shakalkv 153 Posted October 29, 2019 Javi utiske za plin. Imam i ja isti motor u delti. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted October 29, 2019 Cestitke. :-) Da te lepo sluzi i da uzivas u voznji. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 29, 2019 Hvala vam! Da, i mene živo zanima kako se ovi novi uređaju ponašaju na turbacima.Svakako ću pisati o tome.Naposletku, nije bilo lako otvarati temu u predstavljanju nakon evo skoro decenije.sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted October 30, 2019 7 hours ago, Mijailović P. said: Naposletku, nije bilo lako otvarati temu u predstavljanju nakon evo skoro decenije, tastaturu sam suzom zalio... sa TT 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted October 30, 2019 17 hours ago, Mijailović P. said: Antena počupana. Već sam sve "rasturao". Ne mogu brez tranzistora. Dokle si se dobacio sa kupusanjem i dijagnostikom? Pogledaj da li ta aftermarket navigacija ima ugradjenu neku sopstvenu dijagnostiku? Na fabrickom Visteonu se pritisnu dugmici "3" i "6" i ulazi u dijagnosticki meni. Opet "6" i ulazi se u dijagnostiku otvorenih/zatvorenih kola (ukljucujuci i antenu). Ukoliko normalno radi, ispisuje se "SHORT CIRCUIT - OK". Ako postoji neki problem sa konekcijom, pojacavacem, sta god - ispisuje se "ANTENNA OPEN CCT", "SHORT CIRCUIT FAILED" i sl... Takodje, moze se proveriti i da ako je sve OK sa kolom antene, kolika je jacina radio signala. Opet "3" i "6", pa "3", a kada je radio prethodno na nekoj stanici sa OK signalom, vrednost treba da ide od 2V do 3+ V. Male vrednosti napona signala ukazuju na los prijem (isto se desava kada je npr. skinut stap antene), problem sa tunerom u radiju, pojacavacem, itd... Inace je kod Zabara pojacavac u samoj bazi antene (na krovu) i radi preko tzv. "phantom power". Uz radio signal, koaksijalni kabl se koristi i za slanje 12V za rad pojacavaca na krovu, zato je izuzetno vazno da antena ima i dobru masu (u eLearn se cak navode i momenti stezanja da bi se obezbedio kontakt, a posto je sraf nazubljen da se ne probusi krov ). Moguce i da je nesto budzeno zbog navigacije, fabricki na radio ide DIN, a na antenu RAKU1 konektor (i imas 2 nastavka, u A i C stubu). Ako je RAKU1 u pitanju i menjas komplet bazu antene, cisto estetski predlog, pa ako ti se svidi - uzmi bazu od Stila, sa ocuvanom gumom (isto, a 2-3 puta jeftinije). Ali uzmi ako nadjes od 3v sa kacketom, imas kod Pedje. Zasto - baza je pod manjim uglom, pa onda i stap antene stoji "uspravnije". I uzmes onda kracu antenu, kod mene sam stavio 16 cm i to onda izgleda diskretnije i modernije, kao fabricki na novijim Fiatima i Alfama. Bez ogromnog, nakrivljenog fabrickog pruta od 35 cm, a hvata odlicno, slikacu ti pa sacni. Sve oko rasturanja i zamene imas u mojoj DIY temi: 2 djomla and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted October 30, 2019 Jeste videli sa kakvim predzanjem se ide u kafanu?? Imenjace svaka cast. Kolega Mijailovicu, neka vas auto sluzi kako treba i da brzo zamenite za bolji!!! 3 alfini0507, djomla and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 3, 2019 Evo i konverzija na TNG je odrađena.Iz nekoliko razloga sam odlučio da to odradim kod Dore.Jako lepo odrađen posao.Neki serviseri ne znaju koji tip ubrizgavanja ima ovaj motor, pa drugi tvrde da ima klapne na usisu, pa svašta nešto.Za sada konstatovano da motor ima problem od ranije sa dostizanjem radne temperature.I pored toga lepo se vozi i ima miran i ujednačen rad.Naravno, po hitnom postupku rešavamo problem.Izveštavam...sa TT 4 PremieRacing, Dejan 1, neshtry and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted November 6, 2019 Dora jest' kralj za plin, verujem da si zadovoljan A "problem sa dostizanjem radne temperature" može da se podvede pod - termostat ? 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 6, 2019 (edited) E'o i neka slidža ... Inače, jedan od razloga obaranja temperature motora je ...sslika... sa TT Edited November 6, 2019 by Milutinac format slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted November 6, 2019 Na kosacici mesta za rad koliko volis, meni je bila bas ogromna promena . 2 neshtry and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted November 15, 2019 On 10/29/2019 at 7:00 PM, shakalkv said: Javi utiske za plin. Imam i ja isti motor u delti. Javi stvarno. Ja sam malo putovao za vikend i podsetio se razlike plin-benzin 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 21, 2019 Evo već neko vreme se vozikamo a potrošnja se ustalila na oko 8,5-8,7 L gasa pri prosečnoj brzini od 43-44km/h.Lepo radi na plinu i ako mogu da kažem približna su ubrzanja kao na bez.Ne oseti se neki poseban nedostatak agilnosti u odnosu na benzin.U međuvremenu malo prčkam po motoru i primetio sam da je sakupljač uljnih isparenja u problemu pa sam ga prao ali ću morati da ponovim operaciju.Odliv iz sakupljača u motor je bio totalno zapušen pa se bojim da će i dekla morati da se skida a kada budem i to radio razmišljam da zamenim teflone. No , otom-potom.Još nisam zamenio termostat pa se nadam ovih dana da će i to doći na red. Tako. Idu dani ... Snimio sam neke slobodne konektore na zadnjim viljuškama paaaa....videćemo... od čega su.Greške bez za sada. sa TT 3 horvat, neshtry and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 21, 2019 Ah da, brisači zamenjeni a mehanizam sređen u sopstvenoj režiji. Evo kako je to izgledalo...sa TT 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 21, 2019 Te poluge imaju vise radnih sati od samog motora Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 neshtry and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 257 Posted November 21, 2019 Isto kao i sto kljucevi predju vise kilometara od samog auta 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 21, 2019 Mis'iiim ono, otvoreno je za off zuvek. Radim i ja pa numem da reknem kol'ko sam izvrteo. sa TT 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted November 21, 2019 (edited) Sad je verovatno kasno, ali cisto drugarska i dobronamerna (kao i uvek sa moje strane) sugestija. Malo ste ga kolega, s oprostenjem, spustili . Pa sada brisaci maltene leze dole na plastici (a suvozacki i na bocnoj plastici) a i sama ruka suvozackog nekako deluje blizu resetke. Fabricki je vozacki brisac paralelan sa ovom crnom crtom na soferci, a suvozacki stoji ukoso i ulazi malo u vidno polje. Edited November 21, 2019 by Ivan 3 BGMilos, Irena HGT and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 22, 2019 (edited) Nisam ni suJmio da će uvaževi koleza @Ivan biti dobronameran, po običaju. Respekt! No, ja sam malo na svoju ruku pa sam gledao na stvari pragmatično... Ne znam koliko je vidljivo ... Edited November 22, 2019 by Ivan Sredjena slika 2 neshtry and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 22, 2019 A kako si resio onaj luft?Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 22, 2019 Polietilenskim "crevom" debelog zida, odnosno Hiplexu boji i oblikovan u cev . Malo ga ugrejao i formirao svojevrsni cilindar unutar poluge.Vrlo prosto i praktično rešenje a mislim da će prilično potrajati. sa TT 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted November 22, 2019 (edited) 10 hours ago, Mijailović P. said: No, ja sam malo na svoju ruku pa sam gledao na stvari pragmatično... Ne znam koliko je vidljivo ... Skapirao sam poentu i bez slike . Slazem se da je malo neobicno reseno, vozacki brisac je fabricki OK, ali suvozacki malo ulazi u vidno polje, kao sto rekoh (da ne bi kacio ivicu sa fabrickom duzinom brisaca). Mada realno ne smeta ama bas nista u voznji. Po navici sa Stila gde je brisac isao potpuno dole, pre 2 registracije krenem da pi*anim registracionu nalepnicu. Zalepim, spustim suvozacki brisac, kad on tras preko nalepnice . Nemam trenutno neku svoju sliku - evo jedne random pokupljene sa neta: Edited November 22, 2019 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 22, 2019 Ovo sa slike je fabricka pozicija? Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted November 22, 2019 Tako je . Sa fabrickom duzinom brisaca bi dalje udarao u plasticnu ivicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 22, 2019 Najblaze receno odvratno. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 22, 2019 Molim Vas kolega, teška reč. Fabrička dužina suvozačkog brisača u mojoj kombinaciji je na dva (2) mm od kedera.Prilog...sa TT 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites