Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pisali smo za Helix Ultra, ali za dizele. Shell i u ovlascenim sipaju Helix HX7 ECT 5-40 (sa naglaskom na ECT, ne obican HX7). Za sve 1368 ccm blokove - od obicnog atmo, preko T-Jet do MultiAir. To sipam i u dogovoru sa nasim Goranom, vec 3. tura. Jos se kod MultiAir mora voditi racuna i o ulju i o dodatnom, malom MA filteru - jer isto to ulje koristi i za rad jedinice i ide malo veca kolicina. A bas sam se raspitivao za Ultra, jer sam njega koristio par godina na JTD, iza WR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako krene da pravi problem, zamenićemo ga na 5000.

Nism mnogo obraćao pažnju a negde u potiljku mi čučalo pa reko', uzmem, i onako će 10000 brzo. 

Jbt, 20000, k'o da ne izlazim iz auta. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajaaooo, kako bubnji sa otvorenim zadnjim prozorima a tek samo sa jednim...

Ono je strašno! 

Nisam imao takvo iskustvo ni sa Stilo-m.

Nego, stanje redovno sa jednim "malim" problemom.

Ne radi membrana dobro na separatoru pa srkne malo ulja.

Naručena druga a našao sam i na Aliju membranu pa ćemo videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam adresu kad sam slao delove za sredjivanje digitalne klime - nemoj da se cudis ako ostanes bez tockova. Ali ne zbog novih guma :D .

Bez zezanja - pisi utiske za Quadraxer dvicu, ispraticu sa zadovoljstvom.

PS: Apropo odvoda za vodu, ima ovaj model jos bisera italijanskog inzenjerstva. Slatko sam se ismejao kada uzeh da stelujem vozacku maglenku - reko' pametni su, pa ostavise rupu u braniku sa donje strane. Jedino sto postoji mali problemcic - izmedju maglenke i te rupe za stelovanje u braniku stoji Intercooler crevo :lol: . I jos jedna stvar, iako je kvalitativno primetno bolje uradjen auto - mogli su da pokupe neke sitne i vrlo lepe cake sa Stila, koje su olaksavale zivot. Dok je recimo fabricka "funkcionalnost" curenja vode sa soferke kroz otvoren prozor smanjena, ali ne i potpuno eliminisana, Zabar je to :D ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za utiske o pneumaticima mogu odma da Vi rečem.

Za razliku od nekih kolega :P koji moraju bar 10km da pređu kako bi imali neko konkretno misljenje, ja sam već posle 5km zadovoljan. :D

Bw, sada ja držim rekord. ;)

Šalu na stranu, pisaću svoje utiske s obzirom da sam ispred ovi terao veoma cenjene gume.

Apropo zapljuskivanja sa šoferke, imam jednu ideju kako to rešiti pa ako nađem odgovarajuću gumenu lajsnicu ću se pohvalim.

Ma kad svakodnevno pogledam onaj jad od ostava u vratima zasuzi mi oko za stildžanom. :ermm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj i ti, molim te, kao oni strucnjaci od samoproklamovanih "testera", sto masu dvolitarkama vode po kabini :D .

Ja bih dodao i ostave sa obe strane gepeka, 5 puta bolje uradjene plafonjere, drzac za hemijsku olovku u kaseti ispred suvozaca, gumirane podloge u istom delu i slicne sitnice...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Mijailović P. said:

Za razliku od nekih kolega koji moraju bar 10km da pređu kako bi imali neko konkretno misljenje, ja sam već posle 5km zadovoljan. :D

Bw, sada ja držim rekord. 

@Ivan objasni koleZi ko je alfa i omega sa utiscima kad se nešto novo metne u ili na automobil. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam odavno na skupstini predlagao da ti se u avataru umesto ovog "Pikac", upise "FLCS tester ufficiale".

E, sad cekamo da Totti doda svoj komentar :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam odavno na skupstini predlagao da ti se u avataru umesto ovog "Pikac", upise "FLCS tester ufficiale".
E, sad cekamo da Totti doda svoj komentar .
Nek' ostane Pikac. Obojica su isti testeri.



Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, danas urađen atest TNG-a.

Imao sam malu raspravu sa likom koji kontroliše.

Namerno neću reći kontrolor jer je sve samo ne kontrolor.

Primio se da mi neđe neku ispravnost a pri tome je bio vrlo neprofesionalan.

Pustio sam ga da sve ispregleda, neka zaradi svojih 6000din.

Naravno sve je po propisu jer je instalaciju uradio čovek koji je u priči preko 30 godina.

Tako, sada da obavimo i onaj drugi deo pljačke pa da nastavimo sa životom.

Jedna mala interesantnost.

Obzirom da su mi na prvoj registraciji upisali 4. Premijski stepen, želeo sam da mi ove godine to isprave i upišu 1.PS.

Odgovor je bio, pravnika inače, kako je taj premijski stepen vezan za prethodni auto a da bih to postigao moram da ga odjavim odnosno da ga prevedem na novog vlasnika.

Nisam insistirao na prevodu jer je novi vlasnik komšija.

I tako idemo na 3. Jbg -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...