je kod mene u AR 159, posle C Max-a, ako joj nesto zameram onda je to manjak mesta za sitnice, dzepovi u vratima su fakticki neupotrebljivi, nema pregrada kod menjaca, nema ispod sedista....samo ona u naslonu za ruku i kaseta kod suvozaca, a drzac za case napred jedan. Nemam gde sa telefonima, kljucevima i ostalim sitnicama....podseca me na Lybru koju sam vozio isto nije imala mesta za sitnice, prosto ne znam koja je gora po tom pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites


To je jedna od stvari koje mi se, da tako kažem, nesviđaju kod Bravca.
Kada sam iz Stilaća počeo da vadim stvarčice iz pregrada to je bilo za nepoverovati. Prosto nemam gde sve "metnuti" u ovoga.
Sunčane naočare nemam gde.
Nemam ni pepeljaru a po eperu je paket.cccc
Pregrade u vratima, smešne.
Jbg, snać'emo se...

sa TT



Dacu ti Stila, ne moras da doplacujes. Nije sporno. :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spisak stvari koje su minus u odnosu na Stilo (bar sa moje tacke gledista):

1. potporna sipka umesto amortizera haube;

2. odvode vode pod soferkom kao da je resavao neko ko nije mislio o liscu :lol: , mislim na ona dva odvoda ispod uglova soferke. Kao i kada se podigne hauba, pre kedera na pozarnom zidu. Svaki cas cistim i vadim lisce odatle, a da vidite na sto to lici kod onih koji o tome ne vode racuna;

3. na vratima gepeka nekako izbacena brava i onaj dodatni pipak sa leve strane. Tako da sam u pocetku sa svojih malo iznad prosecnih 192 cm visine, 2-3 puta u zurbi domacinski pripalio glavom u te "elemente", dok me nije navikao :D. Na Stilu mi se to nikada nije desilo za vise od 10 godina, neko nizi mozda ne bi ni primetio;

4. nedostatak bocnih dzepova u gepeku (s druge strane, izuzetno je prakticno sto se pod "lomi" iz segmenata, a ne kao na Stilu da moras da podizes ceo pod);

5. mnogo lepse i elegantnije resene plafonjere na Stilu - sve je na tipkanje, dok je na Bravu "klik-klak" kao na starijim modelima, nema kontrole zadnjih posto su one male iznad vrata, a ne velika zadnja centralna...

6. ne mogu da navedem kao nedostatak, vecina savremenih automobila su takvi - ali slabija preglednost u odnosu na Stilo (veci A stubovi, bas siroki C stubovi, visoka linija boka i mali zadnji prozor, ko je navikao na kupe i B stubovi pored glave). Situaciju vade parking senzori i veliki retrovizori, ali kada se auto pogleda sa boka i od nazad, sve mu se oprasta :lol: .

 

I tu se moj spisak minusa zavrsava - za sve ostalo je Bravac primetno bolji auto - ispravljene bubice, nema bugova sa elektronikom, bolja izolacija, usukaniji auto i lepsi ugodjaj u voznji, neuporedivo lepsi i kvalitetniji enterijer, bolja sedista, nema cvrcaka, lep i pun zvuk zatvaranja vrata (u mom slucaju i bolja oprema i jaca motorizacija)...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Ako nisi udario čelom u dasku iz gepeka onda si dzabe kupovao auto :D

7. Nema karavan verziju i nema pomerajucu zadnju klupu kao Jelta :(

 

Sto se haube tice, trazim odgovarajuci amortizer:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako nisu na istoj platformi Astra i Bravo su skoro pa identični po nevedenim rešenjima, što me navodi u osnovanu sumnju da je do GM,partnera.....

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vala koliko je Stilo karavan ruzan i bolje sto Bravo nema.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Sto limuzina je lepsa?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo i Delta su na istoj platformi kao stariji bratko Stilo - u pitanju je Fiatova "C platform" druge generacije (C2). Potpuno nova platforma prvi put primenjena na Stilu, u koju je ulozeno puno, a radjena je u saradnji sa "Magna-Steyr", tada koristeci i alate virtuelnog razvoja.

Dok je Astra J na "Delta II" platformi koja je cist Opelov produkt. "Proslavila" se kao preteska za tu klasu, kao uostalom i neke druge njihove platforme, a naslednik je "Delta" platforme na koju je isla Astra H (pored ostalih).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto limuzina je lepsa?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Peto(od)vratni i moze da izgleda fino, karavan zlo. :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Danilo1 said:

Sto se haube tice, trazim odgovarajuci amortizer:ph34r:

Ja pomišljam na Deltu da stavim amorte na haubu, iste kao što idu na gepek-vrata jer su taman slične mase... Al' prvo da 'opravim zadnji branik :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bravo i Delta su na istoj platformi kao stariji bratko Stilo - u pitanju je Fiatova "C platform" druge generacije (C2). Potpuno nova platforma prvi put primenjena na Stilu, u koju je ulozeno puno, a radjena je u saradnji sa "Magna-Steyr", tada koristeci i alate virtuelnog razvoja.
Dok je Astra J na "Delta II" platformi koja je cist Opelov produkt. "Proslavila" se kao preteska za tu klasu, kao uostalom i neke druge njihove platforme, a naslednik je "Delta" platforme na koju je isla Astra H (pored ostalih).
 
Mea Culpa... Hvala na ispravci...
Mislio na Astru j!

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...