Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Hvala vam!
Da, i mene živo zanima kako se ovi novi uređaju ponašaju na turbacima.
Svakako ću pisati o tome.
Naposletku, nije bilo lako otvarati temu u predstavljanju nakon evo skoro decenije.

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Mijailović P. said:

Naposletku, nije bilo lako otvarati temu u predstavljanju nakon evo skoro decenije, tastaturu sam suzom zalio... 

sa TT
 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Mijailović P. said:

Antena počupana. Već sam sve "rasturao". Ne mogu brez tranzistora. emoji6.png

Dokle si se dobacio sa kupusanjem i dijagnostikom? Pogledaj da li ta aftermarket navigacija ima ugradjenu neku sopstvenu dijagnostiku? Na fabrickom Visteonu se pritisnu dugmici "3" i "6" i ulazi u dijagnosticki meni. Opet "6" i ulazi se u dijagnostiku otvorenih/zatvorenih kola (ukljucujuci i antenu). Ukoliko normalno radi, ispisuje se "SHORT CIRCUIT - OK". Ako postoji neki problem sa konekcijom, pojacavacem, sta god - ispisuje se "ANTENNA OPEN CCT", "SHORT CIRCUIT FAILED" i sl...

Takodje, moze se proveriti i da ako je sve OK sa kolom antene, kolika je jacina radio signala. Opet "3" i "6", pa "3", a kada je radio prethodno na nekoj stanici sa OK signalom, vrednost treba da ide od 2V do 3+ V. Male vrednosti napona signala ukazuju na los prijem (isto se desava kada je npr. skinut stap antene), problem sa tunerom u radiju, pojacavacem, itd...

Inace je kod Zabara pojacavac u samoj bazi antene (na krovu) i radi preko tzv. "phantom power". Uz radio signal, koaksijalni kabl se koristi i za slanje 12V za rad pojacavaca na krovu, zato je izuzetno vazno da antena ima i dobru masu (u eLearn se cak navode i momenti stezanja da bi se obezbedio kontakt, a posto je sraf nazubljen da se ne probusi krov :lol:).

Moguce i da je nesto budzeno zbog navigacije, fabricki na radio ide DIN, a na antenu RAKU1 konektor (i imas 2 nastavka, u A i C stubu). Ako je RAKU1 u pitanju i menjas komplet bazu antene, cisto estetski predlog, pa ako ti se svidi - uzmi bazu od Stila, sa ocuvanom gumom (isto, a 2-3 puta jeftinije). Ali uzmi ako nadjes od 3v sa kacketom, imas kod Pedje. Zasto - baza je pod manjim uglom, pa onda i stap antene stoji "uspravnije". I uzmes onda kracu antenu, kod mene sam stavio 16 cm i to onda izgleda diskretnije i modernije, kao fabricki na novijim Fiatima i Alfama. Bez ogromnog, nakrivljenog fabrickog pruta od 35 cm, a hvata odlicno, slikacu ti pa sacni. Sve oko rasturanja i zamene imas u mojoj DIY temi:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i konverzija na TNG je odrađena.
Iz nekoliko razloga sam odlučio da to odradim kod Dore.
Jako lepo odrađen posao.
Neki serviseri ne znaju koji tip ubrizgavanja ima ovaj motor, pa drugi tvrde da ima klapne na usisu, pa svašta nešto.
Za sada konstatovano da motor ima problem od ranije sa dostizanjem radne temperature.
I pored toga lepo se vozi i ima miran i ujednačen rad.
Naravno, po hitnom postupku rešavamo problem.
Izveštavam...


sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

E'o i neka slidža ...
Inače, jedan od razloga obaranja temperature motora je ...sslika...

 

a1744d8173b22c20be00ba6e94272543.jpg

 

ba7abd775000d0366c0d1cb5c62b4c12.jpg

 

884a587bc737956f5a0f51fd3df32cd4.jpg

 

4dc32a388fae82398fe4cc4affe0a476.jpg

sa TT
 

Edited by Milutinac
format slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo već neko vreme se vozikamo a potrošnja se ustalila na oko 8,5-8,7 L gasa pri prosečnoj brzini od 43-44km/h.

Lepo radi na plinu i ako mogu da kažem približna su ubrzanja kao na bez.Ne oseti se neki poseban nedostatak agilnosti u odnosu na benzin.

U međuvremenu malo prčkam po motoru i primetio sam da je sakupljač uljnih isparenja u problemu pa sam ga prao ali ću morati da ponovim operaciju.

Odliv iz sakupljača u motor je bio totalno zapušen pa se bojim da će i dekla morati da se skida a kada budem i to radio razmišljam da zamenim teflone.

No , otom-potom.

Još nisam zamenio termostat pa se nadam ovih dana da će i to doći na red.

Tako. Idu dani ...

Snimio sam neke slobodne konektore na zadnjim viljuškama paaaa....videćemo... od čega su.

Greške bez za sada.

 

 

sa TT

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je verovatno kasno, ali cisto drugarska i dobronamerna (kao i uvek sa moje strane) sugestija. Malo ste ga kolega, s oprostenjem, spustili :lol: . Pa sada brisaci maltene leze dole na plastici (a suvozacki i na bocnoj plastici) a i sama ruka suvozackog nekako deluje blizu resetke.

Fabricki je vozacki brisac paralelan sa ovom crnom crtom na soferci, a suvozacki stoji ukoso i ulazi malo u vidno polje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni suJmio da će uvaževi koleza @Ivan biti dobronameran, po običaju. Respekt!

No, ja sam malo na svoju ruku pa sam gledao na stvari pragmatično...

Ne znam koliko je vidljivo ...

d42d7c7608717016458ae32cd036494e.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polietilenskim "crevom" debelog zida, odnosno Hiplexu boji i oblikovan u cev . Malo ga ugrejao i formirao svojevrsni cilindar unutar poluge.

Vrlo prosto i praktično rešenje a mislim da će prilično potrajati.

 

sa TT

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Mijailović P. said:

No, ja sam malo na svoju ruku pa sam gledao na stvari pragmatično... Ne znam koliko je vidljivo ...

Skapirao sam poentu i bez slike :thumbup: . Slazem se da je malo neobicno reseno, vozacki brisac je fabricki OK, ali suvozacki malo ulazi u vidno polje, kao sto rekoh (da ne bi kacio ivicu sa fabrickom duzinom brisaca). Mada realno ne smeta ama bas nista u voznji.

Po navici sa Stila gde je brisac isao potpuno dole, pre 2 registracije krenem da pi*anim registracionu nalepnicu. Zalepim, spustim suvozacki brisac, kad on tras preko nalepnice :lol: . Nemam trenutno neku svoju sliku - evo jedne random pokupljene sa neta:

 

9XSEBehzGwzmKCua7-xsAg.thumb.jpg.e6427ef5dcff6150a2b43c8ffd2a14c7.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je :) .

Sa fabrickom duzinom brisaca bi dalje udarao u plasticnu ivicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...